- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
- Szamurájbarát az új GeForce driver
- Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Raspberry Pi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a PO'ed: Definitive Edition
gp Az új kiadás kevesebb mint egy hét múlva már elérhető lesz.
-
Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
ph 55 hüvelykes transzparens képernyőket kap a Great Train eXpress (GTX) új szupergyors vonala.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyedes
addikt
Sziasztok urak!
lehet emlekeztek arra a hosszu utra amit bejartam a Boraval(2001, 16 16v, AZD, szedan), ingadozo alapjarat. A problema nem javult meg csak kisebb lett. Van alapjaratom mikor eppen nincs semmi fogyaszto felkapcsolva. Ha felkapcsolom a lampat egybol ingadozik es persze csak meleg motornal. Egy jo pelda: [link] .
Amit csereltek az a fojtoszelep, EGR, ECU. Toltes rendben van, ott is csereltek egy relet.
Kaptam egy tippet a villanyasztol hogy a benzipumpa okozhat meg ilyet. Mielott rohannek vennek egyet a boltam megkerdezem hogy ez lehetseges? Befolyasolhatja az alapjaratot fogyasztok elinditasa ha rossz/nem megfelelo mennyiseget leado pumpa?
Persze az auto minden kotelezo cserelve van idoben(olaj, szurok, stb).Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
negyedes
addikt
Sziasztok, el tudna nekem magyarazni valaki hogy mukodik a vw central zarja egy bora szedannal? A csomagtarto tegnap ota random beragad es ilyenkor a kulcsal sem tudom kinyitni. Ha balra forditom a kulcsot a zarban nem tortenik semmi, ha jobbra akkor forog magaban es 180 fokonkent kattan egyet, DE olyankor amikor megyen jobbra forditva zarja, de balra forditva nem nyitja. A sofor oldalrol probalva minden OK, de csomagterajto csak beragadva marad. A mikorkapcsolo OK, mert mikor megyen ki tudom vele nyitni es ilyenkor a zar is mukodik. Azt hittem szall szakadas van, de mikor jo kedve van megyen, mikor nem, nem.Sajnos fuggetlen a tobbi ajtotol, mert olyankor is beragad ha nyitva van az auto.
Itt egy kep zarszerkezetemrol:
Sajnos szervizbe nem tudom elvinni mert most nincs ra keret, de a csomagtarto kellene mert koltozok.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
negyedes
addikt
válasz macilaci78 #181631 üzenetére
Az en tippem is az elenne hogy a zarszerkezetben van a hiba. Ha jol sejtem nem lehet kicserlni kulcssere nelkul vagy hasznalok a csomagtartohoz egy ujabb kulcsot?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
negyedes
addikt
Sziasztok, 3 het kenyszerpiheno miatt allt az auto(2001, Bora, 1.6 16v, azd) es amikor elmozditottam egy szep kis sotet folt volt az auto alatt. Sajna nem tudom megmondani hogy mennyi csepeghetett ki az enyembol es mennyi volt mar a foldon(tobb auto is szokott azon a helyen allni), de biztos hogy eleg friss volt az egyik resze. Motorolaj normalis szinten van, a hutoviz is. De megnezve jobban, ha jol gondolom, a valto kornyeken nagyon nagyon sotet szinure van elszinezve a vas. Valakinek valamilyen tippje van esetleg hogy mi lehet ez? motorolaj, valtoolaj stb? Utolerhetet a szeteso valto problema? Igy karacsaony elott nem sok helyen vennek be szervizbe.
PS: a rakoncatlan alapjarat meg megvan, hozzaszoktunk mar.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
negyedes
addikt
Sziasztok, ugy nez ki meghallt a mikrokapcsolo az jobb elso ajtoban, nem eg az ajtoba rejtett ego es a belso vilagitas sem kapcsol fel. Ezt a kis kapcsolot hol kell keressem?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
negyedes
addikt
Sziasztok,
voltam lecserelni a gumit a Boramon (1.6, 16v, AZD) es a gumis srac azt mondta hogy hianyzik elorol 2 csavar mindeket tegelyrol (a feltengelyrol). Csinaltam egy kepet es bekarikaztam hogy honnan "hianyozna". En vegigcsavartam az egesz dobot, de nem talaltam hova lehetne csavart tenni bele. Ide kell csavar vagy nem?
PS: ha meg valaki emlekszik ram: a folyon ugralo alapjarat, amit 5 szerelo sem tudod megoldani. Kicsereltek a vezerlest, alapjarat szepen dorombol, de meg neha bele-bele kezd az ingadozasba lampa felkapcsolasnal, kormanyelforditasnal, de messze nem olyan mint regen volt: [link] .
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
negyedes
addikt
Sziasztok, akinek volt/van Golf 4/ Boraja az jart mar igy? Jobb oldali ajto kuszoben megall az esoviz es amikor mar nincs tobb hely a kuszobb es az ajto kozott, befolyik az labterhez. Itt van egy kep, hogy mire is gondolok: ms paint 4ever
Egy masik kerdes az lenne, hogy van valakinek tippje, mitol "horpadt" be a labternel elol a karpitozas? Mindket oldalon, a karpit 2 savban behorpadt. Kepen nem adja vissza, de szemmel jol latszik. Sofor oldalon mar ilyen volt amikor megvettem, anyos resznel az utobbi fel evben kezded megsuppedni.
Valakinek valamilyen tippje?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
negyedes
addikt
válasz molnarpeter #206581 üzenetére
nem tudtam hogy ott az ajtoban/gumi alatt van a kifolyo. Beledugtam egy vegony csavahuzot mind a haromba, nincs eldugulva, de viszont ami nagyon nagyon mocskos volt az a gumi tomites ami az ajto aljan van. Rengeteg homokot es sarat mostam ki belole/alola/mogulle. Jovohetre meg mondanak nagyobb esoket, kivancsi vagyok ert-e valamit a takaritas.
Leszedtem a kuszobb eslo reszet, a muanyag takaro elemet, valaki mar piszkalta mert egy ful el van torve.Belul zaraznak tunt. Es meglattam mivel van tomitve/szigetelve. Most mar ertem mitol lett a supedese a karpitnak, viz hatasara az a szigetelocucc osszeesik pont mint az uvegvatta.
A recsego hangszorot 5 ev alatt nem sikerult kicsereljem, e most tavasszal/nyar elejen megcsinalom es akkor le is veszem a jobb panelt megnezni, hogy beengedi-e a vizet az ajto.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
negyedes
addikt
válasz negyedes #206590 üzenetére
Esett az eso es ugyan ugy beazik, szoval akkor biztos hogy a hangszoro alatt folyik be a viz, elindulasnal hallotam egy locsanasos hangot es lefekeztem, fekezes utan megtobb viz folyt be pont a hangszoru alatt.
Amugy ettol a beazastol lehet zarlatos valamit? Amikor esik az eso szoksor nem megy a belteri vilagitas vagy elojon a hibas alapjarat (remeg a motor, ugral a fordulat).
Milyen anyaggal ajanlott szigetelni? Gondolom sima mezei furdoszobaszilikon nem jo hozza (ez van itthon jelenleg).Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
negyedes
addikt
Sziasztok,
volt tema a a golf 4/bora hangszoronal beazas. Elhataroztam, hogy megcsinalom a hetvegen, ugyis ki kell csereljem a hangszorot pont abban az ajtoban.
A kerdesem az lenne milyen tomito anyagot hasznaljak az ajtopanelek (fem) kozott? Van itthon rendes furdoszobai szilo, az jo lehet hozza vagy masfajtat kell alkalmazzak?Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
negyedes
addikt
válasz focvis #209363 üzenetére
Hangoszoro kicserelve, es az ajto tomitve lett, abban a vonalban (a hangszoro alatt) teljesen kiporladt az eredeti tomites. Szepen meglett takaritva es ujrahuzva. Igaz, autosboltban talaltam jo dragaert, ellenall mindennek, de viszont barkacsboltban lett volna fele annyiert is. Nem gondoltam volna hogy talalok epitkezesi cuccok mellett tomitoanyagot.
Most varom, hogy jojjon egy vihar, lassam beazik-e. Ha nem akkor megcsinalom a hatso ajtot is, mert ott is lattam csorkas nyomot.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
-
negyedes
addikt
Sziasztok, talalkozott valaki hasonlo problemaval (vw 1.6 azd 16 szelepes Bora megint az alany): hidegben nehezen indul, de csak az elso inditaskor.
Teker, teker, teker es egyszer csak felkapja es elindul, de mindvegig tartanom kell a kulcsot gyujtason. Ha nem tartom a gyujtason akkor lefullad, ha gazt adok, amolyan karbis, regi autostilusban pumpalva akkor indul konnyebben es nem fullad.
Elvittem szervizbe, ott meghuztak a valukat, sok minden lehet.
Amit megneztem/megneztek: aksi feltoltve, alternator tolti, benzinnyomas nominalas (raraktak nyomas merot), nem remeg a motor indulas utan, nincs hibakod (az auto jol jar, van ereje, teszi a dolgat, kiveve ezt a problemat). Ok azt mondtak, hogy gyertya es injektor problema nem lehet, mert mast is kellene produkalnia.
Most ugy kapcsolom be, hogy tobbszor adom ra a kulcsot (mig elalszanak az ikonok) vagy 10-15 szor es igy konnyebben indul, de nem tul jo 4-5 honapig ezt jatszani.
Van esetleg tippetek mit tudnek itthon megnezni/kicserelni? Pont most nagyon szuksegem van az autora es nem tudom a szervizben hagyni illetve 700 eurot feccoltem bele a hutovizszivargas es futomualkatreszek cserejere.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen