- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Nyomtató topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Az OpenAI és az AI segít gyógyszereket fejleszteni
it A francia Sanofi összeállt az OpenAI-val, hogy AI segítségével gyorsítsák fel a gyógyszerek fejlesztését.
Új hozzászólás Aktív témák
-
(#116) 8th: "Motorfék?"
Mert az vissza táplálja az üzemanyagot?
A régi porlasztós járművek még akkor is fogyasztják az üzemanyagot.
A motorfék leginkább a jármű lassításához jó. Ebben is a diesel jobb hatásfokú, de az sem alkalmas komolyabb fékezésre.(#117) Somatom: "Ez nem így van. Mivel még nem tudják, hogy hogyan is lesz a jövő, a szabványok változnak, amihez a hálózatnak is folyamatosan alkalmazkodnia kell."
Ezért nem kell neked aggódnod. Jelenleg 400 voltos hálózatot húznak a töltéshez. A töltést biztosító szolgáltató olyan kiszolgáló végpontot akaszt a vezeték végére, amit akar. Abból lehet 800V-os töltőt is üzemeltetni.
Ráadásul a töltőpontok szaporításához a hálózatot is bővíteni kell, ami lehetőséget biztosít a ma még speciális igények kielégítéséhez."Aki agglomerációból ingázik, az naponta tölt, generálja a dugót, parkol a városban, koptatja a gumikat, stb., stb."
Kevered a dolgokat.
Az egyik az, hogy olyan nagyságrendű és minőségű tömegközlekedés nincs a nagy városokban és környékükön, amivel ki lehetne váltani az szgk használatot.
A másik, hogy az elektromos autók kevesebbet szennyeznek, mint a robbanómotorosak, a felhasználásuk helyén.
Ha én tömegközlekedéssel járnék munkába, akkor az utazási idő hosszabb lenne, mint autóval. A havi költsége is magasabb lenne, mint a felhasznált üzemanyag költsége. Ezért 4 éve vettem egy új városi autót.
Vettem volna elektromosat, drágábban, de akkor még nem állt rendelkezésre elegendő töltőállomás. Hiába van 3 fázisú energia ellátásom. Az utcában tilos a parkolás. Mára sokat javult a helyzet, gondolkodás nélkül cserélem az autót elektromosra, jó ajánlat esetén.
Részese és elszenvedője vagyok a városi közlekedés problémáinak."Szóval, fenntartom, hogy én vagyok a zöldebb."
Mit lehet ezzel a kijelentéssel kezdeni. Addig, amíg valóban nem lehet 10 perc alatt feltölteni egy akkumulátort, nem lehet téged kötelezni elektromos autó használatára. Az, hogy te vagy a környezetkímélőbb, még akkor sem feltétlenül igaz, ha te választod meg a viszonyítási alapot.
Ha egy kamion mögé beállva tolod le a kb 1000 kilométert, akkor nem szóltam.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- 2 év gari: Olcsó DDR5 PC/I5 12400F/16GB/500GB M2/Suprim X RTX 3070/Futár is
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen