- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
válasz polonic #12442 üzenetére
A lakossági számlás ügyfelek havidíja nem változik (kivéve a Hívás díjcsomagot használó kisszámú előfizetői kört). Ugyanakkor a számlás előfizetők a telefonszámla végösszegének kismértékű emelkedésére számíthatnak, mivel július 16-tól minden sikeres hívásuk után nettó 1,96 forintnyi kapcsolási díjat fizetnek. A díjtétel független a hívás időtartamától és nem vonatkozik az eddig is díjmentesként hívható számokra, az adományvonalak hívására, valamint a külföldi partnerhálózatokról kezdeményezett roaming-hívásokra. Az SMS-ek ára az adó mértékének megfelelően, lakossági ügyfelek esetében nettó 1,96 forinttal nő.
További változást jelent, hogy a Családi Csomag, amellyel a családtagok fix díjért belföldön korlátlanul hívhatják egymást, a jövőben havonta előfizetésenkénti ezer percnyi (azaz 16,6 óra) beszélgetésre korlátozódik. A lebeszélhető perceket is tartalmazó havidíjas csomagok előfizetői (az Okostarifa felhasználóinak kivételével) a lebeszélhető percek hatvan százalékát csak hálózaton belüli hívásokra, negyven százalékát pedig más belföldi hálózatokba irányuló hívásokra tudják majd felhasználni.
A kártyás ügyfelek percdíja nő
A kártyás tarifacsomagok esetében a telefonadó bevezetése a percdíjak nettó 1,4 forintos emelését teszi szükségessé, valamint minden adóköteles hívás után kapcsolási díjat kell fizetni - ez a lépés valójában a Telenor Praktikum Ász tarifacsomag esetében már bevált és elfogadott gyakorlat kiterjesztése.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz modd3r #12495 üzenetére
Egyéni Előfizetők esetében a területi gazdasági kamarák mellett működő független békéltető
testületekhez (Pest Megyei Békéltető Testület, 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8.), melyek
hatáskörébe tartozik az Előfizető és a Szolgáltató közötti, a termék minőségével, biztonságosságával,
a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti
szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita)
bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek
eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors,
hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Az eljárás részletes szabályait a
fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv. tartalmazza.
Egyéni Előfizetők esetében a területi fogyasztóvédelmi felügyelőségekhez – amelyek mindenkori
listáját az ÁSZF 1.5. pontja tartalmazza -, melyek hatáskörébe tartozik többek között a fogyasztók
minőségi kifogásaival és panaszaival kapcsolatos ügyek intézése.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (1015 Budapest, Ostrom u. 23–25.; levelezési cím: 1525
Budapest, Pf. 75.; telefonszám: (1) 457-7100; fax: (1) 356-5520; www.nmhh.hu), amely általános
felügyeletet gyakorol a távközlési szolgáltatások felett. Az Előfizető minőségfelügyeleti eljárás
indítását kérheti, ha vitatja a Szolgáltatónak a szolgáltatás minőségére, az általa végzett
hibaelhárításra vagy a szolgáltatással kapcsolatos díjszámításra vonatkozó állásfoglalását.
A Gazdasági Versenyhivatalhoz (1054 Budapest, Alkotmány u. 5.; levelezési cím: 1245 Budapest, Pf.
1036) a fogyasztók megtévesztése, a fogyasztók választási szabadságát indokolatlanul korlátozó
üzleti módszerek alkalmazása, a gazdasági erőfölénnyel való visszaélés kérdéseiben.
A bíróságok járnak el a tisztességtelen verseny tilalmába ütköző, így különösen a fogyasztók érdekeit
sértő vagy veszélyeztető gazdasági tevékenység folytatása esetén, ha a panasz a Szolgáltató
hatáskörében vagy államigazgatási úton az Előfizető számára nem kielégítően rendeződött.
A Felek az Előfizetői Szerződésből eredő vagy azzal összefüggő jogvitákra a Szolgáltató székhelye
szerinti bíróság illetékességét kötik ki. Ilyen jogvitának tekintendők a Szolgáltatónál vásárolt vagy a
Szolgáltatótól bérelt rádiótelefon-készülékekre és tartozékokra vonatkozó, jótállással és
szavatossággal kapcsolatos jogviták. Az eljárás az általános illetékességgel és hatáskörrel rendelkező
bíróság előtt folytatódik, amennyiben az Előfizető - legkésőbb az első tárgyaláson - erre vonatkozóan
kérelmet terjeszt elő. -
djculture
félisten
válasz modd3r #12497 üzenetére
Általános panaszkezelés
Amennyiben az Előfizetőnek az Előfizetői Szerződés teljesítésével kapcsolatosan reklamációja van, a
Szolgáltató ügyfélszolgálatához kell fordulnia. Teheti ezt személyesen a Szolgáltató Ügyfélszolgálati Pontjain, a
Telefonos Ügyfélszolgálat felhívásával, az internetes ügyfélszolgálat (vagy regisztrációt követően a Telenor
Online/mydjuice) útján, valamint írásban a Szolgáltató ÁSZF 1.2. pontjában meghatározott központi címén.
Szóbeli (személyesen vagy Telefonos Ügyfélszolgálat útján tett) reklamáció esetén – az ÁSZF 4.1. pontjában
(ÁSZF 4. sz. mellékletében) meghatározott minőségi mutatókkal kapcsolatos bejelentések kivételével –
amennyiben a panasz nem orvosolható azonnal, illetőleg az orvoslással a bejelentő nem ért egyet a Szolgáltató
jegyzőkönyv felvételével rögzíti a reklamációt, melynek másolati példányát személyes bejelentés esetén a
Szolgáltató a bejelentőnek átadja. Postai úton a panaszlevelet a Szolgáltató ÁSZF 1.2. pontjában
meghatározott központi címére kell küldeni.
A Szolgáltató kivizsgálja az összes, a fenti címre írásban beérkező reklamációt, és mindent megtesz annak
érdekében, hogy a panasz a lehető legrövidebb időn belül érdemben orvosolható és megválaszolható legyen.
Az írásos reklamációkra adott válaszát a Szolgáltató a panasz kézhezvételétől számított legkésőbb 30 napon
belül megküldi az Előfizető részére.
A panasz elutasítását indoklással ellátva, írásban kell az Előfizetőnek átadni vagy megküldeni, melyben a
Szolgáltató tájékoztatást nyújt az ÁSZF 6.6. pontjában foglalt jogorvoslati lehetőségekről. A reklamációk
elbírálására csak a Szolgáltató és az Előfizető közötti jogviszony keretén belül, egyedileg kerülhet sor. A
Szolgáltató az írásban beérkező reklamációkról és azok elintézési módjáról nyilvántartást vezet.
Számlareklamáció
Amennyiben az Előfizető a fizetendő, vagy az egyenlegére terhelt összeget vitatja, erről írásban értesítenie kell
a Szolgáltatót lehetőleg haladéktalanul, de legkésőbb az igénye felmerülésétől számított 30 napon belül. Ezen
értesítési kötelezettség határidejének elmulasztása nem érinti az Előfizetői Szerződésből eredő igények
érvényesítésének jogát az egyéves elévülési időn belül.
A díjreklamációnak a vitatott számlaösszeg kifizetésére halasztó hatálya nincs. A bejelentett
díjreklamációt a Szolgáltató haladéktalanul nyilvántartásba veszi, kivizsgálja, és annak eredményéről az
Előfizetőt a panasz kézhezvételétől számított 30 napon belül írásban tájékoztatja.
Amennyiben a Szolgáltató a bejelentésnek helyt ad: havi díjfizetési kötelezettség esetén a következő
havi elszámolás alkalmával, egyébként a bejelentés elbírálásától számított 30 napon belül a
díjkülönbözetet és annak a díj befizetésének napjától járó kamatait – az Előfizető választása szerint –
az Előfizető számláján/kártyás egyenlegén egy összegben jóváírja vagy a részére egy összegben
visszafizeti;
amennyiben a Szolgáltató a kifogást elutasítja: az erről szóló – indoklással ellátott – írásbeli értesítést
az Előfizetőnek átadja vagy megküldi.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Most akadtam rá erre, kemény : [link] Régen amilyen jó volt ez a szolgáltató, mostanában jó sok taplóságot lép.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
-
djculture
félisten
Most olvasom a telefon adó is majd kétszeresére változik januártól megint jó évkezdet.
-
djculture
félisten
Éppenséggel jó lenne látni egy az összes előfizetőből mennyi van elmaradással a számla fizetésével kimutatás is
-
djculture
félisten
A kapcsolási díj az egyes tarifacsomagoknál megállapított tarifacsomagban foglalt havidíj-lebeszélhetőségbe nem számít bele és mindig a havidíjon felül kerül kiszámlázásra.
Betyár ez a szolgáltató...
-
djculture
félisten
Mindent megértünk még azt is hogy a környező országok percdijai 10 éve csökkennek nálunk meg már elértük a 2004-as szintet 10 év alatt ... Itt csak az eu tud egy minden országban kötelező szabályozással rendet tenni másként még 10 év és 200forintos percdijak lesznek meg 40 ezres előfizetés mint a westel 450-nél annak idején
-
djculture
félisten
válasz Vangelis #25974 üzenetére
Én nem voltam csak láttam hogy mi pénzeket fizetett ki rá egy rokon 90-ben.. 75 ezer forint belépési díjra tisztán emlékszem meg 200 ezres készülék/db ehhez jött még 40 ezerért az hogy az összes készüléken ingyen hivhatták egymást. Tehát már akkor is létezett ez a nagy dirrel dúrral előadott fizess ennyit és ingyen beszélhetsz csomag amit most mint valami új találmányt adnak elő.
Voltak olcsóbb dijcsomagok is csak ott éppenséggel nem csak a kimenő hívásért hanem a bejövőért is fizetni kellett. Vagy kifizetted a 40k-s általányt. Végül is még idáig is visszafejlődhetünk ha nem lép az eu , abban biztos vagyok.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Minden területen más más szolgáltató tud normális mobilnetet és hangszolgáltatást szolgáltatni, ez mióta létezik mobil telefon így volt. Felénk a telekom volt ratyi 14+ éven át, gprs meg hangszolgáltatás volt ennyi, másik kettő meg folyton fejlesztett a trendnek megfelelően. Elég a környéken ismerösöktől utána érdeklődni melyik ad normális szolgáltatást és azt választani.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz x1port #26038 üzenetére
Öreg hiba reklámok miatt választani. Telekom is reklámozott orrba szájba 3g-t meg mindent közben gprs volt max a környéken. Sokan be is szívták, volt akinek antennát szereltek fel mert perrel fenyegetőzött... 1 éve változott meg az egész. De a telenor itt pl mindig is jó volt ..
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz KamuMazsola #26124 üzenetére
Ja nagyon érett rá, egy adott nagyobb utcában még vidéken is van 100 vezetékes net alsó hangon, ha ez mind fellépne és elkezdene mondjuk egy filmet leszedni a mobilnet ősszedöglene egyböl. A plázákba tescoba egyéb helyeken ezt élőbe lehet tesztelni most is..
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
10 ezer előfizető telefonját cserélik ingyen: [link]
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz szabogabor10 #29874 üzenetére
Annyira fontos a négyG ilyen tadzsikisztáni árak mellett ?
-
djculture
félisten
válasz szabogabor10 #29876 üzenetére
Most néztem anemzeti hirközlési felügyelet 2014-es felmérését valami 18%-a a 4G képes eszköz azokból amit használnak az emberek. A béka alsó fele alatt van maga a 4G képes eszköz pentráció is.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz szabogabor10 #29882 üzenetére
Szerintem erre térjünk vissza év végén , akkora lemegy a nemzetri konzultáció is az internetröl és kiderül milyen törvényekkel szívatják meg azt aki internetet használ...
-
djculture
félisten
válasz szabogabor10 #29884 üzenetére
Nagyon rajtavannak hogyha nem is adóztatni hanem megkell regulázni az internetet. Az a baj már más eu-s országban is kezdik ezt pl a franciáknál. Ott most jött ki hasonló örült terv hogy sok a fel meg letöltés és ezen forgalom a szolgáltató hálózatát terheli miközben a google meg a többi nagy amcsi cég egy fillért se fizet ez után, akkor adóztassuk meg ezeket a cégeket forgalom után...
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Williamgrant #29953 üzenetére
Az a helyzet hogy ez üzlet legtöbb szolgáltató semmibe veszi az egyéni előfizetőket, elmész jön más felkiáltással... Telekomot meg a vezérét is most büntették meg majd 200 millióra a törvények benem tartása miatt. Ugyanez volt már vodával meg telenorral is..
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Jó akkor 162 mindegy akkor is az alapeset nem változik, egyszerűen minden szolgáltató csak azt nézi hogy lehet atörvények között ugy lavirozni hogy a felhasználóit jól megtudja kopasztani de ne kelljen érte sok büntit fizetni. Egyik se játszik tiszta lappal ezek a büntetések mutatják.
-
djculture
félisten
válasz x1port #30230 üzenetére
Telenor még pannon gsm idején volt korrekt cég, én akkor jöttem el tölük mikor átalakultak hirtelen mindenért ami addig ingyen volt pénzt követeltek. Most telenorosnak csak úgy éri meg lenni ha olyan flottába vagy pl a dpi flotta, minden más egy pénzszivattyú..
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Tibee86 #30238 üzenetére
Telekomnak szerintem nagyon jó minőségű a szolgáltatása de, a matávos időkböl örökölt bürokratikus intézményrendszere mai napig megvan. Ha bármi probléma van akkor a megoldás attól függ éppen kihez jut el az ügyed..
Vodám sose volt azt nem követem, de ott meg ahogy látom az internetes panaszokból a túlszámlázás a gyakori.
Szóval perpillanat a mobil szolgáltatásban itthon három különböző hibákkal terhelt szolgáltató közül lehet választani (jó vannak még a virtuálisok de azok nem sok vizet zavarnak)..
[ Szerkesztve ]
-
-
djculture
félisten
Homáron betyár a plakát:
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz wwenigma #34331 üzenetére
Még kicsit kinlódnak van 3 évük a lehúzásra utána jön a közös eu-s hálózat,, legrosszabb esetbe is az lesz hogy bevezetnek egy meghatározott dijcsomagot amit minden europai szolgáltatónak biztosítania kell. Már az is sokat fog segíteni a fogyasztókon mert semmilyen szolgáltatást nem lehet majd tiltogatni ennél a dijcsomagnál.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Most már elkezdtek a csalók telenoros ál számlás emaileket is küldözgetni. A fizetésre ne kattintson senki mert az az urbanshop.al/mytelefonszám oldalra visz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...