- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- RAM topik
- Apple asztali gépek
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- Apple notebookok
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #316351 üzenetére
Mi 2012-ben voltunk Velenceben, nyilvan akkor is sokan voltak, de mi rettentoen elveztuk. Igaz mi az osszes kisutcat is bejartuk kb, nyilvan az adta a sava-borsat, nem a nagy latvanyossagok.
Praga volt durva, 2013-hoz kepest 2017-ben mar 5x annyi turista volt, na az brutal volt. Lehet Velenceben is ez van amugy, hogy mar kezelhetetlen mennyisegu a turista. Jovore megprobaljuk kideriteni, idenre is be volt tervezve, de meg szuk keresztmetszetnek ereztuk a gyerekeket. -
rbalint88
addikt
válasz cOxeR #316356 üzenetére
Nalunk akkor is gyorsan akarnak menni, amikor ott az anyjuk, aki kevesbe kultivalja ezt.
Meg a nagy mar mondja, hogy “elozzuk meg, elozzunk meg mindenkit”, “Apa miert nem elozod meg?”, “Apa, miert csak ennyivel megyunk, menjunk gyorsabban”
Es a vicc, hogy ez ugy alakul ki, hogy csak a megengedettel szeretnenk menni, Budakeszi es Paty kozott az erdoben meg rendszeresen szuttyognek 90 helyett 50-60-nal. -
rbalint88
addikt
válasz cOxeR #316715 üzenetére
Szerintem az ajtozar takarora hondolt, hogy az ala bemegy a nedvesseg es ki se tud szaradni, ezzel egyet is ertek. Az akaszto es a legbeomlo takaras meno! Az a csavar, amire az akaszto megy, elegge puru, hogy igy kiall - tudom, nem Tesla specifikus, masban is morcos lennek miatta.
-
rbalint88
addikt
válasz macilaci78 #316754 üzenetére
Igazi dilettans, fillerszekszualo, de legalabb onerzetes egyen kepe rajzolodik ki a cikkekbol.
-
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #316772 üzenetére
Az Osram nem volt rossz a Prius2-ben H4 foglalatban, nem vakitott. De a muszaki vizsga megorzese erdekeben en sem
tudom javasolni a beepiteset. -
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #316777 üzenetére
+ reszben f4lconnak is valasz: nem csak engem nem vakitott a kormany mogott, de mast se, tesztelve volt, alacsony ulespozicioju szembejovo autoval is. Ha szar lett volna, visszakuldom.
A tukrosbe is lehet rakni, pont az Osram van engedeyezve a nyugatlo hanyatton tobb, jellemzoen inkabb parabolatukros autoba - itt a link hozza: [link] -
rbalint88
addikt
válasz Micsurin #316808 üzenetére
A Cool Blue a legnagyobb atveres - azaltal, hogy befestik a burat kekre, gyakorlatilag kevesebb fenyt tud kiengedni. Night Breaker is erintett valamennyire, nyilvan kevesbe, de nekem meg a +50%-osak is eleg hamar pusztultak, a +90%-os meg tenyleg par honapot birt csak.
Probalkoztam en is mindenfele izzoval, de az Ultra Life valt be, tok jol vilagit es nem kell felevente cserelni.
Ami viszont sokat er, hogy ha valahogy be tudsz nyulni a lampaba es a foncsorrol es a bura belso felerol is letakaritod a port. Meg nyilvan ne legyen kivulrol se bemattulva a fenyszorod -
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #316832 üzenetére
Marmint olvasni tudja, csak nem reszletezi, nem?
Nekem egy csumpi kinai olvasom van, meg a szifonon az car scanner nevu progi (fizetos valtozata, igy tobb eloadat parametert tudsz nezni rajta), de szerintem rendes diagnosztikahoz rendes eszkoz kell, aminek megvannak a gyari licencei. Pl a 2004-es Audiban is van mar kismillio computer es leginkabb csak a motorvezerlot tudja ez olvasni, komfortelektronikahoz, legzsakokhoz nem igazan fer hozza. -
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #317341 üzenetére
Hany eves az auto? Ha mindig valami uj dolog pusztul meg (es nem szerelesi hiba miatt), az lehetoleg ne a szerelo hibaja legyen
sot, az se az o hibaja legyen, amikor a csodafasza Sachs lengescsillapito (az Audihoz csak az az egyfele jo utangyartottbol) alltaban elfossa magat…
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #317417 üzenetére
&Qru: jobbulast sracok!
kuldd PU, megnezem szivesen
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #317555 üzenetére
Lehet az atlagban nincsenek nagy diffik, de nem mindegy, hogy milyen utazot probalsz tartani vagy mennyire eroteljesen gyorsitasz.
M3 is elegge “nepszeru”, ott nem lehet 160-as utazot tartani ertelmesen altalaban, hanem 90 es 160 kozott hullamzik a tempo. Ha 140-es utatot tartasz, az atlagod mondjuk 5km/h-val lesz kevesebb, de fogyiban siman megvan 1-2 liter kulonbseg -
rbalint88
addikt
válasz benfolds #317707 üzenetére
Akado zarhoz inkabb wd40. A gumiapolo jo (ar-ertekben foleg), nem tartos, de legalabb nem draga. Meg a Sonax Xtreme se igazan tartos, pedig az 5x annyiba kerul.
Karpitot lehet erdemesebb egy kozmetikara bizni. Egyreszt nagy munka, masreszt nekik megvan a megfelelo felszereles es szaktudas is. -
rbalint88
addikt
válasz cOxeR #317834 üzenetére
Mobilos tapasztalatokbol kiindulva nem sokat er.
A telefonoknal is ezek a kencek a karcoktol vedenek, az uteseket nem tudja ugy felvenni, siman torik a kijelzo. Az uvegfolia is azzal vedi meg a kijelzot, hogy az az uveglap es alatta a ragasztoreteg felveszi es eloszlatja a kritikus merteku erohatast. -
rbalint88
addikt
válasz Blindmouse_ #318066 üzenetére
Kicsit kevesbe sarkos, viszont tobb szeleslatasrol tanubizonysagot tevo velemennyel lehet nepszerubb leszel
Egy uj autohoz egy uj atlagos 17-18” gyari szerelt szett 600k+, de utolagos legoval se feltetlenul jossz ki sokkal olcsobban. Persze lehet erre is azt mondani, hogy jarjon mindenki szogegyszeru 30 eves jappppannal, de van akinek masra van igenye, meg akkor 30 ev mulva nem lesz mar hasznaltauto…
-
rbalint88
addikt
válasz Micsurin #318683 üzenetére
A cegnek megeri, mert gardiban terdelnek le. Ra van irva, hogy megy 95-tel, akkor azt kap. Nalunk shell puru van, annak meg a minosege is ingadozik elegge, de ez van, ezt kell szeretni, majd a gari es/vagy a ceg megoldja 🤷♂️
Sajatba arra az evi kb 3-5 tankra visszaallok 100-asra, kibirom a felarat es magas fordulaton erezhetoen igenyli (#csatachip). Ja es tavasszal vezerlescsere, mert 6 eve lesz nalam, abszolut rekorder. -
rbalint88
addikt
válasz Petyyyyy #318703 üzenetére
Azt hittem valami muszaki oka van, mint pl az olaj ellibbenese, de szvsz a turbo annyira tulbiztositott ilyen szempontbol, hogy az se valos para (illetve a fotengely es hajtorudaknal nagyobb para - gazdasagilag), ha ellibben az olaj, de ahhoz kellene tisztes oldalgyorsulas
Ha meg birkozni kell az autoval (alul/tulkormanyzottsag), az csak orok, bar a stoppper ellen nem segit -
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #318716 üzenetére
Mert nem Bp-n hasznalod en az 1.5t-gdi dct-vel orulok, ha 8 ala benez az atlag hasznalatomban (Bp-Budaors, hetvegente Bp-Zsambek). Az azt jelenti vagy nem volt nagy dugo, vagy nagyon ugyeltem a fogyasztasra (nem szoktam) vagy sok volt a gyerekaltato orszaguti jarat, ami 516 kozotti fogyasztasokat jelent.
-
rbalint88
addikt
válasz vans? #319056 üzenetére
Alapvetoen nem problemas, megvan a folyamata. A legegyszerubb megbizni egy erre szakosodott embert/ceget, akinek megvannak a bejaratott hivatali utvonalai. Az o munkadijan feluli koltsegeket pedig ki tudod szamolni, van a neten millioegy kalkulator ra, de nagy vonalakban: muszaki vizsga vagy a kinti vizsga honositasa (15k-60k), eredetvizsga (17-22k), torzskonyv+forgalmi (6+6k), regado, meg amit kihagytam
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #319295 üzenetére
Erre egyreszt logikai uton is +1, masreszt ment eleg mar arra az autora mostanaban, szoval majd ha tenyleg kell cserelni, akkor izguljunk rajta, harmadreszt en biztos nem szivatnam magammal a xenonnal, de alapvetoen a depoval se, az Audin az van es fossa van repedezve a bura anyagaban, pedig UV se nagyon eri, evi 300 napon kb ki se jon a garazsbol.
Szerencsere megvannak a gyari fenyszorok, majd egyszer elviszem felujittatni azokat. -
rbalint88
addikt
válasz CactuS #319503 üzenetére
Azert nalad is torzitja a kepet, hogy te gyakorlatilag barmit el tudsz hozni a melobol, igy a szelsoertekeket konnyebben le tudod fedni. Nalunk is belefert asszonynak a komapkt elektromos, mert messzire menni sok cuccal ott a ceges kombim, de egyeduli autonak valoszinu mi is kombit vettunk volna, mert hetvegente ki van hasznalva ket felnott+ket gyerekkel, cuccokkal. Hetvegente meg eleg nagy autot kersegetni vagy tetoboxot szerelni meg lassuk be, macera.
tboy eseteben en is inkabb a Kiat tartanam meg felesegautonak, mert sokkal ujabb es ismert eloeletu, mint barmi amit 4M-bol meg tud loni. DCT valtoval nalunk sok a baj (mindegyik 3+ eves autonal volt mar piszkalva)
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #319608 üzenetére
Neked specialba:
Micsurin: jaj lassan vigyel magaddal egy liter benzint, hogy legalabb fel tudd gyujtani -
rbalint88
addikt
válasz TheProb #319690 üzenetére
5 misi kornyeken meg kommersz kombit is kihivas venni, nem hogy izgalmasat. Vagy oreg lesz vagy kommersz
Azt a reszet megertem, hogy nem feltetlen akarsz ennyi penzt autoban tartani.
2 autos setupban szumma 5-bol ket darab rendszamos problemat tudsz kb venni (lesarkitva), dupla fenntartas, stb.
Azt mondom rakd fel buszken arazva es ha van ra kapas, akkor erdemes gondolkodni azon, mit vegyel helyette (159 1750tbi jonne csipobol, de azzal helyugyileg nem sokkal vagy kisegitve , a hegyeseros kombik meg vagy oregebbek (Audi S4, Volvo V70R) vagy dragabbak (Golf R pl)) -
rbalint88
addikt
válasz mandleee #319898 üzenetére
Nekem haromszor volt olyan autom, amiben dohanyoztak: eloszor, utoljara es soha tobbet. Komoly kozmetika+ozon utan azt hiszed jo lesz, de pl tetokarpitbol nem tudjak kiszedni sehogy es nyaron amikor megsuti a nap, olyan otvar poshadt cigiszag volt benne, fu de utaltam. Kicsit az azott kutyaszaghoz tudnam hasonlitani, csak sokkal koncentraltabban-torokkaparosan.
-
rbalint88
addikt
válasz tototos #320646 üzenetére
[link]
Egyebkent ez nehez kerdes, mert ki lehet maxolni egy autoval is, de a tobbseg szerintem tobbet venne (en is).
Amugy az egyik setup: egy 997.2 gts cabrio, ket egyszerubb villany napi jarosnak (felesegemnek+nekem 1-1), meg valami utazos lucccuskombi (540i/d G31 LCI, esetleg Alpina verzioban). De leginkabb egy fasza haz, akkora garazzsal, ahova ez mind befer -
rbalint88
addikt
Sztem birja a pincet az is, en ramennek
cOxeR: szvsz Tse nem “tuning” iranyba akar elmenni a kinezettel, hanem csak OEM-en belul akar szebbet-jobbat-nagyobbat, amit meg is tudok erteni, 5-os bimmer nem is kivanja az utangyartott felnit annyira, van hozza annyi szep gyari kerek. Ha meg nehez… nem racse verda es legalabb a katyukat jobban birja remelhetoleg.
-
rbalint88
addikt
Nem mindenki cobra 11-ben nyomja, hogy korzetuk az autopalya
Tavaly ota nekem is limites, 60k-ba epp bele szoktam ferni. De oszinten, ha a feneked alatt van egy auto, amivel nincs koltseged, a normal kozlekedesed megoldott vele es mondjuk a nyaralas mar sajat zsebbol tankolos, szerintem meg ugy is boven korrekt juttatas. -
rbalint88
addikt
válasz 426os #321437 üzenetére
20-30-40 eves autoknal a rozsda a fo problema, meg hogy nincs hozza alkatresz. En csak egy 20 eves autot tartok hobbizni, de mar ahhoz is csomo olyan dolog van, amit lehetetlen vagy csillagaszati aru beszerezni. Es egyelore a piaci ertekben nem mutatkozik ez meg, ugyanugy gtk eletben tartani ezt is. Gondolkodtam mar eladason es cseren is, de elkotyavetyelni nem fogom, verezne a szivem, ha valami komuvesseged megvenne es leelne egy-ket ev alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest