- Apple asztali gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Sam & Max: The Devil’s Playhouse Remaster
gp Az előzetes tervek szerint augusztusban érkezik az új kiadás PC-re és konzolokra.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
ma A Honor 200 Pro olcsóbb változata sok szempontból jó butítás, pár szempontból nem.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Pardise #118304 üzenetére
Ha ennyi pénzért találsz az elvárásaidnak megfelelő, zsír új VW Golfot, akkor egyértelműen azt vedd, de ne a 85 lovas - nem létező - belépőmodellt keresd. Értéktartásban vérhetetlen, minőségben kimagasló a kommersz (= nem prémium) autók között.
4 év / 200 000 km garanciát kapsz mellé.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #118308 üzenetére
Végülis kihozható 4,5-ből egy benzines Golf. Ez itt [link] 4,94 m. és teljesen vállalható; ha bemondod a varázsszót: "őstermelő", akkor vélhetően meglesz a 4,5.
Nem tudom, meddig működik ez a kedvezmény.Szerk: ⬇️⬇️⬇️⬇️ Téli gumit már most tudsz hozzá venni! ⬇️⬇️⬇️⬇️
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz footy #118320 üzenetére
Csak Neked, csak most: Comfortline 1.4 TSI/L] + 400 ezerért.
BTW van Start leszereltség is 85 lóval, de csak az árlistán.Jelen pillanatban egy Clio az összevetés alapja, és szvsz az a 110 lóerős 1.2 TSI sem lehet kutya.
Szerk, szarul linkeltem, a lényeg, hogy ha 1.4 és Comfortline kell, akkor az +400. De a Trendline-t is lehet okosan extrázni: pl. Komfort csomag, sportülés ez olyan +300. De kinek, mire van szüksége.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Rákeresem. 1.2 TSI (110 LE) 0-100: 9,9s, vmax: 195.[link]
A G6 1.4 TSI-m 9,5, ill. 200 volt; több, mint elegendő normál közlekedéshez.Suzuból én a Vitarára szavazok az S Cross ellenében. Előbbi dögös, utóbbi butácska ábrázatú (szvsz).
Astra, Focus esetén az értéktartás lesz a probléma, tipikus flotta-autók, öntik őket 3-4 évesen a piacra. Astra J mindezek tetejébe épp most kifutó típus.
Japán autókban (Micu) nem vagyok otthon, de ez elég öreg típusnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz erzol #118342 üzenetére
Nem igazán ismerem a típust, mindenestre a fotók alapján nem tűnik rossznak. (Vonószem takarója hiányzik az első lökösről, kormány kicsit kopott, de ennyi bőven belefér)
Rozsdát keress a kényes helyeken, mielőtt megveszed / foglalózod, nézesd meg egy hozzáértővel (barát, szerelő).[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sajnos a linkelt oldalon tényleg nem látszanak a részletek, pedig igyekeztem.
Ez volt benne:
Trendline 1.2 (110 LE)
- 500 ezer sztenderd kedvezmény (használtautó besz.)
- pótkerék
- fehér fényezés
- ClimatronicÍgy jött ki a 4,94.
Én még beletenném a sportülést és a komfortcsomagot, ez együtt ~300-zal dobja meg. A komfortcsomagban rengeteg hasznos tétel van:
klímaberendezés "Climatronic" automata klímaberendezés
multifunkciós bőrkormány (3 küllős)
bőr váltókar borítás
esőérzékelős ablaktörlő
belső tükör automatikus elsötétítéssel
automatikus fényszóró aktiválás, - "Coming home" funkció
Parkolóradar elöl/hátul figyelmeztető hangjelzéssel
jobboldali tükör parkolóállássalEzzel 5,24 mínusz őstermelő. Ha elhagyod a sportülést, akkor 5,15 (csak marad a csúnya alapülés) - őstermelő.
-
veterán
válasz Pardise #118843 üzenetére
Nem a 3F miatt, hanem szimplán anyagi megfontolásból mondom, hogy ne vegyél saját zsebből újonnan se Fordot, se Renault-ot. Az általad felsorolt többi autóhoz képest komoly az újkori értékvesztésük, ha mégis eladnád, mert nem jött be.
Ha meg tényleg 15 évig megtartanád (szerintem nem fogod ), akkor ne vegyél kis autót, pl. Cliot, nem tudhatod, hogy mit kell majd hurcolásznod vele (pl. babakocsi, bicikli).@joamilestone: azóta szerkesztettem a hsz-t
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Pardise #118863 üzenetére
Gondolkoztam a dolgon, ilyen időtávra talán egy igazi japán szívóbenzines lenne a legjobb,rendszeres alváz es üregvédelem mellett. Renault-ot ne vegyél 15 évre.
Ahogy a japán autóknak, úgy a Fordoknak sem vagyok a híve. Viszont öcsém 11 éve használ egy Ford C-max 1.6 benyást, apróbb gondok voltak vele (szervó, klíma garanciában javítva, kilyukadt fűtőradiátor), de semmi komoly, nem is rohad.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz footy #118922 üzenetére
Az 1.4 TSI-s részt meg tudom erősíteni. 2.-ban is lehet vele szűken kanyarodni.
Másfél hónapja 1.9 dízeleket (Vectra, ill. Megane) hajtok, azokat rendre vissza kell tolni egyesbe ott, ahol az 1.4 TSI még összeszedte másodikban. 1500-tól már rendesen megy. (Dimbes-dombos részen sokat közlekedek.)@Vilike: friss jogsinál viszont kell az automata, hogy a 192 ló mellett tökéletesen kompenzálja a rutin hiányát!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz homeless09 #118985 üzenetére
Szia!
-
veterán
válasz kolosanyi #119080 üzenetére
Egy használt Golfhoz ugyanannyiba kerül az alkatrész, mint egy vele egyidős A3-hoz.
Astra G 1.4-nél én nem korlátoznám a keresést a láncos motorra, sőt magamnak inkább a szíjast venném, ui. ott olcsóbb a vezérlés cseréje. Valamint nem a lengyel gyártású Classicot, hanem a 2004. elejéig gyártott "eredetit" keresném. -
veterán
-
veterán
válasz leroyclub #119327 üzenetére
Nézegettem a nyáron E limuzinokat,kombikat; a hahun egyszer megakadt a szemem egy pont ilyen (350 CDI) kupén, gyanúsan "olcsó" volt, kb. egy árban volt az E220-as limuzinokkal.
Amiket olvastam, az alapján az E250CDI lehet problémás, de én csak 4 hengeresben gondolkoztam. -
veterán
válasz roberto211 #119632 üzenetére
Nekem volt 12+ éve Vectra B 2.6 V6, legjobb fogyi ennyi év távlatából asszem' valahol 7,5-8 liter között volt, odafigyelve. Tipikus 11-13 liter, országút+autópálya, nagyon kevés város.
Amúgy szépen ment nagyon, 500 rpm-ről elindult (kettőstömegűről még nem hallottunk, nemtom, hogy volt-e benne), finom V6 hang. -
veterán
válasz roberto211 #119636 üzenetére
sima 500 rpm (biztos nem több, mint 600 volt a mutatón, de az nem csal sokat), onnét simán elindult, mindenféle rángatás nélkül. ennek ott volt az alapjárata (2.6 V6).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Tsebacsi #120253 üzenetére
Nincs tapasztalatom az új, szíjas 140/150 lovas 1.4 TSI-vel, de egy próbát szvsz megér. Már a 122 lovas is tisztességesen visz egy Octáviát vagy Golfot (mindkettő volt 1,5. ill. 2 évig).
A 2.0 TSI autópályán nem fogyaszt többet a 122 lovasnál; városban -eddigi kevés tapasztalatom szerint, rövid távon- +2 liter (11-12 helyett 14); országúton is kicsivel több, kb. 6 liter.Szerk: régi, láncos 1.4 TSI nem szakadt, csak nyúlott és hibakódra futott. (tudtommal)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rwin5 #120671 üzenetére
Ez két teljesen más autó (G6 vs. Hunyadi i10), szvsz nehezen összevethető, az i10 két mérettel kisebb.
Ez a Hunyadi vélhetően nem okoz sok fejtfájást az 1.0 szívómotorral és 5 év garanciával, de max városi szaladgálásra való.
Én nemrég adtam el a Golf 6-ot, nekem nagyon bejött, azonban a kilométerek javát én autópályán és országúton tettem bele. Amit javasoltam tegnap motort, az az 1.4 TSI (122 ló, motorkód CAXA), elég frankó, de fel kell készülni gondolatban egy vezérléscserére, ami nem olcsó (min. 70-80, de elmehet 200 ezer fölé is). Jól fogyaszt, jól megy, az enyém ilyen motorral volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ilyen kell az Oktávba, ha gyárilag nem deréktémaszos az ülés, nem vicc: [link]
@rbalint: szvsz / személyes tapasztalat: az Octavia 2 ülése rosszabb, mindig fájt benne a derekam egy hosszabb út során. Astraban ilyen nem rémlik, igaz, hogy Astra G-m 11-12 éve volt utoljára, annyival fiatalabb is voltam.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rwin5 #121035 üzenetére
Erre gondoltam én is. :-)
Meg arra is, hogy Mágus2 a 2.0 PD TDI-ről akart lebeszélni és nem a Golf VI-ba szerelt CR TDI-ről (lásd Joshua hsz.-ét). De csak gondolom.Amiben biztos vagyok, az az, hogy egy Golf 6 jelentős minőségérzetbeli ugrás egy Golf 5-höz képest.
Szvsz inkább 6-ost vegyél, ha találsz megfelelőt.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rwin5 #121038 üzenetére
Nem igazán vagyok otthon a KIA-kban. 🤗 (Inkább a fritz gépek vonzanak.)
Autóbuzik ritkán veszik, így nem is igen foglalkoznak a motortér állapotával (szvsz). Vagy ha arra gondolsz, hogy nincs ezeken motorburkolat, akkor az azért lehet, mert a célközönséget nem érdekli a motortér és/vagy ezzel is spórolnak.A linkelt autó a fotón jól néz ki. Suzuki SX4 nincs esetleg hasonló árban? Elterjedtebb típus.
Azt már írtam, mások is írták, hogy egy Golf és egy Kia Rio, Hunyadi i10/i20, stb. két külön világ. El kéne döntened, hogy merre tovább.@stickermajom: nem olvastam ilyenről.
@(#121045) TaaT : olyan szép kormos a TSI kipuffja 700 km-rel a mosás után, ne tudd meg
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #121054 üzenetére
Tomcsi, 1.6d lenne való nekem 😂 , most Agip95 ment bele, forensis kedvezménnyel (de nem Szfváron). Semmi különbséget nem vettem még észre ezzel az autóval MOL, OMV, Shell, Agip sima 95 és OMV MM95 között.
MM100, ennyi tankolás mellett?! Nono...@TaaT: úgy olvastam, hogy részterhelésen megy a direkt befecskendezéses, padlónál jönnek a szívócső-befecskendezők és az ijesztő számok a fed.kompjúteren
@rwin5: nincs mit!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz trassher #121219 üzenetére
Egy hónapig használtam egy ilyen Megane 2-t szeptemberben (1.9d, 2004, 18x ezer km, magas felszereltség).
Random nem működő kijelző, (szilánkosan) törékeny műanyagok, szétcsúszó géptető-bovden, zörgés a műszerfalból, gusztustalanul kopó kormány és váltógomb, hámló műszerfal az, ami negatív benyomásom maradt.
Pozitív, hogy az amúgy nyekergő futómű jól viselte a fekvőrendőket, nagyon fordulékony - városban kellemes volt használni.Soha a büdös életbe nem vennék ilyen autót.
-
veterán
válasz kalmanchris #121283 üzenetére
Se kompresszor, se vezérműlánc nincs már új Superb 1.4 TSI-ben - így ezek hibája sem várható.
A turbó+kompresszoros 1.4 TSI-t korábban sem szerelték Superbbe, de talán egyetlen Skodába se (szvsz), Fabiát nem tudom.Túl nagy tolást én sem várnék egy DSG-s 1.4 TSI Superbtől, akkor inkább Octi, azt szépen viszi már az alap (122 LE) 1.4 TSI is.
-
veterán
válasz slett27 #121435 üzenetére
Szvsz elég életlenek a fotók, tennék rá dísztárcsát, a HD fotó párszáz Ft.
Az 1.4 16v Astra G-Ben teljesen jó motor, azzal nincs baj.
A bordó lehet, nem a legkeresettebb szín, de szépen lemosva, fotózva mutatós lehet.1.4 ecotec nem eszi az olajat normál esetben, csak az 1.6 necces.
1.4 TSI téma: nekem megvolt 2x. Új Oktiban a 140/150 lovas normális autózáshoz teljesen elegendő, gyorsabb, mint a a magyar gk. állomány 90%-a. Az más kérdés, hogy 5,5-öt nem adnék érte egy használt (1 éves) Oktiban.
BTW: írtam már, hogy 1 hét alatt adtam el a Golf 1.4 TSI-t 6 évesen annyiért, mint amennyiért 4 évesen vettem. Jó motor és komoly kereslet van rá használtan is. (HD fotó, szépen karbantartott autó)
@kornelka: SX4 sedan az nem made in India?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
@Tsebácsi
A nyáron erősen szemeztem egy E90 3-as bimmerrel, jó áron volt, 4 éves. Viszont 2x-i üléspróba után sem tudtam meggyőzni magam arról, hogy jobb autó volna a 6 éves Golf 6-omnál (fwd vs. rwd az más lapra tartozik): a 3-asban kisebb a hely, kevésbé minőségi hatású a beltér. Jó barátom vett nem rég egy M3-at, individual (?) belsővel, az a bőrhuzatú műszerfallal valóban egész igényes; de a mezei 3-asok max. a VW szintjén mozognak. A Skoda anyagai pedig továbbra is a VW alatt vannak és lesznek is márkapolitikai okokból.
Persze tetszene nekem is az RWD.
2 lábbal a földön állva, 40+ évesen én újra 5 ajtós Golfot vettem - bőven elég a hely benne ha nem akarsz folyamatosan cuccolni. Bármikor el lehet adni jó áron (ahogy a Skodát és a bimmert is). Elismerem, hogy a Skodák jó és praktikus autók, de nagyon hasonló áron VW-t kapsz, ami meg már hozza a bimmer minőségét.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz j.bravo #121579 üzenetére
Egy jó fotó sokat segítene.
Ha autópályás kavicsnyomokról van szó, akkor azokat nagy türelemmel, javítófestékkel és egy hegyes fogpiszkálóval lehet javítgatni. Ha nagyon sok van belőle, akkor érdemes lehet lefújatni a géptetőt.Más: Ha valakit érdekel egy 1 gazdás Ford C-Max, 2004.07., 132 000 km, 1.6 benyás, szürke, akkor írjon, öcsém megválik tőle. (Qru: ha nem fér bele, lécci töröld!)
-
veterán
válasz footy #121742 üzenetére
A Thule - szerintem - hatalmas előnye, hogy olyan mint a LEGO. Ha autót cserélsz, gyakran elég csak a talpat cserélni, az alkatrészek, kiegészítők kompatibilisek egymással. Ha véletlenül tönkremegy valami, akkor nem kell az egészet kukáznod, elég az érintett alkatrészt és kapsz is hozzá alkatrészt.
Nekem a szögletes keresztmetszetű Thule keresztrúd van, annak van hangja szólóban is, de létezik az áramvonalas verzió.
Mondjuk ha ráteszel 2 bringát, akkor olyan mindegy, hogy mennyire szól magában a keresztrúd. (és 180-ig biztosan bírja a Thule bringatartóval és 2 bicóval kombinálva - régen volt, már elévült)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz footy #121749 üzenetére
Nézd meg a német ebay-en is, én onnan rendeltem a bringatartókat, lényegesen jobb áron volt, mint a szaküzletben (2008-ban vettem, kb. -30% rémlik).
@LuckyL: régen volt, ma már nem tenném . Volt cifrább is, amikor 4 bringa, ebből 2 Thule tartón, 2 teszkóson. 130-nál elengedett az egyik teszkós aminek a kereke gyorskötözővel volt rögzítve...erre nem vagyok büszke... szedánon horpadt a csomagtartófedél; bringa összeverve; és hatalmas mák, hogy nem jött senki mögöttem. Ilyent soha többet.
Azóta, ha lehet inkább a csomagtérben szállítok 1 db bringát, kettő már nem fér el a Golfban. -
veterán
Szombat délután 4-kor feltettem a hahura az öcsém autóját (2004-es Focus C-Max 1.6 benya), most foglalózták le. 1,28-ra volt kiírva, 1,2 lett (mínusz eredetvizsga 18).
Téli kereket nem adtuk hozzá, mert az Zegen maradt a gumisnál. A bal oldalán volt 2 elem szakszerűen javítva, parkolási anomáliák miatt.Kellett volna még izmoznom az áron?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bandus #122960 üzenetére
Beleférhet a Golf 6 is:
[Golf 6 no1] kamu comortline, valójában Trendline. Ha rendesen volt javítva ÉS nem csörög a lánc az első hidegindításkor, akkor tuti vétlenek tűnik.
[Golf 6 no2] ez is Trendline. 2,2 m. Ha nem csörög, akkor frankó
Ezek nagyon jó minőségérzetű autók. Egyik sem volt a fentiekből rendőrautó (digitklima, nagyobb rádió). Kell egy gyári bőrkormány bele 15-20k-ért.
-
veterán
válasz bandus #122966 üzenetére
Golf V-VI-ból olyant nem találsz, max. USA importból.
Az elmúlt 3 évben 1.4 TSI-m volt Octi2, majd Golf6 - nekem nagyon bejött.@kdavid94: a sajátomat 2,3-ért adtam el 6 évesen 164 k km-rel, 1 hét alatt. Aki megvette, jól járt vele. Amit linkeltem, én megnézném, ha ennyiért keresnék kompaktautót.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 2thletme2day #123003 üzenetére
A leírásból nekem az jön le, hogy közelebb van a 300 ezer km-hez, mint a 200-hoz. Elvileg bírnia kell.
Szerk: Amúgy meg mindjárt 7 éves, nem mai csirke. A 300-hoz évi 40-45 ezer kell, nem abnormális.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Viperator #123095 üzenetére
A 3. láncos TSI-t gyűröm, igen, előfordulhat láncnyúlás. VW márkaszervizben bő 300 ezer, maszeknál 200 körül jön ki a komplett csere. Annyira nem kell parázni tőle, a 122 lóerős CAX / CAXA motorkódos elég egyszerű és stabil, de ebben is nyúlhat a lánc.
Ha megnézel egy autót, akkor próbáld meg úgy intézni, hogy akkor indítsák be először aznap. Ha csörög a lánc, azt meg fogod hallani.Az MQB platformra szerelt 1.4 TSI-k szíjasak már: Golf7, Octavia 3 2012-től.