Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
PROHARDVER!
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Littoral #63703 üzenetére
Csak akkor van ügyintézési díj, ha olyan dolgot akarsz intézni amit saját magadtól is meg tudnál csinálni!
Ha jelzed, hogy nem megy online, s ezt meg is tudod mutatni, akkor nincs ügyintézési díj.Tehát itt arról van szó, hogy az árak az önkiszolgálási felület fenntartását tartalmazzák, ha te extra kiszolgálást kérsz, akkor azért fizetni kell...
-
313313
addikt
válasz Littoral #63703 üzenetére
Ne felejtsük el azt se, hogy rengeteg embernek (kb a lakosság nagy része, akik az érdemi munkát végzik) nincs bankszámlája és/vagy borítékba kap fizetést.
Innentől kezdve ez még 1 bőr lehúzása a munkás rétegről...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Zeki
nagyúr
válasz Littoral #63731 üzenetére
Ha az idióta tülekedő nyuggernyanyákat meg egyéb szellemileg gyengéket leszámítjuk, akkor ugye a sorszámjegy kérésnél ki lehet választani miért jött az ember, és ha számlabefizetés vagy egyenlegfeltöltés, akkor azt nyomja, és akkor legyen erre egy külön pénztár. A bankban is ha befizetek, akkor a pénztárhoz kerülök, nem az egyéb lakossági ügyintézéshez. Majd az inmediosok szidják a telekom anyját...
Ja, de biztos pénzbe került volna így kialakítani a rendszert, jobb lepasszolni más hálózatnak a feladatot. -
ArNick
tag
válasz Littoral #76783 üzenetére
Ha meg sincs próbálva, abból biztosan nem derül ki semmi.
Ott van még az USSD kóddal működő ügyfélszolgálat, gondolom ott is bekapcsolható, vagy ha még nem, hát idővel az lesz. *111#
De a 1777-et sem kell órákig hallgatni, percek alatt megvan.
(Ha van már ilyen opció. Ha nincs, majd lesz. Meg kell várni, ha az app nem megoldás különféle feltételezések miatt.)[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Littoral #93518 üzenetére
A telekom hálózata jóval megbízhatóbb, mint a telenor hálózata tapasztalataim szerint Budapesten és Pest megye északi részén.
A telekom árazása a minél több szolgáltatást vegyél tőlünk elv alapján van kialakítva. Ha van másik (drágább) havidíjas mobil vagy 2 otthoni szolgáltatás 20% lejönne ebből az árból -
kali
legenda
válasz Littoral #93522 üzenetére
Akkor nem kell ezen rágódni, Telenor Hello Data[ és kész.
Technikai okról tudok bizonyos helyeken, ahol van már ugyan valamilyen szolgáltatás, de a házban olyan a vezetékek állapota, hogy arra új teljesítési szintet nem vállalhat a szolgáltató, az átkábelezés meg a szolgáltatón kívül álló okok miatt nem kivitelezhető. (Műemlék épület, de más akadályokat is gördítettek a szolgáltató elé.
Mindegy, ez nem ide tartozik, hanem a vezetékes topikba.[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz Littoral #108587 üzenetére
Indítsd újra a telefont, vagy repülő mód ki/be kapcsolása. És aktívak lesznek az ajándék opciók. A dominó day minden szerdán igénybe vehető visszavonásig. A kedvezményeket a telekom mobil applikációban tudod aktiválni. A jelenlegi kedvezmény a mai napra érvényes, mivel ez egy + ajándék. A dominó day szerdán ismét igénybe vehető.
[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz Littoral #108589 üzenetére
Tudom hogy ma más nap van. A helyzet az hogy nálunk minden készüléken működik, és be tudtam kapcsolni. Nálad a készülékben, vagy az applikációban, vagy, nem naprakész az alkalmazás lehet a gond. Nálam probléma mentesen meg szokott jelenni. És aktiválni tudom.
[ Szerkesztve ]
-
bexinho23
őstag
válasz Littoral #113442 üzenetére
Nem, biztosan telekom üzletben lett vásárolva. Talán már 2 éves is volt a kártya, mikor ez a domino dupla aktiválva lett. Anyósom (övé ez a kártya) elmondása szerint egy kollégája volt túlbuzgó és ő aktivált neki adatkeretet - korábban (2-3 havonta) mi kapcsoltuk be neki otthon a maraton 3,5-et.
Tegnap estefelé próbálkoztam elérni egy ügyintézőt a 1414-en, de 30 perc zenehallgatás után feladtam...
Szerintetek ha aktiválok egy alacsonyabb adatkeretű maratont (többet nem tudok, mert azonnal leemeli a pénzt a d.dupla), akkor kikapcsolható így egy megújuló szolgáltatás?
-
#70635776
törölt tag
válasz Littoral #121914 üzenetére
Valójában nem ér ennyit az egész.
Pontosan, ahogy írod. Én soha nem kapcsolom be.
Annyi olyan esetet olvastam, amikor:
- nem jött meg az sms a "szerdáról". Akkor most hívhatok, vagy nem dilemma...
- megjött, de sokkal később, mint ahogy az ember használni akarta a perceket
- olyat is lehetett olvasni itt a fórumon, hogy megjött az sms, repülőgép mód be-ki, és "szerda" ajándéknet ellenére is az adatkerete fogyott (aztán kérhet kivizsgálást...)
- és akkor ezekhez még hozzájön a "felhasználói tévedés", amikor pl. a felhívandó ismerős pont előző napokban hordozott pl. a vodához, és ezért a pénze fogy, nem a "szerda" percek
- meg ha valaki beaktiválja a díjmentes 50MB-ot, akkor az is bekavar: úgy emlékszem, hogy hiába csinál az ember repülőgép be-ki-t a "szerdai" ajándéknet aktiválásáról szóló sms megérkezését követően, mégis az 50MB fogy. És ha elfogyott az 50MB, és nem csinál még 1 repülőgép módot be-ki, akkor meg a pénzért vett net fogy....
...ááá...hagyjuk is.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Littoral #122345 üzenetére
Próbál ugyanebben a sorrendben, ahogy én is és a két lekérdezés közben emlegesd finoman a T felmenőit és lőn meglepi! Vagy nem, mert többnyire nekem se játszódik ám így le. Ez a duplázás amúgy múlt hónapban két külön bankkártyámon is megvolt, de azzal sem foglalkoztam és mára már visszaállt normál fogyasztásra az is.
Szóval az app összegszerű kiírásait amúgy tényleg totál nem szabad még csak el sem olvasni, nemhogy nem tájékoztató jellegűek, hanem inkább csak van valami random számsor, hogy ne álljon ott üresen.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz Littoral #124658 üzenetére
A lakcímkártyát a 2021.06.30-as EHT jogszabály változás miatt kérik, ugyanis a lakcímkártya száma is kötelező adat lett. Nem a Telekom találta ki, nem ők akarják, hogy így legyen, hanem egyszerűen minden szolgáltatónál kötelező bekérni a többi kötelező adattal együtt. Ezért nem sikerült most enélkül adategyeztetni, és ezért lehetett korábban.
-
szabonagyur
félisten
válasz Littoral #124664 üzenetére
Most egyetlen ilyen eset miatt felesleges a hordozás, meg a duzzogás.
Simán lehet a rendszer nem vette be a személyi adatokat vagy nem tudta kezelni az aktuális ügyintéző.
Még az új személyikkel sem mindig megy az adat egyeztetés.
Többi szolgáltatónál sem jobb a helyzet ilyen téren.
(#124667) lugosi: szerinted mennyi esély volt a befenyítésre? Eléggé felindulásból megy az egész történet.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Boond
addikt
válasz Littoral #124658 üzenetére
Online regisztrációs felületen nem tudod meg csinálni? Esetleg hívd fel őket te (bár szerintem online is kellene működnie), és tisztázd a helyzetet, - remélhetőleg másik ügyintézővel.
Van egy másik tippem is, ezeknek az adatoknak egy részét a telekom app-ban/weben is látod másold be onnan, hátha vhol vmi rendszerhiba van, hogy biztos elfogadja.
"Bár még bízok a legendás szervezettségben, azaz abban, hogy hétfőn mégsem történik majd semmi."
Nem azért, de a weboldal is hibázhat. Először talán azt kellene kideríteni, mi az érvényességi idő.
2. Ha sem online, sem ügyintézővel nem müködik, sem applikációból. Akkor még meghatalmazással (vagy lehet csak személyesen) eltudtok menni az üzletbe.De szerintem meg lehet oldani anélkül is. többféle okmányt ki lehet választani, legalábbis a vodánál így van.
Azért mert kifogtál egy rossz ügyintézőt, még nem kell bevágni a durcit (akár jogos, akár nem), mert ettől nem fog megoldódni...[ Szerkesztve ]
-
blackmajesty
aktív tag
válasz Littoral #124677 üzenetére
Én csak arra a részre írtam, hogy az ügyfélszolgálatos nem tudta megoldani az új adategyeztetést, mert béna volt. Jelen esetben ez nem bénaság, nem azért van mert nem tud valamit, hanem, hogy kötelezően kell a lakcímkártya száma.
Az, hogy akkor most mi is az a dátum, azt ő látja a rendszerben, lehet, hogy tévesen ment ki az sms, lehet, hogy bármi más történt, arra nem reagáltam, mert ezt ugye innen senki sem fogja tudni neked megmondani, csak az ott dolgozók.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai