Hirdetés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Objektívek topikja
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- iPad topik
- Androidos tablet topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #22025 üzenetére
Tüdővel nem tudtam eléggé megfújni, hogy kapcsoljon. A kompresszornak nem a teljes levegőjét nyomtam rá, mert hamar átbillentette a kapcsolót. Ha kis csavarhúzóval nyomom meg, akkor közepes erő kell a megnyomásához.
Érdekes, ha lehúzom a kábelt, nem ad semmi hibát. Viszont a jeladó csak akkor zár, ha megnyomom levegővel. Ha a motorba szerelem, akkor is zár, amint beindítom, ebből gondolom hogy magas nyomásra jelez. Vagy valami nem jó a gombában... ezért lenne jó tudni,m hogyan is működik.
Az olajszivattyú szétszedéskor jónak tűnt, nem volt lógása, ha olajat raktam bele és megforgattam kézzel, már kis fordulaton is spriccelte az olajat. Szerintem az olajszivattyú jó.
Nem merek motorozni vele... pedig már pörög rendesen.
Egyébként ez a felirat van rajta:
1.2 ~ 1.6 bar 1008 Tartomány van rajta megadva, ebből gondolom, hogy alacsony és magas nyomásra is kapcsolnia kellene...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen