Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • richardCHEF

    csendes tag

    sziasztok! előre is bocsi ha lámát kérdezek/mondok... 2 gép összekötése ügyben dúrván kezdő vagyok...

    adott 2 gép meg egy UPC net

    a "fő" gép nonstop megy, win xp pro sp3 x32 (eng) van rajta. van benne 2 lan kártya, egyikbe megy bele a UPC... van egy laptop, toshiba, rajta win vista sp1 x64 (eng)...

    1. szeretném összekötni hogy menjenek lanban, fájlmegosztás, lássák egymást, néha lan gémelés...

    namost van UTP kábelem, összedugom a 2 gépet, létrejön a kapcsolat de vista azt mondja hogy ismeretlen hálózat, xp pedig korlátozott vagy kapcoslat nélkülit mond...

    ha a fő gépről (win xp) megosztok egy mappát azt a laptopon látom és tudok benne mászkálni minden, de fordítva nincs így... nem is engedi hogy belépjek a "laptopba"...

    azonos munkacsoporton vannak

    vistában a network discovery, file sharing, public folder sharing, pritner sharing be van kapcsolva, password protected és a media sharing ki van kapcsolva...

    tűzfalat mindkét helyen kikapcosoltam, ip-k automatikusra vannak állítva...

    többször is újraindítottam a gépeket
    külön külön és együtt is...

    mit csináljak hogy rendesen lássák egymást és mindkét helyről bele tudjak mászni a másik megosztott dolgaiba, szal menjen, működjön rendesen ez az egész?

    próbáltam az ipconfigos dolgot csinálni de (nemtom ez mennyire számít) fő gépen ilyen 80an valahanyas ip cím volt, laptopon 160as körüli...

    / aki lehurrogna hogy alapkérdést teszek fel és olvassak vissza... IGEN ÉN VAGYOK A BÉNA, olvastam kerestem de nem találtam megoldást ezért írok ide /

    2. szeretném megosztani a netet LANon keresztül (nem routeren keresztül, az nincs és nem tervezem a vételét), a fő gép mindig megy szal azzal nincs gond... kijelöltem a LAN kártyát ami megy a laptophoz meg azt ahonnan jön a net és bridge... ennek az lett az eredméyne hogy a fő gépen nem volt net, de laptopon sem XDXD