- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Canon EOS DSLR topic
- Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Vaku topic
- Videós, mozgóképes topik
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Hibajavítások ASUS routerekhez
ph Három kritikus sérülékenységet javítanak a most kiadott firmware-ek, érdemes telepíteni őket, ha érintettek vagyunk.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
ma Egy neves elemző szerint gondok vannak a 3 nm-es Samsung node és az Exynos 2500 kihozatalával.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz
diablo1984 #36270 üzenetére
a laguna 2-vel tutira szívnék ehhez képest, az elektronikája az viccelne, ha tetszik ha nem!
- hát ezt cáfolnám erősen
-
tresh
addikt
válasz
diablo1984 #36272 üzenetére
A 2.2 dci több ízben is vérzik "fúrt" 2.0dci így nem egy két alkatrész van "túlhajtva" mivel azt a teljesítményhez képest nem igen molesztáltak a tervező bácsik. Az elektronikára meg visszatérve laguna 2 első szériája volt hisztis. A facelift vonallal semmi baj. Apám lagunája egyszer se állt meg pedig van benne bőven kütyü sőt még akku csere se ölt ki semmit, kb 2 perc alatt újra tanítottam mindent neki. De van a családba még egy laguna szintén facelift annak se volt semmi baja elektronikailag. Mind két autó kb 6-7 éve a családnál van
Lényeg hogy általánosítani nem lehet, de hidd el közel se olyan sz*pó mint ahogy itt riogatják az embert.
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #36274 üzenetére
Papszi akkor én eddig csak mákos voltam
Apám laguja más hagyjuk ki akkor a körből mert az tényleg családtag csilivilitop mindig.
De van másik 3 amiből 1 diesel másik 2 benya abból is egy szivó 2 liter és egy 2 liter tamás.Nincsenek kimével de még egyszer se sz*rt be bennük semmi elektronika. (izzó csere, aksi csere most nem játszik)
A diesel 2004-es facelift előtti a másik kettő faceliftes. Mind a 3-at én tartom karban/javítom. Lehet hülye vagyok én ebből indulok ki nem a mende mondákból. A diesel laguna kártya olvasója halt meg mert barátunk kicsit kipancsolta a kávét...hidd el egy xsara BSI vagy 307 BSI sokkal vagy pl alfa,fiat és társai jobban megtudja keseríteni az életedet mint a Laguna elektronikája. Csak itt is áll a mondás nem mindegy hogy ki javítja az autókat és hogyan. Én sepc sokkal több más fájópontot látok a lagunába főleg a 2-es szériában mint az elektronika..pl ott van a kopó beltér, a felpúposodó műszerfal mert elengedi a patent, dieselknél kemény váltó 6seb.(nem túl pontos)ami ráadásul alá van méretezve így gyilkolja a kuplungot.Immo mind a kettőnél.
- vevőegység programozási baj diaggal orvosolható
Elektromos ablak a benzinesnél.
- komfort modul Can-bus powa szintén megoldható
Guminyomás szenzor mind a kettőnél.
-merült az elem benne , (nem lehet cserélni) ezért írt hülyeségeket
Kulcskártya benzinesnél.
-jaja vevő egység csere volt amit gariba helyre raktak.
Szívócső nyomás érzékelő vagy mi ez a dieselnél a dieselesnél.
- ez kb minden dieselnél előjöhetNa mindegy én nem szeretnék senkit se győzködni, mert tényleg fel lehet ülni vele a sz*póroller-ra de szerintem ezt egy buta szivó motornál is sikeresen kivitelezhető.
-
tresh
addikt
válasz
diablo1984 #36275 üzenetére
Bocs igazad van kevertem mert 2005 től van 2.0 dci és 01-05ig volt 2.2 dci ez van ha nem iszok
Amúgy az 1.9 dci nem a 120 lovas hanem a 131 irtó megbízható motor én máig állítom. De ha világból ki akarnék menni akkor csak az 1.9 dti kéne
Ha benzines laguna akkor és szívó akkor szigorúan 2.0 liter legalább is én tuti nem venném kisebb motorral
-
tresh
addikt
válasz
diablo1984 #36287 üzenetére
Azért benzin terén nem vagyok benne olyan biztos hogy ugyan ennyit elfog menni mint diesel társa.Attól függetlenül hogy én is benzin párti vagyok. Mind kettőnek meg van a maga előnye és hátránya még is ha munka eszköz és sokat jársz vele a diesel-el fogsz jobban járni. Másik ha pl használtan vették akkor ki tudja már mennyi is volt a valós km főleg egy "furgonnál"
Egy időben és mastereztem régi dti 2.8 assal és utána újabb 3.0 dci vel az tény hogy a dti még most is megy vígan csak már kicsit ütött kopott, de a 3.0 dcinek 450k-ig semmi baja nem volt utána fáradt el benne a kuplung, egyik porlasztó és így tovább. De hidd el az az autó nem azt mondom hogy gyilkolva volt mert figyeltünk rá de volt olyan hónap hogy csak akkor állt amikor tankoltuk a kúton.
-
tresh
addikt
válasz
diablo1984 #36348 üzenetére
-
tresh
addikt
válasz
diablo1984 #36350 üzenetére
Ezért írtam hogy megfelelő kerettel pl 1 misivel kint se az e60-as bmw-et kell nézni ez alap. Ha tudod mit szeretnél és milyen elvárásaid vannak hamarabb fogsz megfelelő autót találni. Persze arab,török, és társai brigád a határmentén csak a hulladékokat gyűjti be adja el. Ez alap, evvel járnak a románok meg a buta magyarok aki csak azt nézi bmw és 300ezer ft. Km-t meg felőlem oda tekeri ahova akarja engem az sose érdekelt és nem is fog műszaki állapota az első aztán az esztétika.
Jaja most nálunk van egy focus ami ez van plusz ez egy új clio volt.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
pl ha már van 3-4 ilyen jelölt mint ez [link] már megéri autóba ülni az angolt lazán értik az osztrákok. (bár én ugye németes vagyok nekem itt nincs gondom) ez pl magánszemély és úgy is el akarja adni lehet alkudni velük nem keveset. Pl ha tényleg patika akkor min annyit hogy a haza utad összege le van tudva
-
tresh
addikt
válasz
diablo1984 #36353 üzenetére
Aha,
kb így nézz ki :
eredetisegvizsga 85-100 euro
ideiglenes rendszam es papirmunka: 60-75 euroAztán az itthoni papír munka:
muszakivizsga
forgalmi es torzskonyv.
regisztracios ado:
matrica a rendszamra:
munkadij:Az otthoni papír munka egy vicc az osztrák árakhoz képest....
a lényeg kb 50-60k ból itthon az autó ha lábon hozod
A többi rablás összege meg azon múlik ki intézi. Nekem van egy bejáratott emberem ő evvel foglalkozik és mindig ő csinálta nekem ezeket 1-2 nap alatt bepapírozta az autót. De ugye ők evvel foglalkoznak napi szinten. Még annyit hogy elvileg van valami illeték adó is hogy az most mennyi passzolom..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
diablo1984 #36355 üzenetére
Ha kint meg van az eredetvizsga papírja akkor elméletileg nem, de lehet köcsögösködnek hogy nem fogadják el és itthon is kell újra.. volt már ilyen.. am ez kb akkora f*szság mint új autót eredetvizsgáztatni ami most gurult le a gyárból
Amúgy unión belül nagyjából azonos árak vannak ilyen papírmunkákra vonatkozóan csak nálunk megy a lehúzás..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
diablo1984 #36360 üzenetére
szerintem is nagyon mutatós és jó pofa
-
tresh
addikt
válasz
PeterPH #36396 üzenetére
Ha egy 5-6 éves dieselbe amibe nincs 200k körül az nálam kamu. Gyors matek az 1.5 dci-t 80%-lékba cégek veszik főleg a 2 üléses variánst,a maradék 20%-lék magán. Na most nem azt mondom hogy nincs kisebb futásteljesítményű autó ezekből de a többség 200k körül van. 3 éves korukba nálunk 4 clio volt 200k nál lett leadva..30k az átlag ha cég autó tök mindegy hogy pálya vagy város belemegy ennyi mert nem dísznek veszik. Ezt akár hogy szorzom 150-180k az átlag vagy több. Ettől még nem rossz de messze jól látható hogy hasonló benzines társaihoz képest 2x-es min a futás teljesítményük. Mert jó kicsi keveset eszik és adózás végett kedvező, ergo olcsón fenntarthatóak.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Az biztosan nem árt, ha pár százezret félretesz váratlan javításokra. Aztán ha mázlija van, lesz egy kellemes autója még pár évre, ha pechje, rákölti még a vételár felét. Kaland az élet.
Ez melyik használt autó vételénél nem így van ?
Fosvágentől-audinát-fordig mindegyiknek van hülyesége típus hibája lehetne sorolni bőven.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ha lennének hozzáértő szerelők akik tudják is mit csinálnak az autóval és nem úgy kezdik hogy sz@r francia rögtön másképp alakul a dolog. Semmivel se költségesebb üzemeltetni fenntartani egy Megane-t mint pl egy Golf-ot,Fokát,stb. Itt hozzáállás problémák is vannak és sok elvakult user ennyi.
-
tresh
addikt
válasz
AMD Power #36418 üzenetére
Ez kell a népnek 20-30%-al többért használt lefosott német,japán ami ráadásul idősebb is. Félre értés ne essék semmi bajom pl az ódimmal se de nem azért ülök benne mert minden vágyam ez volt. Diesel kellett ami ős technika beton alapokon. De ha megy egyszer akkor megint francia lesz vagy marad és jön mellé egy francia is
-
tresh
addikt
válasz
feri19 #36429 üzenetére
Fordítsd meg a kérdést mi a vélemény az autóról?
Válasz: élőben megnéz majd 10-20k ért márkaszervizben leellenőrizni/állapotfelmérés és ott megkapod a választ a műszaki állapotára vonatkozóan illetve hogy tényleg látott e szervizt. Km szerintem kevés a vezető ülés elégé meg van gatyásodva, de lehet csak széles volt aki vezette.
-
tresh
addikt
Attól messze vagyok, de ember legyen a talpán aki képről azon kívül hogy egybe van az autó meg mondja hogy kopott a bal hátsó fékbetét és alkudj
(#36435) dhgm: ültem/ülök mindegyik márkába van hasonlítás alapom így én nem elvakultan hanem reálisan látom ezt a kérdést. Van akinek el lehet ezt magyarázni és megérti van aki fanatikus marad és rögtön jön a ne ne franciát ne mert mindenki mondja hogy sz@r , de hogy miért az azt ők se tudják.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
sanyirenyo #36484 üzenetére
Ezt ki állapította meg hogy mi jó és mi nem?
1.5dci ből volt pár variáció..LE? Ha parketta van es feketén füstől az porlasztó lesz (befecskendező).
-
tresh
addikt
válasz
sanyirenyo #36486 üzenetére
Azért én csak megnézném diaggal mennyit szállítanak a befecskendezők mert nekem elég gyanús hogy parketánnál nyakon önti üzemanyaggal amit nem bír elégetni vagy kevés levegőt kap. Amit első körben meg próbálhatsz légtömegmérő érzékelőjét és turbó nyomásszabályzó szelepet szépen kitakarít.
-
tresh
addikt
válasz
sanyirenyo #36490 üzenetére
légtömegmérő nincs benne.
Van benne különben mi alapján szabályozná ?
[link] MAF = légtömegmérő/szabályzó
MAP [link]
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
sanyirenyo #36493 üzenetére
Ja most nézem ez 2005 -ös gép
Élő adat /diag kéne neki mert így csak találgatni fogsz/fogunk.
-
tresh
addikt
válasz
sanyirenyo #36495 üzenetére
Vezérlés volt cserélve mostanában ? Mert nekem nagyon úgy tűnik hogy itt levegő/ üzemanyag arányba lesz a bibi.
-
tresh
addikt
válasz
sanyirenyo #36497 üzenetére
Nem szív valahol falsh-t? Turbó csőnél ? 0,2-0,3 az nudli 0,8-1,0 bar körül kéne töltenie ha parkettázod...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Politika
- Futás, futópályák
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen processzort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó