- Hobby elektronika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autóhifi
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Már csak az a kérdés merült fel bennem, hogy ha valóban a HSD-t választom, annak az elektromos teljesítménye jóval kisebb, mint mondjuk egy plug-in megoldásé, tehát vajon valóban megkíméli-e a benzines motort attól, hogy indulás után 2 perccel az autópályán megyek hideg motorral.
Most nekem 2007-es Polo IV van, pont egy olyan típus, ami a kis benzines motorja miatt relatíve hamar eléri az üzemi hőfokot. De még meg sem mozdul a mutató mikor felérek a pályára (50 foktól mutat az ideális 90 fokig), ott viszont már nyomom neki a gázt úgyhogy a pályán 1 perc alatt eléri a mutató a 90 fokot. Azaz hamarabb felmelegszik, mint ha nem pályán megyek. Az az 1 perc hidegen tényleg annyira kritikus?
Mondjuk esélyes hogy elköltözöm egy másik albérletbe, ahonnan már 5 percre lenne az autópálya. Kérdés, 2 helyett 5 perc alatt felmelegszik-e elegendően a motor mielőtt felérek a pályára. Hát télen vannak efelől kétségeim.[ Szerkesztve ]