Hirdetés
-
Dobogós bérgyártóvá erősítette Kína az SMIC-t
ph A szankciókkal sújtott vállalat a GlobalFoundries helyét vette át, sőt, utóbbi céget az UMC is megelőzte.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
PROHARDVER!
Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sentinel80
aktív tag
Nem tudom van-e olyan aki külföldről vár csomagot és bár már meg kellett volna érkeznie, mégse érkezett meg.
Pl EMS ami 2-3-4 nap alatt ideér szinte bárhonnan.
Ugye a másik jelenség, hogy célországba elküldve a követési információ.
Írtam ugye a supportnak, de azok vagy nem akarnak többet tudni, mint a követési információ vagy szándékosan mondják azt, hogy még valószínű nem érkezett meg, figyeld a követést.
Nos, beszéltem egy csomagos postással:
A Posta azért, hogy elfedje a késedelmet,- hisz addig ugye nem hibásak, amíg nem ér ide- valószínű hogy több csomagot nem scannelt be érkezéskor - áll egy konténerben, várva hogy végre feldolgozzák. Ennek egyik jele, hogy minden átmeneti követési információ nélküli csomag - kb heti állás után hirtelen megjelenik nálad.
Így nehezebben tűnik fel nekünk, hogy a csomagok feldolgozását nem képesek a vezetők fukarsága miatt elvégezni (bár tudtak arról, hogy kb 40% al nőtt a csomagforgalom, decemberben ennél is rosszabb volt. Mégse gondoskodtak előre a munkaerőről)
Mint megtudtam, több cég is csoportos panaszt nyújtott be a Posta ellen (avon, oriflame, az emag pedig felbontotta a velük kötöt 2016 os szerződést - ciki)
Szóval hiába járkáltok a helyi postára kérdezni ideért-e a csomag, hiába kérdezitek a support ot, ők erről nem fognak tudni.
-
Sentinel80
aktív tag
Picit még utánaolvastam. Ez a remek kezdeményezés az USPS oldalán az USA ban is megvan. Ergo, ha valamit elküldtél nekik ebben a decemberi csúcsidőszakban, ők is hasonlóan oldják meg a feltorlódást:
Úgy tesznek mintha a csomag nem érkezett volna még meg: origin post preparing shipment\miközben célországba elküldve a státusz.
Ergo a US irányba se lepődjön meg senki, ha ,,nem ért még oda",miközben ott pihen a teptéren.
-
Sentinel80
aktív tag
válasz
mirci18 #6322 üzenetére
Akkor biztos nem érez az ügyfél, ha sima csomagot vár, főleg ha nincs tapasztalata.
Én ugye többszőr rendelek egy adott helyről és ismerem a várható időket. Azt is érdemes tudni hogy pl EMS nél bár nincsenek publikusan leírva, de vannak garantált idők (4 max 5 nap). Ha ezeket túllépik, akkor pl a feladási költség 100% ban visszajár.
No igen a kapaictás gond és az, hogy előre elvették érte a pénzt, a futárszolgálatokat is elérte. Ugyanis ők pl karácsony után már azt mondták, csak jövőre teljesítenek bármit. Egy fokkal se voltak ergo jobbak.
A veterán postások, akik a xar körülmények ellenére kitartanak, az évek óta a csomagfelvételt csináló emberkék tartják ebben ezt a rendszert. Amúgy nemcsak a vezetőknél van a gond, az üzleti oldalon, se hozzáértők hoznak üzleti döntéseket, hanem kontárok, akik olcsón megfizethetőek voltak.
Én azt látom a support célja ma már a hathatós segítség helyet inkább a valamit mondani az ügyfélnek. Tavaly még utánajártak egy egy dolognak, ma már inkább csak annyit tesznek amennyit ,,kell", elindítja a nyomkövetés oldalt és mint egy jósnő kiolvassa belőle a dolgokat - ugyanazt, amit magad is látsz.
[ Szerkesztve ]
-
Sentinel80
aktív tag
Az üzleti csomag, csak akkor lesz egy napos, legalábbis 2016 ban még így volt, ha megrendeled az opciót.
Másrészt az üzleti csomag nyomon követhető a feladószelvényen látható vonalkód alatti aláhúzott számokkal: PN...ergo láthatnád hol jár.
Az ügyfélszolgálatnak hiába írsz, hathatós segítséget, ami gyors nem kapsz, max 2 nap múlva írnak valamit.
Azonban a csatolmányod rosszúl linkelted be.
-
Sentinel80
aktív tag
-
Sentinel80
aktív tag
válasz
Fancy-boy #6331 üzenetére
(#6331) Fancy-boy
A USPS ugyanazt csinálja. Pont az általad írt jelenségre kerestem amerikai forumokon választ és egy veterán eladó mesélte el, hogy november végétől-februárig ezt csinálja a USPS. Ebben a státuszban hagyja a csomagokat. Ez a státusz konkrétan a jele annak, hogy odaért, de mégse ért oda. Így hiába panaszkodsz, nem az ő hibájuk ugye , hogy nem ért oda. H
Ez olyankor gond, mikor egy nem rutinos vevővel van dolgot és meggyanusít, hogy nem adtad fel. Ilyenkor jönn a kérdés, ki kártérít, ki a felelős ezért..
A következőt csináld:
-elmagyarázod a címzetnek, hogy valószínű odaért, de a vámon, reptéren áll, ami ellen nem tehetsz.
-a feladó szelvényeddel menny el a helyi postára és mond azt, hogy szerinted nem teljesült az EMS ben garantált kézbesítési idő és emiatt 100% ban visszakéred a feladási költséget (a posta szabályzata szerint visszajár (elbírálás nélkül), ha a küldemény nem ér gyorsan oda, hisz ugye ezért választanád.
Elkérik a számod, berögzíti a kárigényt.-mivel mást nem tehetsz, vársz, hogy megérkezzen rendben
EMS nél ha nem tudják gyorsan elvinni, ugyanezt csinálják itthon is - nem tesznek sajnos különbséget, begorják a többi közé, mondván amíg nincs nálunk, nem a mi gondunk.
Ahogy elnéztem a posta support is max annyit tesz lekérdezi a tracking et, majd elmondja, hogy ezt látja. Tovább már nem megy, nem kérdez rá.
-
Sentinel80
aktív tag
válasz
Fancy-boy #6341 üzenetére
(#6341) Fancy-boy
A megnövekedet forgalom már nyáron jelen volt, tudtak róla. Volt ideje felkészülni a Postának. Én mulasztásnak mondanám ami történt és kiváncsi vagyok lesznek-e felelősök. Az nem megoldás, hogy a szerencsétlen ügyfél várja az ajándékát és ahelyet, hogy megkapná, --hogy lehet finoman mondani ráhazudják, hogy még nem ért ide. Miközben 2-3 konténer árú állt feldolgozás nélkül az egyik telephelyen is.
Ez persze nem azt jelenti, hogy bele kell törödni, senki ne sajnáljon írni, ha késik a csomagja. Én úgy gondolom egy valag pénzt fizetek az EMS szolgáltatásért, aminek a lényege a sebesség lenne.
fancy boy senkivel nem veszi fel mostmár a kapcsolatot a support, csak ugyanúgy rákeresnek a követési számodra abban a rendszerben amiben magad is megnézheted. Itt megállnak és azt mondják, hogy a küldő postánál kérj csomag keresését, mert a ,,rendelkezésre álló adatok alapján nem érkezett meg még az országba"
Korábban valóban felhívták a nemzetközi kicserélő központot, nyomoztak, de ez már a múlt.
Mikor elakadt az egyik küldeményem és kértem egy illetékest, egy tel. számot, azt mondta nem tudja kihez tartozik, de írogassak arra az email re amit kaptam
Röviden a nesze semmi fogd meg jól support működik jelenleg. Ami nálam kiverte a biztosítékot, a nov\decemberben írt csomagérdeklődéseim, amik ugye rég megérkeztek, mindegyikre válaszoltak - csak hogy érezzem, hogy ők törödnek velem - egyenként :
kedves...azt látjuk 12.06 án kézbesítés regisztrálva, köszönjük, hogy megkeresett minket...és ekkor percenként jöttek ezek a levelek. Megírtam, köszönöm a választ, bár sokra nem mentem vele. (akkor vártam volna választ, amikor érdeklődtem hol jár a csomag, ami 2 hete volt..)
Mindig a küldő Posta rendezi a kárt ami a késedelemért ér, de ahogy látom sajnos csak EMS nél nem tudnak kibújni a kártérítésből, ugyanis az EMS szabályzata kimondja, hogy amennyiben nem teljesítik az EMS szolgáltatásban foglaltakat, a feladási díj visszajár. Hát ugye miért mondtam, hogy a USPS hiába van elküldve a csomag, előkészítés alatti státuszt ír - ugye így a küldő Posta a ludas.
Szóval van kitől tanulnia a Postának, de ez szomorú, mert nem ez a megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Sentinel80
aktív tag
Szerintem az ügyfélszolgálaton a tapasztalt dolgozók, akik tényleg tudták kit kell hívni már kevesen vannak, vagy nyugdíjba mentek vagy felmondtak. Az új dolgozók meg totál járatlanok, pl megbögdösi a kollegákat, na ilyenkor mit mondjak neki. Tudom, mert volt szerencsém decemberben ilyenhez is.
[ Szerkesztve ]
-
Sentinel80
aktív tag
válasz
khron78 #6349 üzenetére
Olyan ügyfélszolgálat esetén, akik a nyomkövetés oldalból táplálkozik szerintem nem.
A helyi posta vagy felveszi vagy nem, segít vagy nem. Ha az ügyf szolgálatot 15 p után se sikerül elérni az oka egyszerű, kevesen vannak még mindig, max a telószámlád növeled.
Ha elvesztés esélye esetén kerestetést indítasz, megint más, megkeresik, de elmondom mi lesz a válasz.
,,Várjon, még 2-3 napot és ha akkor se ér oda akkor indíthat kerestetést, segíthetünk e még valamiben blabla.."
[ Szerkesztve ]
-
Sentinel80
aktív tag
-
Sentinel80
aktív tag
válasz
zoltanz #6358 üzenetére
Hát igen itt vagyunk Mo n, mindig előkerül egy mogorva ember - valaki, aki bár nem ismeri a másikat, mégis belé köt, hogy megmutassa ő jobban tudja
miközben a másik is csak segíteni akar, tapasztalat alapján beszél. Na mindegy
Azonban jelzem, ha bárkinek hasonló gondja van, (1-2 nap telt csak el) a levél követésének nem az a módja, hogy hívd az ügyfélszolgálatot. Mi is lenne, ha mindenki miután feladta a levelet elkezdi megkérdezni, hol van
A levélre hivatalosan nincs követés, de ha gond van, akkor tudnak nyomozni.
Engem példáúl elhajtottak.
Várj 3 max 4 napot, azután már érdemes hívni az ügyfélszolgálatot. 1 nap után elég korai agódni, főleg most.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Home server / házi szerver építése
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Politika
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...