- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- E-book olvasók
- Fujifilm X
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dezz
nagyúr
Azt még el tudom képzelni, hogy az RD890 -- mint csúcs-NB -- erősen eltérő fejlesztés az IGP-shez képest. Azt már nehezebben, hogy a középkategóriás és a felsőkategóriás IGP-s NB külön lapkára épülne, miközben pl. az itteni táblázatban legalábbis a főbb pontokban megegyezik az RS880 és RS880D, csak az órajel tér el. (Az is megerősítést nyer, hogy a 785G = RS880, órajelben is.)
(#22) daa-raa: Szerintem a #3-asnál véletlenül választ nyomtál új helyett, ezt "nem értette" Thrawn.
(#25) Abu85: 3-4 frame késést még én is észreveszek, pedig nem vagyok egy nagy játékos...
1 frame-nél nem lehet kisebb 1-1 GPU miatti lag. Tehát nem a(z emiatti) lag lesz kisebb (főleg nem úgy általában!), hanem az egyéb tényezők miatti lag lesz nagyobb, így ennek aránya (és így jelentősége) lesz kisebb...
Végülis az lehet, hogy legalábbis az RD890 ilyen 'forradalmi' lesz.
(#29): Nem feltétlenül! A mozgások időzítései (mennyi idő alatt ér egyik pontról a másikra, stb.) egyformák lehetnek, miközben a részletesség (fázisok száma) nagyobb. Már ha normálisan van megcsinálva a játékmotor. Persze egyszerűbb megoldás lekorlátozni egy alacsony és fix értékre a scene-update-rátát.
ps. bocs, de az fps-t kisbetűvel kellene írni (mint a mértékegységek többségét, pl. bpp, stb.), az FPS meg egy szokásos rövidítésként inkább a First Person Shootert jelenti [az egy dolog, hogy mostanában divat az ilyen rövidítéseket is kisbetűvel írni].
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos cigaretta 🔞
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Viccrovat
- Revolut
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Gaming notebook topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...