- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Plazma TV topic
- Minisforum dokkoló OCuLinkkel
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
mycso
Topikgazda
válasz
Sly189 #25825 üzenetére
Nem tudom, hogy annál egyáltalán kell-e (gondlom nem árt, de feleslegesen meg minek).
A 106-osnál van alul méretezve/rossza anyagból csinálva és olyan 200K km megtétele után el is fáradnak, ez az amit biztosan tudok.Itt ír róla képekkel, árral, szerintem bármilyen műhelyben megcsinálják: [link]
Jah, le is írja, hogy hogy csinálta, tehát elviekben otthon is kivitelezhető művelet lenne.....mod.: nekem meg pont 200K km-el több van benne, de tényleg
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz
Sly189 #25834 üzenetére
A lámpád be van már állítva?
Ma volt egy terelés bábony előtt, szirák felé este ahogy jöttem dolgozni, hát b@mmeg olyat világít ez az izzó, hogy bez@rok tök sötét úton.A távolságit ha rátolom, az égvilágon semmi nem történik, max. az út szélét jobban megvilágítja. Nagyon durva fénye van, majd valamikor csinálok videót.
Lehet nézek a köd és a távolságiba is hasonlót.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
mycso
Topikgazda
válasz
Sly189 #25987 üzenetére
Nem kell oda ablaktörlő, szépen leviszi a menetszél az olvadékot, vagy ha van hozzá kedvem, akkor szilikonos lehúzóval szárazra lehúzom. (illetve van még a klasszik ablak le-felhúz módszer)
Egy biztos, ez kompletten olyan 30mp-es művelet, ez alatt az ablakvakarós kollégák, már az első beleszántásig eljutnak a szélvédő jégrétegén.
Egyébként ez majd főleg -20-ban hálás esetleg ónos esőben, amikor konkrét jégpáncél lesz az autón....milyen jó is azt 20 percig vakargatni a jóidőben. (főleg itt a BC mellett van annyi lecsapott pára, hogy mínuszban szinte minden alkalommal körbe van fagyva a gép)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz
Sly189 #26042 üzenetére
Én tegnap voltam pesten, akkor is olyan szél volt, hogy markolni kellett a kormányt izomból.
Lökött néha olyanokat az autón, hogy nem győztem korrigálni. 1-2 kamion is viccesen cikázott...És igen a fogyasztásba keményen bele tud szólni a szél.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz
Sly189 #26045 üzenetére
Szoktam ott mosatni, főleg ilyenkor amikor rosszabb idő van. A tegnapi pályázás után most nekem is úgy néz ki az autó, mint amit valami cementes-sáros vízzel teleibevertek, ráférne egy mosás....
Na én tegnap voltam hasonlóan...reggel 10-kor fel pestre, este fél8-ra hazaértem, utána meg mentem éjszakára 22-06-ig....ma aludtam is 2-ig.
Én ahogy számolgattam, nekem olyan 5.7-5.8 körüli volt a fogyi (computer szerint 5.6), viszont én haladtam végig ahogy kell.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
hossszú
őstag
válasz
Sly189 #26376 üzenetére
Nem rég nézettem meg a porlasztóimat, szerencsére hibátlanok voltak. Az enyém hagyományos porlasztós, annak a bevizsgálása 2eFt volt darabonként, az újabb injektorokat 4,5eFt-ért csinálták Cegléden.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
daniel2121
senior tag
-
Sly189
senior tag
válasz
Sly189 #26459 üzenetére
Közben kicsit kutakodtam...
OMV BIXXOL
premium diesel
SAE 5W-40Termékleírás, használati útmutató,
specifikációk, jóváhagyások, minôségi szintOMV BIXXOL premium diesel: szintetikus,
üzemanyag-takarékos, nagyteljesítményû motorolaj
nagy fordulatszámú, turbófeltöltôs vagy szívódízel
motorokhoz . Kiváló kenési tulajdonságokkal, nagy
teljesítmény és biztonsági tartalékokkal rendelkezik .
ACEA A3/B4, API CF, FIAT 9 .55535-N2, PSA B71 2296,
Renault RN 0710
Jóváhagyások: GM-LL-B025, VW 505 00, MB 229 .3[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
-
mycso
Topikgazda
válasz
Sly189 #26378 üzenetére
No, eddig úgy fest, hogy csütörtökön látogatom meg az említett szervizt.
Aztán majd attól függ, hogy mit tudunk megbeszélni....elvileg lehet oda vinni komplett autót is és csak simán kézben a csúcsokat is bevihetem, majd írok, hogy milyen számok hangzottak el. Aztán jövőhét kedd-szerdára tervezem a mérés/felújítás? procedúrát.
Közben úton a kuplungom+kinyomó is JAPANPARTS (japán váltóba --> japán alkatrészt
), az is majd jövőhét kedd-szerda magasságában kerül az autóba, hát szorítsatok, hogy ne legyen széthullva a kéttömegű, mert akkor nagy matek lesz.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Laraxior
titán
válasz
Sly189 #26738 üzenetére
Az enyémbe is japán a váltó...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."