Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    Mivel az eMAG-nál az utóbbi egy évben jelentősen megnőtt a személyes felpróbálást igénylő termékek, így ruhaneműk, lábbelik forgalma, ebből adódóan a korábbinál többen küldenek vissza például nem megfelelő méretűnek bizonyult termékeket.

    Soha az életben nem fogom felfogni, hogy miért, hogyan, milyen felindulásból vesz az ember főleg cipőt (de talán egy póló kivételével kb. akármilyen ruhaneműt) online (egyetlen eset kivételével, amikor eggyel már rendelkezik az ember és rendel egy ugyanolyat). Ahelyett, hogy elmenne a boltba, felpróbálná és megvenné azt, ami ténylegesen jó rá, ami ténylegesen tetszik neki, itt tökfölöslegesen küldözgetjük dobozok tízezreit, mert "ingyen" van.

Új hozzászólás Aktív témák