Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macskea

    őstag

    válasz moleculez #40 üzenetére

    A divatmárkáknak azt kellene csinálni, amihez értenek. Illetve a nevüket arra kellene felhasználni, amit képviselnek. Nem várok tőlük élénjáró technológia fejlesztést, rebrandeljenek, közben pedig hozzanak stílust a szürkeségbe, készítsenek megosztó termékeket, amelyek inkább alkotások, mint tárgyak, ennek megfelelően kis darabszámban és magas árral. Mint tette ezt mondjuk régen a PD még a BlackBerry-s időkben. Ehhez képest most mi van? Aprópénzre váltanak mindent. Ha az emberekben kialakul az a kép, hogy az Armani óra gagyi, hamarosan az Armani névre is rákerül ez a bélyeg, és onnan már nehéz visszajönni. Rengeteg brand járt már így, szerintem mindenki tud példákat mondani tucatszám. :(

    ''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith

Új hozzászólás Aktív témák