- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tbs
addikt
Reszben egyetertek - de sztem kicsit tulbecsled a tulajdonlos dolgot.
Raadasul a torvenyi szabalyozas kezeben vannak a jovobeli tulajdonosok - pl. egy bizonyos szint folott kitilthatjak adott korzetekbol a human soforoket. Ez implikalja a car-sharing terjedeset arrafele. Viszont ha egy autot nem csak egy csalad hasznalhat, hanem tobb is, akkor a csalad/10MFt bekerulesi koltseg helyett mondjuk 70-80MFt (jelenertek) lesz egy uj PICI auto. Mert a kevesebb eladas miatt azert hozni kell a profitot. Ha meg ilyen draga lesz egy auto, akkor a nem kotelezoen onvezeto korzetekben hasznalhato autok ara is megugrik -> luxus lesz a sajat tulajdon.
Es ez nem baj.
Ugyanis ha cegek tulajdonoljak az autokat, azokon sokkal-sokkal konnyebb behajtani az adokat (egyszerre tobb ezer autora pl, nem egyesevel az embereken), egyszerubbe valik a mindenkori kormanyzat dolga. Ez pedig elorevetiti, hogy a torvenyi szabalyozas bizonyos korzetekbol kitiltsa a human vezette autokat...
Hopp, korbeertunk.
Es ez csak egy hevenyeszett, nem atgondolt scenario.