Hirdetés
- Cs2 Kevés Fps, alacsony kihasználtság
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Projektor topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #8558 üzenetére
Jobb, mint ha "ötvenes papírokkal" lenne...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8681 üzenetére
Szóban megegyeztünk (én a pesti motort élőben még nem is láttam, viszont a motorszerelő haveromat vasárnap elküldtem megnézni a gépet. Szerinte hibátlan, jó vétel, ne hagyjam ki.) Ha minden jól megy, talán szerdán megyek fel kifizetni, aztán a főnököm majd furgonnal valamikor elhozatja haza Kalocsára.
Szép állapotú '99-es Suzuki SV400. 53 LE, nekem tuti elég lesz...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8684 üzenetére
Ebből nagyon sokat hozott be a Red Baron 2004-2005-ben, és a motorszerelő haverom is állítja, hogy cikkszám szerint bármi rendelhető hozzá. Egyébként a hengereket-hengerfejet leszámítva minden megegyezik a nálunk is gyakori SV650-esekkel.
Tanfolyamra már jelentkeztem múlt szerdán, de KRESZ-vizsga csak június elején várható sajnos. A Csótányt azonnal meghirdetem, ahogy ez megjött, mert az új motorra nem kevés folyószámlahitelre volt szükségem. Szégyellem, de ez van (nem mostanra terveztem a váltást, hanem őszre-télre-jövő tavaszra, de ez a gép most jött szembe, állapotához képest jó áron).
Feladtam érte az idei erdélyi utat, meg az egész nyári motoros szezont. De ha végképp széthajtom a Csótányt, akkor meg egy fillért nem kapok érte, szóval a 42-es csapdája.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8686 üzenetére
A "legvégét" mondom, mert kevesebbért úgysem adom oda: 180 k HUF
2 db oldaltáska + villatáska + túraplexi + fém fékcső + kormányvégsúly
10 ezret futott (legfeljebb félidős) láncszett, félidős gumik, karbon tankpad.Hibái: kezdi enni az olajat, előbb-utóbb gyűrűzni fog kelleni (alapméretest lehet venni, de túlméretes szettet nem, így fúrni nem lehet, bár a henger mérve még jó). Alapjárat nem jó, valamint a kipufogók alulról (ahol nem látszik) rozsdásak. Ennyi baja van, rengeteg tartalék cuccot adok hozzá (2 db új légszűrő, 2 lit motorolaj, 2 új kislánckerék, 10 db-os fúvókaszett), valamint a gyári csopper-kormányt, gyári szögletes első fényszórót, meg sok egyéb vackot is.
Ismételt KRESZ-vizsga: mert túlléptem a 2 évet, viszont ennek nem csak hátránya van, hanem előnye is: sokkal kevesebb gyakorlati órát kell venni, így valamivel olcsóbban meg lehet úszni a végösszeget:
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8688 üzenetére
A -korlátost tényleg csak a korhatár miatt kell / érdemes. Én viszont bő 2 éve nem tudhattam, hogy egyáltalán tetszeni fog-e a motorozás, a B125 keretében viszont olcsón kipróbálhattam a dolgot. Összességében annyit fogok kiperkálni a "két" jogsiért, mintha egyben csináltam volna a korlátlan A-t.
Gondolj bele, én 32 éve nem ültem semmilyen robogón/kismotoron, szerinted rá mertem volna ülni a két évvel ezelőtti vizsgamotorra? Valami brutál sornégy ezres Kawa volt akkor, most már szerencsére csak egy 72 lóerős SVF 650-es Suzuki Gladius.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #8807 üzenetére
Egy hengeres (kevesebb LE, mint a Tiédnek), de nem csak hangos, hanem szépen is szól: Suzuki LS SAVAGE
Tudod, milyen klassz, amikor 15 ilyennek együtt motorozol?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Így igaz! Én mit sz*ptam a két kínai Keihin-másolat robogó karbival, míg egyáltalán installálni tudtam a kompresszióhiányos Csótányomra őket. Mivel nagyobb a légtorkuk így megszűnt a "törés" a szívóoldalon (a karbi csatlakozó része ugyanakkora lett, mint az utána következő csonké). A motor sokkal élénkebbnek, virgoncabbnak tűnik, pedig egy dekával nem megy jobban mint előtte. A fogyasztás is maradt (sőt egy-két tizeddel csökkent is, most inkább 2,6l/100km). A kipufogó oldali eltávolíthatatlan fojtások miatt a teljesítmény semmit nem változott.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #8901 üzenetére
Barátomnak az van (a hétvégén együtt kerültük meg a Balcsit). Te, hogy az milyen finom kis műszer!
Mondjuk nem értem, hogy Varából miért csak 125-ös meg a brutál 1000-es van, de semmi "normális", például 250-es, 400-as, 600-as...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Amott is megmondták: fogsz venni, ha robogózni, motorozni akarsz! Vagy részletekben, sűrűn káromkodva fizeted ki a "megspórolt" pénzt az olcsóbb járgányra a szerelőnél. Ne feledd el 2 személy komplett motoros védőruházatát sem, az sem kis pénz. Legálisan, rendszámos géppel motorozni nem olcsó hobbi.
Hogy ne csak negatív legyek: a robogó nem az én világom, de 125-ös váltósból a Honda CG125, Yamaha YBR125 az ami néha elérhető áron van, és jók is szoktak lenni. De ha csak egy azonnali láncszett, vagy gumicsere, fékbetétek befigyelnek, már ott is bele érsz a 400k-ba simán. Plusz még az átírás költségei.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #9077 üzenetére
Nem, egyelőre a jogsit csinálom (ma volt az első rutinóra egy GS500-zal), csak azután fogok ugrálni (szerintem még vagy másfél-két hónap). Nézelődöm azért rendesen, most a 250-eseket kezdem kihúzni a listáról, jelenleg éppen Suzuki GS500 - Honda CB500 lázban égek. Sajnos ami normálisabbnak tűnik, az számomra elérhetetlen. A teljes szezon meg nem akarom beáldozni, így valószínűleg a Csótánnyal megyek Erdélybe, persze ha egyáltalán összejön a dolog.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #9079 üzenetére
Simán. Nem megy gyengébben mint eddig, csak fogy az olaj becsülettel. Viszek magammal egy liter jó fajta MOL 10W40-et, és naponta ellenőrzés, pótlás. 2 hete a Balatont kerültük meg a 125-ös barátaimmal (3 nap alatt bő 500 km), ott sem volt gondom (az alapjárat hiányán és némi füstölésen kívül).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #9231 üzenetére
Ez egy tök olcsó bolt, kíváncsiságból belenéztem találomra: egy 1990-es, tehát 25 éves Kawasaki csopperhez is fillérekért, 386.196,- (igen, háromszáznyolcvanhatezer...) forintért lehet venni egy tök üres benzintankot.
szerk: a link lemaradt: [link]
Csak mellékesen egy kb. ugyanekkora Keeway csopper gyári tankja nincs 30 ezer pénz a márkaszervizben.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #9344 üzenetére
Hadd legyek rosszmájú:
- A bicikli jó volna, ha nem tartozna hozzá egy (általában) - gyökér biciklis is, fene nagy öntudattal.
- A robogó sajnos Mo.-n legtöbbször az elhanyagolt, füstokádó 2T-ket jelenti. Nem igazán környezetbarát.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #9347 üzenetére
Szerintem én sem "motorozom", sőt valószínűleg a nagyobb géppel sem fogok: egyszerűen "motorral kirándulok". Elterelgetem a világ végére is ha olyanom van, de túlzás volna "motorozásnak" hívni. Bár tavaly Erdélyben Laci barátommal néhol brutálisan jókat kergetőztünk a szerpentineken, ha a forgalom nem zavart bennünket (meg mi sem a forgalmat).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #9535 üzenetére
Az utángyártott kínai sz*rok miatt szoptam. De a gyári karbinak meg 68k HUF volt az ismert utolsó átra, és évek óta nem beszerezhető Japánból sem (Honda márkaszervizes infó). Ja, és a kis 125-ös egyhengeresre mindjárt kellett volna belőle kettő(!!!) darab. A 9000,- forintos kínai Keihin-utánzat meg ilyen. Ha tudtam volna előre hogy ekkora sz*pás lesz, bele sem fogok az egész projektbe.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #9657 üzenetére
Ebben én is szinte biztos vagyok, és ez szerintem nem is baj.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen