- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen egeret válasszak?
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
Hirdetés
-
Alig két hét múlva indul a Concord béta tesztelése
gp Akik előrendelik a játékot, azok néhány nappal korábban belevághatnak a harcokba.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
ma A Honor 200 Pro olcsóbb változata sok szempontból jó butítás, pár szempontból nem.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #182516 üzenetére
Nagyon patent beltere van??? Tudok jo szemeszt! Anno 2012 nagyon gondolkodtam egy 2.5 outbacken, ket dolog miatt nem vettem meg, a puruttya belter es a csak negy gangos automata miatt. Egyebkent tenyleg egy nagyon jo auto, latszik, hogy mernokok terveztek es nem marketingesek.
simii16: az atlaghoz kepest nagyon kozvetlen. El kell menni, ki kell probalni. Dizelbol csak a 2.0jtdm 170 lovasat vedd, de a varosozast az se dijazza hosszu tavon, foleg az egr nem.
Nekem 156-om volt koni gatloval, ahhoz kepest nehezkesebb, kevesbe jatekos, de ez nem fair osszehasonlitas. Csak facelift utanit nezz belole, 2009-ben volt asszem.
Ami az alfak ellen szol, hogy viszonylag kevesen ertenek hozzajuk, ezert a jo szereloknel hosszu a sor... -
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #182530 üzenetére
Sehol nem volt meg akkor az alfa kenyelmes volt, bar az ulest meg toltam volna hatra (188cm), de nemeten kivul gyakoratilag minden autoban leghatso allasban ulok.
de tenyleg, a muszaki oldala az erzetre is top kategoria.
maykol: annyival nem olcsobbak, viszont eur4, hamarabb lesz tobbet basztatva, mint az euro5-os 2,0jtdm. A bemondott keretbol meg boven kijon a 2.0 -
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #182610 üzenetére
Lusta vagyok tobbet visszagorgetni, azert erre valasz.
5M koruli plafonnal nem nagyon tudsz megbizhatobb, keveset evo es varosban nem megkotlo autot venni, mint az auris, amilyened volt. De ha ujdonsagra vagysz, ott a golf gte, csak annak is eleg kicsi a csomagtartoja es 5M-ig csak az alja van.
Ampera bejonne neked hasznalatban, de azert nezd meg, mert annak is vannak belteri puruttyasagai. Belterben, foleg ergonomiaban nagyon nehez megverni a vag termekeket.V60 phev dragulasra: egy csaladi jobaratunke most kapott rendszamot (3-4 het volt), neki 6M korul allt meg, viszont valos 93ezer km-es, toresmentes holland import, kereskedo ismerose intezte neki. Kivul pezsgometal, belul vajbor+fekete szonyeg es muanyagok. Szep, kicsit nyugger ez a kulso szin, focvise jobban tetszik (sotetszurke).
-
rbalint88
addikt
válasz máyköl #182628 üzenetére
1.9-bol volt 116,120,136,150 lovas a 159-ben, 2.0-bol 136, 163, 170.
ha a nem bpi celallomasra szallito teherautokat nem engednek be a carosba, mar az is eleg lenne. Meg a smoke&charm hulyegyerekeket rahuznak a kipufogojukra... azt el tudom fogadni, hogy padlon fustol egy dizel, de amikor alltaban is adja az indian morset es a legkisebb gazra is dol a korom szandekosan, ott komoly szankciokat kellene alkalmazni. -
rbalint88
addikt
válasz SaNyEe #182763 üzenetére
Lassan 11 eve van sajat autom, ezalatt a mostani a 9., volt parhuzamos uzemeltetes is, 3 honap-3,5 ev kozott voltak meg az autok. Plusz segitettem csaladban is es ismerosnek is eladni-venni is. A tapasztalat az, hogy a hasznaltnal mindig lesznek aknak, olcson a szart is elviszik, dragan a jot se vagy csak nagyon nehezen es hogy a karbantartasi reszen kivul eso eladoi suketelest el kell engedni es csak a tenyek es varhato kockazatok tudataban szabad megvenni egy autot.
Csunyan hangzik, de meg szerelemautot is kerges szivvel es tiszta elmevel, a rozsaszin kodot felre teve kell elmenni megnezni.
Es megegyszer, a hasznalt auto kockazat. Vettem mar tipuson belul olcson es dragan is, volt amivel szivtam es volt amivel nem, ez nem latszik elore. Nyilvan fel lehet keszulni a tipusbol, de elore nem latja senki, hogy mi lesz az autoval x km vagy ev mulva. -
rbalint88
addikt
válasz ngaba #182796 üzenetére
ha pénz nem számít, nekem ez lenne a sorrendem: conti, goodyear, nexen. ha ordas télben nem szempont az, hogy el tudj indulni az autóval, akkor játszhat még a michelin és bridgestone is. ár-érték arányban tényleg a nexen a best buy, de mivel nem olyan drágák a gumik 16"-ig, szerintem érdemes top kategóriásat venni.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
a mátrix led. a sima lednek annyi az előnye, hogy egyenletesebben osztja a fényt (egy jó halogén is elég jó ebben a tekintetben) és nem kell cserélgetni fél évente az izzót. hátránya hogy ha sérül, akkor drága. xenon a legrosszabb jó fényű megoldás. ki is ég, bonyolult (vezérlő-trafó-izzó), drága, ha sérül.
mátrix led a legdrágább, ha cserélni kell, de a legjobb fényt adja. -
rbalint88
addikt
Nem hajlamosabb a vakitasra. Szabvanyos vetitesi kepet kell tudnia. Az izzotol fuggetlenul. Nekem van projektoros es tukros H7 halogen is a portan, egyik se vakit, de ha a tablakat is latni akarom, akkor a projektorost kell “vakitosabbra” allitani. A tobb szort feny miatt “kellemesebb” a tukros.
-
rbalint88
addikt
Oooo igen, amikor a szervizkonyv riaszt el, az igazi csoda hany olyan autot neztem meg en is, hogy volt szervizkonyve, de nem egy 30+-os olajcsere pecset volt benne kronologiailag kovekezetesen... nalunk is volt, hogy a splashben csak ket ev utan volt szerviz, de 9k km ment bele, nem 30+...
-
rbalint88
addikt
Az elantraban meg gari alatt csereltek komplett kormanyt, mert elkezdett hamlani a bor rola, ekkor volt benne kb 70k km. Most 112-nel nez ki ugy, ahogy csere nelkul kellene neki... valtogombot en csereltem, mert kolleganak a gyuruje megette a bort is es darabokban hamlott a kromozasa...
es ez tutira valos 112k km-t futott auto -
rbalint88
addikt
válasz Zolás #183005 üzenetére
némettel is lehet szopni olyat, sőt cserébe sose ad olyat, mint egy alfa ha csak az a szempont, hogy minél kevesebb legyen a nyűg/km, akkor jappppánt kell venni, lehetőleg toyota hibridet.
Cyrin: volt d4d toyotám, 3 év alatt olajcserén kívül egy adagolófelújítást kért, más baja nem volt. ezzel messze a legkevesebbet kérő autóm az eddigi 9 saját közül...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Soulfly842 #183122 üzenetére
2millabol business look az max valami patika allapotban tartott regebbi premiummal lenne, de ott meg elegge elszallnak a fenntartasi koltsegek. Focus-golf-octavia-astra tipikus teruleti kepviselos-max kozepvezetoi autok, ha annyi business look eleg, akkor hajra. Focust javasolnam, ha nem ragaszkodsz sok extrahoz, 1.5-1.6tdci-vel tele a hahu es nem azert olcsobbak a tobbinel, mert rosszak, hanem mert nagyobb a kinalat. 5l kornyeki fogyasztassal el lehet lenni egy ilyen kisdizellel.
Kickass: Alfa159 sw 1.9 vagy 2.4jtd aut? Volvo V60-V70 is jo az 5 hengeres dizelekkel. -
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #183202 üzenetére
FYI, 2019-es facelifttel bekerült a C-HR-be is a 2.0-s hibrid rendszer csak az a baj, hogy 11,5misi, az meg elég erős árazás. bízom benne, hogy ezeknek is elkezd majd esni az ára, ahogy elkezdenek tömegesen kikerülni hahura. aurisokhoz képest 2-3M-val drágábbak használtan
-
rbalint88
addikt
válasz gyenesmartin #183313 üzenetére
hát a GTI biztos keményebb lesz, mint a Swift. nem tudom milyen állapotú volt a Golf4, de lehet új gátlókkal abban is elharaptad volna a nyelved. ebben a méretben ha puha futómű kell, akkor franciákat nézegess, abból is inkább peugeot, citroen.
-
rbalint88
addikt
Cifrazhatod, de ez hulyeseg.
Legalabbis a Toyota nevu garazsvallalkozasnak errol elfelejtettek szolni, biztos azert rak a hibridekbe is 1.8 meg akar 2.5 motorokat is. (Javaslom rakeresni legalabb az alabbiakra: Atkinson ciklus, Miller ciklus.) Plusz ugye mivel nem a motoron ulsz, hanem az autoban, ezert irrelevans a motorokat hasonlitani kontextus nelkul. De ha mar ennyire benne vagyunk a hulye peldakban: vajon egy oskovulet 75 lovas 8 szelepes 1.6 szivo fog kevesebbet enni vagy egy mondjuk mazda skyactiv 2.0? nem kell valaszolni... -
-
rbalint88
addikt
Nekem a ceges egy hyundai elantra 1.6gdi 135 loval, barmikor elcserelnem priusra. Menni csak 5000 felett hajlando erdemben, ugyhogy amennyire ezzel lehet sietni, annyira egy prius-szal is, csak ott legalabb valtogatni nem kell, amit a dugoban allva nagyra tudnek ertekelni. Ja es 7-9 kozott fogyaszt. Sztem helykinalatra is kb ugyanazt adja, mint egy prius 3.
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #183614 üzenetére
Szerintem meg mindenki be tudja osztani az idejet es penzet maganak. Nekem tobbet er a rugalmassag es a napi minimum fel ora idomegtakaritas, mint a bkv berlet 9500Ftja es a munkaba jarasra forditott max 40k kulonbozete. Es ez csak annyi, hogy otthonrol meloba es melobol haza. Ha barhova menni kell, akkor meg inkabb eltolodik az ido- es kenyelemmerleg az auto iranyaba. Nyilvan nem a leginkabb kornyezetkimelo megoldas, de amig ennyire hanyadek a tomegkozlekedes, nem csodalom, hogy mindenki korme szakadtaig ragaszkodik az autozashoz. Akkor meg inkabb valami alacsony emisszioju jarmuvel tegye...
-
rbalint88
addikt
válasz sutszi #183634 üzenetére
a hivatalos turistatempó 4km/h. mi ezt még minden bokrot megszaglászó kutyával is tudjuk majdnem tartani (max 18 perc/km dombnak felfele), de amúgy meg kb "vágtatunk". na ezt gyerekkel tuti nem abszolválod, főleg nem 5km-en keresztül
Dare2Live: "elöbb vágom le a f*at az biztos." - ennyire drasztikus azért nem lennék, de az is biztos, hogy nagyon gyorsan elkezdenék dolgozni a megoldáson, hogy ezt a kört ne tömegközlekedéssel kelljen végigtipródni.
-
rbalint88
addikt
válasz sutszi #183641 üzenetére
ja, no offense. nehezítő tényezők nélkül sima az órán belüli 5km. a kutyát csak arra írtam, hogy a hivatalos 4km/óra turistatempó még majdnem úgy is összejön, hogy három-tíz lépésenként megállunk pár másodpercre.
csak ugye sokan felhozták, hogy a gyerek miatt kell az autó, erre írtam megerősítésként, hogy gyerekkel sehogy nem működik az 5km.btw én is eljártam gyalog suliba, igaz 10 percre volt. pont beszélgettünk ismerősökkel a napokban, hogy sokan ezeket a nehezen forintosítható dolgokat nem veszik figyelembe a költözésnél, hogy mi érhető el a közelben jó minőségben. mert ugye iskola és iskola között eléggé nagy különbségek vannak, aztán lehet, hogy a napi másfél óra plusz utazással tizenévig már nem is olyan olcsó az agglomerációs családi ház...
-
rbalint88
addikt
válasz pető bá' #183700 üzenetére
Ha elegedettek voltatok a vectraval, akkor megneznek egy szeria vegi 1.8 vagy 2.2 benzines c vectrat kombi vagy gts (5ajtos) kasztnival. Tempomat eleg gyakori bennuk, kihangositot meg lehet rakni utolag is.
Az ujabb autok kozvetlen benzinfecskendezese es turboja se elvezi annyira a rovid utakat, ez tiz eves tavlatban mar varhatoan problema lesz.
Esetleg avensis kombira is erdemes ralesni.
A masik resze, hogy cuccolos autonak en biztos nem vennek olyat, ami meg erdemben tud amortizalodni, ez meg egy erv az oreg, de olcso mellett. -
rbalint88
addikt
válasz AssAssynn #183776 üzenetére
Varosra mar csak a kenyelem miatt is automatat vennek, ehhez kapcsolodo bulletproof technika, ami birja a varosozast, prius2 neven lesz megtalalhato. Palyan is lehet menni vele, de nem te leszel a belso sav kiralya. 1,5M-tol indulnak, lehet erdemes lemenni 2M-ig is, hogy jo allapotu nem extaxit vegyel.
persze mukodik a “barmi, amin van ket ev muszaki” elv is, de egyreszt papirautoval nem szivesen mennek hosszabb utakat, masreszt ha belefer a koltsegvetesbe, megerheti a kenyelmi felarat. -
rbalint88
addikt
2016 nyarán bruttó 4 óra alatt ment el az 1.2-es kombi fapad+klíma felszereltségű G Astra 2002-es, 96e km-rel. Megkérdeztem unokatesómat, hogy árulni szeretné vagy eladni. 800-ért felraktuk délelőt, 750-ért ment is aznap délután, az első telefonáló vitte. Pedig a jobb hátulja még sérült is volt kicsit.
Tömegmodellt szerintem nem lehet az árát kitartva eladni vagy csak nagyon-nagyon nehezen. Lehet érdemesebb lenne leszedned egy hétre, aztán új képekkel visszarakni 600-ért. Aztán ha két hétig így se viszik el, akkor megint egy hét pihi és mehet vissza 500-ért. -
rbalint88
addikt
válasz tutis #184100 üzenetére
Anyagilag az a legjobb, ha meg sporolsz egy kicsit, foleg, hogy a jelenlegi autod nem elromlos fajta, plane ilyen alacsony futassal.
mivel racionalis indoka nincs a cserenek, legyen az astra gtc Vezetesi elmenyben is ez adja a legtobbet.
Tipobol van 1.4tjet is, az 120lo, de az se vadallat azert.
Dizelt szerintem ne. Egyreszt a 25km alatt telen kb epphogy bemelegszik, masreszt mostanaban a dizelhiszti miatt csak euro6-ost mernek venni belole. Lehet 6 ev mulva mar az is ki lesz tiltva -
rbalint88
addikt
válasz kacsyx #184111 üzenetére
ekkora méretekkel a távolkeleti autókat felejtsétek is el. még egy avensisben sem lehet eléggé hátratolni az ülést ekkora embernek. én "csak" 188 cm vagyok, de kb minden japán-koreai autóban koppanásig hátra kell tolnom az ülést, azonos kategóriájú németekben marad még legalább két kattanás.
amiket tanácsolok: Golf 5-6, Passat B5.5, B6, Octavia mk2, Superb mk2. ajánlható motorok dízelből a crtdi-k, benzinesből 1.6 szívó, 1.4 tsi - lánccsere, koksztalanítás tervezhető és tervezendő költség. 1.6-2.0fsi-t, 1.8tsi-t inkább ne, 2.0tsi lánccsere és koksztalanítás után OK. -
rbalint88
addikt
válasz CactuS #184121 üzenetére
nyilván "el lehet férni" mindenben, de mást jelent ez a fogalom fél órás városi rohangászások és többórás, több száz kilométeres utazások alatt az első gen avensisben koppon hátratolva kb jó volt, de azért amikor mentünk Erdélybe laza 10 órát, a végére már lerohadt a derekam benne (a 156-ban is teljesen hátra kellett tolni, de abban annyival másabb volt az üléspozíció, hogy csak a vállam fáradt el). az Elantrában 5 centivel hátrébb lehet tolni az ülést, az már pont elég ahhoz, hogy még egy kattanásnyi maradjon a hosszútávon is kényelmes mögött.
a német autókban azért jellemzően 5-10 centivel hátrébb lehet tolni az ülést, ami 180 centi felett igen jelentős különbség
de ha levezettél a Hörcsögben egy Nürnberg-Szecsőt és nem fáj az élet, beszéljünk újra erről -
rbalint88
addikt
válasz máyköl #184131 üzenetére
Focusban nekem sem kell koppig hátranyomni (2-esben, 1. genben még igen). 159 sokkal tágasabb a 156-nál, az egy nagyon pici autó. Smartban is a 220centis benganémet elfér, úgy van tervezve, igazából a Smart rohadt tágas autó. A ForTwo sztem nagyon jól kitalált autócska, simán élném.
btw én valószínűleg lábban hosszabb vagyok az átlagnál, mert 192cm voltam fénykoromban, csak aztán a csigolyaroppantó balesetben összementem kicsit, azóta 188 vagyok -
rbalint88
addikt
ugyanez, nem bírok fekve vezetni, bár tudom, hogy úgy a rajos. valószínű túl hosszú a lábam, azt meg nem szeretem, ha a fülem mellett van a térdem. valamennyire muszáj, mert a kormányt általában még úgy 3-5 centit húznám kijjebb minden autóban, mint amennyire engedi
de ha a fekvős és a sámlin gubbasztó majom póz közül kell választani, akkor inkább az utóbbi.
biztonságosabb is az egyenes hát, egyrészt a passzív biztonsági berendezések is jobban működnek akkor, másrészt eleve jobban tudsz reagálni, nagyobbat tudsz mozdítani a kormányon, mint fekve.máyköl: tudom, vezettem , majdnem vettem is 156-hz képest táncterem. elöl sokkal több a hely, a hátsó lábtérből sokat levesz a vastag ülés. amúgy nem olyan kicsi az, passzentos.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Auchan 98 E5-ös és nem prémium árban adják. 5Ft körüli felára van Shell 95 E10-hez képest. tegnap először én is azt tankoltam az Audiba, mert annál sokáig elég egy tank télen. szerdán tankoltam a cégesbe, 393 vagy 394 volt, az Auchan 98 tegnap 398 tutira.
Nem tudom milyen az adalékolása, de többen rakták/rakják a fórumról is közvetlen befecsis motorba is, nem panaszkodott rá senki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Arozzi Vernazza Soft Fabric Gamer Szék - Világos Szürke
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--