- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Atomgeszi #144395 üzenetére
Ha párhuzamosan üzemeltetsz több járművet, akkor tudomásom szerint pici cumi van. A bónusz/málusz besorolásod megmarad az első járműre, a másodiknak vásárolt meg újraindul A0-ról és szépen évente ugyanúgy lépkedsz előre. Ha közben eladod az első járművet, akkor áthozhatod annak a besorolását a másodiknak vásárolt járműre.
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #144408 üzenetére
+1 (mármint nem konkrét, rendszám szerinti példányra, hanem személy tulajdonában lévő sorszámozott példányra > ha eladod a másodiknak vásárolt, 'B' autót és veszel még egy 'C' autót az elsőnek vásárolt 'A' autó mellé, akkor a 'B' autó bónusza átvihető a 'C' autóra).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Ebből minden igaz lenne?
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #144412 üzenetére
Én is erőteljesen furcsállom, itt az eladó egy másik hirdetése. Szintén kissé hihetetlen alacsony áron -szerintem-. Csak mondom rákeresek az L&K Octaviákra. Nem sok van.
-
BigBlackDog
veterán
Csak nem jutok dűlőre, hogy merrefelé kéne nézelődnöm a következő 3-4 hónapban. Lényeg, hogy a mostani havi ~1100 km (50% országút/pálya, 50% város) helyett lehetséges, hogy havi ~2000-2500 km (80-90% pálya) lenne a feladat, ami miatt gondolkozok kicsit a dízelre váltásban. Igazából a Civic-el a legnagyobb gondom, hogy pályán 130 km/h körül már nem túl pihentető. Szóval elsődleges cél, hogy valami jobb hangszigetelésű, csendesebb típust találjak. Nem ártana, ha kevesebbet is enne, de 8 liter/100 km körüli átlagot még valahogy meg tudok emészteni. Mondjuk még a feszes rugózást szívesen elfelejteném, de más gondom nem volt vele. Méretben lehet nagyobb és picit kisebb is elég lenne, sok csomag nincs, 4 személynél többet úgysem kell begyömöszölni, általában csak ketten használjuk. Viszont az ülésfűtésről, tempomatról, multikormányról nem vagyok hajlandó lemondani és jól jönne valami xenonos fényszoró, gyári bluetoothos kihangosító, esetleg tetőablak. Első körben megpróbálnám, hátha meg tudom úszni 2m Hufig átírással, kezdeti szervizzel együtt (esélyes, hogy sokat fog utcán parkolni és nyugodtabb lennék, ha nem kéne "annyira" izgulnom érte).
Ebből kifolyólag néztem
-Pug 407-et 2.0 HDI-vel,
- Golf IV-et, Octáviát, Leont/Toledot, régebbi A3-at 1.9 PD TDI-vel,
- 7gen Accord 2.2 CDTI-vel (ezek mennyire hangos jószágok?).
Ha nem megy, akkor max. 3m Hufig el tudnék esetleg menni. Így képbe jött Golf V/VI/Jetta, Insignia, J Astra is. Melyik úton induljak, ha meg akarnám úszni 2m Hufig? Nincs valami titkos tipp? VW 1.4TSI, 1.8T, illetve Opel fronton az 1.4T, 1.6T mennyire iszákos pályázásnál? Képbe kerültek még a 2.4-es 7gen Accord is, illetve 2.4 Volvok is, csak kérdés, hogy pályázásnál mennyire tudnának 7-8 liter körül elleni 100 km-en.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
2.0 CR TDI mióta van Octaviákban, illetve Golfokban (gondolom mindkettőbe ugyanaz a 2.0 CR került)?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mr.Csizmás #144520 üzenetére
Mire kell, mennyit használnád? Havonta/évente mennyit tudsz rááldozni az üzemanyagköltségen kívül? Ha csak a jogsi mellé, akkor szerintem gyűjts hozzá még.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mr.Csizmás #144523 üzenetére
Ha annyit rá tudsz az üzemanyagon kívül szánni, akkor azért szerintem nem gázos annyira. Én mondjuk lehetséges, hogy várnék pár hónapot és kitolnám 400-500e Huf környékére a keretet. F Astra, Punto lenne a listámon, ha a Swift kiesik. De azért ezek sem jelentik a biztonság csúcsait az aktuális 6-10 éves kocsikkal összemérve. Olyan árkategóriás Volvokról sajnos nem tudok nyilatkozni, de ha kéne, az alkatrészárak utánaolvasásával kezdeném.
@Mindenki: Seat Exeo nevű csodáról mi a vélemény. Tudom, Audi A4, de ez érződik a szervizelésén, alkatrészárain is?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Van valakinek tapasztalata az alábbi típusokkal kapcsolatban: IS220d, 407 2.0 HDI, 2008 utánni C5?
-
BigBlackDog
veterán
Autó beárazós topik van?
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #144562 üzenetére
Igen, kb. erre az ársávra gondoltam (egy éves nyári garnitúra gyári alun, új téli lemezfelnin). Plusz azért 40e km van benne (nem zörög, nem nyöszörög). Szóval elkótyavetyélni semmiképpen sem akarom, örülnék, ha lenne gazdája a jövőben, nem csak tulaja. Meg aztán nekem nem sürgős, őszig bőven ráér és onnantól kezdve sem élet-halál kérdés.
(#144563) focvis: Végül is, érdekes jószág az a Saab, én meg nyitott vagyok. De készülj fel, hogy nem egy "friccwágen".
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mr.Csizmás #144635 üzenetére
Mondjuk a töréstesztekkel is átgondolva kell dicsekedni. Az rendben, hogy egy MK5 Swift is 5 csillag, meg egy Phateon is 5 csillag egy fix. tömör akadállyal ütköztetve. De, ha a valóságban egymásra találnak gyanítom, hogy a Phateon kevésbé sérülne. Ebből kiindulva azért a tömegekkel is szoktam kalkulálni.
-
BigBlackDog
veterán
Egyedi Golfot valaki nem szeretne?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #144666 üzenetére
Mondjuk az megint jó kérdés, hogy Seat vagy VW. Egyikben sem ültem még, tippem sincs, hogy abból a korból melyik a halkabb/kényelmesebb/problémamentesebb. Mondjuk talán a leglényegesebb, hogy Seatban van nem kék műszervilágítás, VW-ben meg látszólag fasza multikormány.
Szerintem volt az talán VW-ben is, csak eléggé ritka, ahogy látom.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Erről mik a vélemények? Van valami negatív előjel?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz MunezXBK #144694 üzenetére
Igen, számítottam az ez irányú aggodalmad miatt indukálódott kritikádra viszont, ha ilyen kontextusban történő használatot akarjuk szem előtt tartani, akkor véleményem szerint a 'M' jelölés sem megfelelő, mivel ez a "mega" SI prefixum jelentéstartalmát hordozza magában. Ebből kifolyólag illesztése nem a mérőszám végéhez, hanem a mértékegység elejéhez kéne történjen.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Ádám16 #144731 üzenetére
Miből gondolod az utolsó mondatodban leírt állítást? Én óvatosabban fogalmaznék és nem foglalkoznék az ilyen dolgokkal, rossz esetben akár fordítva is elsülhet a dolog szerintem (rágalmazás).
Egyébként a saját tapasztalataimat alapul véve nem gondolnék feltétlen a legrosszabbra. Lehet, hogy simán nem akart "vesződni" Veled, vár egy egyszerűbb, könnyebben lekezelhető vevőre, nem akar feleslegesen nagy energiát beleölni ilyen dolgokba. Előfordulhat, hogy csak behozott egy autót németből, kicsit kipofozta kijavította -vagy nem- a hibáit és tovább szeretné adni, értelemszerűen haszonnal. Nem akar időt fordítani arra, hogy egy-egy vevőnek bizonyítsa az állításait, ha talál olyat is, aki azt elhiszi elsőre is.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Ezekről mi a vélemény? Tegnap belebotlottam egybe az utcán és rájöttem, hogy sokat még nem láttam ilyenből.
Népítélet, teszt, felszereltség, ár alapján eddig bejövős nálam.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #144860 üzenetére
Aham. Hát jó, esélyes, hogy az általam olvasott vélemények írói nem feltétlen figyeltek erre. Ismerősi körben volt Chevrolet, viszont az kisebb méretkategória volt. Újonnan vásárolták, csak "zörgött a váltója", amivel nem tudtak mit csinálni, típushiba volt. Lett belőle egy SX4.
Az, hogy nincs kraft, számomra bizonyos mértékben elfogadható. Nézegetek már 1.2 TSI-ket is (VI. Golf, Jetta). Elvileg forgatónyomatékban kb. azt tudják, mint a Civic, csak nem 4500-on, hanem 1500-4500 között, ha jól rémlik. Én meg pont ott használom 95%-ban a motort. Ezeknél is van láncszakadás?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #144914 üzenetére
"Forgalomból ideiglenesen kivont, magyar okmányokkal" (bár gondolom gyorsan segítenek ezen) + műszaki 2017/4-ig van. Ha esetleg ezt nem vetted volna észre, akkor lehet, hogy számít.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Jorus #145393 üzenetére
Szerintem pont, hogy szép, de ez csak saját vélemény.
Mondjuk 2.5m Huf egy -már- nem létező autógyártó 8-9 éves termékéért nem annyira kevés. Ráadásul 280 lovacska, turbó, automata váltó. A többség nagyon nem erre vágyik meglátásom szerint. Ilyen öregen ennyiért többek között a szívóbenzines
fűnyírókHondák mennek, amiknél azért jóval kisebb a kockázat.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Ezen valaki lát valami gyanúsat?
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #145441 üzenetére
Mondjuk a hirdetésben szereplő email-el találtam ilyen hirdetéseket is...
-
BigBlackDog
veterán
válasz concret_hp #145468 üzenetére
Ha tartalmazza a kötelező elemeket (és csak sablont töltesz le, nem pedig előre kitöltöttet), akkor szerintem sem fog hisztizni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz kelly416 #145485 üzenetére
3 évvel ezelőtt még gond nélkül elfogadták a kinyomtatottat is (legyen rajta az összes kötelező elem, pl. futásteljesítmény, tanúk adatai, !aláírása!). Mondjuk az igaz, hogy azóta csak indigós változatokat használtam/használtunk. Mindenesetre igen, az a legbiztosabb, amit Te is írsz.
-
BigBlackDog
veterán
Ezt vajon miért nem vihették még el? Egy ideje figyelem, de csak fent marad...