- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balupapa
senior tag
válasz LurkerSheik #28973 üzenetére
pénztemető lehet könnyen :/ 11 éves.
KAMU kilométerrel. aki ebben hazudik, másban is.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
rob210
nagyúr
válasz LurkerSheik #28973 üzenetére
Ha ennek a fele igaz már akkor érdemes megvenni.
Nagyon sok a fenntartásom a leírtakkal szemben.
Renault power
-
Balupapa
senior tag
-
#00809728
törölt tag
válasz LurkerSheik #28979 üzenetére
Hát ha rádugjátok a computerre akkor a programban látható pld 134567.0km van benne.
Ha a km órában meg 134567.8 van akkor ott valaki tekergette az órát.
Állítolag a program elmenti a tizedest is amit ha kinulláznak azt nem tudják vissza írni.
Vagy pont éppen akkor tekegették vissza mikor pont a tizedes is 0 mutatott...De azt olvasom folyamatosan szervizelt autó.Ha szakszervizbe vitték akkor annak nyoma marad.pld Porsche hungáriától vásárolt alkatrészt azt az adott autóhoz lementik ill. vezetik egy táblázatban amit le lehet kérni akár alkatrészt ha cseréltek bármit.
Leonom esetében 2008-tól minden le van mente még az is milyen tipusú szűrőt rendeltek meg hozzá SZFVÁRRÓL.... -
#00809728
törölt tag
válasz LurkerSheik #29041 üzenetére
145.000km már ha annyi van benne attól még egy turbo nem mehet tőnkre.
Mondjuk kell is érteni a turbohoz.Megtaposod akkor nem szabad leállítani egyből ill. ha jéghideg nem szabad "repülő" rajtot venni.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz LurkerSheik #29041 üzenetére
Akkor továbbra sem csalt a tapasztalat és a megérzés
Jelen esetben sajnos, mert amúgy nem lenne rossz gép.Renault power
-
#00809728
törölt tag
válasz LurkerSheik #29044 üzenetére
Oké csak azt írtam aki nem ért hozzá annak lehet kikőnyőkőlhet 145.000a turbo de nem feltétlen.Igaz minap a seatnél egy 47.000km 14t csináltak.
-
Kickass
őstag
válasz LurkerSheik #29044 üzenetére
a coolert hallottad? ezt mégis elmagyaráznád
-
AMD Power
titán
válasz LurkerSheik #29041 üzenetére
Nesze neked szervizelt gép...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kiskokó
veterán
válasz LurkerSheik #38119 üzenetére
Haveromnak 2006os jettája van
1.6 FSI Mondjuk neki forgalmiba 105 ló.
Elég jól megyeget neki. de azért a 8l megeszi városba alaphangon, 90es tempóval volt már 6.8 neki| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz LurkerSheik #177912 üzenetére
CSao
Igen van különbség.
Abban amiben fent van és a váltó körül semmi, abban nincs Navigáció.
Ha van navigáció akkor lentre kerülnek a gombok. Azt hogy az MMIben a funkciók változnak e ennek függvényében azt már nem tudom.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Reggie0
félisten
válasz LurkerSheik #180252 üzenetére
BMW-nel a motorkod nagyon szamit, van belole par hiresen szar tipus, lasd: totalcar. Ezen kivul a gyulladosak is vannak szinten ebben a szeriaban.
Az A5 nem tudom, de igy tippre lanc nyulas, feszitok es nagynyomasu szivattyu amire figyelni kellhet. Majd kijavit egy szaki.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LurkerSheik #180252 üzenetére
Nézz be BMW topikba, mennyi egy szerviz 200k km körül, kérj egy árat Audira is valahonnan,
vedd meg utóbbit2.0 TDI szvsz kiforrott motor, szíjas vezérlés, EGR problémák szoktak lenni, szokásos injektor korrekció, turbó és DPF értékeket nem árt megnézetni szakival, motorkód függvényében itt még talán lehet gond az olajpumpa-balansztengely hajtásával, bár ezekben az is bír annyit, mint N47-ben a lánc, csak nem kell motort kivenni a cseréhez, elég kartert lekapni (aztán átalakítás vagy új tengely). Volt itt a topikban pár termosztát jellegű hiba B8-nál. Multitronic javítása drága lenne, de írtad is a kézi váltót. Viszont a bajoroknál a ZF8HP jól sikerült darab, franc egye meg -
molnarpeter
nagyúr
válasz LurkerSheik #180261 üzenetére
Mai napig, még a B47 dízelek is ugyanúgy érintettek, illetve mondjuk úgy, azokon sem korlátlan élettartamú a lánc. Volt változás az évek során, de 200 körül így is ajánlott a vezérléscsere, meg EGR-re sem árt néha ránézni tűzveszély miatt. TDI előnye, hogy elöl van a vezérlés, nem hátul a váltó felé, tehát sokkal kevesebb munkaóra alatt elkészül. Kevésbé mérhető, de szerintem az Audi beltere jobb. AWD/FWD/RWD meg aztán végképp ízlés kérdése
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz LurkerSheik #203838 üzenetére
Es probaltad mar megtekerni?
-
rob210
nagyúr
válasz LurkerSheik #203838 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy nem az dönti el, digit vagy manual a klíma, hogy léptetős, vagy tekerős a panel.
Egyébként nem átalakítható, csak nagy szívások árán, még a motorvezérlőbe is bele kell nyúlni. (tudtommal) De szenzorok szintjén és motorikusan is teljesen más. Keverő motor(ok) állítja(ák) a terelőlapátot(okat), nem egy direkt bowdenes tolatjú.
Szóval jelentős a digit, nem digit között a különbség.
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LurkerSheik #203838 üzenetére
Mindkettő digit, mert hőmérsékletet állítasz, venti automatikus… szerintem a két zónásra gondolsz, de tegyél be konkrét képet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest