Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
na nekem meg 15
és most cseréltem generátort
Most már csak egy komplett 90lovas henger fej kéne és elvileg jók is vagyunk ha az ecu nem köp bele a levesembe..igaza így marad tarcsiba a mostani ami most lett rendbe rakva sebaj
Amúgy úgy látom magyar viszonylatban csak én vagyok ilyen fanatikus megane 1 modder
Jut eszembe m1 ph2 óra egységét ha belegebedek is de beleműtőm a röncibe igaz kapcsolási rajz nélkül jól elleszek..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #16459 üzenetére
Nincs lehetetlen akkor 16v -s moci lesz benne
De azért ha meghozza haver szétbombázom ugyan is csak azért idegesít a jelenlegi mert nem tudom úgy megoldani a megvilágítás ahogy én szeretném a fos narancs lap végett..
(#16462) giigz : én pont tegnap hogy mentem haza cég előtt beindítottam, munkatárs meg az 1.6 fokát elszívtunk egy cigit vissza csücs és azt hittem nem jár a motor és rá akartam indítani
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #16464 üzenetére
Tudom ez az én nagy bajom(ezért lesz csak komplett HF csere a 90 pacisra bár az a bajom hogy szerintem ott is más az ecu.De erről még bővebb infót nem sikerült gyűjtenem csak annyit tudok hogy a különbség a kompresszióba van 9.1 kontra 9.7 amit a hengerfej+vez.műtengely csere megold).. kék az fosvágen nem szeresem csak sötétebb narancs/vörös jöhet szóba mert az nekem nyugtatja a szemem..
(#16467) FerNandor: akkor szépen járhat az a turbodénes is bár faterom lagunája is nagyon csendben ketyeg
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
wertigo1984 #16471 üzenetére
Hátul milyen volt a helykínálat? Ülések anyaga a szokásos szövet? Automata vagy manuál volt?
-
tresh
addikt
válasz
wertigo1984 #16474 üzenetére
Akkor nekem hátul már necces lenne 19x cm el..mondjuk nekem 3.0 v6 ba kéne
-
tresh
addikt
Huh ha már termosztát rob m1 gyárija valeo ? Mert most valami swag van benne de hamar nyit talán 80-85fok között cserélni akarom holnap úgy is tavaszi nagy szerviz lesz a kocsin
-
tresh
addikt
A pótkerék nyári volt és más méret (205/55/16 vs 195/65/15)
MMA87: az a dolga hogy elérje az üzemi hőmérsékletet
-
tresh
addikt
Szép napot urak
Szétkaptam mint foxi a lábtörlőt a megane-t...a féltengelyek már felújítás alatt vannak holnap dél/ kora délután megyek értük illetve az új toronycsapágyak és kerékagycsapágyak is holnap érkeznek + fékcsövek majd mennek vissza a helyükre az új tárcsával betéttel és a felújított fék nyereggel
A francia mérnökök ma csuklottak biztos a torx végett de sebaj vissza már csavarok kerülnek nem ilyen.....
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hogy biztassalak magyar utakon előbb utóbb úgy is minden tönkre megy pl fél éve cseréltem kb gömbfejeket a jobb oldalin már látszik hogy kapott egy kettőt..na most amikor kintről hozzám került még a gyári volt alatta az fél év után meghalt a jó minőségű utakon ahogy a motor tartó bakom is .. de sebaj lassan már tényleg úja autót csinálok belőle szerencsére a cserebere nagy részét itthon meg tudom csinálni mert különben azért elég húzós lenne. De kis örömcsinálás ként eddig anyag oldalba hol tartok ebben az évben : féltengelyek felújítása 27e; új csavarok 15-20 db (többféle) 570 ft, 3liter váltó olaj kb 7-8ezer, új féktárcsa+betét előre 30e + fékcső 2,5e ; toronycsapágy+kerékagycsapágy 16e; új aksi 16e; új generátor 18e; ja motorolaj+szűrő 10e így hirtelen ami eszembe jutott ez kb 125-130e ja és ezek csúnyán baráti árak
Azt azért hozzá teszem hogy ha nem nyúlok hozzá és sz@rok rá és hajtom akkor se lett volna baja jó pár évig még de ön fényezés ként kicsit jó kezekbe került a gép és ahogy látom meg hálálja
szerk: az alkatrészek 80% gyári a maradék pedig annál jobb minőségű azért ilyen húzós az ár
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #16584 üzenetére
meg nem mondom mi de a legdrágább volt benne elsőre is csak a kedvezmény végett annyiért hoztam mint más a leggagyibbat , és ezért cserélték zokszó nélkül meg nagy bocsánat kérés közepette
Amúgy most épp ebéd szünetelek faterral de szerintem délutánra újra útra kész a rönci
FRENK1988: biza főleg ez a fényezés nagyon karakteres gépé tette
giigz: le nem cserélném de a mostani mellé csinálnék neki helyet
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
Csabee. #16612 üzenetére
Bocsi 3 napja a röncit műtöttem,gyógyítottam plusz elkapott valami baci is és amikor nem szereltem nyomtam az ágyat meg a gyógyszert magamba hogy bírjam valahogy 2 lábon.. vagy ma vagy holnap legkésőbb válaszolok az ügyben elnézésedet kérem
Ck.:
kopott váltóbak vagy le van lazulva előbbi csere utóbbi utána húzással orvosolható vagy még a kutya csontnál a gumi kiöregedett
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz
hossszú #16652 üzenetére
Pont most estem át ezen (komplett féltengely felújítás) az eseten szóval akkor röviden az én megoldásom / véleményem:
1. lehetőség az új ha találsz is gyárit horror ár ergo kilőve
2. veszel után gyártottat szintén nem olcsó mulatság de egy fokkal jobb mint az előbb i viszont én ilyen olasz stb gyártmányú féltengelyt akkor tennék a kocsimba ha fejbe akarnának lőni..3. elviszed egy szakihoz aki felújítja neked a gyárit (ahogy én is tettem) és hibátlan lesz jó pár évig újra
A másik kérdésedre a válasz igen mind kettőt érdemes/ szerintem kell ilyenkor még ha csak az egyik esik át nagy műtéten, de pl egy harang csere stb nem árt hisz az is fárad.
Illetve azért az a ropogás lehet még toronycsapágy is (teszteled álló helybe tekergesd a kormányt és ha ropog akkor toronycsapágy)az nem vészes árú csak szívás cserélni ha nincs hozzá megfelelő szerszámod és magad szeretnéd orvosolni ezt a problémát..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
Ghandi #16666 üzenetére
Valeo is off ugyan az a fos sagem csak matricázva van vagy átcsomagolva
szürke meg nem tudom mi volt a másik szín de a lényeg hogy se valeo se sagem mert mind kettő egy és ugyan az..egy kalapsz@r nekem is az adtam meg magát kidobtam bele tettem egy minőségi angol gyújtó trafót és lás csodát hibátlan
De amit írt rob az is jó beru vagy denson és az made in japan
ESP: 7-8 at meg issza simán főleg városba és ha nyomod akkor szerintem max 9-10liter de megy is cserébe csak hát ezekből is vigyázni kell mert tele van bojrészer tulajjal aki csak hajtotta de a többi dolgot lesz@rta
FerNandor: az a film nagyon nagy egyik kedvencem
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
FerNandor #16668 üzenetére
dettó nekem is
édes istenem azt mondja " rendszeresen karbantartott " ki találja meg a hibát a képen
?
Ghandi: nálam csak az NGK jöhet szóba gyertyák terén
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
FerNandor #16671 üzenetére
Amúgy ha nem lenen a bele is kihajtva még jó gép is lehetne ..mondjuk azon jót mosolyogtam hogy tolatóradar egy ekkora autóra minek de lehet högy tulaja volt
Meg másfél misiért legyen már rajta a gyári 16 os alufelnije sztem..de a színe szép
giigz: Mondjuk gyerekek végett ?
pl ha családból viszek magammal gyerkőcöt automatikusan nyomom a központi zárat meg gyerek zár is on alapból .. mivel ha meg figyelted hátul nincs pöcök
Jah és amúgy 6km/h tól lezár
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz
eTrade #16717 üzenetére
azok az adtok sose valósak
megtett km és tankolt benyából számolj az tuti
szerk:
valaki véletlen nem tudja hogy a m1 ph1 vs ph2 között kerékjárat/futóműbe volt e változtatás csak mert ugye más a felni méret ezért lenne érdekes ph2 be több lemez felni van eladó normális áron de az et43 és az ph1 é pedig et36 tehát 7 mm ugrana pluszba ami nem olyan kevés véleményem szerint
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
ha valakit érdekel kuplung sett zsír új faterom árulja
-
tresh
addikt
Urak közben egy gyors kérdés m1 ph1 belső kilincse rudas vagy bovdenes? én utóbbira emlékszek...csak mert az én oldalamon lévő megadta magát(ill még funkciónál de már nem sokáig
)
-
-
tresh
addikt