- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen asztali médialejátszót?
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Notebookokba érkezhet meg az LG Tandem OLED kijelzője
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Nagyobb kijelzőt kapott az olcsóbb Motorola Razr 50 is
ma Kínában bemutatta a Motorola az idei Razr sorozat tagjait, közeledhetünk a nemzetközi starthoz is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
Danex #125859 üzenetére
Alaposan nézd át a 147-et, ha osztrákoktól van akkor nyomozz rozsda után, hátsó kerékjárat aljánál nézd elsősorban, egyébként nem rohadósak.
Benzinesek kényesek az olajcserére, vezérléscsere gyári előírása 120e km, kifejezetten fontos betartani, de inkább 100 körül cseréld, gyertyából 8 kell, ez 20-50e Ft körül alakul gyártótól függően, futómű ha jó minőségű akkor drága, viszont strapabíróbb, ha olcsó akkor olyan is.Az 1.6 ECO a vezérlésmódosító hiányával egyel kevesebb hibaforrás. Nem romlik el csak úgy, de ahogy rbalint88 is írta, vezérléscserébe bele kell kalkulálni. Ha szarakodik, akkor kopogós hangja van induláskor, aztán elhalkul. Nagy típushibákra nem kell számítani, légzsákvisszajelző szokott világítani, ami vagy baleset utáni szakszerűtlen sufnis javítás eredménye (nem kerültek vissza a légzsákok, volt példa rá nem is régen), de gyakoribb, hogy a vezetőülés alatti csatlakozó kontakt hibás, filléres és egyszerű tétel.
2.0 TS már kicsivel problémásabb, hatványozottan számít az előélet, van ismerősi körben, ami 300 felett jár, hidegen nem hajtja, és 8-10e km körül lecseréli a Selénia olajat, illetve kitakarítja az olajteknőben levő szívókosarat is, (hobizoli is írta már korábban) ami akkor ajánlott leginkább, ha ritkán van cserélve az olaj, és/vagy sok a rövidtáv.
"Bad reklám is reklám too"