- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
maximilian4
addikt
Szerintetek reális áron adom?
Minnél hamarabb szeretném eladni, mert már megvan az új kiszemelt, csak ki kéne egészíteni egy kis pénzzel. Nem nagyon kapkodnak sajnos érte az emberek, pedig sztem elég jó ár...Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #57019 üzenetére
Bianchi Jab 27.2 2014-es Rs xc30 gold telóval. Holnap megyek érte.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
Na megvettem a bianchit. Megjártam vele a hadak útját. hajnal 4.30kor indulás Szegedről, onnan a Nyugatiba értem. Át kellett mennem a Délibe és onnan mentem végül Győrbe. Onnan meg ugyanígy haza. Gondolhatjátok mennyi idő volt.
Eddig a bicaj elég jó. 29 után kicsit furcsa megint a kis kerék (27,5), majd megszokom. Hibát még nem nagyon fedeztem fel. A fogaskoszorú az kuka, teljesen szét van kopva, de ez járulékos veszteség. Várható volt.
A teleszkóp kb az én súlyomhoz lehet felfújva, szépen mozog. Ami érdekes h 120mm-es a rugóút, ami szerintem feleslegesen sok. Egy 100mm jobb lett volna. A hajtóműbe még lehet kilóméterekez rakni, de azért kicsit meg van már az is kopva (2x10 deore). Amivel nagyon barátkoznom kell, az a váltás (sram x7). Shimano után nekem nagyon durva. Mármint durván vált és hangos. Nem mondom h rossz, mert pontos és gyors, csak más. Egyenlőre ennyi. Ja meg a hátsó fék kicsit levegős.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz maximilian4 #57049 üzenetére
Ja és tetszenek a kokárdák a vázon.
na jó tudom h olasz, de azért meg lehet játszani, nem?(#57051) Hasaggymeg
Minden nap forradalom.
Szóval ha ráülök a gépre akarva akaratlan látni fogom és felmerül bennem h valamit véghez kell vinni, forradalmat kell csinálni (tehát kitaposom a bölit).[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Tothgera30 #57052 üzenetére
Jaja. Még ha ráköltöm azt a kis pénzt amit rá kell, még úgy is megérte.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz ---Lasali--- #57122 üzenetére
Van valami videó vagy leírás a hatékony hajtás technikájáról?
Maxi
-
maximilian4
addikt
-
maximilian4
addikt
Sram X7 hátsó váltóval/ X5 első-vel Shimano kazetták és láncok kompatibilisek igaz? A biztonság kedvéért inkább megkérdezem. Illetve ha valaki tud ilyen alkatrészeket jó árban (újat), akkor jöhet az oldal stb.
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #57150 üzenetére
Lehet még egy kérdésem?
Van pl. a deore koszorúból(HG 62) 3 fajta fogkiosztású: (11-32, 11-34, 11-36)A hajtómű deore m615 (2s)
Van rajta egy kis matrica és rá van írva, hogy " chain only 38-26 AK".Nem tudom h esetleg számít-e?
Vagy igazából teljesen mindegy, csak 10 sebességes legyen a lánc is meg a koszorú is?
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz ---Lasali--- #57152 üzenetére
Elnéztem, köszi!
Elég noob vagyok még így kerékpárok terén, szóval elnézést mindenkitől a sok kérdés miatt.Maxi
-
maximilian4
addikt
(#57154) Crytec210
komolyújabb kérdés
Akkor ha nem bánjátok még kérdezek.
Azt hogyan tudom megállapítani, ha monoblokkot kell cserélni? Valami ráutaló hang/súrlódás vagy egyéb jel?Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Runner_fxr #57156 üzenetére
Elég durván megmozgattam oldal irányba, de nem mozgott, nem kotyogott, nem adott ki semmi hangot.
Most levettem róla a láncot is, anélkül forgattam. Szépen forog, viszont van egy határozott alapzaj, amit nem nagyon tudok semmihez hasonlítani hirtelen, de egészen hallható. Nem értek hozzá így nem tudom eldönteni, hogy ez most normális-e, vagy sem.Maxi
-
maximilian4
addikt
Köszönöm!
Maxi
-
maximilian4
addikt
Na közben találtam egy videót. A középcsapágy hangja ugyan ilyen (és a típusa is egyébként). A hozzáértőktől kérdezném, hogy ez akkor normális, vagy ennek baja van?
Én csak az előző bicajomból tudok kiindulni ami négyszögtengelyes volt és annak így naturálba nem volt semmi hangja.Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz ---Lasali--- #57169 üzenetére
Ez nem hangzik túl jól. Rendeltem még hozzá egy BB52-őt, így gyakorlatilag a váltókon és a hajtóművön kívül az egész hajtás ki lesz cserélve.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #57175 üzenetére
Még így is 200k alatt kijövök és azért még így is elég jó vétel volt sztem.
Most az év végi akciókban egész jó áron jutottam hozzá az alkatrészekhez.Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #57178 üzenetére
Hát nagyon reméljük.
Mondtam a Jézuskának is h ne szívozzon velem, inkább adok még neki pár sárga csekket azt nyugodtan még befizetheti helyettem.Maxi
-
maximilian4
addikt
Úgy döntöttem egy darabig mégis marad a régi lánc.
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Tothgera30 #57211 üzenetére
Neten is van 1-2 igéretes focus fent.
200k-ért ez is elég jónak tűnik. Nem sokat futhatott.Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Tothgera30 #57215 üzenetére
Jó, hát én is most csak böngészve találtam.
Keep calm!Egyébként ez az eladó hirdet valahol? Ha alkatrészeket is ad jó árban, akkor megnézném a portékáját.
"Nem jó kifogás"
Wut?
Nézelődtem a bikemag aprón és láttam, ennyi. Azt hittem jó árban van. Semmi közöm a hirdetéshez..
A keep calm-ot, pedig nem mémesített alakban használtam, hanem a szó szoros értelmében. -->Nyugi.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
-
maximilian4
addikt
Amúgy ez a Rock Shock 30 Gold hol foglal helyet a Rock Shock palettán? Valamint a 120 mm-t szerintetel vissza lehet venni 100 mm-re?
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Runner_fxr #57257 üzenetére
(#57257) Runner_fxr
Oké, köszi. Holnap megyek szervízbe kicserélem az új alkatrészeket és akkor mondom neki h nézze meg.Egy laza esti tekerés lefekvés előtt.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz ---Lasali--- #57270 üzenetére
Te meg erre mondod nekik h a téli edzős gumival is szét lesztek alázva.
Egyébként a trekking nem lehet h azért lassabb mert egy trekking bicaj, nem pedig outi ;és nem a kerék+gumi miatt?
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
Szerintetek nem fog megsértődni a szervízes ha ma odamegyek egy csomó cuccal?
Ha ott vettem volna meg az alkatrészeket akk sokkal több pénzből jöttem volna kí, így meg csak a szerelésért kell fizetnem.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Cathfaern #57273 üzenetére
Nekem ennyire szemüvegen sose maradtak meg a cseppek. Viszont nélküle meg nem szeretek tekerni, mert kifolyik a szemem, szétkönnyezem magam, esetleg terepen bele mehet bármi (faág, kavics stb.)
Nekem motoron szokott lenni ilyen helyzetben a sisak mint a képen (mikor állok), mert a szél utána letaszítja oldalra. Ott télen az a durva még, amíg nagy a hőmérséklet különbség addig keményen párásodik, hiába van benne elvileg valami bevonat. Ilyenkor pár percig kb 1 centire felhajtom a rostélyt indulás után. Meg még akk párásodik mikor sokat kell állni a motorral télen lehajtott plexivel, mert akk nem mozog bent a levegő és párásodni kezd újra. De bicajos szemüvegnél sosem voltak problémáim a leverődő vízzel, vagy párásodással menet közben.Maxi
-
maximilian4
addikt
Na megjött végre minden alkatrész. Viszont kicsit félek, hogy elviszem a szervízbe és más vagy rosszabb minőségű alkatrészeket fog belepakolni a szerelő. Sok negatív tapasztalatom van, így elég kevés emberben bízom. Sajnos ez az autószerelőknél elég bevett szokás Magyarországom, volt már rá példa szakszervízben is nem egyszer. Nem akarja valaki beszerelni aki nagyon ért ehhez? Felmegyek Pestre, viszek piát, rendelünk kaját stb.
Másik kérdés.Hátsó váltókar (sram x7). Ha nagyobb tányérra akarok váltani, akkor a váltókart a szokásosnál jóval erősebben kell nyomnom, hogy váltson. Min kell állítanom. Józan paraszti ésszel a bowdenre tippelek. Tehát akkor ott kéne tekergetnem azt a pöcköt, ami a kar végén van?Runner_fxr
Nagyon komoly gépeid vannak. Főleg az ott belül. Az nagyon vad. Elvinném egy körre.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz fpeter07 #57289 üzenetére
Azért Budapesten igencsak durva a helyzet. Forgalmas utak mellett (belvárosban hol nincs forgalom?) tekerni nem egy életbiztosítás. Amennyi kipufogógázt belélegzel mire elérsz A pontból B pontba. Lehet pl. Pekinghez képest ehanyagolható, de akkor is full egészségtelen. Én Szolnokon lakok a főút mellett, már 2 szomszédom halt meg tüdőrákban just sayin'. Szerintem ez nem véletlen.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz ---Lasali--- #57318 üzenetére
Lehet poénnak szánta, annak viszont nem valami jó. Amit én írtam az nem kitalált dolog. Tehát főútnak minősítették az utat amely mellett élek (belváros legközepe), ezután az emberkék pár év múlva tüdő rákosok lettek. Tehát ne mondja nekem senki h nem kell maszk tekeréshez, vagy nem vagyunk kitéve veszélynek a kipufogógázok miatt. Nem volt kellemes végignézi a szomszédomat ahogy átesik a rák stádiumain és a végén gyakorlatilag felemészti. Nem egy kellemes látvány. Sajnos mikor még nem voltak gépi meghajtású járművek nem nagyon készültek a tüdőrákról statisztikák, de biztos vagyok benne, hogy jóval kevesebben haltak meg akkor benne mint most. A kipufogógáz valós veszély, főleg annak aki nap mint nap forgalmas autóutak mentén teker vagy kocsisorok között és közvetlen azt a sz*rt lélegzi be. Ez nem egészséges és nem is normális. Amikor anno megtörtént a teremtés nem erre lett kitalálva a tüdőnk, nem csoda ha betegek leszünk.
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Runner_fxr #57320 üzenetére
Igen közben is gondolkoztam rajta elég sokat hogy elég alkalmazkodó az ember szervezete. Ahogy megfigyeltem minnél lassabb egy folyamat annál jobban tudunk alkalmazkodni. Csak két kérdés merült fel bennem. Hogy ez milyen gyors folyamatnak számít (mármint a levegő szennyezés)? és Mi az a szint ameddig tudunk alkamazkodni a körülményekhez (egy kemény drogfüggőnél is meg van az a dózis amitől meghal, nyilván ez többszöröse egy nem drogos ember dózisánál).
Tehát teljesen egyetértek veled, csak ezek elég érdekes dolgok.Szerk.: Illetve most egy gondolat tűnt fel a szemeim előtt: Aki nem tud alkalmazkodni, aki gyenge vagy akinek a szervezete nem képes lépést tartani a változásokkal az elpusztul. Végülis érthető valamilyen szinten. Aki gyenge elpusztul. Természetes kiválasztódás. Így is már több mint 7 milliárdan vagyunk, muszáj a gyengéknek elpusztulniuk, hogy az erősebbek fennmaradjanak. Hiszen a Föld eltartó képessége is véges.
De ez már tényleg nagyon off. Csak az én lefekvés előtti agymenésem. Mindig ilyenkor indul be igazán a gépezet.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
-
maximilian4
addikt
válasz concret_hp #57334 üzenetére
Egyébként csak hozzátenném, hogy én az iparosodás és a gépi meghajtású járművek előtti időszakot mondtam. Se dízelmozdony nem volt, se gyáróriások. A világtörténelemben 1-200 év semmi, tehát ez a folyamat nagyon gyors ami történik.
Azért akárhogy nézzük abban az időszakban biztos vagyok benne, hogy sokkal de sokkal egészségesebb volt a légkör, fa- és széntűzelés ide vagy oda. Most milliárdnyi autó és tízezernyi óriás gyárüzem szennyezi a levegőt, és ugye az sem mellékes hogy akkor sokkal több erdő és fa volt ami simán feldolgozta azt amit kellett és termelte az oxigént. Azóta sokkal kevesebb a zöld terület és sokkal több azon dolgok száma amik károsítják a légkört.Valaki tudna olyan helyet, ahol megtalálom a gyári bianchi súlyadatokat?
Maxi
-
maximilian4
addikt
-
maximilian4
addikt
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #57344 üzenetére
Nem igazán értem.
Pl. a 2014-es Methanol 27.1 SL 9,3 kg volt, azóta vagy már akkor is lehet van/volt könnyebb 650b-s montijuk.
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Tothgera30 #57346 üzenetére
Bárcsak lenne tapasztalatom vele.
Az a baj h mondjuk egy jab 27.1 vagy 27.2 alapára (ami nekem van) is elég húzós nekem.Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Tothgera30 #57346 üzenetére
Egyébként milyen volt tekerni? Mik voltak a tapasztalataid?
Pár helyen olvastam olyan véleményeket h az "olyan tradicionális outi gyártóknak mint pl a bianka, sz*r a hegyikerékpáruk". Gyakorlatilag szó szerint ezt írták, és egy csomóan egyetértettek (gondolom több-kevesebb, de inkább kevesebb tapasztalattal). Én egyébként eddig minden téren meg vagyok elégedve a jab-bal. Főként a váz a legértékesebb, de az alkatrészek se rosszak. Egyedül még a sram-mal kell barátkoznom. Shimano karakterisztikája nekem jobban bejött.Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz ---Lasali--- #57355 üzenetére
Nekem eléggé bejön a gép és UCI legal.
Nem rossz ötlet amúgy ez a hátsó lengéscsillapítás, sztem cx bringákon nagyobb létjogosultsága lenne.Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Rottweiler89 #57362 üzenetére
Az aszfalt meg nehezebb terep nem igazán metszi egymást. Maximum aszfalt + könnyebb terep.
Egyébként van az összefoglalónak pont erre a kérdésre hatályos része. Én konkrét típust nem tudok ajánlani.
De lehet jobban járnál, ha vennél aszfaltra gumit, meg nehéz terepre. Aztán ha nagyritkán mész ki terepre, akk felrakod.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Rottweiler89 #57364 üzenetére
Hátha itt a fórumtársak ajánlanak valami jó kis all-terrain külsőt.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Rottweiler89 #57372 üzenetére
Nekem a 2,1-es guminak is olyan hangja van, ha betonra van fújva.
Maxi
-
maximilian4
addikt
válasz Rottweiler89 #57374 üzenetére
Engem nem érdekel h mit gondolnak. Legalább nem kell csöngetni.
Maxi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest