- Apple asztali gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
ph A TrendForce elemzése szerint a harmadik negyedévben tovább drágulhatnak a memóriák.
-
Free Play Days 2024 - 26. hét: Train Sim World 4
gp Extraként a Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs című alkotással szórakozhatunk a hétvégén.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
2-3 millióból, minőséget sugárzó, nem ósdi, ésszerű keretekből fenntartható autó pl. az Audi A3 / Golf 6 1.4 tsi, esetleg Golf 7 sok futással. Ha power is kell, az nem jön ki ennyi pénzből, vagy 10 éves autó lesz.
Jó még az Astra J, de az sokkal inkább flotta-szagú.5 m-ból már egész jó újat kapsz, de nem lesz panoráma tető, automata, se 150+ ló. (Astra, Alfa Giulietta, talán Golf)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz vodrosjozsi #157507 üzenetére
"Pl a 7-es szériából ha van itt valakinek és beszámolna róla (kisebb probléma is érdekel, illetve ha valaki egyenesen szalonból hozta ki és már talált valami bugot a rendszerben és megosztaná szerény személyemmel azt megköszönném)."
A 2. van belőle, egyet újonnan, egyet 3 évesen vettem. Nincs semmi baja; a szerviz - különösen Bp-en - drága. Többet nem tudok és nem is érdemes mondani róla.
Ami érdekes lehet, hogy az 1.5 TSI-ről korábban azt írták, hogy részecskeszűrős lesz. Az aktuális 1.4 TSI egy igen jó, mára kiforrott motor, inkább azzal venném. Nem tudom, hogy miben lehet jobb egy Sportsvan egy kombinál.
#157501) Morris: a mostaniban, nálam is nyikorog a b.h. ajtó határolója, azt hittem egyedi probléma, már befújtam lítiumos zsírral, grafitos zsírral, mindig visszajön a nyekergés.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vodrosjozsi #157519 üzenetére
Nem csak a Porsche M5-be lehet vinni. Viheted bármelyik VW márkaszervizbe, én pl. Érdre járok szervizre, normálisak és megfizethetőbbek.
Benzines részecskeszűrő új dolog, itt a fórumban szvsz nulla tapasztalat van vele. A dízel részecskeszűrő viszont elég hirhedt (közkeletű rövidítése: DPF, így keresd).
-
veterán
válasz vodrosjozsi #157521 üzenetére
Kamuzott és gyökér, vagy félreértetted. (majd elolvasod a garancia füzetet, addig ezt fusd át.)
-
veterán
válasz Integrale #157527 üzenetére
5 m-ig beleférhet az Astra K is. Ha a pápai rokonságról van szót, akkor a helyi Opelt nagyon jó szívvel ajánlom.
Digó vonalon Giulietta? Öcsém 5,2-t fizetett októberben.
Szvsz necces, hogy Golfból az 1.0 TSI fér bele értelmes felszereltség mellett.
Hunyadi i30? Nem vagyok képben a részletekkel. -
veterán
válasz BigBlackDog #157666 üzenetére
Az XC70 kanyarban - érzésre - leesik az útról.
V70 alternatíva: esetleg W211 kombi Mercedes, Passat B7 Variant, Insignia, Saab 9-3 Combi 1.8 (gyenge, de igénytelen motor + kicsit kisebb, olcsóbb)?
-
veterán
válasz BigBlackDog #157680 üzenetére
B7 Passat beniznes: 1.4/1.8/2.0 TSI, ill. 3.6 FSI
Kicsi koksz - no para. ohne DPF.Van még Vectra C kombi: hatalmas, nyújtott tengelytáv, 1szerű benzinesek (1.8, 2.0T, 2.8 V6); baltával faragott beltér, de ergonómikus és tartós.
Mondeo kombim volt (2008-as), hatalmas, jól kanyarodik, a Vectránál igénytelenebb a bele.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #157690 üzenetére
3 db Vectra C-m volt (2 GTS, 1 Cosmo), azokban elég jó ülés volt; VW-nél jobb, Saabnál gyengébb.
@(#157691) molnarpeter: 3F-itiszben szenvedek, nem tudom, melyik a 4-es Mondeo. Nekem olyan lapos volt 2008-ból.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Itt most miért volt törlés?
-
veterán
válasz szőröscica #157976 üzenetére
ha nem rohadnának reménytelenül, még lehet meg is venném
+1
-
veterán
válasz TheProb #158006 üzenetére
Franciát azért írtam, mert azok nem rohadósak; de nem vagyok otthon a témában, mások jobban tudnak olyant ajánlani. Egy Clio RS egész biztosan klassz lehet.
Tippre fiatal vagy még egy Octaviahoz. Ibiza, Leon, Golf, Astra GTC, egy nem rozsdás Focus, erősebb Fiesta (ST)?
-
veterán
válasz TheProb #158030 üzenetére
Az attól is függ, hogy mekkora az ember hajlandósága, tűrőképessége egy váratlan vezérléscsere vagy koksz-eltávolítás esetén. Bármelyik előfordulhat mondjuk 100 ezrenként.
A 2005-ös Focus szvsz túlárazott 1,4-ért. (Ha jól tudom, ezeknél a szervo, a klíma, a kieső fagydugó és a korrozió szokott probléma lenni.)
A hitelfelvétel helyett, inkább egy jobb áron kínált Focust (Astra, Ibiza, Golf, Leon, stb.) keresnék.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Jakab66[hun] #158080 üzenetére
Rengeteg autópályára nem vennék foscsi DSG-t; drága szervizelni és kényesebb a manuálisnál.
-
veterán
válasz molnarpeter #158249 üzenetére
Most pontosan nem emlékszem, a 60 ezres szerviz során kb. 70 ezer Ft (65 és 80 között) volt a DSG olajcsere (olaj, szűrő, alátét, tölcsér, stb, munkadíj). És nem egy rabló helyre vittem.
-
veterán
válasz szőröscica #158360 üzenetére
Tud kúszni - mesterségesen. Amikor lepadlózod, akkor érezni, hogy összezár.
(#158357) rbalint88
egy g7 is jó lenne ámMindig, minden eladó. 🤡
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz apple87 #158378 üzenetére
Nem romlik el, de a városi üzemet nem szereti a DPF.
3. gen. TSI a Golf 7-től van.
Megnéztem a hirdetett 1.6 TDI-t - a fotók alapján nem rossz. Frankó ülések, a nagyobb tetőspojler van rajta. 2 centi ültetés + nagyobb kerék és egész morcos gép lesz belőle.500-at tegyél félre váratlan javításokra (common-rail, DPF, váltó). Magamnak meg merném venni (a fotók alapján). Import autó.
(#158386) [vilike]: 35d / 30sd? Benzinest szeretne, tudom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vzsryl #158393 üzenetére
Szombaton mentem egy barátom G7 1.6 TDI-jével egy vidéki városi kört; hideg motorral, garázsból indulva 5,9 l/100 km-es fogyasztást írt ki. Már régen volt 1.4 TSI-m, de annál biztos 8+ lett volna ugyanez a kör.
Országúton, autópályán kisebb a difi. És igazándiból az 1.2 TSI-vel illene összevetnem az 1.6 TDI-t, de az 1.2-höz még nem volt szerencsém.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Tom1939 #158452 üzenetére
Apám 9 évet használta a Corsa D-t (amit nézel E, de alapjában ugyanaz), most talán anyám nyírja a továbbiakban.
Hibalista: 3 izzítógyertya; nem működik az öv bekapcsolására figyelmeztető csipogás; kopog a jobb eleje - talán a stabpálca; a vezető ülés kiülve, kormány megkopott. 78 000 "original" km.
Amúgy csak olajcsere évente. -
veterán
válasz molnarpeter #158491 üzenetére
Wartburg
-
-
veterán
válasz footy #158703 üzenetére
A mostanit nem akarom eladni (egyelőre), 8 hónapja van meg; múlt héten vettem rá új nyári gumit. A következő 50 ezer km-en csak olajat kell cserélni, ez kb. 2 év, de ennyit nem fog megélni nálam.
Venni mindig akarok valami jót vagy érdekesebbet. Ha most azonnalra kellene vmi, akkor pl. ezt a C30-at. Vagy A4 Avant 3.0TDI quattro tiptronicot. De holnap lehet, hogy vmi másra hegyezek majd.
A Volvo V8 érdekes. 👍 Mazda - úgy általában japán autó - nem vonz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Autós topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Android szakmai topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...