Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz Danex #125859 üzenetére

    Alaposan nézd át a 147-et, ha osztrákoktól van akkor nyomozz rozsda után, hátsó kerékjárat aljánál nézd elsősorban, egyébként nem rohadósak.
    Benzinesek kényesek az olajcserére, vezérléscsere gyári előírása 120e km, kifejezetten fontos betartani, de inkább 100 körül cseréld, gyertyából 8 kell, ez 20-50e Ft körül alakul gyártótól függően, futómű ha jó minőségű akkor drága, viszont strapabíróbb, ha olcsó akkor olyan is.

    Az 1.6 ECO a vezérlésmódosító hiányával egyel kevesebb hibaforrás. Nem romlik el csak úgy, de ahogy rbalint88 is írta, vezérléscserébe bele kell kalkulálni. Ha szarakodik, akkor kopogós hangja van induláskor, aztán elhalkul. Nagy típushibákra nem kell számítani, légzsákvisszajelző szokott világítani, ami vagy baleset utáni szakszerűtlen sufnis javítás eredménye (nem kerültek vissza a légzsákok, volt példa rá nem is régen), de gyakoribb, hogy a vezetőülés alatti csatlakozó kontakt hibás, filléres és egyszerű tétel.

    2.0 TS már kicsivel problémásabb, hatványozottan számít az előélet, van ismerősi körben, ami 300 felett jár, hidegen nem hajtja, és 8-10e km körül lecseréli a Selénia olajat, illetve kitakarítja az olajteknőben levő szívókosarat is, (hobizoli is írta már korábban) ami akkor ajánlott leginkább, ha ritkán van cserélve az olaj, és/vagy sok a rövidtáv.

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák