Hirdetés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tothgera30 #49504 üzenetére
Van nagyrobogós topik, talán ott...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Skizz
addikt
válasz Tothgera30 #49704 üzenetére
Mondjuk én nem az 50-est, hanem a 180-ast néztem. De 3-4 kilóért most autót tervezek venni, fele annyiért még elgondolkodnék menőzni.
szentkuti11: az is.
-
Dealer95
őstag
válasz Tothgera30 #49710 üzenetére
Nekünk van egy Runner SP50 meg egy DNA 50.
Egyikre sem mondanám hogy jobb a másiknál
Csak más a vezetési élmény.
Én pl. nem szeretem a robogó felépítésű motorokat, egyszerűen nem érzem jól magam rajta, de egy 50-esen váltani sem szeretnék, ezért lett a DNA.Sebességre kb. ugyan az, a DNA kicsit fürgébb, na meg jobban megnézik az utcán, nemegyszer jöttek oda megkérdezni, hogy ez meg milyen motor
U.i.: 3-4k-ért én egyiket sem venném
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz Tothgera30 #49710 üzenetére
Fele annyiból is lehet használható autót venni, és kétszer annyiért is lehet szart...
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #49814 üzenetére
Te sem nagyon hasznaltad az nrg-t az iden?
Meg mindig nem nagyon erolteted az eladast, pedig mar talan 2 eve is emlegeted, hogy lehet megy a haztol. -
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #49816 üzenetére
Atlagfogyasztast mertel? Az enyem most olyan 3l korul eszik.
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #49818 üzenetére
Mit értesz könnyített görgők alatt? Mekkora a gyári és milyen van most neked? Miben változott a gyorsulás/végsebesség az újak miatt?
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #49822 üzenetére
Nem értek annyira hozzá, azért kérdezem:
Mi az hogy kevláros szíj, valamint milyen gyakorlati haszna van annak hogy könnyített a külső tárcsa? Utóbbihoz egyébként külön műanyag hűtőventi (mint a gyárin) van, vagy egybe van már öntve? -
DigitXT
nagyúr
válasz Tothgera30 #57850 üzenetére
[TROLL]Tippelhetek óraállást? 16776?[/TROLL]
Vannak baromi jó LED-es cuccok, tipikusan "powerled" kategóriából,
viszont az áruk is ehhez mérhető, 3-4K/db (Kínából megrendelve is).
Helyzetjelzőnek, féklámpának, indexnek mehetnek. De a tompítottat
felejtsd el: ha találsz is a foglalatba illő LED-ekkel felsündisznósított
izzónak látszó tárgyat eBayen, azt messziről kerüld el. Szart sem ér!
Se látni nem lehet vele, se nem jó, hogy vakítja a szembejövőt. Max.
egy utólagos DRL jöhet szóba. De azt igényesre megcsinálni melós.A powerled lehet nem túl egzakt: úgy képzeld, hogy mondjuk ~7,5W.
Ha a gyári izzó 10W-os, ezzel nem sokat spórolsz, de jobban látszol.
Valamint azonnal kapcsol. Szóval féklámpába kifejezetten hasznos,
és ott egy átlagos 5/21W izzó helyett valóban komoly spórolás is.
Az elgyorsulós videómon láthatod, hogy messziről is eléggé látszik,
nagyon meg vagyok vele elégedve. (Igaz, közel 6K volt, de megérte.)Szerk: helyzetjelzőbe azért nem kell 7,5W, oda pár 5050-es LED-del
megküldött fáklya is megteszi: a gyári 5W gyertyánál sokkal szebb.
Mondjuk ha nincs neki külön foncsor, akkor azért érdekesen néz ki.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #57850 üzenetére
Amióta "ismerlek" el akarod adni, de valahogy soha nem sikerül...
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #57850 üzenetére
9 éves, uh, oszt' mi van akkor? Elbomlik 1 év múlva?
Az FXR most lesz 12, két hete egy osztrák barátom 1600 ajrót kínált érte, természetesen nemet mondtam.
Egyébként meglepő, h az osztrákoknál, németeknél milyen áron mennek, egy szebb, gyári példány 1500-2000 euro. Idehaza a sok rendszám nélküli hulladék szétveri a piacot."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz Tothgera30 #58217 üzenetére
Ugy tudom, ezek a kymco-k is megbizhato motorok.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tothgera30 #58229 üzenetére
Hát erre a világít, de nem vakítra baromi kíváncsi leszek. Szvsz inkább az lesz,
hogy látni, és látszani is fogsz vele, viszont az összes mókust lelövöd a fáról...
(A linkelt videóban az index helyén is baromira vakít az a fehér LED, és nem is
tompítottban van, ahol még magasabban van/ugyanúgy nincs semmi levágása.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tothgera30 #58234 üzenetére
Passz, nem ismerem a H8-at, de amikor bedobtam egy 4300K xenont
a H4-es foglalatba hát mit ne mondjak, mennyi szórt fénye volt, hiszen
az ívfény (és sajnos a CREE LED is) egyáltalán nem pontszerű valami.De mondom ne legyen igazam, a puding próbája az evés! Nekem sem
elsőre lett rendes projektroros xenonom, ami végre korrekten világít.Volt már nekem BA20D helyére faragott H4 is, meg BA20D xenon is...
Mindkettő vakított rendesen, de tény, hogy nem ugráltak le a gyalogok
elém (néha a zebrán sem, bár lehet, hogy a 4Road miatt volt inkább?),
én is sokkal jobban láttam vele sötétben, mint a gyári 35W gyertyával.
A vakításból meg max. 1-2 levillogás volt, de balesetveszély nem igen.De pont azért beszélnék le mást erről, mert sajna lehet belőle gebasz!
Magam is utálom az olyan motorosokat, akik folyamat refivel mennek,
azon apropóból, hogy jobban látszanak. Ja! Nappal is vakít/tükörből is.
(Azt nem mondom, hogy balesetveszélyes, de mindenképp zavaró.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
félisten
válasz Tothgera30 #58393 üzenetére
De el fog romlani, kerdes, hogy mikor. Na akkor fogsz akkorat szivni, mint a haz.
ludsimon Nem tudom, hogy lehet-e. Illetve mindent lehet, csak kerdes, hogy megeri-e esszeru keretek kozott.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Tothgera30 #58398 üzenetére
Persze ez ok. Kivancsi lennek az 50 ezer+ km alatt hanyszor csereltek blokkot. Darabjaiban persze.
En abbol indulok ki, hogy el fog majd romlani, mert minden elromlik elobb-utobb. Akkor viszont sokkal nehezebb kihamozni hogy mi a gond, foleg a ketutemu injektoros bonyolult. Legalabbis aki szerelovel eddig beszeltem mind ezt mondta. Namost jol leszivod magad, mire megtalalod a hibat, aztan masodszor meg mikor megveszed az alkatreszt hozza. Ossze sem lehet hasonlitani egy ezer eves, bevalt, igenytelen technikaval. Termeszetesen az injektoros finomabban jar, kevesebbet fogyaszt, amig mukodik, addig nagyon jo. Ha nem szamitana penz, csak injektoros motort vennek, addig marad a karbi es a leghutes.
Engem itt mar az agyverzes kerulgetne: [link]
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
félisten
válasz Tothgera30 #58405 üzenetére
Belovom en is occsobban'', hogy leeszi kesobb hajad vagy fullad a motor az mar egy dolog.
mumtaz Ezt most nem teljesen ertem. Mit szedtel szet rajta? Nyilvan ha ertesz az elektronikahoz, ki tudod merni amit ki kell, akkor neked ez termeszetesen nem lenne problema. Az emberek 99%-a viszont nem ert ehhez. Nem fogja tudni, hogy egy problemas motorjarasnal (pl amit linkeltem is, vagy ebben az esetben [link] mit csinaljom. Nem ert hozza, nincs muszere kimerni. Viszi szerelohoz, az meg altalaban lehuzza ahogy tudja.
[ Szerkesztve ]
-
korcsillio
őstag
válasz Tothgera30 #59094 üzenetére
Nekem karbis(átalakított) piaggio blokkos van.Volt pár motorom de eddig ezzel vagyok megelégedve a legjobban.
-
ludsimon
veterán
válasz Tothgera30 #59150 üzenetére
Ja értem miért, mert a hosszabb tengelytáv miatt nem tudták megoldani máshogy meg ez volt a legegyszerűbb.
undefined
-
félisten
válasz Tothgera30 #59192 üzenetére
Nem mered hasznalni, nehogy elromoljon.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Tothgera30 #59269 üzenetére
Már megtette... A napokban le is írtam erről a véleményemet, de a moderátorok 1 nap kitiltással jutalmazták.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tothgera30 #59299 üzenetére
Én előre szóltam.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
ludsimon
veterán
válasz Tothgera30 #59299 üzenetére
Szia!
Én is tervezem a komplett ledesítést de legelsőre a tompítottat cserélem le, az fogyaszt a legtöbbet, lehet 0,1l-el kevesebb lesz a fogyasztás.
Melyik nem lett jó bele???
Én ezzel szemezek :
[link]undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Tothgera30 #59299 üzenetére
Távolsági :0,6A x 14V = 8.4W!!!!!!!!!!!!!!!
Tompított: 0.08A x 14V = 1.12W!!!!!!!!!!!!Kalawa csippeset végy legközelebb!
Ez a halogén ami benne van meg 35wattos...
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Tothgera30 #59309 üzenetére
Mit felejtsek el?
Ha nem érted erre keress rá: Mazda skyactiv.
Azért mert generatorról megy nem aksiról és a generátor nem a levegőből állítja elő az elektromos áramot.Sok kicsi sokra megy, pár deci különbség 1 év alatt elég mérvadó szám.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tothgera30 #59309 üzenetére
Nem érdemes "szinte nullára" lecsökkenteni az elektromos rendszer
terhelését, mert a generátor így is, úgy is dolgozik, max. a fesszabon
fogja a gép elfűteni az extra töltést, az megy majd tönkre, ha meg ez
bekövetkezik esetleg viszi magával az injektort: szvsz nem éri meg...Akkor érdemes környezettudatosság, vagy megbízhatóság miatt ezt
azt LED-izzóra cserélni, ha az a pici(!) változás számít. Ne tévesszen
meg a sok gyári DRL-lel futó autó: azoknak úgy tervezték a komplett
elektromos rendszerét. (Csak egy példa: ha lekapcsolom a tompított
világitást, enyhe túltöltésem van, 15V, ami az akkunak nem tesz jót.)Persze, a fesszabnak meg kéne fognia 14,4V-on... De ha ilyen kicsi a
terhelés, nem fogja. Nálam ugye 2x35W lekapcsolását jelenti. Maján
inkább világítok 110W-tal nappal is. Bírnia kell. (Éjjel meg látok vele.)Ui: a féklámpám LED-es: hamarabb kapcsol/erősebb -> számíthat.
(Tompítottnál, gyári foncsorba felejtősek, full lámpacserével esetleg:
a xenonom is projektoros, úgy korrekt, de műszakin úgy se megy át.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
korcsillio
őstag
válasz Tothgera30 #59327 üzenetére
Vespa et4
-
korcsillio
őstag
válasz Tothgera30 #59339 üzenetére
Köszi.Csak kinti papír van,vizsgáztatni kellene és 200ba szàmolnám be.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tothgera30 #59519 üzenetére
Nem pont ilyet, de hasonlót igen. Brutál jó fénye van.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tothgera30 #59523 üzenetére
Ez a másik fajta is volt, az tényleg gagyi.
Amit power LED-nek hívok, az valami ilyesmi.Ég és föld. Brutálisabb, mint a 21W-os izzó.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
ludsimon
veterán
válasz Tothgera30 #59519 üzenetére
Szia! Ha Kínából veszel akkor Kalawa márkát vedd! LINK
Keresőbe írd be a foglalat típusát amit keresel és utána hogy kalawa. Nézd meg az összehasonlítást.
undefined
-
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #59761 üzenetére
Rendesen világítsd meg a majdani rendszámot, hogy rendesen látszódjon a trafi felvételein
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
korcsillio
őstag
válasz Tothgera30 #59781 üzenetére
Igen.Csutkagázon mentem kb.2km-t.Menet közben leállt mintha levettem volna a gyújtást,visított a szíj a motorféktől aztán pár mp után beindult,onnan már csak fél-háromnegyed gázon mentem.Leállás után 1 vagy 2 csepp jön belőle .
-
kcsa
veterán
válasz Tothgera30 #60072 üzenetére
Skoda dupla weberrel azért még mindig királyság
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
félisten
válasz Tothgera30 #60072 üzenetére
De csak amiben nem csorog a vezermulanc es van benne abs.
[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
válasz Tothgera30 #60310 üzenetére
Vagy Yamaha aerox?
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
enginev3.0
félisten
válasz Tothgera30 #60330 üzenetére
feladva: 2014. július 22.
De amúgy MC4, jó hogy mondod, ő pl teljesen normálisnak néz ki
Meg ő is
[link][ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Dj.Mike
senior tag
válasz Tothgera30 #60859 üzenetére
Akkor a kereket le se kell venni? De gondolom akkor a kuplungot kéne levenni hogy le tudjam húzni a csapágyat?
-
30z.Samu
félisten
válasz Tothgera30 #61237 üzenetére
Egy ideig én sem követtem, most is zömmel csak olvasom. Nem igen volt semmi említésre méltó, a kis Address jön-megy, pöcc-röff (kopp kopp). Viszem majd kontrollra 1-2 hét múlva, hogy azért nézzenek rá, ne menet közben érjen meglepi.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Tarisznyarak
tag
válasz Tothgera30 #61309 üzenetére
A motornak 250.000 Ft volt a meg hirdetett ára, 235.000Ft ér tudtam elhozni. Nincs még sok képem róla, nagyon friss az élmény . Hétvégén inkább motoroztunk.
7727 km volt benne mikor megvettem[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
válasz Tothgera30 #61317 üzenetére
Akkó nem kő
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
30z.Samu
félisten
válasz Tothgera30 #61309 üzenetére
Ma is tanul valamit az ember. Köszi!
Tarisznyarak: Gyönyörű kép, használd egészséggel!
Sic Parvis Magna
-
enginev3.0
félisten
válasz Tothgera30 #61518 üzenetére
Erre gondoltam, ebben van görgő, rugó és minden
[link]A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
gabe_
őstag
válasz Tothgera30 #61549 üzenetére
Mindkét robogómnál így volt/van...
Mr.Peter: Csak azt nem értem, hogy miért nem kapja fel megint...
Amúgy úgy szoktam megoldani ilyenkor, hogy egy injekciós fecskendővel belövök neki egy gyűszűnyi benzint a gyertya furatán át, amitől pöffen párat. A második vagy harmadik alkalommal már be szokott indulni.
Sovány szakácsban sose bízz!
-
Something_
őstag
válasz Tothgera30 #61628 üzenetére
Mert ennyi esze van és büszke is rá. Nyilván ha lezúz egy autót és tovább tud menni, akkor nem fog megállni, mert szaros 100asa van 50es papírral. De csak 3000 a biztosítás Nem is értem az ilyen embereket, megköti a 3000 ft-os kamu/érvénytelen biztosítást és büszke is rá.
Vagy csak ennyire tudatlan, akkor nem szóltam semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen