Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Mini-ITX
- Projektor topic
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz longwild #1032 üzenetére
gyors keresésem alapján tényleg nincs nagy választék. Olasz ebayt még túrd végig, simán van hogy szállítással is olcsóbb mint itthon - de ezt párszor már leírtam
sliding roller simán berakható, ha a méret jó.
Azért jó mert: nem kopik kockásra, nem koptatja annyira a variátort belülről, mivel jobban csúszik, ezért finomabbak a váltások is. Azonos súly esetén kb. ennyi előnye van.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #1034 üzenetére
Mire gondolsz? A "variócsuszka" az már hogy a viharba ne kéne?
(Más "slider"-ről meg nem tudok...) Szerk: akkor egyről beszélünk,
a kérdés egyben válasz is. Tök más szerepe van, mint a görgőnek,
így a görgő cseréje miatt természetesen nem kell kivenni. Cserélni is
csak akkor kell ezeket (ahogy kcsa írja), ha már nagyon kopott.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #1149 üzenetére
Azonos súlyútól biztos nem. De én 1 grammal könnyebbeket rendeltem, hogy
picit jobban menjen a motor: attól már nőHET. De sokat nem fog, mert nem is
megy sokkal jobban, ahhoz vmi drasztikusabb súlycsökkentés kellett volna.
Még egy "fokozat" van, a 15 grammos, aztán annyi... Azzal már lehet, hogy
forogna 7000-et gyorsításkor, tehát rendelkezésre állna mind a 30 LE. Viszont
akkor valószínűleg tényleg jobban zabálna. (Valamit valamiért ugyebár...)Annyira nem számít. Inkább az érzés más: két dolog miatt nagyon tetszik a
cucc! Könnyedebbnek érződik a motor (virgoncabb a fordulatszám váltás), meg
nagyobb tempónál kevesebbet forog: 130-nál sem ment 7500 fölé, de majdnem.
Szóval nagyobb a végáttétel, mint a gyári görgővel - nőhet a végsebesség, ha a
motorerő le bírja forgatni a 8600-at ebben a felállásban. (Nem biztos.) Ami meg
szintén nem biztos, hogy valaha ki fogom próbálni. Hosszú egyenes kéne.Szerk: viszont tényleg érezni, hogy csíkos a variótárcsa (mindkét fele). Mondta
is a szerelő anno, hogy nem baj az, max. egy kicsit darabos lesz a váltás: nos
ez érződik, valóban, egy icipici torpanás jelleggel, ahogy átugrik a szíj a csíkon.Viszont a Multivar is csak az egyik oldalát javítaná meg, a másik külön tétel, ha
egyáltalán kapható hozzá. (Majához találtam Malossi fix tárcsát, ehhez nem.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #1151 üzenetére
Eddigi tapasztalataim szerint nincs neki jelentősége. Az a 13,8 gr sincs már
meg neked, azt aláírom: ha lekopott 13-ra, akkor a 13 sem jelentene semmit...
A 14 meg egyenesen nehezebb, mint a gyári görgő új korában, így inkább a 13.
Amúgy a Dr. Pulley javaslata: 10-15%-kal a gyári görgő súlya alá lőni az övéket.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
longwild
aktív tag
válasz longwild #1157 üzenetére
Akkor a válaszok:
0-rol való indulás változik a gyari gorgokhoz kepest? - igen, picit jobban indul meg
Az igaz lehet, hogy azonos gyorsulás mellett a vegsebesseget kitolja? - igen, picit megnöveli az elérhető végsebességetBased on:
https://www.youtube.com/watch?v=yxcQGmT8EJcAmi még nem tiszta:
- Mennyire kopnak ezek a slider görgők? Mi a kopás hatása?
- A slider görgő jobban koptatja a nyomólapot?Szerk:
Mondom én, hogy kérdéses a következő topicgurulás időpontja és egyáltalán a léte is...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
balazs1011
aktív tag
válasz longwild #1179 üzenetére
"A felső 20%-ba tartozik a robogód a fogyasztás alapján, de ez nem feltétlenül jelent bajt."
Ezzel a 20 %-kal mire gondoltál?
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz longwild #1284 üzenetére
A fizikát szerintem nehéz lesz megerőszakolnia bármely marketingesnek .
A súlya miatt váltja az áttételt - az, hogy nem henger alakú, maximum a finomabb csúszást, váltást teszi lehetővé. Ne gondold hogy hatalmas változást fogsz észrevenni, pusztán egy kicsit finomabb az elindulás és a gyorsítás alacsony sebességen.Ha meg könnyebbet választasz, akkor magasabb fordulat, határozottabb elindulás - nekem ez azt jelentette hogy 3.5 helyett 3.8 volt a fogyasztásom fixen. (viszont - bár a konkrét számokra nem emlékszem, de - az általuk ajánlottnál így is fél grammal nehezebbet vettem)
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
huszi.gyb
senior tag
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz longwild #1312 üzenetére
Piaggio konszern által használt 500cm3-is motoroknál 12.000Km a szíj csere!! Vez.lánc 42-45eKm csere.Tuti dolog amikor a szíj elszakad és szétveri a szíj vezetőt/kuplungot esetleg vagy a főtengelyre csavarodik rá és a szimmeringet cseszi el,úgy hogy folyik az olaj. Vez.lánc is jó dolgokat tud csinálni ha nem cseréled le időben.
A szíj öregszik/repedezik így kevés Km után de sok év múlva is elszakadhat. Ez olyan mint az autó/motor gumi.. Csak nem mindegy hol szakad el.. Bivalyb@cnádon pesten vagy az Alpokban,Transzfogarason.. Aki használja a motorját/robogóját az költeni fog ezekre mert,nem szeretne sehol sem lerohadni. Aki csak pepecsel a km-el és egy 200-300km már kíhívás számára az mindig elhalasztja/elsunnyogja a szervizelést.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz longwild #1317 üzenetére
"...Olaszok 120e km körül gondolkodnak lánccserén, igaz 400-as blokknál..."
..és ha elérik a 120k km-t, a várható jelentős költségek miatt inkább eladják a gépet ahelyett, hogy egy vagyont ráköltenének, majd ezek a motorok 20.000 km-rel az órájukban, "megkímélt"-ként jelennek meg a magyar használtpiacon.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #1473 üzenetére
távolítsa el az első kereket, távolítsa el a teleszkópot
Nekem ez az orridomra áll: a hasidom leszedhető, de az eleje úgy van egyben,
hogy csak a kerék kiszedése után lehet eltávolítani. Olasz. (Majánál mind az
orra, mind a hasa különösebb problémázás nélkül lekapható, ha épp az kell.)sentinel: ha időd van, és nem akarsz sokat fizetni, akkor otthon kibontod, és a
felújítandó alkatrészt viszed csak be. Mittudomén, kocsival csak a villát/telót.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #1477 üzenetére
Hátsó telóról is mesélhetnétek... Nekem fura hangja van, és nagyobb
gödrökben akár le is ér a középsztender - szóval kevés a csillapítása.
Úgy tudom, ezek már kevésbé javíthatók, mint az elsők, de ha mégis?Azt az elejétől fogva tudom, hogy "ladik" a gép, de hogy a gatya telók,
vagy csak a Madison ilyen, azt nem tudhatom. Picit azért gyanús...Szerk: szivargyújtót lengőbiztosítékkal közvetlenül az akksira... Vagy
egy gyújtás alatt tápot kapó vezetékre: előny/hátrány mérlegelésével.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
sentinel
aktív tag
válasz longwild #1484 üzenetére
Mindenféleképpen egy biztosítékot adj neki hogy ha rövdzár van akkor az menjen ki. 500 Ft egy vízálló lengőbizti tartó.
Én meg ebay-ről rendelek 3 színű, programozott led-et Egy kapcsolót is beiktatok, ha bekapcsolom akkor szinnel jelzi majd az akku állapotát (piros-sárga-zöld), ha nem lesz bekapcsolva pedig a töltést fogja figyelni szépen színnel. Így végre látni fogom ha szarakszik valamiért a töltés.
Gondoltam digitális voltmérőn, de egy az az sok helyet foglalna, meg nem is hiszem hogy vízálló lenne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen