Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Milyen videókártyát?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- OLED TV topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz alázógyík #130451 üzenetére
Ami elbszódott a 2001-2003 köztieken, azt már rég meg kellett javíttatniuk, mert hamar előjött a hiba Csak évjárat miatt nem zárnék ki egy Stilot sem
(#130449) Handball94
elektromos kütyüket nyomkodd végig /különös tekintettel a digitklímára/, a hátsó futómű szilentje se örök darab, a légszák adhat hamis riasztást, stb.
A tető is be tud ázni, keress beázásnyomot.
A 6-7 literes fogyasztás mese, vegyesben inkább 8 liter körül lesz[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Én egy sokkal egyszerűbb példával hozakodnék elő, amihez matek helyett inkább csak józan paraszti ész kell: szerinted akinek futja lízingelt céges (új)autóra, az van olyan hülye, hogy egy előnytelen konstrukciót választ magának? Mégis mi a toszért van annyi lízingcéges rendszámkeret a kocsikon?
Egyébként sem ártana az almát az almával összehasonlítanirip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz AMD Power #130645 üzenetére
Egy AAA-s sztori, kolleganőmék vettek egy Mondeot az AAA-tól. A kocsi rendben volt (van), csak egy hónap volt, mire átadták. Megvételkor azt mondták, hogy a forgalomba helyezésre kell 1-2 hét... Belgiumból behozott kocsi volt.
Tőlük kocsit venni kb. olyan, mintha házhoz mennél a lófszért.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Egy Landy valakinek?
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz werszomjas #131460 üzenetére
Bármit szét lehet barmolni kellő kitartással.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Vesztor87 #131665 üzenetére
Anyámnak van egy 2005-ös, FL utáni 1.4-es benzines. Újonnan vette, kb. 190 000 km van benne. Nagyon egyben van, szinte költségmentes autó, pár izzón kívül nem volt vele baj. N=1 elemszámú minta alapján itt még igaz, hogy a Toyota a megbízhatóság szimbóluma. Nem tudom, hogy a FL előttiek mennyivel jobbak/rosszabbak.
Vezetni viszont nem szeretem a Corollát, mert egyszerűen szar az üléspozíció (többek közt). Idén vezettem vagy 10 kocsit, mindegyikben be tudtam állítani az ülést úgy, hogy kényelmes legyen. A Corollában viszont nem lehet alacsonyra állítani. A 160 centis Anyám is koppig leengedett üléssel használja, és így sem kell kikukucskálnia a kormány mögülrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
Én meg linkelgessek 4-5 literes fogyasztásokat? Van belőlük egy pár
Kereshetsz szélsőségeket, de ez nem változtat azon a tényen, hogy az 1.0 Yaris Európa egyik legtakarékosabb benzines autója. Hiába rövid a váltója, attól még nem zabál. Ha pedig a 8 litert fogyasztó 1.0 Yaris mögé odaállnál egy akármilyen 1.6-os szívóbenzinessel, az legalább 10 litert enne. Tetszik vagy sem, ez van.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz F-ECT$ #132892 üzenetére
Helyes meglátás. Annyi f.szságot összehordanak itt egyesek, hogy ihaj.
Nekem egy 1.4 T-Jet Bravo van, és ha csak nem valami autobahn fürher überlimó akar letolni az autópálya belső sávjában, akkor még sose éreztem magam lombának. Pedig a Bravo is van olyan nehéz, mint egy Octavia kombi. Arra az emelkedőn klíma kikapcsolós sztorira nincsenek szavak[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
-
-
zoo8800
veterán
válasz máyköl #134118 üzenetére
Octavia I 1.6os motorral is borzasztó lomha, baromi nagy/nehéz a kasztni
Érdemes lenne utána nézned a kilóknak és a centiknek, mert se nem hű de nagy, se nem hű de nehéz. Van egy jó nagy csomagtartója, és annyi. Lomhának mondjuk tényleg lomha.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Én még csak most olvastam el a 5785165. benzin-dízel hitvitát a topikban. Nem volt rossz, de régebben még ezek is jobbak voltak
rip and tear, until it is done
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Tőzsde és gazdaság
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- Milyen videókártyát?
- Gumi és felni topik
- Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen