- ASUS ROG Ally
- Hobby elektronika
- Milyen videókártyát?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Megjelentek a 9000-es Ryzenek árai
- OLED TV topic
- Meglehetősen egyedi külseje lett az Iqunix analóg klaviatúrájának
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Napelemes cégbe vásárolta be magát a Google
it A tajvani, de a BlackRock tulajdonában álló New Green Powerben vásárolt részesedést a Google, amely 300 megawatt megújuló energiát szerezhet a cégtől.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Újabb nagyon gyors SSD, ezúttal az SK Hynixtől
ph Az egyszerűen csak PCB01-nek nevezett modell a PCIe 5.0 x4-et kihasználva kínál 14 GB/sec olvasási sebességet.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #18785 üzenetére
BLOG ON
Szegény Marcellre hoztam rá anno a frászt, hogy "5 bar" olajnyomás? Habár
mondtam, hogy nem esküszöm meg rá. Rájöttem, mi volt 5! Az 50 PSI.
Az kb. 3.5 bar. Amit ugye mondott, hogy kb. annyi szokott lenni. És tényleg!Persze hidegen. Itt fogja meg a szabályzó. Melegen 3 bar környéke a csúcs,
érdekesebb, hogy alapjáraton csak 1.2 bar marad, pedig a 15W50 van benne.
Alapvetően ezt sokkalta, hogy minek bele ilyen olaj, rakjak inkább 10W40-et!Gergő azt mondta az olajszivattyúra, hogy kicsit kopott, de majd látom a sok
műszeremen, ha már nincs elég nyomás. Ne aggódjak egyelőre miatta. LOL!Na mindegy nem aggódok, viszont király újítás a benzinnyomásmérő.
Burgi fórumon épp kerestem vmi fószernak, hogy ha tempónál kifogy a nafta,
ott valszeg dugulás lesz a benzinkörben. Mondjuk azóta se írt se bút, se bát.
De mindegy. Én ott outsider vagyok, elvégre Madisonom van. Viszont azért a
szervizmanuált fel bírom ütni, és ott ha 3 bar az előírás, hát 3 bar. És ha egy
adott szállításnál a szivattyú feladja, hát dugulás van... vagy szar a szivattyú.Mindenesetre nálam a csongi-féle AC kiválóan szuperál (az új relével, hehe),
és 0.5 bart nyom max. Természetesen nálam is esik a nyomás tempónál.
De ez normális, hiszen nincs nyomásszabályzóm, a szivattyú tol, amit tol...
Eleget! Burgis kollégának 12.6 lph a specifikáció (tesztelés: 35 ml@10 mp),
ha ennyit nem tud, és a szűrő tiszta, akkor kakukk a szivattyúnak... Ez van.Mit is akartam ebből kihozni? Pár napot szereltem/fasza lett minden, de vmi
nem tetszik a hajtásban, megint fura hangja van: Gergő rakta össze ugye.
De most nem bántom (mondjuk a nívópálca rozsdás(!) lett, az nem begyere),
mert ez a hang már korábban is előfordult: nem is megy annyira a gép most.
Valami kuplung-gebasz lesz, érzem: most a rajtom is szarabb + az a hang...
0-60: 4.2s (ez gyenge, és a szerelés előtt még 3.6 megvolt: vmit elszúrtam?)
0-100: 10.3s (fogjuk rá a kisplexire, bár amilyen fos a rajt, jó is a 60-100: 6.1)Majd ránézek valamikor. De a burkolatokat, meg az elektronikát egy darabig
hanyagolnám: kicsit sok volt a szopórollerfaktor a hibajavításban / tuningban.Szerk: nyehehe, erre pont 5 perce írt a kolléga, hogy talált, süllyedt, szűrő!
És akkor itt vagyok meglőve, hogy olyan típusspecifikus dolgot kérdez, amit
nem tudok, és aránytalanul sokat kellene túrnom utána, hogy képbe jöjjek...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #18785 üzenetére
Véletlenül megtaláltam ezt a postot. Nos amikor így szét volt kapva, és az eleje
egy polifoam-mal leburkolva, hogy legalább ott ne ázzon... Na akkor kapott be a
tápkábel pár deci vizet. Tudom, mert később öntöttem ki belőle, és néztem LOL.
(Csak az eszembe se jutott, hogy ettől a gagyi bikakábelben elporlad az anyag!
Megjegyzem a bikakábel is átverés, mert csak a műanyag volt vastag rajta: egy
sima 1.5 mm²-es vezeték többet ér nála + ugyanúgy, ha nem jobban terhelhető.)Szóval, az egyik szerelésből következik a másik szerelés. Ahogy a kint hagyott
és vizet kapott cuccok elkezdenek rohadni. Szerintem az sem tett jót a gépnek,
amikor Gergőnél volt szétszedve hónapokig... Olyan alkatrészek oxidálódhattak,
amik amúgy sosem érintkeznének levegővel, hiszen olajfürdőben működnek. Pff.huszi.gyb: ne halogasd, mert qrvagyorsan tud meglepetést okozni: true strory...
(Pedig eskü az utóbbi hetekben, még örültem is, milyen tünetmentes vagyok.
Erre nem beüt a szar fél nap alatt? Sőt inkább csak órák kérdése: akkor para...) -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #18785 üzenetére
Így sok év távlatából OFF topik, de a kötött pálya "nem garancia semmire":
https://telex.hu/belfold/2022/12/19/osszeutkozott-ket-villamos-a-boraros-teren
Természetesen, ha műszaki hiba, akkor nagyon szomorú... (De ha egy ilyen
nyugodtan mobilozok, két kézzel, mi baj lehetne történet, akkor Uber gáz.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- PSti: A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Spórolós topik
- Elektromos autók - motorok
- ASUS ROG Ally
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
- További aktív témák...