Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz 8 #98837 üzenetére

    Ez alapján elég egyértelmű a helyzet, nincs kérdés. Vissza kell írni, hogy szíveskedjenek ők is elolvasni az akciórészletezőjüket és nem mellesleg 5.-én rendeltél.

  • 8

    senior tag

    válasz 8 #98837 üzenetére

    Június 12-én tettem panaszt, hogy az 5-én online vásárolt SIM kártyára nem írták jóvá a 60 napig felhasználható 10GB ajándék adatforgalmat.

    27-én kaptam 3221225472 byte + 3221225472 byte + 3221225472 byte + 1073741824 byte feltöltést.
    Korrekten precízek és milyen kedvesek, hogy byteban adják meg!

    Ugyanaznap kaptam egy emailt, hogy postai úton válaszolnak. Július 3-án érkezett a postai levél:

    Az egyenlegemben azóta sem jelent meg a kapott adatforgalom, ha használok adatot az az eredeti 1GB-ból megy, tehát hiába a jóváírás, nem tudom használni. Ez azért problémás, mert az 1GB 1 évig érvényes, a 10GB meg elvileg 60 napig.
    Az ügyfélszolgálat látja a 10GB-ot de nem tudja megmondani, hogy pontosan meddig használhatom fel, érvényességet nem látnak hozzá, és fogalmuk sincs, hogy miért nem látszódik nálam, illetve miért nem a 10GB-ból megy először az adat, ahogy az akcióban működnie kéne.
    Az ügyfélszolgálatot akárhányszor keresem, minden ügyintéző mást és mást mond, sokszor teljesen fals infókat (pl hogy az 1GB 30 napig érvényes...).

    Összefoglaló: Tehát a panaszbejelentésem eredményeképpen közel egy hónap múlva megkaptam az erdetileg akcióban járó adatot, de használni továbbra sem tudom, az egyenlegemen nem látom.

    30 napos írásbeli panaszbejelentéssel élhetek, hogy kivizsgálják a fentieket.

    [ Szerkesztve ]

    50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

Új hozzászólás Aktív témák