Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rhonin

    senior tag

    válasz gippazoid #174682 üzenetére

    Nekünk hyundai van, elégedettek vagyunk vele, bár szép is lenne ha bármi gondja lenne egy új autónak.
    Kokszosodásban biztos hogy előnyösebb a ford a szívócső befecskendezés miatt.
    Ami talán előny a t-gdi mellett, hogy láncos a vezérlése viszont mindkettő OPF-el van ellátva ha újat nézel. A hyundai 2018 augusztus utáni gyártásúak már igen, a korábbiakban még nincs szűrő.
    Én eddig 7000km alatt nem vettem volna észre hogy regenerált volna és ahogy olvastam ezeknél a benzines motoroknál nincs is aktív regeneráció mint a dieseleknél.
    EGR szelepről én nem találtam utalást hogy ne lenne bármelyikben is.

    Pont most olvasok olyan véleményeket külföldi fórumokon, hogy a T-GDI-ben az a megoldás van, hogy a szívószelep nyitva van befecskendezéskor és így kerül rá üzemanyag.

    Ezt belinkelnéd, hogy hol olvastad? :R

Új hozzászólás Aktív témák