Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz dj79 #185376 üzenetére

    Már csak az a kérdés merült fel bennem, hogy ha valóban a HSD-t választom, annak az elektromos teljesítménye jóval kisebb, mint mondjuk egy plug-in megoldásé, tehát vajon valóban megkíméli-e a benzines motort attól, hogy indulás után 2 perccel az autópályán megyek hideg motorral.
    Most nekem 2007-es Polo IV van, pont egy olyan típus, ami a kis benzines motorja miatt relatíve hamar eléri az üzemi hőfokot. De még meg sem mozdul a mutató mikor felérek a pályára (50 foktól mutat az ideális 90 fokig), ott viszont már nyomom neki a gázt úgyhogy a pályán 1 perc alatt eléri a mutató a 90 fokot. Azaz hamarabb felmelegszik, mint ha nem pályán megyek. Az az 1 perc hidegen tényleg annyira kritikus?
    Mondjuk esélyes hogy elköltözöm egy másik albérletbe, ahonnan már 5 percre lenne az autópálya. Kérdés, 2 helyett 5 perc alatt felmelegszik-e elegendően a motor mielőtt felérek a pályára. Hát télen vannak efelől kétségeim. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák