- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FraFer82
tag
Sziasztok!
Szerintetek az normális, hogy 85-90 ezer forintnyi mobilelőleget kérnek egy olyan ügyféltől, aki bár Vodafone-ügyfél nem volt, de előtte 5 éven át volt jól fizető, UPC-s ügyfél magas havi díjjal, mindenféle hitel vagy tartozás nélkül? Az otthoni szolgáltatásaira hosszabbítana, a mobilszámát is hozná magával a UPC-től, és telefont is venne a Vodafone-tól (kb. 150-160 ezer forintért), de ez sokkolta, mert elvileg nem új ügyfél. Vagy ezt így szokta a Vodafone!?
-
FraFer82
tag
Köszi, hogy többen is válaszoltatok.
Szóval vodás nem volt, de UPC-mobilos igen, és elvileg a Vodafone a jogutódja, nem?
Az utóbbi 5 évben 20-25 ezret fizetett otthoni szolgáltatásokra és mobilelőfizetésre. Ezek után mellbe vágta, hogy miért kérnek tőle ekkora összeget. Főleg, hogy a Telekom is megkereste ajánlattal, gyakorlatilag jelképes depositot kérve. Szerintem ezek után dacból vesz magának máshol telefont, pedig egyébként elégedett volt az eddigi szolgáltatásaival. -
FraFer82
tag
válasz Daffni2 #56278 üzenetére
Nem emlékeztem pontosan, hogy mit mondott, de igazad van, még több is, mea culpa.
5 év UPC után, mindenféle (köz)tartozás nélkül 85 ezer+egy havi előfizetői díj (9 ezer forint) előre, vagyis 94 ezer forint; Telekom, teljesen új ügyfélként, 10 ezer forint (a havi előfizetői díjat itt nem tudom, hogy kérték-e előre).A vicces az benne, hogy a UPC nagyon meg akarja tartani, baromi jó ajánlatot adtak neki az otthoni szolgáltatásokra, de a mobilelőfizetésre is kapott egy "nem publikus" ajánlatot (teljes korlátlanság és 25 GB adat), de a Telekom is előrántott valami spécit, amivel szinte ugyanannyira jön ki ott, új ügyfélként (összesen 23-24 ezer forint ez az adott készülékkel).
Szerintem ez nem egy jó hozzáállás a Vodafone-tól a UPC-s ügyfelekhez.
-
FraFer82
tag
UPC-előfizetőket 50-es/digis számról hívnak azért, hogy jöjjenek át a Vodához!? Elég jó reklám.
-
FraFer82
tag
válasz M@Db0Y #56367 üzenetére
Lehet, nem tudom. Ami meglepett, hogy hallottam a háttérben, hogy mások is telefonálnak, ergo nem HO-ban csinálják ezt. Azt akarta, hogy vigyem át a számom, ami UPC-s. Baromira érezni lehetett rajta, hogy nem volt profi benne, nekem kellett kijavítanom, hosszú és körülményes volt. A UPC-től jobbhoz szoktam. Próbáld meggyőzni egy rosszabb, de drágább ajánlatról, majd feladta. Lennék én vodás, de ahhoz kicsit több kell ennél (most 11 ezret fizetek, de minden korlátlan és nincs hűségidőm, ehhez képest 12500-ért ugyanez, csak hűségidővel, nem egy jó ajánlat).
-
FraFer82
tag
válasz Gubu0101 #57298 üzenetére
Mondjuk ezt nem értem. UPC-től átvett ügyfeleknek eddig is 12490 volt a Red Infinity Pro, amiből lett most lett Red infinity World, szóval eddig is ennyiért kaptad/kaphattad volna, ha van otthon UPC-s/vodás TV, internet, telefon.
A másik csomag szerintem nagyon/jobban megéri: 9 ezer forintért korlátlan beszéd, sms, net mobilon. Szerintem ez a legjobb teljesen korlátlan csomag itthon, ami bárhol elérhető.
Kezd a Vodafone magára találni, és egyre jobb ajánlatokat kihozni a tőlük több szolgáltatást igénybevevőknek, nem csak összeadja végre. -
FraFer82
tag
válasz karldergroße #57349 üzenetére
5 éve használom így (UPC), és mindenre elég volt eddig. Előbb 12, majd 11 ezer forintért. Most ugyanezt megtehetem 9 ezer forintért (Vodafone). Nem panaszkodom.
-
FraFer82
tag
válasz Gubu0101 #57569 üzenetére
Szerintem nem fogsz. Ezt a viszonylag drága (15990 vagy 12490 forint, ha UPC-s voltál és továbbra is minden otthonit tőlük veszel igénybe, mármint a Vodától) díjcsomagod miatt kapod. Készüléket nem igazán éri meg tőlük venni, ha nem fontos, hogy részletre vedd. Én a szolgáltatásaikat szeretem, elégedett vagyok velük, de telefont inkább megvettem magamnak máshol, így viszont csak 1 éves a hűségidőm, ami inkább előny szerintem.
-
FraFer82
tag
válasz Gubu0101 #57582 üzenetére
Nem az új csomagok miatt, hanem az otthoni szolgáltatásaid miatt. Sőt, igazából az új csomagok (RED Free, RED Infinity World) miatt mondhatnák azt, hogy mivel ezek tök új csomagok, te meg a RED Infinity Pro mellé vásároltad meg a készüléked, nem jár a kedvezmény, de nem mondják, mert érdekük, hogy ügyfelük maradj a 2 év után is.
Szóval most, hogy annyian szapulják a Vodát (lásd Facebookon), azért jegyezzük meg, hogy próbálkoznak jó fejek lenni, jobb ajánlatokat letenni az asztalra. Oké, ehhez kellett egy kis idő, de látható a szándék, és én ezt díjazom.
Amit itt többen írnak, az viszont igaz, hogy készülékben nem igazán adnak jó ajánlatokat, az egyetlen előnyük a kamatmentes részletfizetés lehet. Viszont a magyar embereknek jellemzően egy jobb készülék még mindig drága (vagy mostanában pláne az?), így a Telekom emiatt vonzóbb náluk. Ha megnézed a szolgáltatások árát is viszont a 2 év alatt, akkor már ott a Voda jobb, tehát valójában visszajön, sőt még jobban is jársz a Vodánál (mindhárom szolgáltatónál kiszámoltam az engem érdeklő telefonnal, szolgáltatásokkal). -
FraFer82
tag
válasz karldergroße #57584 üzenetére
Korlátlan beszélgetés, sms és net, mert 5 éve ilyen csomagot használok, ezért ezzel néztem meg. Ha kiválasztasz egy készüléket, mindenhol ugyanazt, akkor az a Vodánál 15990 forint (és a telefon ára, amiből 42000 forint alapból lejön a csomag mellett, mindegyik telefon árából), a Telekomnál 17950 forint (és a készülék ára), a Telenornál 18990 forint (és a telefon ára), vagyis ez így jól mérhető. Ez 2 év alatt 47040(+42000=89040) forint a Telekommal és 72000(+42000=114000) forint a Telenorral szemben a Voda javára. Ennyivel kéne olcsóbbnak lennie a telefonoknak a másik két szolgáltatónál ahhoz, hogy megérje, de ekkora különbség általában nincs.
(Szándékosan nem vettem bele most az egyéb kedvezményeket, amiket meglévő vagy tőlük több szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknek nyújtanak, mert ezek lehetnek nagyon speciálisak. Például Vodánál 15990 helyett csak 12490 a teljesen korlátlan csomag, ha otthoni szolgáltatásod van, de nekem például ez még kedvezőbb, csak 10990 forint, nem publikus ajánlattál, hűségidő nélkül. Az új, 10990/8990 forintos, szintén korlátlan RED Free csomagot nem is említve, mert akkor még nagyobb különbség jön ki.)
Arról nem beszélve, hogy sokszor legális forrásból, hivatalos garanciával is olcsóbban megvehetőek a készülékek, mint a szolgáltatóknál. Ha pedig nem veszel készüléket, egyértelműen a Vodafone a legolcsóbb korlátlan csomagokat tekintve Magyarországon.[ Szerkesztve ]
-
FraFer82
tag
válasz karldergroße #57586 üzenetére
De ahol nem adják, ahogy nekem se, ott is marad havi 7 (Telekom) illetve 5 ezer (Telenor) forintom havonta. Ha azt 24 hónapra nézem, akkor az 168 illetve 120 ezer forint, amiből már megvan egy telefon (vagy a fele, vagy a harmada, ez már választás kérdése).
-
FraFer82
tag
válasz karldergroße #57586 üzenetére
Vagy a GO Mini (100 perc+2 GB) 2990 forintért? Viszont ez valóban olyan alacsony havi díj, ami mellé nem várhatsz el nagy kedvezményt... (Nekem a 10990 forintos mellé sincs, de előbb vezettem le, hogy így is megéri. Pláne, hogy hamarosan 8990 forint lesz belőle. )
-
FraFer82
tag
válasz Beniii06 #57590 üzenetére
De a Vodánál szinte semmihez nem jár, vagy alig (kivétel a RED Infinity World 42000 forintos készülékkedvezménye). Arra próbáltam rámutatni, hogy még így is sokkal jobban megéri. Ha két évente cserélsz telefont, és mondjuk 150 ezer forintos telefont választasz, akkor könnyen lehet, hogy a telefonod valójában ingyen lesz a "Vodánál" (amit persze függetlenül vettél valahol), mert a többieknél annyival többet fizetsz a szolgáltatásért, de ott még kifizeted a telefon "kedvezményes" árát is pluszban.
(Oké, nem részletre, hanem egyösszegben, viszont így legalább nem biztos, hogy 300-400 ezres telefonokat választanak az emberek, hanem nagyobb eséllyel olyat, ami belefér valóban a büdzséjükbe, nem vállalják túl magukat. ) -
FraFer82
tag
válasz galaxys80 #57596 üzenetére
És kevesebbet fogsz fizetni? Mondjuk az ilyen flottás, extra kedvezményes díjakat én nem igazán venném bele a képbe, mert egyéni ügyfélként ezt nem (vagy csak ügyeskedve) tudod elérni. Nem megbántva senkit, de egyéni ügyfélként nem nagy veszteség egy szolgáltató számára, ha 1-2000 forintot nem hagy ott az ember (a flotta persze más), szóval emiatt nem fognak készülékkedvezménnyel megrohamozni senkit.
[ Szerkesztve ]
-
FraFer82
tag
válasz galaxys80 #57603 üzenetére
Persze, semmi gond ezzel, jó, hogy leírtad. Csak az sosem igazságos összehasonlítás, amikor egy flottás-céges csomagot hasonlítunk egy lakosságihoz.
A másik pedig az, ahogy leírtuk mi is, hogy a Voda ugyan valóban nem ad kedvezményt a telefonokra, viszont havi díjban meg annyival kedvezőbb a 2 éves hűségidőre nézve, hogy azzal simán veri a két másik nagy szolgáltatót. Minél drágább a csomag, annál inkább nyílik az olló, és ez pusztán egyszerű matek, amit alább levezettem, kiszámoltam.
A legjobban az az egyéni előfizető jár, aki maga meg tudja venni a telefonját egyösszegben máshol és utána Vodafone-tarifát választ hozzá, főleg a korlátlan opciók közül választva. -
FraFer82
tag
válasz galaxys80 #57607 üzenetére
Én nem siklom át, de ez nem igaz szerintem. Pár hozzászólással lejjebb vezettem pont le készülékkel és készülék nélkül is, hogy mennyi a szolgáltatások közötti különbség, és hogy annyival nem adja olcsóbban a készülékeket a két másik szolgáltató, mint amennyivel drágábbak a tarifái 2 évre kivetítve. Ennél jobban ezt alátámasztani, mint a lenti, bárki számára elérhető számokkal és ajánlatokkal, nem nagyon tudom.
-
FraFer82
tag
válasz karldergroße #57609 üzenetére
A GO L mit tud/takar? Fontos a készülék?
-
FraFer82
tag
válasz karldergroße #57612 üzenetére
Otthoni szolgáltatásod nincs tőlük (UPC/Vodafone)? Mert akkor 6 ezer forintért 100 perc vagy sms + 40 GB adatot kapnál a GO Net+ csomagban (ugyanez 8 ezer forint, ha nincs vodás otthoni szolgáltatásod).
-
FraFer82
tag
Engem az érdekelne, hogy a korlátlan csomagban lévő fognak-e valaha valamit kapni...
-
-
FraFer82
tag
válasz #72445440 #57724 üzenetére
Szerintem rossz marketingpolitika. Aki mindenből maxot fizet, annak is lehet másban kedvezni. Akár havi díj csökkentés, készülékkedvezmény, akár egyéb kedvezmények más szolgáltatásokra, más partnereiknél stb. Bármi. Nem azért, mert kell, hanem mert üzenet értékű, hogy fontosnak érezze magát a legtöbbet fizető ügyfél is. Szerintem ez hiba.
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57741 üzenetére
Igen, ez továbbra is rossz így. Ha adsz minden előfizetői csoportodnak valamilyen kedvezményt, akkor nem teheted meg, hogy pont a legtöbbet költőt hagyod ki. Ugyanez igaz arra is, aki az otthoni szolgáltatásait is a Vodától veszi igénybe. Kevesebb pénzért, több szolgáltatást kaptak az elmúlt időszakban azok, akik kisebb díjcsomagra fizettek elő. Jó ötlet például a JóDolgok, de megint csak azoknak nyújt bármit is, akik kevesebbet fizetnek. Én jobban figyelnék azokra, akik évek óta a legmagasabb díjcsomagjaimat veszik igénybe, ennyi.
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57751 üzenetére
Szerintem nem érted a problémám. Nem az alapvető kedvezményekkel van bajom, ami nem is kedvezmény, ugye, mert erre szerződsz, szóval ajánlat. A problémát abban látom, hogy a vírushelyzet miatt, mind az otthoni (például kódolatvlanná tették azokat a csatornákat, amik a TV Prémiumban vannak, de annak, aki eleve abban volt, ez nem jelentett nyilván semmit), mind a mobil (például plusz adatmennyiség, ami szintén nem jelent semmit annak, aki a korlátlanságért fizet) szolgáltatásban azoknak kedveztek, akik kevesebbet fizetnek. Nem jó az üzenete ennek, ugyanis ugyanazt/hasonló szolgáltatást kapnak így lényegesen kevesebbért. De oké, akkor ne adjanak semmit (egy mozijegyet vagy szalmakalapot se), mondják azt mondjuk, hogy "Figyelj, mindenből legdrágábbat fizetőm, a havi díjad 10 %-át nem megtartjuk, hanem létrehozunk egy alapot ebből azok számára, akik elvesztették a munkájukat!", szóval sok mindent lehetne, egyet nem: ne kapjak +500 MB-ot, mert az trigger nyilván, és ezt több embertől is hallom vissza.
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57756 üzenetére
Nagyobb segítség? A boltban a kenyér, a kocsiba benzin, a borbély vagy a masszázs olcsóbb annak, aki kevesebbet keres? Ez ugyanúgy egy szolgáltatás. Ráadásul itt egyáltalán nem biztos, hogy arról van szó, hogy a tehetősebbek fizetnek drágább csomagokat.
Az kicsinyes, hogyha számomra nem tudnak adni semmit, míg másoknak igen, a vírushelyzetre hivatkozva, akkor az általam befizetett összeg egy kis részéből támogassak a valóban rászorulókat? Ennél nagyvonalúbb nem tudok hogy lehetnék a Vodával szemben.
Valószínűleg nem tanultál sem marketinget, sem pszichológiát, nem írtál reklámokat stb., különben tudnád, hogy mennyire rossz ez, ahogy csinálják és ahogy kommunikálják. Elég megnézni a FB-on a hírfolyamukat, üzenőfalukat, az előfizetőiktől kapott rengeteg negatív reakcióval. Az egész Vodafone egyfajta arroganciát sugároz itthon, nehezen szerethető cég Magyarországon, így az emberek is rendkívül kritikusak velük. A szolgáltatásaik pedig jók, és mivel külföldön jó tapasztalatim voltak velük (meg más okokból, amit nem részleteznék), így egyértelmű, hogy őket választottam itthon mobil és otthoni szolgáltatások terén is, de ettől még látom, hogy mennyi hibát követnek el főleg kommunikáció területén, amiben más országokban nagyon profik különben, ezért sem értem az itthoni bénázásukat. -
FraFer82
tag
-
FraFer82
tag
válasz Gebriel #57765 üzenetére
Előbb kicsinyes voltam, amikor a rossz marketingpolitikát említettem, most meg mellébeszélek, amikor kifejtem elég részletesen, hogy mi a problémám a vodás hozzáállással. Tényleg nincs értelme folytatnunk, mert valamiért jól érezhetően elfogult vagy a céggel szemben. Ezt te tudod, hogy miért, de az arrogáns viselkedés pont valami ilyesmi, amire utaltam a Vodafone-nál. Sok jó dolog van a Vodafone-nal kapcsolatban, de ezek a szolgáltatások oldalán vannak, az emberi oldalon van bőven még dolguk. Igazából ebből a szempontból irreleváns, hogy mi folyik a másik országos, nagy otthoni és mobil szolgáltatást nyújtó cég oldalán, mert a lőtéri kutyát nem érdekli, ha ő nem vesz tőlük igénybe szolgáltatást, de ami az elmúlt 1-2 hónapban zajlott a Vodafone FB-oldalán, az gyakorlatilag egy virtuális lincshangulat volt (sokszor talán nem joggal, de pont ezt írtam, hogy a vevő/fogyasztó mikor és miért elnézőbb egy céggel szemben, abban szerepe van a gesztusoknak és a jó kommunikációnak), amiről több cikk is megjelent különben. Bátran keress rá, ha nekem nem hisze! Ennyi, ehhez a témához többet nem tudok és nem kívánok hozzátenni, kitárgyaltuk.
-
FraFer82
tag
válasz Daffni2 #57771 üzenetére
Ezt kifejtenéd nekem akár számokra lebontva? Érdekelne, hogy milyen módon és hol veszít a szolgáltató egy ügyfélen a felhasználás során, aki többet fizet, mint a másik? Ha pedig így van, akkor miért tereli a szolgáltató mindig a nagyobb csomag felé az ügyfelet? Amennyiben úgy van, ahogy írod, hogy nem kifizetődő a többet fizető ügyfél, akkor a marketing mellett komoly sales probléma is van, vagy ők egyszerűen nem tudnak erről. Ennek viszont még inkább nem örülök így, mint jól fizető, viszonylag elégedett, de ezek után már aggódó vodás ügyfél.
-
FraFer82
tag
válasz Daffni2 #57766 üzenetére
NMHH és különböző cikkek jobbak?
https://media1.hu/2020/06/12/duhosek-a-vodafone-upc-ugyfelei/Mondom ezt, hogy én valóban egy elégedettebb ügyfél vagyok. Viszont a vodás kommunikáció arroganciája és problematikája nekem is feltűnt. Szeretném, ha változtatnának ezen, mert akkor az ügyfelek türelme is jóval tovább tartana. Mondjuk úgy, ahogy az enyém tart a cég felé.
-
FraFer82
tag
válasz #72445440 #57888 üzenetére
Tudom, de egyszerűen nem volt sok esetben. Például a Gellért-hegy teteje egy ilyen tipikus példa. Sok ember, sok felhasználó viszonylag kis területen. A vodás ment, a UPC-s nem. Nem tudom az okát, de ez többször előfordult. Szóval jóval stabilabbnak érzem a vodás netet a mobilon. A szolgáltatásukkal nem sok probléma van mobil vonalon, az otthoni szolgáltatások az más téma, de ott is iparkodnak (vagy csak én szeretném így látni?).
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5