Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nimrod_83
csendes tag
válasz #96349952 #6249 üzenetére
A magam részéről eleve úgy állok hozzá hogy én csak küzdeni szeretnék egy jó adaggal. A munkabeosztásomon nem tudok változtatni.
Szeretnék indulni a bajnoki futamokon is, mennyiben nem veszek el helyet a rajtrácson olyan embertől aki minden egyes alkalommal jelen tud lenni. Ha ez nem megy akkor maradnak a mókafutamok. -
Nimrod_83
csendes tag
válasz Grafirka #6250 üzenetére
Én ezt érzem a jó döntésnek. Nagy lépés lenne még a DFGT az ismeretlenbe. Majd kialakul hogy tovább.
Nekem is az EX volt az első kormányom, több mint 2 évig körözgettem vele. Aztán úgy éreztem ideje egy szinttel följebb lépni. Ekkor jött a DFGT. Nagyon tetszett a szekvenciális váltó az oldalán.
Mivel komolyabban nincs lehetőségem belemélyedni a szimulátorozásba nem is foglalkoztam a följebb lévő kormányokkal, G25-27, Thrustmaster T-sorozat, Fanatec és így tovább... Plusz ott volt az árugrás is, 80-100 ezret nem voltam hajlandó kifizetni. Új cuccokról beszélek persze megint. Én úgy vagyok vele hogy inkább veszek egy új DFGT-t mint egy használt, lutri állapotú G27-et. A DFGT tökéletesen elég arra amit itt vállalni tudok.[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
Windows 10-en játszik valaki? Gyakorlatilag nem működik a DFGT. Először is: Nincs FFB. Nulla. Ez, ami van az nem az, ez valami fos. Következőt csinálja, nehéz lesz megértetni, mert ezt érezni kell: Megyek, kormányzok, és néha érzek valamit, mintha elengedne belül valami a kormányban, és kilazulna, vagy nem tudom. Aztán kanyarodáskor nem tudok nagyot rákormányozni, mert jön valamiféle utóhatás, vagyis már vinném egyenesbe, de mintha beragadt volna a kormányzás input, viszi ki oldalra a kocsit. FFB-ről nem beszélhetünk, hiába megyek rázókőre, akármi, nincs semmi. Tök laza az egész. Nagyon gáz, igazból nem érzed a vezetést. Nálatok is van hasonló, vagy csak én szívok ezzel? Álljak visza Win 7-re?
[ Szerkesztve ]
-
wertad
tag
válasz #96349952 #6253 üzenetére
Én Win10 mellett szopok ilyesmivel, a FFB elmegy, de csak félig és darál. Van hogy menet közben egyik kanyarvételnél, van hogy a boxból kijövet érzem, hogy szar, de van hogy minden rendben, majd mikor eseményváltás van (pl. időmérőről versenyre) és akkor elmegy. Valamikor egy sima alt+tab majd vissza után megjavul (ezt próbáld ki, ha nálad is megoldja, akkor gyakorlatilag ez a bug lehet ott is), de van, hogy csak a pcars újraindítása segít, és leginkább online eseményeknél (de van hogy single-ben is csak ott ritkábban). Ilyesmiről van szó az esetedben is?
Amúgy ez egy dokumentált hiba:
G27 stops working during online race
Én emiatt szívtam múltkor is, és nem friss bug, amit csesznek megoldani...
-
kovdav15
csendes tag
Én még javasolnék egy olyat a bajnoksággal kapcsolatban, hogy pl ha 10 futam lesz, akkor csak a legjobb 8 futam eredménye számítson a bajnokságba. Így nem lennének azok megszívatva, akik valamilyen ok miatt lecsúsznak egy két futamról. Valamint az is vegyük figyelembe, hogy még vannak rendesen bugok a játékban így talán az ebből adódó igazságtalanságok sem érintenék annyira az embereket. Persze ez csak egy ötlet a részemről....nem muszáj így lennie
-
#96349952
törölt tag
Köszönöm mindenkinek a visszajelzéseket. Szerintem az lesz, hogy felrakok egy Win 7-et, mert ahogy olvasgatom, rengeteg embernek gondja van a DFGT-vel Win 10-Project CARS társítással.
A bajnoksággal kapcsolatban a két dobható futam ötlete teljesen rendben van szerintem, utána fogok nézni, hogy pontosan mi ennek a mechanikája és behúzzuk. Természetesen mielőtt még elkezdődne az egész, alaposan végig járjuk, hogy mire kell figyelni ennél a játéknál és a lehető legoptimálisabb módon próbáljuk meg lezavarni a bajnokságot. Minden ötletet, tanácsot köszönök.
-
pCarsHungary
csendes tag
válasz ferensz #6260 üzenetére
"...A nyolc futamból kettő futam "kukázható" ami annyit tesz, hogy a Bajnokság befejeztével a végeredmények kiszámításakor csak a legjobb hat futameredményt vesszük figyelembe, a két legroszabb eredményt illetve maximum két kihagyott futamot figyelmen kívül hagyjuk.
Így azok sem kerülnek hátrányba, akik esetleg akár két futamon nem tudnak megjelenni!..."Üdvözlettel
Project Cars Racing Hungary - Online versenyek szervezése Xbox-on - www.projectcarsracing.hu
-
kishubi84
tag
Lehet picit előbb el kellett volna kezdeni készülni Nordra....
még az is lehet hogy nem lesz időmérős időm...
Rohadt nehéz, mégis jó versenynek nézünk elébe, ehhez képest le mans egy családi autókázás -
badb
tag
Sziasztok!
Kitöltöttem a formot a facen.Kötelező lesz a kormány használat? Ha lehet ezt fontoljátok meg.
Kontrollerrel játszok
badbandiHUN vagyok.a Gépem:MSI B450 TOMAHAWK MAX , AMD Ryzen 5 3600 , Crucial Ballistix BL16G32C16U4B 2x16GB 3600 , Inno3D GeForce GTX 1070 iChill 8GB , Patriot VPR100-256GM28H ssd , Arctic Freezer 34 eSport DUO , FSP 700W Hyper K 700 , SilentiumPC Signum SG1 TG
-
Balion
senior tag
Épp most futom a köröket Logitech momo-val, illetve 360 kontrollerrel, és magam is meglepődtem rajta, de kontrollerrel gyorsabb köröket futok. De! Sajnos nem tudok ura lenni az autónak, így sajna be kell látnom, hogy kontrollerrel valóban veszélyesek vagyunk (mondjuk abban, hogy gyorsabb köröket megyek kontrollerrel, az is benne van, hogy ma került hozzám a kormány, szóval még gyakorolnom kell vele.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Meg egy momoval is kozveszelyes az ember, egyszeruen egyenesen lehetetlen vele menni, idealis iv meg felejtos. Sajnos keves a 270fok... 500 fok felett mar lehetseges. Amikor viccbol levettem 540fokra a kormanyt ( drifthez), en sem tudtam normalisan menni, pedig nem vok rossz annyira
[ Szerkesztve ]
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
Csaber
senior tag
Azért az ideális ívet ellehet találni egy Momoval is egyensen is lehet vele menni , inkább a ha korrekciózni kell és vagy nagyon techikás a pálya érezhetően hátrányban van az ember , igazából a technikai hátrány egy részét lehet pótolni némi bátosrsággal és rutinnal (na és a jó beállítás is kell hozzá) mert pl a Sonoma Raceway GP - Ford Zakspeed Capri Group 5 párosítás nem egyszerű de, egy béna harmadik szektorral is első vagyok [link] .Amúgy majd mától elvileg ráérek meglesem végül is mit lehet autózni a beálításommal...
[ Szerkesztve ]
-
-
vlevi
nagyúr
Momóhoz át kellene setupolni az autókat, steering ration kell állítani elég nagyot. Pl. a GT3-as autók kormánya azthiszem másfelet fordul, vagyis 540°-ot. Ehhez 14 körüli steering lock van beállítva az autókhoz. Ha ezt lejjebb veszed, akkor kevésbé lesz ideges egy 270°-is momoval is a játék.
De, asszem, a játékvezérlő beállításokba is érdemes bemenni, mert ott beállítható a pontos steering ratio. Nem tudom, milyen lehet a Cars egy Momoval, én csak a GT Legendsben játszottam Formula Force EX-el, ami kb 180°-ot fordul. Választani kellett, hogy vagy egyenesen megyek, és akkor a hajtűkanyart csak kézifékkel, vagy Y fordulóba két tolatással veszem be, vagy fordítva
Utána a G25-el nem tudtam pár hétig normálisan menni.
De a jóhoz hozzászokik az ember, mostmár csak egyféle mission impossible van. Amikor a Caterhamhez pakolom fel az asztalra a váltót. Na, azzal egy métert se bírok menni. Próbáljátok ki, nagy élmény
(A kép nem az enyém, csak szemléltetésképpen van itt [link]) -
#96349952
törölt tag
Nem tudom ki hogy van vele, de a mai futam számomra igen mulatságosnak ígérkezik. Egyrészt nem volt időm rágyúrni, még az sincs meg, hogy melyik verdával indulok, mennyit fogyaszt egy körön és mennyire kajálja a gumikat. Természetesen setupolni sem volt időm. Ez a karácsonyi időszak halálos. Van egy halom melóm, tegnap a SW elvitte a fél napomat, rohangálás ajándékokért, á… Szóval most még bohóckodok pár kört (max 4-5-re van időm...) valamelyik random GT3-as autóval, megnézem mennyit eszik, tolok pár értéket a setupban a vakvilágba, aztán majd arra alapozok, hogy minimum egyszer mindenki elkövet előttem egy-egy nagyobb hibát.
-
wertad
tag
Így az ünnepek alkalmával asszem mindenkinek kevesebb (vagy több ) ideje jut majd a játékra. Nekem pl. kevesebb, a maira sincs esély, hogy jelen legyek.
Viszont lenne egy ötletem, egy laza funrace eseményre, amely sok időt, gyakorlást sem igényelne
Pálya: Monza GP
Kör: 2x10
Időmérő: 15min
Autó: bármelyikSzabályok:
Bármelyik kocsival jöhetsz, de nem futhatsz 1:50.000-nél gyorsabb kört, különben kizárásra kerülsz (a best lap tökéletes ennek ellenőrzésére a végén).Előnyei ennek a rendszernek:
- mindenki közel azonos időket fog futni, így nem szóródik szét annyira a mezőny, a kevésbbé rutinosak is ott lehetnek az élen.
- olyan kocsival jössz amit szeretsz, vagy olyan DLC tartalmakat is bevethestz, amit ezelőtt max csak publicra vittél.
- nem kell annyi időt szánni a felkészülésre, bárki össze tudja hozni az időt egy neki szimpatikus kocsival vagy ha azzal nem, akkor néz egy erősebbet és azzal már kényelmesen.
- az is érvényesülhet, aki nem setupol (max. aki erősebb kocsival akar nevezni, az setupolja és kicsit visszavesz belőle )Amire viszont nem árt figyelni:
- a multi class miatt nem tudhatod, hogy a másik hol kezd fékezni, emiatt a balesetekre nagyobb esély van. Emiatt is gondoltam 2 rövidebb futamra, ha baleset miatt fel kell adnod, nem sokra rá indul a köv. futam.
- Szerintem azért LMP meg F1-es gépekkel ne menjünk, elég hülyén néz ki, hogy a célvonal előtt mindenki padlófékezikKinek tetszene egy ilyen móka valamikor? Ha lenne rá elég érdeklődő, csak időpontot kéne egyeztetni és mehetne is.
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
Bocs, de ez, hogy nem futhatsz a megadottnál gyorsabb kört, abszurdum. Ki fog odafigyelni erre minden egyes körben? Csaták közben? Hogyan zajlik ez le? Első két szektorban megyek, mint a meszes, aztán kicsit lazítok? És mondjuk mi garantálja, hogy nem lépem át a küszöböt? Ennyire nem lehet kiszámolni, hogy milyen kört mész, mert úgyis mindenki 1:50 közelébe akarna kerülni, és óhatatlanul előfordulnának átlépések. A másik, hogy ha lement a futam, akkor már zárhatsz ki bárkit, megnyerte a versenyt és kész, a nyertes röhög a markába. Ez amolyan lassúsági verseny lenne, amire én még nem láttam példát.
Az jó lenne, ha pl. a gyorsak - mondjuk az első öt, vagy akik 1-2 mp-n belül vannak egymáshoz képest - kapnának mondjuk többlet súlyt, vagy hátulról kellene indulniuk, mondjuk 20-30 mp-vel később, mint azok, akik egy időmérőn a legrosszabbul szerepeltek, de a terhelés nem kivitelezhető ebben a játékban, és a rajtrács átrendezése is problémás lenne. Én is benne lennék ilyesmikben, de nehezen lenne leszervezhető hogy ok, akkor időmérő után az első öt a rajtnál ne induljon el, csak 30 mp elteltével.
-
wertad
tag
válasz #96349952 #6278 üzenetére
Én úgy képzeltem, hogy egy alap 1:51-re készül az ember, aztán ha kicsit jobban megy akkor 50-en belül marad. Meg azt látod és érzed is, hogy mennyi lesz a vége (plusz a HUD is jelzi, hogy mennyire vagy a legjobb körödhöz).
De ha szerintetek ez így nem oké, akkor mindegy, nem gond.Az alapötlet onnan jött, hogy csak úgy futottam gépek ellen egy multi class futamot, és azon agyaltam, hogy hogy lehetne átültetni úgy, hogy a jobbak gyengébb kocsikat kapjanak, és nagyjából azonos időket fussunk. Aztán, kitaláltam helyette ezt, mert így azokat a DLC-s kocsikat is be lehetne vetni, amik csak porosodnak a garázsba.
De amúgy ez a plusz üzemanyag sem rossz ötlet...
-
kishubi84
tag
Bocs srácok hogy nem köszöntem el, de lépnem kellett családi okok miatt....
Nano te hova tüntél, mi volt a baj???? -
#96349952
törölt tag
válasz kishubi84 #6281 üzenetére
Á, semmi. Inkább nem fejtem ki, nincs kedvem embereket és a sunyi hozzáállásukat minősítgetni...
Azért megkönnyebbültem hogy vége van. A kormányom alkalmatlan a játékra, és szerintem március-áprilisig nem lesz módom venni egy másikat. Addig meg minek szenvedjek. Ennyi, a többit most megtartom magamnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
dino_m
senior tag
Már elérhető a Steamen!
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
vlevi
nagyúr
Mekkora hülye ez a steam, hogy a képernőmentéseket a C:\Program Files (x86)\Steam\userdata\41187462\760\remote\244210\screenshots könyvtárba menti
Ja, bocs, most látom, ez az Assetto mentése. De akkor is hülyeség a steamtől ide menteni.
[ Szerkesztve ]
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
vlevi
nagyúr
Asszem, egy időre hanyagolnom kell az öreg és utcai verdák hajkurászát.
A G25-ösöm váltója kezdi nagyon megadni magát, rükverc már régóta nincs. Ezen még túltettem magam, mert a váltófüllel be lehet rakni üresből rükvercbe, de az elmúlt pár napban vettem észre, hogy hármasba sokszor nem sikerül berakni, üreset kapcsol, aztán kuplung, ki üresbe, be hármasba, megint nem, aztán harmadikra sikerül. Most pl. azzal ütöttem szét pár autót, hogy hármas helyett egyesbe rakta vissza, persze ezt úgy, hogy második fokozatban tiltáson forgott a motor -
Csaber
senior tag
Kellemes ünnepet kívánok mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
wertad
tag
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
Nem tudom ki szokott karrier módban játszani olykor... én mikor olyanom van tolom néha.
GT3, Spa, borús idővel nyit, majd megy le a Nap; szemedbe vakít; végre lemegy, sötétedik; rájössz, hogy csessze meg, így rosszabb, mert semmire nem elég a világítás, tippeled hol lehetsz a pályán; de hogy ne legyen azért annyira egyszerű megérkezik hozzá a köd (itt már csak érzésből vezetsz); majd (mert ez eddig a felvezetés volt csak...) elkezd szemerkélni az eső, amiből aztán vihar és özönvíz lesz a sötétben. Hát kösz szépen, annak örültem, hogy egybe bevittem a kocsit és nem lettem utolsó.
Azért kemény dolgokra készít fel a program.
A köv. futam meg egy 3 órás Zolder, McLaren F1-el...
[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
Ennek a játéknak pont ez a legnagyobb előnye. Én pl erre a nordot szoktam hasznalni, már van egy jópár kombóm ilyen klassz szélsőséges beállításokból. Pl 1 kör alatt sötétből világos és az első gyorson kapcsolja le az összes ellenfél a lámpáját. Egyedül altalaban fixebb viszonyokat komálok. De jo még pl a decemberi estén thunderstormban 4 kerékkel csapatni 8-10 körig.
Van azért pár opció amit lehet állítgatni."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
vlevi
nagyúr
Eeeegen, ez a változó időjárás az, amit a konkurrencia nem tud. Azért Lemansban, 20x időgyorsításban, napkelte körül a Porsche kanyarokban én is csak emlékezetből mentem
Ez tényleg elég valósághűre sikeredett, amikor az ég már világos, viszont még nem világít be a pályára, és a lámpa pont nem ér semmit, mert az úttesten minden szürke.[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
Rosszul emlékszem, hogy a virtuális kormány együtt fordult a 900°-os G27-tel? Most olyan mintha sokkal többet kellene tekernem a kormányon, hogy forduljon a kerék, a játékbeli kormány is alig fordul.
-
#34576640
törölt tag
Tudom tudom hülye kérdés mert elfogultak lesztek.
Nem tudom eldönteni, hogy a Project Cars vagy az Assetto Corsa mellett tegyem le a voksom.
Amire vágyok:
- GT3-GT4es multiplayer versenyek: tehát a kérdés az, hogy melyik játék multija aktívabb.
- Szeretnék megtanulni rendes, élethű fizikájú játékban driftelni. Melyik a jobb játék erre a célokra?Üdv,
Norbi -
vlevi
nagyúr
válasz #34576640 #6298 üzenetére
Nekem mindkettő megvan, és így sem tudom rá a választ, melyik a jobb. Az AC szimulátorabb, abban asszem komolyabb a multi. Mármint, aktívabb. De ez se biztos. Nézz be az Assettos topcba.
http://prohardver.hu/tema/assetto_corsa/friss.html
Driftelni viszont tényleg nem ezek a játékok valók.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen