Hirdetés
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Cs2 Kevés Fps, alacsony kihasználtság
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Projektor topic
Hirdetés
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #41943 üzenetére
Kerülhetett levegő az ABS pumpába, de csak akkor ha a csere közben kiürült a kiegyenlítő tartály, ebben az esetben mindig vcds segjtségével kell légteleníteni, van valahol egy cseh nyelvű utasjtásom, ha gondolod lefordítom neked.
Ha nem ürül ki a tartály és nem olyan jó olajcsere után a fék, mint előtte, akkor vagy az ABS szelepeit kell kicsit átmozgatni ami csak akkor lehetséges ha dolgozik az ABS pumpa, vagy szorul valamelyik féknyereg és ez a nagyobb baj.
Ha valahol szorul a fékhenger az valamelyik hátsó lesz, mert az csavarodik és kinyomódik egyszerre. Egy nagy meneten forog a henger a hátsó nyeregben, a kézifékkötéllel ezt a menetet csavarod meg, ha felhúzod a kart. Az ABS gyorsan változtatja a nyomást a nyeregben, ez ideig-óráig megoldja a dolgot.
A kézifék milyen? Nem kezdett az is fejjebb fogni,a csara után, most meg megint jó lett?. Ezek a gondok fékbetét csere után szoktak jelentkezni. Nekem is szorult a bal hátsó, de megmozgattam, azóta jó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #41950 üzenetére
Szerintem nem volt benne levegő, ha lett volna akkor olyan gumis a bedál fékezéskor, mintha sz@rba lépnél.
Szerintem csak át kellett mozgatni az ABS pumpát, ezért is tanácsoltam anno, hogy vidd ki a hóra és ne sajnáld, dolgozzon az ABS, Nyáron a futbalpályák reggeli harmatos füve is alkalmas, vagy az aszfalt, ha nem sajnálod a gumit. -
Mágus2
Közösségépítő
Nem is meséltem, hétvégén bekerültek a fékek, csapágyak, a jobb oldalon a kerékagy a tartóval is.
Egyik oldalon megszivatott a gömbcsukló anyája(az anyáját!!!) a másik oldalon sikerült beleszakjtanom a kerékagyba azt a 6-os acélcsavart ami a féktárcsát hivatott rögzíteni. ("+!%!%%/= ) Ezt egy 5-ös fútóval átfúrtam, majd egy CR-V thorx fejet beleütöttem, hogy majd kitekerem vele a csavar maradékát. Ez is beletört .Ezután teljes nyugalommal megérkezett apósom, aki a segítségemre sietve egy reszelő végét leköszörűlte, és kiütötte a beszorult thorx fejét a másik oldalra, és beletörte a reszelője végét. Ezt 3 fúrófejjel sikeresen kifúrtuk és kénytelen voltam 6-os menetvágóval kitolni a csavar meg a reszelő maradványait. Ez a művelet kb a fél napomat elvette, de az egészet elb@szta.
Jelentem a műtét sikerült, kapott a gép új geometriát és a fék olyan sima mint még soha semmi remegés, vibráció, csak még nem fog rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Közelebb lesz a valósághoz, de akkor sem ajánlom.
Az ilyen tuti vétel csak 2 esetben lehetséges.
1 azért adják el, mert nagyobbatakarnak és ez a jobbik eset.
2 fűrészfogasra kopott és úgy zúg, mintha a lada niva bütykösein gurulnál, ez az általános eladási ok, ami miatt jó áron meg lehet venni 4 gumit amin még értékelhető profil van. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ferdzsoo #42371 üzenetére
Nem értem az emberek miért húznak párhuzamot a motor hengerűrtartalma és a fogyasztás között(szívó motorokról van szó, de turbósra is igaz, ha turbóssal hasonlítjuk, ne a körtét az almával).
Gondolok itt a "1.4 kevesebbet fogyaszt mint az 1.6...stb.' tévesen a köztudatba épült legendákról. Ugyan abban a bódéban az 1.4 azonos fogyasztással fog menni, vagy még többet is fogyaszthat, mert rövidebb lesz a váltója. Ne csak a motort nézzétek, hanem a váltó áttétet is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ferdzsoo #42411 üzenetére
Ez mind nekem volt? Az utolsó bekezdés szerintem nem, mert nem állítottam olyat hogy erőlködne.
A váltóáttétet megint kihagytad a számításból.kk831228-övé az utolsó bekezdés, de mielőtt megköveznéd, ő a szívó motorokról beszélt, és biza azok erőlködnek. 1.4 16V 55kW, 1200kg- szerinted?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ferdzsoo #42425 üzenetére
A rekordom 55 liter nyállal 1100km és még volt benne mikor a kúthoz értem, de ezt a távot 1 nap tettem meg 3 megállóval, motor üzemi hőfoktól nem hűlt lejjebb. Normál körülmények között olyan 900-1000km reális egy tank gázolajra.
Még 1 finombeállítás az adagolón, és már termelnie kell a naftát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Srácok, nem tudtok valamit a gumiabroncsba fújható habokról? Nem a defekt javító érdekel, hanem létezik valami spéci hab amivel fel lehet tölteni a gumit, és utána addig használni, amíg csak lehet. Egyik ismerősömnek kellene egy offroad járgányra ami nem halad nagy sebességgel, csak kemény igénybevételnek van kitéve terepen. Közúton nem használja a járgányt.
Ha valakinek van valami infója ezekkel a habokkal kapcsolatban, akár termék név is jöhet.
Thanks!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #42443 üzenetére
A nagy munkagépeknél használatos habra gondoltam, targonca, földgyalu, traktor....
16-os 205 széles és 80-as magas gumikat kellene feltölteni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz janos666 #42448 üzenetére
Tudod mi az a GAZ 69? Na az meg van emelve vagy 40 centivel, és a traktorokon használt első kekereken gurul. a benzinmotor ki lett hajítva, és ment bele egy peugeot 405ből származó 1.9D. -Designed by me.
Igénybevétel mondjuk fával megrakva fél méteres víz, erdő, mocsár, mező, nem ismer lehetetlen terepet, csak a gumik szokták sínyleni a dolgot. Közútra nem lehet ilyen járgánnyal menni, meg a sok redukció miatt amúgy sem képes 60-nál többre.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #42458 üzenetére
A chiptől csökkenhet, amíg el nem kezdi kihasználni emberünk a hozzáadott lovakat, bár van optimalizációs chip is, ami nem ad több teljesítményt, csak a fogyit befojásolja.
Ez a kipufogó takarítás valami mánia, azt hiszik, fölöslegesen volt ott a cucc, szerintem olya a kipufogógázok szaga mint az öreg Rába teherautóké, de kell az érzet, hogy emiatt biztosan 1,05decivel kevesebbet eszik.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #42485 üzenetére
Itt is ez volt, csak 1,5 éves akksival, szintén kevés volt a bika kábel, mert a rossz akksi több áramot vett fel, mint az önindító.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez butaság... Ha szökik a töltőnyomás, tényleg túlpöröghet a turbó, de nem lesz ettől túlnyomás a rendszerben. A hibakód alapján túltölt, ergó a reguláció nem működig, mert szorul.
atos19881101
Én is lyukra tippelek, de a vákum rendszerben, ami a VGT mozgatásáért felelős. Ha nem mozognak a terelőlapátok, akkor 1,5 barral tölt a turbó, amit maximum 4 másodpercig tolerál a vezérlő. Kikapcsolás után ismét teljesen normálisan üzemelhet a turbó. Az elméletet könnyű igazolni, de nehéz megkeresni az okát. Látom szereztél kábelt, ha érdekel, megírom, hogyan tudod tesztelni a turbót.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Hálózatokról alaposan
- Futás, futópályák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen mosógépet vegyek?
- Mobil flották
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen