- Így építsd a billentyűzeted!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- iPad topik
- OLED TV topic
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- E-book olvasók
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Everest / AIDA64 topik
Hirdetés
-
Elvörösödik az Xperia 1 VI
ma Újabb kiszivárgott képek, pontosított specifikációk a japán csúcstelefon kapcsán.
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz d.tiborz #158042 üzenetére
Van feletted eggyel nagyon jó aláírás..
Én is képtelen vagyok óra szerinti 50-et menni nappal, normális forgalomban (mivel az valós ~46), legjobb esetben GPS szerinti 50 (az óra szerint 55-57), ha sietek, akkor simán óra szerint 65-70, ami még mindig 'csak' 57-63 valós.
Főúton a 90 az nálam nincs 84 sem. Persze autó és kérekméret függő, hogy mennyit csal az óra. De ha 50-nel megyek, letolnak mindenhonnan.Szóval röviden, az én szemszögemből a fenti aláírás alapján: igen, tötymörögsz
Éjszaka viszont betartok mindent. De akkor általában valódi forgalom sincs, nem kell alkalmazkodni.."... and I hope you have a great day!"
-
Reggie0
félisten
válasz d.tiborz #158042 üzenetére
Lehet oreg vagy. A kor elorehaladtaval a szabalykoveto viselkedes nagyobb aranyu endorfintermelessel jar. Masok meg probaljak az adott szituaciobol kihozni a legjobbat amit lehet. Ez is ilyen, optimalizalni kell mindent.Nyilvan addig erdemes, amig nem jar szignifikans extra kiadassal.
(Az abszolut sebesseghatarok tobbsege amugy is tulmernokolt hulyeseg.)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz d.tiborz #158045 üzenetére
Most erre milyen választ vársz?
Kb soha senkin nincs számonkérve az (óra szerinti ) 50-90-130, pont nulla visszatartó ereje van a semminek. És mindenki mindig mindenhova siet. A jó ég tudja miért...
Inkább az a kérdés, hogy miért van ekkora ráhagyás a traffiknál.. Mert akkor ugye eleve lejjebb lőné be az ember a tempomatot.De nem, nem szabályos, nincs rendben, huligán vagyok én is, és velem együtt a hétköznapi közlekedésben résztvevők 70%-a.
Szeretünk veszélyesen élni!
(De halál komolyan mondom, hogy nagyobb kockázatot érzek abban, ha betartom a sebességhatárokat, mintha kicsit átlépem. Egyszerűen alkalmazkodom kell.)"... and I hope you have a great day!"
-
Reggie0
félisten
válasz d.tiborz #158050 üzenetére
Igazabol nem viccbol irtam, olvastam errol par tanulmanyt 7-8 eve, csak most nem talalom. Apamon viszont 1-1ben megtapasztaltuk ezt.
Ahogy en emlekszem ra, regen is ez volt, csak nem volt ennyire latvanyos, mert szarok/lassuak voltak az autok. De az igenyt boven jelezte mar akkor is az erdi lejton lefele versenyzo ladak es trabantok stb..Mondjuk szerintem nincs kulonosebben nagy baj a kozlekedesi morallal, a nemetajku protokolldroidokat leszamitva ugyan ez megy kb. mindenhol.
[ Szerkesztve ]
-
válasz d.tiborz #158042 üzenetére
1.,Röviden, mert lehet
2., Én azt is büntetném aki 50 helyett 30-35-el megy egy 7-8km-es szakaszon, ahol előzni tilos, vagy 110-el kibérli pályán a belső sávot.
3.,Az idő az ami olyan szinten korlátozottan áll rendelkezésre, hogy nem lehet pótolni, vagy vissza adni.
4., Én pl azért megyek óra szerint 59-60-al, mert ott már ebírja az 5.- et, így 7-8 dl kevesebbet eszik, mint 50-el 4. ben, ha meg pályáról jövök le és már teljesen meleg a motor a 6.at is elbírja 60-al, a fogyasztás ilyenkor 6.-ban 3liter vs 5.-ben 3,7-4 vs 4.-ben 3,9-4,5
A legtöbb autó amúgy annyit csal, hogy
Óra szerint 55 az a valós 50
95 a 90
135 a 130
VW még többet csal.
Autópályán 140- nél halkabb, mint 130-nál, vagy 120-nál, valószínűleg, mert közel nyomaték csúcson autózok ilyenkor.
5., Kb 80% időre megyek és pont azok miatt kell mindenhol a büntetés határon mennem, akik óra szerint mennek 50-90-130-al, vagy annyival sem, így a GPS szerinti átlag sem jön ki, mert vannak szakaszok ahol fel tartanak.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gaben92
őstag
válasz d.tiborz #158050 üzenetére
Ennek pont semmi köze a közlekedési kultúrához. Kis túlzással nálunk 90%-ban úgy viselkednek az autósok egymással mint ha egymás régi cimborái lennének. Pályán ha beállsz 120-ra (az a limit) te vagy a leglassabb. 127-nél villan a vaku, mindenki 123-125 között közlekedik. Belváros 55. És ez GPS szerinti, szóval nekem óra 130/60.
A sebességhatár nem az ami a táblán van, hanem az ahol villan a vaku. Itt ha beállsz 125-re megtörténhet, hogy 200km után ugyanaz a 8 autó lesz körülötted, mindenki külsőben, belsőt meg arra használjuk ha a külsőben kamion van, vagy a maradék 10%-ból valaki, aki nem tud normálisan vezetni emiatt fél 100 fölé menni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
#89309696
törölt tag
válasz d.tiborz #158042 üzenetére
Alkalmazkodom a többiekhez jellemzően, ha ők épp 50-nel mennek akkor én is, ha 65-tel akkor én is. Ez a legkomfortosabb, legdinamikusabb, legbiztonságosabb, ha beilleszkedünk közéjük. Ha senki nincs akkor meg valahol a kettő között megyek.
Kint ugyanígy. Nem azért kutatjuk az első büntetőhatárt, mert annyival akarunk mindig menni, hanem ha engedik a lehetőségek akkor addig ereszthetjük el. Mert hát ki nem szereti, ha lobogtatja haját a szél.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz d.tiborz #179084 üzenetére
És mellé szép lassan széthullik. A fiesta messze a legrosszabb autó a Fordnál, nálunk rendszeresen probléma van velük. Arról ne is beszéljünk, hogy a legtöbbnél idővel kicsit érdekesen működik a vészfék asszisztens, elég sokszor besegít 1-1 sima fékezéskor is, aminek hála még a sofőr is előre bukik. Ford szerint ez nem bug, hanem feature.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
6030D
Ármester
válasz d.tiborz #179470 üzenetére
A Skodákban vagy megbíznak, vagy nem fér bele az árba az 1 liter olaj meg a szütyő. EÜ csomagot kaptam, meg 2 láthatósági mellényt.
Talán a BMW 550i tesztben van, hogy a csomagtartó oldalzsebében is ott van a flakon, szóval ez egy bizonyos ár fölött a benzineseknél úgy néz ki szériatartozék.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz d.tiborz #179476 üzenetére
Poénnak szántam, azért van ott a smiley is. Ezek szerint a VW kap, a Skoda nem.
Talán BBD érdeklődött anno, hogy állunk, szóval 7500 km után kb 4-5 mm a nívón... 30e km-re kevés lesz.peterkeT: Mazdát szépen rajzoltak mindig, de a belseje pl. az 1-2. 6-osnak nem gyerebe. Kollégámnak van egy elég fullos kettes, de kicsit káosz az a beltér, ellenben rohadt nagy, ami náluk nem hátrány, mivel ő 206 cm. Szerintem a mostani 6ostól szép a múszerfal, de a 3-as fb nekem most sem adja. Állandóan a Carmageddon stock car jut róla eszembe, mint az 1-es Leonról.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Filmvilág
- Így építsd a billentyűzeted!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- HBO Max & OD topic
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs