- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NKing
tag
Szvsz a Cyberpunk 2077 az eddig készült legrészletgazdagabb játék, amivel találkozhattunk. Az a fajta igényesség, amit a világába beletettek - a párbeszédek, az élethelyzetek a városban, valami egészen hihetetlen. És ezen felül egy ütős story is van! De ha a fő story nem lenne elég, akkor - és ezt még egyetlen játékban sem tapasztaltam - a mellékstory-knak is lefutása van, döntési helyzetekkel. Nem 1 story-t kapsz, hanem rengeteg story-t, amelyek összeérnek, eltávolodnak, attól függően, hogy mit választasz. Egyszerűen zseniális! A GTA ehhez képest csőjáték és mindig is az volt.
Ahogy én látom, 3 fajta ember szapulja a játékot:
1. Aki divatból vagy sértettségből szapulja - mert amikor kijöt a game, akkor nem olyan volt, mint a hype sejtette, azóta pedig ahelyett, hogy játszana vele, csak arra veszi a fáradságot, hogy lehúzza, ahol éri. Aztán ezekkel példálóznak még sokan - akik a játék kiadása óta abban a pillanatban élnek, amikor az kijött - mintha azóta semmi se történt volna...2. Aki prev-gen konzolon kínlódott vele - ez valóban a kiadó hibája, nem kellett volna erőltetni, mert ez a játék túlmutat még az aktuális generáción is picit, nemhogy az előzőn.
3. Aki PC-n azt hitte, hogy elég lesz egy krumplin játszani, 4K Ultrán - Nekik javaslom, nézzenek körül a játékban, hogy milyen textúrák, milyen shaderek, milyen poligonszámok mozdulnak meg minden pillanatban és gondolkozzon el egy picit, hogy mit is vár el, amikor betölti a játékot egy 1050-en vagy korábbi generációs VGA-n...
Szerencsétlenség, hogy a Cyberpunk pont akkor jött ki, amikor a bitcoin láz miatt a VGA piac ellehetetlenült és ezért sokan a korábbi generációs hardvereikkel voltak kénytelenek nekiállni. De ennyi erővel bármelyik generáció játékait szapulhatná az, akinek nincs meg a kellő hardvere hozzá. És itt felesleges is összehasonlításokba menni - a Cyberpunk városa összevethetetlen bármi eddigi játékkal (GTA vagy Watchdogs, mindegy), és ezt mindenki tudja, aki legalább pár órát eltöltött Night City-ben.
Az 1.2 patch óta egy teljes végigjátszásom van már benne és 1 db (!!!) eseménnyel találkoztam, ami megakasztotta a játék folyamát - nevezetesen a motor beleragadt egy korlátba. Bárcsak ennyi hiba fordulna elő egy open world játékban...
[ Szerkesztve ]