Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    Ez pár hónapja történt, de most találtam rá a topikra.

    Laptop: Acer 5552G
    Szerviz: Hivatalos Acer szerviz, futárral felvevős, elszállítós, visszaküldős
    Javítási idő: 42 nap, de javítatlanul jött vissza
    Garancia típusa: Normál 1 éves
    Hibajelenség: Általánosan pocsék összeszerelési minőség, viszont a használatot elkezdte korlátozni, hogy sorra potyogtak ki a billentyűzet gombjai

    Történet: A párom kapta a gépet ajándékba. Akkor három ilyen lett vásárolva egyszerre és különböző ismerősökhöz, barátokhoz kerültek (ez még fontos lesz). A gép összeszerelési minősége pocsék, már 1-2 hónap használat után recseg-ropog és a billentyűk gyárilag is lötyögnek. Pár hónap után a zsanér már lötyögött és a billentyűk elkezdtek kipotyogni. A legtöbbet vissza lehetett pattintani, de az egyik szó szerint kitörött gépelés közben. Az ugyan ilyen géppel rendelkező ismerősök is jelezték ezeket a gondokat.

    Eljött a futár érte, kivitte külföldre és egy hét múlva jelzett az Acer, hogy felvették a szervizben a gépet. Ez "gyors" volt. Aztán három hétig nem tudtunk róla semmit, többszörös telefonálás és email váltás alatt olyan is elhangzott, hogy "Nem tudjuk a hibát produkálni!". A zsanér lötyög és egy billentyű gomb hiányzik (mellékeltük). Mit nem lehet ezen produkálni? Valahol 30 nap körül, tehát egy hónap után szóltak, hogy megtalálták a hibát (na ne... komolyan?), de ki kell vizsgálniuk, hogy kinek a hibája. További 1 hét szenvedés után felhívtak, hogy a hibát mi idéztük elő, ezért 17 ezer forint lesz az új billentyűzet és 7500 Ft a futárköltség, mert ezt nem javítják garanciában. Erre mondtuk, hogy többen is panaszkodnak ugyan ilyen gondokra, erre azt mondták, hogy a géptípus kifogástalan, senki sem küldte még így vissza. Nem lehetett őket meggyőzni és még egy hétig ment a huzavona amire azt mondtuk, hogy pakolják össze a gépet és küldjék vissza ahogy van.

    Visszajött javítatlanul, vettem bele 8000 Ft-ért bontott billentyűzetet és magam raktam bele. Nem érdekelt a további garancia bukása, mivel úgysem javítanák ki. Ja a lötyögő zsanért sem javították, egy kalap alá vették a billentyűzettel és szerintük mi csapkodtuk a fedelet, mint hasmenéses a budiajtót.

    Az Acer szerint lehet ipari hulladékot árusítani, mert minden mechanikai hibát rá lehet fogni a felhasználóra.

    Visszaolvasva láttam itt hasonló eseteket más gyártókkal, melyet probléma nélkül javítottak és nem kellett rajta 1,5 hónapot ülni.

Új hozzászólás Aktív témák