Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- 3D nyomtatás
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Gaming notebook topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- TCL LCD és LED TV-k
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
HollyBoni
veterán
válasz Hasaggymeg #67350 üzenetére
És tényleg! Tök jó lett. Mondjuk közben rájöttem hogy van itthon régi szalag, azzal teszteltem először.
(#67352) rétisün : Nem csak a vékonyság volt a gond, hanem hogy "szögletes" volt ott a kormány.
Ez most nem saját bringára ment, de tesztnapon próbáltam Specialized bringán Roubaix vastag géles kormányszalagot. Alig próbáltam még kormányszalagokat, de az annyira perfektnek érződött hogy tuti olyat veszek a saját bringámra. Na meg majd nézek valami picit vastagabb kormányt is, az jön be nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
ebike, bikepro, ezen kívül még van valami itthoni olcsó nagy webshop? Kellene nekem minél hamarabb egy Tiagra integrált középcsapágy, meg hozzá egy szerszám. ebike-on pont nincs raktáron a 68-as, máshol meg vagy szerszám nincs vagy horror áron van minden.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Hasaggymeg #67543 üzenetére
Köszi! Bringaboard-tól megrendeltem, aztán rájöttem hogy nem is írták angol vagy olasz e. Remélem angol lesz.
-
HollyBoni
veterán
válasz dokee78 #67566 üzenetére
Azt nem tudom hogy pontosan ez a Deore milyen, nekem ugyanebből a generációból volt valami 200GS és egy rakat hulladék volt. Ugyanígy nézett ki.
Most vettem 7000-ért egy Claris hátsó váltót, és teljesen perfekt. Tourney-t nem biztos hogy vennék, inkább hozzátennék az árhoz még egy kicsit, és mondjuk vennék egy új Acerát. Haver bringáján van egy jó ideje és nagyon szépen teszi a dolgát szvsz. Szerintem az újabb technológia nem hátrány.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz maximilian4 #67588 üzenetére
Vegyél egy bowdenvágót és csináld meg. Megtérül, és kb 5 perc megcsinálni.
-
HollyBoni
veterán
válasz Hasaggymeg #67626 üzenetére
1 bowdenre gondoltam.
Ha beleszámoljuk a váltó és fék beállítást is akkor a teljes talán van 50 perc, de ha megvannak a régi bowdenházak és nem kell méregetni akkor nagyon gyorsan megy. Én most bowdeneztem újra két bringát, nem mértem de elég hamar megvolt.
Legközelebb lemérem.Szvsz ilyen egyszerű dolgokért felesleges szerelőkhöz hurcolászni a bringát.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz maximilian4 #67641 üzenetére
Nem mondtam hogy égő, nem erőszakoskodok, csak ajánlottam.
Viszont ha vázban van elvezetve az tényleg időigényesebb, de amúgy nagyon egyszerű dolog. 10 perc youtube/google és mindent megtudsz.
Nekem nagyon sok rossz tapasztalatom van szervizekkel, és tudom hogy a saját bringámra én vigyázok a legjobban. Személy szerint én ezért szeretem inkább saját magam megtanulni és elvégezni a dolgokat a bringáimon.[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy a Sunrace BBS18 monoblokk szimmetrikus e?
Shimano UN55-ről most olvasom, hogy nem az... Ráadásul a 122mm nem is 122mm.
-
HollyBoni
veterán
Ennél a kormáncsapágynál ez mit jelent?
"inner steerer tube offset: upper/lower cup 10mm"
Próbálgtam guglizni, de semmi.
-
HollyBoni
veterán
válasz hegyimorc #78180 üzenetére
Tök mindegy, monti és országúti kazetta között max az áttétel a különbség, de most már ugye 11-32 kezd standard lenni országútikon is (ami szvsz is nagyon jó dolog) meg kis hekkeléssel szoktak használni 42-es kazettát is már (Wolf Tooth Roadlink), vagy Sram-nál monti váltó. Bár már ott is van országúti 1x11 brutális áttételű kazettákkal.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Napfénysüti #78213 üzenetére
Miért rossz? Ha 1db emelkedő sincs amerre tekersz akkor felesleges. De ha sokat mászol számomra nincs hátránya csak előnye: nem fárasztod ki magad totál feleslegesen.
10-11-es kazettáknál meg úgysem lesz nagy lyuk a fokozatok között.De tudom, 53-39 meg 11-25 a menő.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Napfénysüti #78219 üzenetére
10-11 sebességeknél nincsenek nagy ugrások.
Nézz szét jobban. Nézz modern groupseteket (Campa ezzel még le van maradva), meg modern bringákat. A legtöbb bringa alapból 11-32-vel és kompakt tányérokkal jön, de ha nem is az összesnél lesz ilyen választható opció. Most már a Dura Ace 9100 is viszi a 30 fogat, az alatta lévő összes groupsetnél pedig van 11-32 opció alapból. Láttam videókat ahol még a pro-k is versenyen feltettek egy 11-32-es Ultegra 6800 kazettát, mert DA 9000-nél 11-28 volt a max...
A könnyű áttételnek szerintem csak is előnye van, de úgy vettem észre elég sok buta ember szimplán lenézi... (Nem rád gondolok)
7-es kazettából mondjuk én sem biztos vennék 11-32-t.
Gondolni kell arra hogy nem mindenki van ugynolyan erőben, meg arra ha esetleg totál ki vagy fáradva, vagy éppen nincs kedved tiszta erőből nyomni. Amerre én lakok leginkább rövid, de brutál meredek emelkedők vannak. Én nagyon jól elvagyok az 50-34 11-32-vel, számomra nincs semmilyen hátránya 11 sebességnél.
Ha te jól elvagy 11-28-cal, semmi gond.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Napfénysüti #78223 üzenetére
Igen, most az endurance is nagyon nagy divat. Nem azért mondom persze mindezt mert trendi szeretnék lenni, de kényelmesebb (geometria, áttétel) bringákkal szerintem nincs semmi gond.
Azt utálom ha valaki azt mondja 11-25-ös kazetta kell standard tányérokkal, a kormányszárat meg told le amíg lehet különben nem vagy ember. Mert ugye muszáj pro-nak kinézni...
-
HollyBoni
veterán
Valaki tudna kicsit segíteni Dyna Sys témában? 0 tapasztalatom van Shimano montis alkatrészeikkel.
Őket szeretném párosítani 1x10-es setup keretében.
A lánc Dyna Sys. Ez pontosan miben más, fog gondot jelenteni "sima" HG50 kazettán? 10 sebességesből nem Dyna Sys láncot nem is nagyon találtam.
Ez a Zee hátsó váltó és váltókar Dyna Sys, vagy sima SIS? Volt olyan webshop ahol azt írták Dyna, itt speciel nem írják, és a logo-t sem látom, de ugye fingom sincs...
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz maximilian4 #78420 üzenetére
Az áttétel dolgot értem, de engem főleg a bowden húzás érdekel, mert azt tudom hogy megnövelték Dyna Sys-nél.
Az összes 10 sebis monti váltó és váltókar Dyna Sys húzást használ? Mert én eddig abban a hitben voltam hogy ugye van a standard SIS: 7-8-9-ig minden Shimano cucc ezt használja, 10-nél pedig csak Shimano országúti cuccok használják ezt.
Ezen kívül meg azt hittem a montis 10-es váltók nem standard húzást használnak, aztán pedig van külön a Dyna Sys... De most olvasgatás után talán arra jutottam hogy CSAK Dyna Sys van 10-es montis cuccoknál? [link]
(Húzás alatt arra gondolok hogy egy bizonyos bowden húzásra mennyit mozog a hátsó váltó, helyes fogalom tuti nem ez 11-es cuccokat most nem veszem figyelembe)
Azt tudom hogy a ZEE DH freeride, de előszeretettel használja sok mindenki 1 lánctányérhoz (cross, enduro stb.), mert ugye oda felesleges a hosszú kanál, és így is befog 36-os kazettát a freeride verzió.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz HollyBoni #78422 üzenetére
Láttam videókat ahol Deore Dyna Sys váltókarral használnak ZEE hátsó váltót, szóval Dyna Sys lesz a ZEE is.
De jobban megnézve táblázatokat ahol húzásról van szó, meg "derailleur ratio"-ról (magyarul passz), van Shimano 10 Road, meg Shimano 10 Mountain. Szóval most már 99%-ig biztos vagyok benne hogy minden 10-es monti cucc Dyna Sys. Csak én éltem eddig tévhitben.
"No de mi is az a Dyna-Sys?
– nemcsak egy extra fokozat hátul…"
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz rétisün #78430 üzenetére
Ha van akció ha nincs, én már csak külföldről rendelek (sajnos). Jobb árak, nagyobb raktárkészlet, ha gond van máshogy állnak a vevőhöz.
Itthon leginkább az a tapasztalat hogy megrendelem a dolgokat és utána derül ki hogy ja amúgy ez meg az nincs raktáron, várni kell egy hetet hogy megérkezzen.
-
HollyBoni
veterán
Bike24 meddig szokott ülni a rendelésen mielőtt elküldik?
-
HollyBoni
veterán
Én hétfőn rendeltem, fizettem raktáron lévő cuccokat de még nem adták fel, és automatikus visszaigazoló email-en kívül még semmit nem kaptam.
-
HollyBoni
veterán
válasz trialboj #78889 üzenetére
Egy haverom bringáján is hasonló volt a gond. Minél erősebben tekerted annál hangosabb volt a recsegés. Természetesen mi is monoblokkra meg pedálra gondoltunk először. Elég hihetetlen, de kiderült hogy a lánctányér csavar volt a ludas... Szóval én erre is vetnék egy pillantást.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Én mindenképp a Tiagrát választanám. Az új Sora tök jó (R3000), de ez még régebbi széria. Ez a Tiagra széria (4700) viszont már megkapta a rejtett bowdenvezetést fékváltókarnál, illetve az újabb fejlesztésű első váltót ami sokkal könnyebben jár.
Bowdenhúzás viszont már nem SIS a 4700 Tiagránál, de legalább tudod 11-es cuccokkal keverni.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz lorcsi #78981 üzenetére
Mivel az a neve szerszámtartó ezért gondolom csak a tartó...
Na meg van egy ilyen is:
"Rögzítés helye: műhelyasztalra"
Igaz én magamnak csináltam fából 5 perc alatt de szerintem hasznos. Pontosan azt tudja amit írnak, nem kell mindig keresgélni mi merre van, már ha mindig visszarakod az összes imbuszt a helyére.
-
HollyBoni
veterán
Használ valaki Shimano 10-es láncon Sram 10 sebis patentszemet? Úgy olvastam hogy Sram és Shimano 10 sebességes láncok között van valami minimális különbség szélességben, és nem jó Sram patentszemet használni 10-es Shimano láncon. De lehet totál hülyeség. A gyártó persze azt írja hogy csak a saját termékeit használd együtt, de érdekelne hogy van e valakinek személyes tapasztalata ezzel a kombóval, gond nélkül megy e.
-
HollyBoni
veterán
Ez oké, ezzel kapcsolatban nem mondtam semmit, csak a "hajtókart nem a csavar tartja" nettó hülyeség. Azon kívül hogy fel tudd tenni normálisan a hajtókart a tengelyre még pontosan az a dolga, hogy ne lazuljon le a hajtókar használat közben..
Zsír berohadás ellen segít, jobban nem tartja a csavart. Én a saját bringáim bütykölésénél nem is szoktam ide rakni, mert úgysem hagyom kint ázni 5 évig, eddig nem volt gondom egyszer sem. Talán ha nincs elég erőkar jobban meg lehet húzni zsírozva, de azért a menetszakításra vigyáznék.
A menetrögzítő ami rögzít. Ez sem véletlen van az összes gyári csavaron, én bepróbálkoznék vele, hátha valami iszonyat gagyit használtak a gyárban.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Igen, én menetrögzítőt ajánlanék. Sosem használtam zsírt és nem volt gondom, de kipróbálhatod azt is. Ráhúzást meg azért érzéssel, vagy ha van egyáltalán erről valami adat akkor nyomatékkulcs.
Szervizt kerülném. Egy az hogy lehet kifogsz valami agytrösztöt akinek nem is kéne ott dolgoznia, másik az hogy ők csinálnak valamit és rámondják hogy oké ez jó lesz, de úgyis tesztelés után derül ki.
(#87123) ivana : Mégis van menetrögzítő kb. minden gyári csavaron...
Lejön az simán. Ismét, nem véletlen van ott az a csavar.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz rétisün #87124 üzenetére
Négyszög (kép -> négyszög alakú a tengely).
Négyszögnél nagyon kevés alátétes csavarral találkoztam eddig. Na meg ha ehhez a csavarhoz beteszel egy alátétet kevésbé mélyen megy bele a menetbe, meg az is lehet utána nem fog rámenni a kupak (ha ez esetleg számít neki valamit).
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Egyik ismerősöm szeretné lecserélni az Avid BB5 fékjeit valami hidraulikusra. A keret viszont elég szűkös, olyan 20k. Ennyiért majdnem új, vagy zsír új legalapabb Shimano cuccokat látok (315, 365), illetve ősrégi sokéves dolgokat.
Ilyen olcsón van értelme hidraulikusra váltani, vagy inkább beszéljem le róla? Elvileg azért szeretne váltani, mert próbált egyet és tetszett neki. Kb. így ennyi.
Alap montiról van szó, főleg városban használva, vékonyka gumik.[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Van valami ajánlott hátsó lámpa? Cateye OMNI 5-öt néztem, jónak tűnik és 4500ft-ból megvan eBay-ről.
Esetleg van valami olcsóbb no-name kínai cucc ami jobb? Vízállóság nem nagyon érdekel, meg azért nem fogom non-stop használni, csak annyi lenne a lényeg hogy minél erősebb legyen.
1500 körül már látok egész pofásnak kínéző USB-ről tölthető cuccokat, csak nem tudom valóságban milyenek. Noname kínai zseblámpám van, azzal évek óta nincs gondom.
-
HollyBoni
veterán
válasz geotigris9 #87704 üzenetére
Akkor még új a cucc, nem használtad sokat? Egyedül a beépített akksitól félek egy picit, nem egy noname eBay bringás lámpánál olvastam hogy elég hamar felmondják a szolgálatot. Azt kifelejtettem hogy a kínai noname zseblámpámmal ok hogy nincs gond, de Samsung akksikat használok.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Pttypang #87750 üzenetére
Ok, de most ilyenek hogy mennyire kell fújni a gumikat...
Így 0 infóval még válaszolni sem lehet erre.
(#87753) Crytec210: "A gumik brutálisak, mennyire érdemes fújni őket?"
Kattinthatok én a bringa linkjére, nem tudom meg milyen súlyú a felhasználó és pontosan hogy milyen terepen használja a bringát...
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz ShiTmano #87754 üzenetére
Én speciel azért raktam off-ba mert úgy éreztem picit kezdett átmenni kötekedésbe, az meg senkinek nem hiányzik. Na meg volt félreértés is...
Szvsz ilyesmi kérdésekhez tényleg hasznosabb és gyorsabb a google, youtube (vagy még talán a manual is), de akkor ezek szerint ez csak az én véleményem.[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Pttypang #87759 üzenetére
Szerintem ne termeljük tovább feleslegesen a hozzászólásokat. Ez az okoskodás már nagyon felesleges akkor is ha te élvezed.
Szvsz a sag beállításáról egy 3-4 perces youtube videó mindent el tud mondani (lehet még többet mint egy hsz), de nekem a guminyomás (NEM a telónyomás) szúrt nagyon szemet. Ennyi, lehet nincs igazam. Szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Sziasztok!
Betétes nadrággal kapcsolatban kéne egy kis segítség, tanács.
Eddig szinte sosem fájt úgy igazából a hátsó felem. Sima alsónadrág és pamut rövidnadrágban tekerek. Télen 5 fok alatt nem nagyon tekerek, hűvösebb időben még felveszek egy Decathlon-os bélés nélküli cicanacit. Néha néha picit elzsibbad a hátsó fertájom, de ezt általában megoldja ha pár másodpercig állva tekerek. Két dolog problémás.
Ha mondjuk tekertem minimum 35-40 kilómétert egymás után három nap, akkor néhány helyen kicsit kidörzsölődik a bőröm. Illetve nyári melegben mikor átizzadom a pamut alsónadrágot és a pamut rövidnadrágot elég kényelmetlen tud lenni.Most vettem egy ilyen betétes "aláöltözet" nadrágot a Decathlon-ban, a terv pedig az volt hogy tavasszal/nyáron megveszem hozzá ezt a rövidnadrágot.
Eddig két bringázáson vagyok túl vele, és egyelőre nagyon nem jött be. Először is, ha járok benne vagy állva tekerek olyan érzés mintha pelenka lenne rajtam vagy mintha besz*rtam volna.
Egyáltalán nem kényelmesebb mintha simán alsónadrágban tekernék, sőt mintha ma még kényelmetlenebb is lett volna. Eléggé beleizzadok, ami fura ahhoz képest hogy aláöltözetnek van tervezve... Elől a golyóim tájékán mintha egy picit túl szűk lenne, illetve itt is egy kicsit párnázott, amit nem igazán értek. Meg igazából az érzés sem tetszik vele mikor ülök a bringán. Biztos hülyén hangzik, de kicsit túlságosan "elveszik" alattam a bringa, kb. még a nyereg formáját sem érzem.A méret nekem okénak tűnik. Először egy L-es jött, de az felment a köldökömig, aztán jött helyette egy M-es. Ha ennél kisebbet vennék szerintem már túlságosan szorítaná a combomat.
Mi lehet a gond szerintetek? Túl olcsó, valami jobb minőségűt kellene kipróbálnom? Lehetséges hogy nekem valamilyen vékonyabb működne jól, vagy egy teljesen párnázatlan alsónadrág szerűség kéne ami nem pamut?
Jelenleg mindenképp olyat szeretnék ami nem feszülős országúti nadrág, mindenképp felső rétegként valamilyen montis rövidnadrágot szeretnék. Átlagban 1,5-2 órákat tekerek országúton és földutakon, de persze az időt és/vagy távot szeretném majd növelni. -
HollyBoni
veterán
Eddig csak alsógatya nélkül használtam a betétes nadrágot. Gondoltam hogy a felső réteg is számít csak az volt fura hogy sima pamut alsónadrágban még kevésbé izzadtam be mint a betétes nadrágban pedig ha jól tudom a pamut kb. a legrosszabb nedvesség elvezetésben.
A linked rossz.
Feljebb megyek árban ha kell, első körben azért nem akartam egy vagyont költeni mert nagyon problémás sosem volt a hátsó felem, gondoltam valami olcsóbb cucc is megfelelő lesz ha a sima alsónadrág is már majdnem jó volt. Meg elmegyek egy Decathlon mellett minden nap munkába menet.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Ülésből úgy érzem elég jól meg tudok barátkozni mindennel, tényleg főleg csak a kidörzsölés és átizzadás a gond. Az szerintem inkább a pamut alsónadrág okozza.
Jelenleg Fizik Arione van ami szerintem nagyon jól passzol a hátsó felemhez, azt meg nagyon szeretem hogy teljesen vízszintes maga az ülés teteje, nincs benne semmi ív. Előtte valami bike+ ülésem volt elég sok ideig, azon sem fájt igazán semmim, szintén csak kidörzsölés és izzadás volt a gond.Ma tényleg úgy éreztem hogy kényelmetlenebb volt a betétes nadrág mint a sima alsónadrág, szóval valami nagyon nem stimmel.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Szvsz mindenkinek más formájú nyereg kényelmes. Én pont azért néztem ki ezt a nyerget mert úgy vettem észre hogy általában a keskenyebb nyergek jönnek be (vékony vagyok) és tényleg nagyon jó hogy nincs benne semmi ív. Szerelőként dolgozok egy olyan boltban ahol szokszor régi és/vagy nagyon alap trekking, városi bringákkal dolgozunk (sajna bringás nadrágjaink egyáltalán nincsenek), ezekre nagyon szeretnek olyan nyergeket rakni ami 5x olyan széles és 10x olyan vastag mint az Arione. Na én ezeken kb. a próbakört alig bírom ki. Nagyon utálom őket.
Az előző bike+ nyergem amit kb. 2 évig használtam vastagabb volt több szivaccsal és szélesebb is volt mint a mostani Arione, komfortra nekem azonos a kettő. Sem ez, sem a régi nem nyom sehol.Tényleg csak a kidörzsöléssel meg izzadással van baj, de az a régi nyeregnél is jelen volt. A s*ggem konkrétan sosem fájt.
(#99620) RaiZka: Eddig 2x 1,5-2 óra bringázás van benne. Próbálkozok még egy kicsit hátha megszokom.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Hasaggymeg #99624 üzenetére
A felsőbb kategóriás nadrágokban is vastag szivacs van, vagy ott inkább kevesebbet használnak de sűrűbb, jobb minőségű a szivacs?
Lehet még bepróbálkozok egy ultra vékony MTB nadrággal és valamilyen nem pamut alsónadrággal, hátha. Annyira fura állva tekerni vagy járni ezzel a betétessel...
-
HollyBoni
veterán
válasz dunkel #99628 üzenetére
Igazából az a fura ezzel a Decathlon gatyával hogy elől szorít kicsit, hátul tök jól illeszkedik, de ettől független mikor járok vagy állva tekerek érzem azt a két vastag szivacs betétet ami nagyon idegesítő.
Megint csak az a bajom, hogy legfelső rétegként valamilyen montis nadrágot szeretnék. Attól félek egy sima kantáros nadrág túl meleg lenne nyáron ha rávennék egy montis nadrágot.
Endura montis nadrágokkal van valakinek tapasztalata? Úgy néztem a Hummvee nagyon népszerű, meg van belőle lite verzió is, de a betétje elvileg elég gagyi. A Singletrack nadrág meg a betétje is elég pofás, bár picit drága, de ha ennyit kell költeni egy normális gatyára akkor benyelem az árat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen