- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
Hirdetés
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
-
ro_bert17
őstag
válasz Chaser #40544 üzenetére
Ezt a support dolgot nem igazán értem. Maga a support támogatást jelent? Vagy támogatást és szervizt összességében?
És mi jelentőssége van egy szerviznek? Pl. hogy külföld-e vagy sem?
Amíg érvényes garanciája van egy eszköznek, addig a szerviznek kötelessége megjavítani nem?
Köszi előre is
-
-
stifi
senior tag
válasz Chaser #40644 üzenetére
csak az a bibi, ha például a géped nem a humansofttól származik, hanem a chs-től... máris megtudnád milyen egy nem minőségi szerviz - hiába hivatalos dell forgalmazó és márkaszerviz mind a két cég, van bőven különbség...
az egyik fő hátrány, hogy a humansofton kívül máshova nem is viheted a géped, mert csak ők fogják megjavítani ingyen, egy másik márkaszerviz kifizetteti a munkadíjat, és csak az alkatrészt állja a dell - mondjuk ha házhozjövős a garid akkor ez nem baj, de pl egy consumer notebooknál ha vidéki vagy, jöhetsz fel pestre leadni a szervizbe, aztán vársz...és a sztorihoz még az is hozzátartozik, hogy a humansoft NAGYON elkanyarodik a szolgáltatások irányába a válság miatt, most ez lesz a fő profilja (megszerezte a fuji és a hp márkaszerviz minősítést is), ami tömören összefoglalva annyit jelent, hogy mindenkinek kinyalják a seggét - ritka az ilyen cég magyarországon, és ennek örüljünk is!
csak arra akarok kilyukadni, hogy különböztessük meg a szervizeket a márkáktól! egy acer vagy asus szervizre mondhatjuk, hogy mögötte teljes mellszélességgel ott a gyártó, mert közép-kelet európai központi szervize van csehországban, míg egy dell mögött általában a nagyker szervize áll, a nagykernek meg nem a fő profilja a szolgáltatás nyújtás, inkább az értékesítés - és itt jön a képbe a humansoft, mint jó kivétel...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Chaser #40648 üzenetére
teljesen igazad van, hogy tudni kell hova érdemes menni
de ha nem az egyedi eseteket nézem (pl hogy csak a humansofthoz fordulok ha baj van), hanem az átlagot, a statisztikát, akkor hidd el, hogy a központi szervizek viszik a pálmát"Lehet 1-2 szervíz nem áll a helyzet magaslatán, de összességében rossz tapasztalat szerzésére kevés esély van."
- inkább azt mondanám, hogy a sok közül 1-2 jó szerviz tényleg létezik, toshibánál is pl az atlantisnotebook elég új, ők is hajtanak még 1-1 ügyfélért, a hp-nak nagyon nagy a szervizlistája, biztosan van közöttük jó szerviz, ahogy a fujinál is (pl a humansoft )hidd el nem kötözködök veled, de túlságosan véded a magyar szervizeket, örvendetes hogy neked jó tapasztalataid vannak, maradjon is így
de az igazság általában nem ez (ahogy az 5 hónapos szerviz sem igaz)Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ro_bert17
őstag
válasz Chaser #40723 üzenetére
Akkor én bátor ember vagyok! Vagy vakmerő?
Most már aztán lassan végképp összezavartok!
Mit kell bevállalni? A supportot vállalja az asus, én meg használom a gépet. Ha a gép jó, akkor mindenki boldog. Ha elromlik, akkor a szervíz megjavítja garanciában.
Vagy ez ennyire bonyolult?
-
Chaser
titán
válasz Chaser #40740 üzenetére
Ez se rossz jóval olcsóbban, bár a cpu-ja szerényebb, cserébe loadon is keveset eszik. Vga-ja viszont erősebb. 3 évre garkiterjesztés +10-15k körül van, pontosan nem tudom. Microfon és kamera elég gyenge, te tudod belefér-e a multimédiás felhasználásba.
szerk: csak a lnk maradt le, erről van szó
A c2d-s l500-asok akuideje nem volt túl fényes, de azokban még cfl-es háttérvilágítás volt, ebben meg ledes van, ddr2 helyett ddr3. Azt lenne érdekes tudni, hogy a cpu mellé integrált gpu és a külső radeon között lehet-e váltogatni, elvileg igen, az jó hatással lenne az akuidőre.[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
ro_bert17
őstag
válasz Chaser #40740 üzenetére
Akkor ezek szerint nincsenek közös ismerőseink!
Az enyémeim egyik sem panaszkodott. Bár igaz, egyáltalán nem is volt gondjuk az asus notijukkal.
Sőt. Az egyik legnagyobb informatikai szolgáltató zrt. jó pár munkatársával is közvetlen kapcsolatban vagyok. Ők csak ajánlani tudták az asus. Sőt! A supportját kifejezetten dícsérték!Az egyik főnökömnek egyébként egy Acer Aspire 8935 van. Kb. fél hónap használat után meghalt a gép. Futár vitte, és közel egy hónapot volt kint Brünben. Kiderült hogy alaplapot, és VGA-t cseréltek benne. Ennek ellenére is vennék Acert.
Pusztán csak azért döntöttem az Asus UL30Vt mellett az Aspire Timeline 3810T ellen, mert az asus 2 év garit, és sokkal több mindent adott olcsóbban.Itt a cégnél van vagy 2 db. újabb sony lapos. Sőt! A barátnőmnek is azt vettünk otthonra. Nagyon korrekt, roppant jó minőségű darabok. Eddig kétszer telefonáltam a sony help deskkel szoftveres probléma miatt. Végtelen kedvesek, figyelmesek. Általános help desk tapasztalataimból eddig messze ők a legjobbak.
És én is idegenkedtem anno fényképezőgép vásárláskor, de a sony hatalmas mamutcég, és úgy tűnik igyekszik azért rendesen. Nem csalódtam. Megkaptam a pénzemért, amit szerettem volna!
Szóval személy szerint nekem jók a tapasztalaim a sony-val.
[ Szerkesztve ]
-
ro_bert17
őstag
válasz Chaser #40745 üzenetére
Nem gondolkodunk egyformán, ami nem is baj. (bocsi a közhelyért)
A garikiterjesztés tény és való, hogy az egyik legjobb dolog amivel egy gyártó forgalmazni tud egy terméket.
És abban is egyet értek Veled, hogy ami elromolhat, az előbb utóbb (remélhetőleg utóbb, vagyis pár nappal a gari lejárta után ) el is romlik.
De ez a különbség köztünk: nekem mindegy hova kerül a gép. Tőlem a helyi sámán is ráolvashat, vagy az andzselina dzsoli lehell bele életet, nekem egyre megy.
A lényeg, hogy megszűnjöm a gondom. Vagyis megoldódjon a probléma, "volt-nincs" összefüggésben!És sajnos azt is megtanulhattuk már, hogy a gyártók árképzése, nem mindig a minőséggel egyenes arányos.
-
Kobe
veterán
válasz Chaser #40740 üzenetére
multimédia alatt nem business class cuccot, és nem egy "average" consumer notit értek. Vagyis hogy nem a legsilányabb panel van benne, hanem egy normális ledes, amin filmet is bátran lehet nézni, mert olyanok a szinek, stb. A hangkártya sem olyan, hogy a dobhártyám kiszakad a szar minőségtől (tudom, ezt lehet egyszerűbb egy normálisabb külső hangkarival emgoldani, vagy egyszerűen erősitőre kötni s azon jól bekonfigolni a hangszint). Illetve nem egy gagyi hangszóró van magában a gépben. tehát egy olyan gépet értek alatta, amin látszik, hogy hangsúlyt fektettek a multimédiás tartalmak kezelésére. Esetleg van egy beépitett tunere, és távirányitoja egy könnyen vezérelhető szoftverrel, stb.
A 17es notik nem játszanak, mint emlitettem utazok (hetente 2hetente hazajárok melóból vidékre, ami 3-4 óra összesen) igy sok cuccal kell cipelni, illetve a méret és a súly sem mindegy egy tömött vonaton.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Kobe
veterán
válasz Chaser #40762 üzenetére
tudom hogy nem oled, csak led háttérvilágitásu. Ha a minőséget nem is, de a fogyasztást meghatározza, és mint irtam,az lenne a legkézenfekvőbb, ha vonaton röhögve kibirna 3 órát. Igazából lehet hogy tényleg sok az elvárás, de irtam, hogy nyugodtan adok lejjebb belőle, nem a márka a lényeg számomra hanem a bizonyitott emgbizhatóság és elégedettség. Egy időben hp pavilionokat nézegettem, aztán lett belőle dell, ami érdekelni kezdett, mostanság viszont a sony vaiok mozgatják a fantáziám, csak azoknak horror az áruk.
-
#95590400
törölt tag
válasz Chaser #40865 üzenetére
nézd, lehet ezt ragozni...
ki tart fent p&r szolgáltatást? (a továbbiakban nem tudom, h pontosan így van-e, ki lehet javítani, ha valamiben tévedek, soha nem volt toshiba, dell, fusi notim.
tudtommal a hp, acer, msi, asus.
asszem a toshiba, lenovo, dell esetében nem nagy pénzekért lehet vásárolni helyzíni garanciát az amúgy meg borsos prémium modelljeire. a low cost sorozatokra nem, vagy nagyon drágán.
fujitsut nem tudom.
adott egy távoli vidéki jóember (tudom, szerencsétlen barom, miért nem tanul vagy dolgozik székelő főbb városunkban). megrendeli egy pesti cégtől házhozszállítással. innentől kezdve, ha nincs p&r vagy felutazik, vagy keres egy közeli szervizt. hozza, visszi. átlagos esetben rámegy két napja, 5-10k-ja. esetleg meg is szopatják egy felesleges úttal. esetleg viheti vissza 2 nap múlva. persze verheti az asztalt, de visszakpja az időt, pénzt? nem.
és akkor innentől lehet gondolkodni, vajon melyik a jobb, itthoni szerviz hozzaviszi nélkül, vagy külföldi, hozzaviszivel. szerintem a helyszíni garancia
és ezen szempontok skálázhatóak. és nem azt mondom, h nincsenek hulladék márkák, hulladék szervizzel, de legalább p&r
versus: az ügyfélszolin olyan ül, aki nem ért hozzá. júzer nem ért hozzá. vak vezet világtalant, szegény szervizes meg csak néz a laptopra meredt szemekkel.[ Szerkesztve ]
-
nVIPER
senior tag
válasz Chaser #40880 üzenetére
Köszi Chaser! Én is a Dell-t néztem, eddig HP Pavilion volt, de az 1280-as kijelző kevés a melóhoz, na meg aztán szeretnék néha HD filmet is nézni rajta. Bár az összerakási minőség nagyon ocsmány, voltam már vele billentyűzet cserén is, 3 gomb kiesett lassacskán , kijelző hátlap recseg/ropog, az illesztések se valami szépek. A krómcsík rendesen le van kopva az oldalán, pedig nagyon vigyázok rá... A HP se a régi, talán az elitebook ami még ér valamit.
[ Szerkesztve ]
-
spyduck
nagyúr
válasz Chaser #40886 üzenetére
Látszik nem volt még FULL HD-s kijelzős notid
Nekem a 8710w ilyen. A nagy felbontás előnye, h jobbak a belátási szögek és a kép kristály tiszta. Nem, h munkához de 99%-ban mindenhez jobb. A maradék 1% az a játék ami ugyancsak sokkal szebb de a VGA nem igazán szeretni.
Itt be tudod állítani, h milyen legyen az arány:125% 17"-on olyan mint ha 1440x900 lenne
150% 17"-on olyan mint ha 1280x800 lenneHa netán a weblapok nem jók mert nem látod vagy túl nagy akkor ctrl +\- -al tudsz állítani.
[ Szerkesztve ]
-
spyduck
nagyúr
válasz Chaser #40888 üzenetére
Én már biztos nem tudnék 1280x800-as kijelzőn dolgozni vagy bármit is csinálni, nekem túl pixeles. 14,1" még elmegy de 15,4" már sztem nagyon csúnya. Persze mindenkinek másak az igényei
Elküldtem de amúgy nem lennék meglepődve ha a 2 személy 1 és ugyan az lenne mivel rá 1 napra 140k-ért hirdette.
[ Szerkesztve ]
-
Dorian
félisten
válasz Chaser #40882 üzenetére
A teljes feltöltés 1 óra 45 perc, közben netezgetés, ilyesmi. Kicsit másfél óra alatt lett volna, de valamikor elindítottam egy processzort igénybe vevő számítási feladatot, akkor azért többet evett kicsit, úgyhogy lelassult a töltés.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Palapo
aktív tag
válasz Chaser #40923 üzenetére
Sorry,kissé szét vagyok csúszva...
Itthon melózom...közben meg lesem a gépet...
Megbeszélem a haverral és majd jelzek.
Azért Danke a Helpet.
Neked is Danke Kémkacsa!Ha kell egy kis izgalom,játék,sport,stratégia akkor ezt ki kell próbálnod: http://www.powerplaymanager.com/r735324
Aktív témák
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 128SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T440 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs