- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- SSD kibeszélő
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
-
[Prolixus]
addikt
Amúgy most ránéztem egy XBOX360-as gameplay-re, ott sem voltak a képernyő bal felső sarkán felsorakoztatva a képességek 1-től 8-ig, mint PC-n. Szóval ilyen szempontból ugyanaz a helyzet, mint itt. Viszont, azt mondták korábban hogy a harc megállítása nem úgy fog működni teljesen, mint eddig, nem lesz lehetőség olyan szinten megállítgatni a játékot, mint eddig...és ahogy nézem, kontrollerrel játszva csak úgy lehetett minden képességet használni, ha nyomkodta az ember ezerrel a képességtárcsát (és ezzel a pause-t).
DA:I konzolon hogy volt ez megoldva, ott is csak úgy lehetett minden képességet használni, ha pause-olva lett a harc?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Ch0b
tag
válasz [Prolixus] #1953 üzenetére
Rég játszottam vele, de úgy rémlik, hogy az action bart kétfelé szedték és gombnyomásra lehetett váltani. Nem volt nehéz a kontroller irányítás.
-
Vistaboy
veterán
válasz #85552128 #1945 üzenetére
Én ugyan nem kötöttem bele semmibe, pusztán megjegyeztem, hogy a játékmenet elég sok hányadát egy-az-egyben átvették az Inquisition-ből. Azért szúrt ennyire szemet, mert épp mostanában játszok elég sokat az Inquisition-nel, de egyébként is lehet látni a hasonlóságokat. Ezért jegyeztem meg. De olyat egyáltalán nem mondtam, hogy most akkor ettől rossz lesz a játék, sőt - ahogy írtam is - első napos vétel lesz nálam is.
Nem negatív kritikának szántam, és nem is értem, miért kellett rajta ennyire kiakadni, hiszen aki játszott a Dragon Age: Inquisition-nel, azok mind látják a hasonlóságot. Persze nyilvánvalóan több dologban fog hasonlítani a Mass Effect trilógiához (Be is b@szna, ha nem), mint a Dragon Age-hez, de azt nem tagadhatja le a BioWare sem, hogy rengeteg dolgot onnan vett át.
De a lényeg úgyis a végeredmény és annak összhatása lesz. Engem speciel egyáltalán nem zavar, hogy ennyire hasonló a játékmenet, és a videó alapján én is még jobban várom, mint eddig.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
#85552128
törölt tag
válasz Vistaboy #1956 üzenetére
Például mit vett át a játékmenet ami ebben a videóbán látható ? A craftolás, gyűjtögetés nem Inquisition találmány, szinte minden játékban benne van már, "jármú" sem a DA:I-ben volt először hanem az ME1-ben (a DA:I-s lóhoz hasonlítani az új makot wtf ?)
A játékmenet amit láthattunk meg minden csak nem DA:I, sokkal akciódúsabb, a karakter mozgása is szabadabb ME3/ME3:MP harcrendszerre emlékeztet még a kameranézet is, csak Frostbitera ültetve.[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
válasz #85552128 #1957 üzenetére
Ki a fene állította, hogy előtte még ilyesmi nem volt benne? Pont velem vitatkozol? Az összes Mass Effect epizód Gamepodos tesztjét én írtam, tudom, mik vannak benne. Mondtam én egy szót is arról, hogy ez most akkor így mennyire szar lesz, csak mert lesz benne pár hasonlóság? Nem. Olyan érzésem van, mintha szerinted én most fikáznám a játékot, pedig egyáltalán nem mondtam rá semmi rosszat. Tudod mit, hagyjuk inkább a fenébe, mert úgy látom, most nagyon kötekedős hangulatodban vagy. Ha szerinted nem hasonlít az Inquisition-re, akkor nem hasonlít. Vita lezárva.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
#85552128
törölt tag
válasz Vistaboy #1958 üzenetére
Ööö... ha szerinted is volt benne előtte ilyesmi akkor miért is azt írod, hogy az Inquisitionből vették át ? Ráadásul így mintha rossz lenne: "Komolyan, mintha csak a Dragon Age: Inquisitiont látnám, csak épp fantasy helyett sci-fi köntösbe bújtatva." ez szerintem semmiképp sem pozitívumnak akart szólni, sőt...
Ráadásul indokolatlanul, mert minden amit láthattunk benne volt az előző ME játékokban is valamilyen szinten csak most továbbfejlesztve "nagyban"...De ez vitte a prímet "lovak helyett terepjáróval közlekedünk" Ha ez az amikor nem "fikázol" kíváncsi vagyok milyen amikor igen...
Grafikailag még érthető lenne, hogy a DA:I ismerős, ugyanaz az engine csak újabb verzió - mondjuk ilyen alapon minden FB-s játék "ismerős" lesz...
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
válasz #85552128 #1959 üzenetére
A játékmenetre értettem, te. Arra céloztam, hogy a terep felfedezése, a nyersanyagok gyűjtése, valamint ez az egész teljesen úgy fog működni a látottak alapján, mint az Inquisition-ben. Csak itt - nyilvánvalóan - nem lovakon járjuk be a terepet, hanem ezzel a hatkerekűvel. És hogy itt is lesznek olyan nagyobb ellenfelek, amelyeket a sárkányok mintájára csapatmunkával kell legyőzni...
Az pedig, hogy akciódúsabb lesz az Andromeda, szintén magától értetődik, mert a Dragon Age: Inquisition "rendes" RPG - bár nem ér fel az Origins-hez -, a ME pedig akció-RPG. Nem ugyanaz.
De most már tényleg hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
[Prolixus]
addikt
Egyébként a DA:I hogy tetszett nektek?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
vitaro
senior tag
válasz [Prolixus] #1961 üzenetére
Nem fogott meg, 1-2 óra után ott hagytam. A taktikai nézet használhatatlan volt, plusz az Origins utáni designváltást sem vette be sose a gyomrom, hiába lett karakteresebb.
Ennek ellenére akartam adni neki még egy esélyt, mivel múlt héten láttam GOTY kiadást belőle 5 fontért. Persze pórul jártam, pénz elment, játék sehol. De ez már egy másik sztori.Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
vitaro
senior tag
válasz [Prolixus] #1963 üzenetére
Dehogynem, de elhajtottak. Állítólag vissza lett mondva a rendelésem és a pénz sem érkezett be hozzájuk.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
Vistaboy
veterán
válasz [Prolixus] #1961 üzenetére
Nekem tetszik, el lehet vele lenni, bár az Origins-nek a közelébe sem ér, viszont a DA2-től mérföldekkel jobb. Nagyon nagy terepek és rengeteg küldetés van benne, plusz számlálhatatlan sok gyűjthető kacat, nem beszélve a felszerelések alapanyagairól. Sokkal kevesebb kész tárgyat lehet találni, helyette "tervrajzok" vannak, amik alapján elő tudod állítani a felszerelést, a fejlesztéseket, rúnákat, stb. Plusz mellette menedzselned kell az Inkvizíciót is, a főhadiszállástól kezdve az ügynökök feladatainak kiadásán át a foglyok elítéléséig...
Maga a történet is jó, elsőre legalábbis üt rendesen, viszont a vége teljesen más annak függvényében, hogy megvannak-e a DLC-k, vagy sem. Remélhetőleg az Andromeda nem jut erre a sorsra, mert akkor megint meg kell várni a GOTY-t, mint az Inquisition esetén - bár abból ilyen tutira nem lesz.
(#1962) v_tomy: A Dagon Age: Inquisition-ből volt próbaverzió, amit pár óráig megkötések nélkül lehetett használni. Miért nem próbáltad ki vásárlás előtt? Amúgy pedig lassan nagyon sok lesz az OFF, ez nem megfelelő hely erre.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
[Prolixus]
addikt
válasz Vistaboy #1965 üzenetére
Azért kérdeztem, mert érdekes módon reddit-en is megjelentek egyből az olyan, elsősorban negatív hangú vélemények, hogy DA:I copy lesz, csak az űrben. És ennek nem örülnek sokan, mert hiába lett nagy a világ, eléggé üres és kihalt, a sztori felhígult, a karakterek is olyanok, mintha valami TV sorozatos klisélistát akartak volna mindenáron beletuszkolni, karikatúraszerűek stb. Legalábbis ilyeneket írtak, szóval nem túl sok szépet. Ezen azért lepődtem meg, mert anno jó kritikákat olvastam (felületesen) a játékról. Persze mindig vannak elégedetlenkedők, de na...
(#1964) v_tomy
Szép. Sajnálom.
De hogy ne csak off legyek...
Twitteren megerősítették, hogy dolgoznak még az arcanimációkon. Mondjuk csak akkor azt nem értem, hogy miért nem olyan részt tettek a bemutatóba, ami nem ilyen béna?
A látott krogan csapattárs neve Drack, ahogy már eddig is tudtuk, a turian női csapattárs neve Vetra. Amúgy ha kikockázzátok a bemutatót, látható, hogy Vetra loyality mission-ről (is) vannak benne részletek...Az eddigi csapattársak tehát: Liam (ember), Cora (ember), Drack (krogan), Vetra (turian), Peebee (asari). Biztosan lesz egy még egy új fajú csapattárs is, ezt tudjuk.
És láthatóak meele fegyverek is. Valami kéken világító pengéjű kard szerű valami, a bemutató vége felé meg egy dög nagy kalapáccsal csapkod Ryder.
Kérdés: DA:I-ben amikor kóricálni kellett a világban, felfedezni, hogy egy jól bejáratott marketinges kulcsszót használjak, a csapattársak ott nyomultak mellettünk? Vagy egyedül mentünk? Itt úgy tűnik egyedül leszünk, aztán ha harcra kerül a sor, a csapattársak csak úgy megjelennek. mondjuk nem a semmiből spawn-olnak, de érdekes egy megoldás látható a trailerben. Amikor van ezzel a nagy dög Fiend nevezetű lénnyel a harc (az ásványgyűjtés után közvetlenül), az elején ryder mgé egyedül van. Aztán van egy jelent, amikor a Fiend mögött van egy nagy robbanás, fekete füsttel, meg elfeketedett talajjal és puff, hirtelen ott teremnek a csapattársak. Mintha egy rakétával csapódtak volna be a harctérre. Érdekes...
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
J.Hetfield
aktív tag
Tiszta Inquisition, aminek annyira nem örülök unalmassá vált elég gyorsan. Hiába a nagy térkép, ha repetitív, ötlettelen tennivalók vannak. Arcmimika és mozgásanimáció ugyanolyan gagyi mint eddig, nem értem hogy nem tudnak ezzel kezdeni valamit A harc nekem túl pörgősnek tűnik, kuszának tűnik kapkodom a fejem, hogy mi is történik épp, a grafika viszont szép nagyon. Összességében kicsit elment tőle a kedvem, megjelenési dátum meg még mindig nincs.
-
Vistaboy
veterán
válasz [Prolixus] #1966 üzenetére
"Kérdés: DA:I-ben amikor kóricálni kellett a világban, felfedezni, hogy egy jól bejáratott marketinges kulcsszót használjak, a csapattársak ott nyomultak mellettünk? Vagy egyedül mentünk?"
A társak végig velünk vannak, kivéve akkor, ha hátasállaton ülsz. Akkor eltűnnek, majd ahogy leugrasz a nyeregből, újra ott teremnek. Mondjuk én általában gyalog megyek mindenhová, még ha ezzel jó sok idő el is megy a mászkálással, ugyanis lóháton nem tudod felszedni a nyersanyagokat és a lootot, nem tudod elfoglalni /birtokba venni/ a területen lévő "objektumokat", jobb szót nem találtam rá. Magyarul sok mindent nem látsz meg, nem tudsz felvenni, stb.
Mondjuk az Andromeda esetén megoldható, hogy amikor nem tudunk kiszállni a terepjáróból - mondjuk olyan környezetben, amitől nem tud megóvni a védőruhánk -, akkor is felszedhessünk ásványokat és hasonlót (mondjuk egy manipulátorkarral), de ahol lehet szabadon mászkálni majd a bolygók felszínén, ott valószínűleg kevesebbet fogunk kocsikázni, inkább minél több alapanyagot szerzünk majd a felszerelések számára.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
vitaro
senior tag
válasz [Prolixus] #1966 üzenetére
Az ilyen "twitteren megerősítették" jellegű dolgokat erős fenntartással kezelem. Ha jól emlékszem a harmadik rész demója után ugyanitt nyugtatták a jónépet, hogy dolgoznak még Anderson futásanimációján...
Remélem a csapattársak nem az égből fognak aláhullani minden harc kezdetekor, számomra nagyon illúzióromboló lenne ha nem tartanának velünk folyamatosan.
@Vistaboy: Tudom, ott próbáltam, de mint mondtam, akartam adni neki még egy esélyt és 5 font jó árnak tűnt a teljes pakkért.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
[Prolixus]
addikt
Nem is azért írtam, hogy ez az jelenti biztosan ki lesz javítva. Inkább csak azért, hogy fejlesztői oldalról nincs úgy kezelve a dolog "Ez így rendben van, büszkék vagyunk magunkra". Egy ilyen persze nem garancia semmire, másrészt írtam is, hogy nem értem eleve, miért ezt a jelenetet rakták bele...minden épeszű ember olyannal akarná prezentálni a játékát ami már kész van és jól néz ki, nem ilyen félkész gánymunkával. Szóval tippre ez kb annyit jelent, hogy jelenleg ennyit tudnak arcanimációk terén...ami valljuk be, nem túl sok. Ettől még az eredeti trilógia is jobb volt, pedig ott sem volt minden animáció rendben.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
vitaro
senior tag
válasz [Prolixus] #1970 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy a Bioware-nek meggyűlik a baja az arcokkal Frostbite alatt. DAI esetében is elég bamba ábrázatot kaptak a szereplők, és úgy tűnik itt is hasonló a helyzet. Átugorhatna hozzájuk pár fejlesztő a DICE-tól, ME: Catalyst-ban nagyon jól megcsinálták a karaktereket.
Uh, az ME rövidítés a Catalyst szóval karöltve nem ébreszt túl kellemes emlékeket...
[ Szerkesztve ]
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
#85552128
törölt tag
Ez igazából nem a Bioware sara, a Frostbite a DA:I idejében csak FPS játékokra volt használva így elég sok dolgot nekik kellett külön megcsinálni hozzá. Az arcok és főleg a haj/szőrszimuláció amit a motor tud még most is kritikán aluli (a Battlefrontban Chewbacca irtó rondán néz ki, mintha rongyok csüngnének róla a bundája helyett). Óriási a kontraszt a környezet/pályák/objektumok megjelenítési minőségét és a karakterekét nézve.
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz #85552128 #1945 üzenetére
Nem tudom, nekem tisztára Mass Effect 1 hangulatot tükrözött a videó. Dinamikus fedezék rendszer is állatinak tűnik, hogy végre nem tapadunk semmihez
Így első ránézésre nem sok minden kivetnivalót találok benne:
+ részletgazdag, szép grafika
+ hangulat
+ szinkron minősége
+ hangok
+ skillek
+ fegyverek
+ harcok
+ megszakítások
+ veszélyzónák
+ kocsikázás
+ ME1-2-ös hajó vezérlés
+ átláthatónak tűnő inventory / menü rendszer
+ nincs gurulás
+ dinamikus fedezék rendszer
+ kaszt nélküliség / szabad skill variálhatóság- DA:I-ös iránytűs "térkép"
- default Ryder feje
- nincs fegyver a kocsin? DA:I-ös párbeszéd rendszer
? PC-s GUI
? mesterséges intelligencia
? gyűjtögetésÖsszességében igen csak tetszik amit eddig láttam.
[ Szerkesztve ]
-
Dogengar
aktív tag
(#1973) olymind1
Remélhetőleg PC-n megmarad a szabad skill kiosztás a számokra. Csak mellé könyörgöm támogassa natívan a controllert, mint a DA:I-nél.[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
Csendben kidobták a második eligazítós videót:
ANDROMEDA INITIATIVE – Arks and Nexus BriefingKiderül pár infó a ME honlapon lévő infódobozokból:
Avina-t átmenekítették a Nexus-ra is, bár kicsit lazább "ruciban" pózol.
Kiderült egy másik Ark neve, Parcero (ha jól olvasom).
NEXUS LEADERSHIP
Director of Colonial Affairs: Foster AddisonFoster Addison oversees all colonization logistics for the Andromeda Initiative, making sure all settlements are up and running and colonists have a place to live.
Nexus Superintendent: Nakmor Kesh
Nakmor Kesh, is a female Krogan and part of the core team of station engineers who built the Nexus. Her contributions during the mission include station upkeep and ensuring all facilities remain in working order.
Nexus Security: Sloane Kelley
Sloane Kelley is an Alliance-trained solider, and responsible for all security initiatives aboard the Nexus upon arrival in Andromeda.
ARK HYPERION
Hyperion represents one of several Arks specifically designed for the Andromeda Initiative’s mission. While its support staff is comprised of a variety of Milky Way races, Hyperion is primarily responsible for the transport of human colonists to Andromeda. At more than one-and-a-half kilometers long and weighing 17 million metric-tons, Hyperion – and its sister Arks – rank among the largest starships in the galaxy. Hyperion is currently in the final stages of construction within the moon’s orbit.Tehát az Ark-okon is vegyes lesz a legénység. Ezek alapján valószínű, hogy az N7 napos trailer elején látott jelenet, amiben tudósok alatt "zörög a hajó" (asari+ember együtt van abban a jelentben), az a Hyperion Ark-on van.
Amúgy jók voltak a kezdeti tippek, a Nexus úgy fog funkcionálni, mint a Citadel. Érdekesség, hogy a videó alapján csak félkészen fog elindulni "az egyik szárnyával", a "gyűrűt" meg a másik "szárnyat" megérkezés után akarják odaépíteni. És lesz rajta olyan, hogy Pathfinder HQ, ahol meg lehet majd dumcsizni a többi Pathinder-rel az eseményeket és az eredményeinket. Legalábbis erre van kitalálva, hogy ebből nekünk mi jut majd, az még persze kérdéses. Valamint ha jól értelmezem a "20000 strong" kifejezést, akkor ennyi utasa lesz egy-egy Ark-nak. Masszív dögök lesznek, az biztos.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz [Prolixus] #1975 üzenetére
Hangulatos, az első rész citadel barangolásaira emlékeztet
-
[Prolixus]
addikt
válasz J.Hetfield #1976 üzenetére
Mert kopp ugyanaz, mint a Citadel. Nem csak funkciójában, hanem kb. kinézetében is, mármint "belülről".
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz J.Hetfield #1976 üzenetére
Ja, kicsit elrugaszkodhattak volna. Amúgy honnan van pénz ezekre a hajómonstrumokra? Remélem kódeksz majd részletezi kicsit. Megnéztem még párszor a trailert, nem lesz ez rossz, csak ne legyen ezer töltelék sidequest, mert baromi unalmas lenne. Craftolás nem tetszik, inquisitionba úgy éreztem mindig egyforma cuccot hord a karakterem, és időigényes is volt a hozzávalókat összegyűjtögetni. Jetpack hááát, nem tudom így elsőre ez se annyira jön be, jobban tetszett a hagyományos falhoz tapadós/kihajolós játékmenet, de majd úgyis csak játék közben tapasztalható meg igazán milyen lesz cod módra ugrálni A melee fegyverek is furák nekem, mintha valami nagy csatabárdot is lóbált volna
-
[Prolixus]
addikt
válasz J.Hetfield #1978 üzenetére
Nem hiszem, hogy részleteznék. Nehéz ilyen szinten realitásról beszélni, de szvsz reálisan nézve ez egy akkora projekt, hogy nem nagyon lehetne pusztán civil tőkéből finanszírozni. És pont ezért nem is fogják majd részletezni. Max kapsz pár nevet, hogy kik/mik voltak a fő finanszírozok vagy ilyesmi, aztán kész. Indokolni is lehet azzal, hogy eléggé irreleváns a játékos szempontjából.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #1975 üzenetére
Ha jól hallottam az Avina azt mondja hogy a Nexus-on lesznek hivatalnokok, mérnökök/gépészek, árulók, és biztonságiak
Egyébként még az nagyon remélem hogy még a mellék küldik is részletesen ki legyenek dolgozva, mint pl a ME1-ben voltak, néhol több féle képpen is be lehetett fejezni, nem úgymint a 3-ba hogy felveszek 1 random tárgyat egy küldetésen és ennyi volt a quest. Párbeszédeket is csináljanak annyit, hogy bőség zavara legyen.
[ Szerkesztve ]
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz [Prolixus] #1981 üzenetére
Miért ne lehetnének traitorok is? Udina pls Remélem lehet majd venni valami normális craftolás mentes páncélt is.
Ja és ennyit a Bioware animációiról [link][ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #1981 üzenetére
És tényleg
Egyébként a dialog wheel az tiszta DA:I-ös, még az ikon is 1:1-ben ugyan az / onnan való:
Kár hogy lecserélték a kék színt, az olyan Mass Effect-es volt
Remélem ebben is lesznek ilyen epic párbeszédek: Mass Effect Renegade Ending Without Council
(#1982) J.Hetfield
Jó az az animáció, csak kivették alóla a biciklit[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz olymind1 #1983 üzenetére
Nekem fel sem tűnt a színe. Érdekes, miközben a harcoknál használt HUD meg tiszta kék, ahogy megszoktuk...
Amúgy ez a ME3-as futási animáció híresen rettenetes. Senki sem éri a dolgot szerintem, és nem csak azért, mert ennyire gáz, hanem azért is, mert a ME2-es ettől sokkal jobb volt, és azt voltak képesek lecserélni...
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Ryder62
őstag
válasz [Prolixus] #1975 üzenetére
Ez valahogy sokkal hangulatosabb mint a gameplay trailer.
-
J.Hetfield
aktív tag
Trailer kicsit elemezve[link]
Vicces, hogy új galaxisban járunk, mégis a már ismert fajok bukkannak fel. Úgy néz ki lehet lootolni az elhullott rosszfiúkat. Be is ugrott az első részből a sok haszontalan páncél, fegyver/lőszer mod amiből mind omni gélt csináltam. -
BoneDragon
veterán
válasz J.Hetfield #1987 üzenetére
Hát igen, nekem fel sem tűnt, hogy új galaxis... Gondolom nem akarták ellőni egy trailerben az új fajokat.
-
[Prolixus]
addikt
válasz BoneDragon #1988 üzenetére
Egy új értelmes faj biztosan volt a trailerben.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz BoneDragon #1988 üzenetére
Eddig asszem 3 új faj van: Kett, Remnant,Angara-remélem csak arról van szó, hogy nem akarnak mindent ellőni, különben ez kevés lesz.
-
parkr
őstag
hát nekem kezd elmenni ettől a kedvem... az animáció tényleg béna, a karakterek mintha gyurmából lennének, meg műanyagból, az emberi arcok meg hogy is mondjam, kicsit retardáltnak tűnnek (a csaj konkrétan ronda)
[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
válasz BoneDragon #1992 üzenetére
-
[Prolixus]
addikt
válasz BoneDragon #1992 üzenetére
Most mondd azt, hogy az eddig látottak alapján, tekintetbe véve a körülményeket (március végén jön a játék, és ez volt az oly sokáig váratott játékmenet videó amivel durrantani akartak, és ez volt a legjobb amire képesek eddig) te picit sem aggódsz.
Amúgy meg erről szól a rajongás...mindenki nagyon szeretné, ha jól sikerülne a játék, úgyhogy aggódunk. Ki kevésbé, ki jobban...gondolom ezt már embertípusa válogatja, mennyire optimista valaki.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
BoneDragon
veterán
válasz [Prolixus] #1994 üzenetére
De én is aggódom természetesen, de attól jobban félek, hogy megint átmegy a topic sírásba, úgy hogy még kb semmit sem tudunk a játékról. Majd ha kijött a játék, érthető lesz a sírás.
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz BoneDragon #1995 üzenetére
A semmi kicsit túlzás, most már kijött néhány videó körvonalazódik a kép. Az én legfőbb bajom, hogy túl sok Dragon Age van benne vagyis időpocsékoló gyűjtögetés és mászkálás. Open world szerű ME nem tűnik jó ötletnek, az 1. se nagyon működött.
-
maajsz
senior tag
válasz J.Hetfield #1996 üzenetére
Az open world nem feltétlenül rossz, az 1-ben sok volt a ctrl-c/v, meg ugye a kissé szerencsétlen mako, de ha ezeken javítanak és kb a loot átmenet lesz a 1-2 között az jó lehet. Craftoláson meg nem tudom mit ért, de ha a skin cserén kívül belevisznek mást is azzal is el lehet szórakozni. Ha most visszaállnak egy viszonylag egyszerűbb sztorira mint a 2-ben azzal sincs gond ha jó a játékmenet. Viszont ahogy eddig a karaktereket sorolták nem nagyon jött be egy sem így látatlanban, illetve ezzel a 160 centi magas Ryder gyerekkel nem vagyok megbékélve.
[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz J.Hetfield #1996 üzenetére
"Az én legfőbb bajom, hogy túl sok Dragon Age van benne vagyis időpocsékoló gyűjtögetés és mászkálás."
Egyetértek abban, hogy a semmitől sokkal többet tudunk azért (sok mindent tudunk, és sok mindenre lehet következtetni elég jó eséllyel), de a kolléga talán pont az ilyen fenti kijelentésekre gondolt, mint amit idéztem. Azt ugyanis még tényleg rohadtul nem tudjuk, hogy mennyire lesz ez ténylegesen időpocsékolás. Minden az implementációtól függ.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
AAtt1la
aktív tag
válasz BoneDragon #1995 üzenetére
Megint átmegy sírásba? Mikor nem volt itt sírás? Biztos lemaradtam arról a rövid időszakról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- SSD kibeszélő
- ZIDOO médialejátszók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Python programozás
- Napelem
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Torrent meghívó kunyeráló
- Renault, Dacia topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke