Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr.Grincs

    veterán

    válasz Mágus2 #118245 üzenetére

    A Seat Altea most így a 3. lett a sorba.

    Ford Fiesta 1,6 TDCi 90, vagy 95 lóerős econetic 3 ajtós és a Citroen C4 1,6 HDI 110 lóerős 3 ajtósra szűkült a kör. Külföldről nézegetem őket.

    A részecskeszűrővel (FAP) anno a 407-esnél annyi bajom volt, hogy jelzett a rendszer 190 ezer körül, hogy a FAP folyadék szint alacsony, de ugyanúgy működött. Vettem folyadékot, otthon feltöltöttem, kiütöttük a hibát a gyári progival és minden ment tovább.

    Ha úgyvan akkor vagy kivágom a francba a C4 részecskeszűrőt, meg le is lenne tiltva. Erre van megoldás meg kontakt, de a Ford Fiestára is gondolom megoldható a történet.

    Azt viszont nem tudom, hogy mi a különbség pontosan az 1.6 TDCi 90LE vs 1.6 TDCi 95 econetic motorok között. Honnan ered a plusz 5 lóerő? Illetve a 1.6 HDi 90 és 1.6 HDI 110 LE FAP motoroknál az 1.6 HDi 110LE FAP az 16 szelepes. A gynegébbik az 8 szelepes lenne?

    Elméletileg a motor amit a Ford és a Citroen, Peugeot, Volvo stb használ az ugyanaz, csak a neve más nem?

    1.6 TDCi 90 LE - Nincs DPF
    1.6 TDCI 95 LE Econetic - DPF van

     /  MacBook Air A1466 /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

Új hozzászólás Aktív témák