- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
OnePlus Pad Pro lett a Pad 2
ma Az Ace 3 Pro mellett a OnePlus csúcstabletje is bemutatkozott, az új készülékeket eSIM-es OnePlus Watch2 és Buds3 kíséri új színárnyalatban.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Sunless Skies: Sovereign Edition
gp A jövő hét folyamán a The Falconeer: Standard Editiont zsákolhatjuk be.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Napfénysüti #169708 üzenetére
Megnéztem az Euro NCAP oldalán a részletes eredményeket, gyakorlatilag minden kategóriában ugyanazt tudja a két autó, csak a Swift ~900 kg, a Corsa meg közel 300-zal több. Ebből azt szűröm le, hogy tényleg több nagyszilárdságú acél van a Suzukiban.
-
tboldi
nagyúr
válasz pècsimunkás #171322 üzenetére
Mondjuk én kedvelem a kreténségeket, különlegességeket, tegnap pl. RX-8-akat nézegettem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #171684 üzenetére
Ezen a héten csak pályáztam a Jazz-zel, Mosonmagyaróvár-Győr oda-vissza 5x, végig 130-cal és 4000-es fordulattal. Most már nem annyira slow as fuck.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #172375 üzenetére
Nálam 16, de szívesen vinném lejjebb is, ha lehetne. Nem szeretem a nagy hőmérsékletkülönbséget a környezethez képest.
-
tboldi
nagyúr
válasz Csabroncka #172428 üzenetére
Egy darabig gondolkodnom kellett, hogy milyen az a “váltószelepes” motor, aztán rájöttem, hogy a változó szelepvezérlés lesz a megfejtés.
És ilyen csomagteret a legalább másfélszer olyan drága Jaguarokban is találhatsz.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #172595 üzenetére
City CVT?
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #173540 üzenetére
Mielőtt bontóba viszed szólj, kell a pótféklámpa burkolata, enyém is szürke gyárilag, de megsértettem az élét, helyette feketét találtam, és zavar!
Csak a gond van ezekkel a pótféklámpákkal. Nekem meg a fóliát kell kicseréltetnem az új, LED-es darabhoz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz maximilian4 #173590 üzenetére
Suzuki SX4 S-Cross 1.4T GLX
Vagy Vitara (szinte) ugyanezzel a felszereltséggel és motorral.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #173850 üzenetére
Nem, amire gondolsz, az a turbós.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #173996 üzenetére
Per pillanat valóban csak az egyliteres “kiváltsága” a GPF, de elvileg ősztől már az egynégyes is kapni fog.
-
tboldi
nagyúr
válasz alázógyík #174026 üzenetére
Oké, hogy nem egy kategória, de az Accord:
- Megbízható? Igen.
- Dinamikus? Fogjuk rá.
- Fiatalos? Háááát...Félreértés ne essék, jó autó az Accord, de ha ezek a kritériumok a legfontosabbak, akkor szerintem egy Swift Sport jobban megfelelne.
szerk.: Eddig arról nem volt szó, hogy külföldre menne vele dolgozni, így már valóban nem jó választás a Suzuki.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron