- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple notebookok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Demót kapott a Steel Seed (PC)
gp A Steam Next Fest keretén belül bárki kipróbálhatj a készülő játékot.
-
Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
it Nem csak a piaci értéke alapján lett újra a világ ura az Apple, márkaértékben is almás vállalat a legjobb.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
G@ben
addikt
Nincs valakinek egy ábrája arról, hogy a Csepel Tacskó első, gumira ható fékje hogy működött? Nem emlékszem rá, csak ha belegondolok, akkor a bovden húzásával a fékpofának távolodnia kéne a gumitól, ez meg közelített.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz ivana #127823 üzenetére
Nem gyógyítani akarom, mert az a bicajom kb 25-26 éve nincs meg, csak most felmerült bennem, hogy hogyan is működhetett.
Tuti van egy fordító, kb mint a kuplung működésénél, hogy a külső felét húzza, akkor a belső felét meg nyomja, vagy valami ilyesmi.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #127828 üzenetére
Régi. A gumi tetejére nyomta rá a fékpofát.
Ilyen fék nagyapám bicaján volt, a Tacsin kicsit más. Ott a buckóban lévő dolgot szeretném megérteni, hogy hogyan működött.#127844 ivana: ha a kezemben van, tuti megértem. Hasonló példát képpel nem tudsz?
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #127861 üzenetére
Valamikor 1986/87-ben vettük a bicajt, tuti bovdenes volt, mint ami képeket most be is tettél. Nem rudazatos, mint a korábban linkelt.
Viszont van egy megoldásom a rugósra, csak nem tudom, olyan volt-e.eddie1978: nem erre gondoltam megoldásként, de logikus, köszi!
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
-
G@ben
addikt
Tervezem mtb vásárlását (nagy valószínűséggel 27,5-est), nézegetem is a kínálatot, de el vagyok veszve. Főleg a teleszkóp nem tiszta. A felhasználás 95% aszfalt, a maradék olyan terep, hogy egy régi, acélvázas, merevvillás mtb is simán veszi az akadályt, viszont az aszfaltnál fontos, hogy elég erős legyen, ne hajoljon, mert akár 70-es tempó is előfordul erős fékezéssel, illetve ne okozzon neki gondot, ha kanyarban nagyobb tempónál jön egy kisebb úthiba! Valamint az is fontos, hogy a hazai utak minőségét figyelembe véve ne is rázza szét a kezem!
Most egy RS Recon van a bringámban (26-os), nagyon szeretem, de a képességeinek nagy részét nem használom ki. Mindenképp fontos, hogy állítható legyen a keménysége, ezt a mostaninál könnyen megoldom, mivel levegős, de nem tudom, hogy egy mostani minőségi rugós mennyire állítható. Csak egy RST Gilával van tapasztalatom, az nem volt állítható.
Szívesen vennék levegős teleszkóppal, de az már inkább a 300k magassága, amit kicsit sokallok. Mi a véleményetek, ilyen felhasználásra milyen villát érdemes? Kb meghatározza az egész bicaj árát, ahogy néztem.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz pc360 #128590 üzenetére
Újat szeretnék, garanciálisat, illetve azért, mert nem tudom, előttem hogyan használták, milyen rejtett hibái lehetnek. Ha ezen múlik, akkor kifizetem, csak azért sokallom, na!
Meg ilyen szempontból sznob vagyok, valószínű anno a triciklim és az örökhajtós kis bicajom használtan került hozzám (minimum tesóm használta), de a többi mind újan.Nem tudták, fogalmuk sem volt, hogy történt, le is tagadták, illetve ez volt az a szerviz, ahonnan full laza küllőkkel kaptam vissza a bicajt, meg olyan tanácsokat adtak, amiikből egyértelműen kiderült, hogy fogalmuk sem volt a dolgok menetéről. És a mai napig virulnak...
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #128596 üzenetére
Magyar utakra? Szerintem igen. Mert van teleszkóp nélküli 27,5-es mtb, ami jó alkatrészekkel szerelt? Értem ezalatt a minimum Deore hátsó váltót, a hidraulikus tárcsaféket, az erős kerekeket. Görbítettem már el gyári agyat V-fékkel 70-es tempónál, utána cserélve lett az egész kerékszett, és most nem szeretnék gyenge alkatrészt a rendszerben.
jjeahh: eddig 250 körül számoltam a bicajra, de most kiderült számomra, hogy a normális levegősök 300 körül vannak. Reszelőset semmiképp nem akarok, finom mozgású kell, úgyhogy lehet, hogy tényleg a drágább bicaj lesz. Viszont akkor talán semmilyen alkatrésznél nem kell kompromisszumot kötnöm.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
-
G@ben
addikt
válasz jjeahh #128603 üzenetére
Mindenképp szétnézek alaposan, ahol eddig néztem, inkább 300 volt ez a kategória.
sebgutkopf: nem vagyok magas, az én vázméretemmel hülyén néz ki a 29-es, illetve szeretek robbanósan gyorsítani, meg szeretem a merevebb cuccokat.
Giot: őszintén a 100-at sem használom ki, eddigi tapasztalat alapján a 80 is elég lenne, csak legyen elég erős a villa, és finom mozgású.
És honnan tudom, hogy megbízható az eladó? Jobban szeretném helyi boltban, ha gond van, akkor nem kell visszaküldeni, meg semmi ilyesmi.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz 6030D #128612 üzenetére
Az van beállítva, ami kell. 26x1,9 egyébként, de otthon lemérem, kiszámolom. Legkisebb fokozatban (22x32) nem emlékszem, hogy mennyit értem el, de 15km/h fölött volt, az biztos, persze csak rövid ideig. Rövid távon nagyon tudom pörgetni, aztán jól elfáradok, és csak gurulok.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz kenguru99 #128614 üzenetére
Tudom, hogy a cross ideálisabb lenne oda, de annak az üléspozíciója nem tetszik, jobban szeretem az előredőlőset, illetve a szélesebb gumi is jobban bejön.Biztos volt még valami, ami nem jött be a crossban, de most nem jut eszembe.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
#128616 ivana: nem kizárólag országutas, jó aszfaltos úton megyek, bőven van benne falu, csavargás, ilyen fedezzük fel a környéket bicaj kéne. És a két bicaj nem megoldás, mert nem tudom a hátamon vinni a másodikat, hátha olyan szakasz jön. Van benne vízszintes út, aszfaltos szerpentin, városi, falusi, teljesen változó út, földút, illetve erdei, ami merev montival is teljesíthető. Mindegyikből van jó, és rossz minőség is. Ide szerintem cross vagy mtb való, ezek közül az üléspozíciója miatt az mtb-t részesítem előnyben.
#128617 FireKeeper: valóban, egyenes kormány kell, széles, mert azt szeretem.
#128622 Ákkk: ahogy mondod. Hegyről lefelé, aszfalton mentem ilyen tempót. És jó úton, rosszon nem mernék ilyet csinálni. De azt akarod mondani, hogy pl egy Cube Attention SL 300-ért nem elég erre? Egy V-fékes, Recon villás, épített kerekes (LX agy, DT küllő, erős felni) 26-os gépen vittem véghez a fentieket, és megcsinálta minden gond nélkül. Az eredeti kereket kivéve, annak az agya pont egy 70-ről való fékezésnél görbült el.
#128625 gabro0: az előző bicajomon nem volt teleszkóp, mégis imádtam. Az RST Gilával sem volt gondom a keménységállítás hiányát leszámítva. A Recon egy álom, viszont innentől nem biztos, hogy nagyon rosszabbra váltanék. Illetve van olyan mtb, ami merev, de a többi felszereltsége hasonlóan jó, mint mondjuk az említett Cube Attention SL-é, viszont árban jócskán alatta van?
#128628 StLui: a 78,8 egészen pontosan itt: [link]
De másik bicajjal, másik sebességmérővel is mentem már 60 fölött, pedig akkor a csomagtartón ott volt 10 napnyi cuccom. És tuti jól volt az is kalibrálva.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz sebgutkopf #128635 üzenetére
Akkor nem értem, hogy egy 20%-os lejtőn, veszettül pörgetve miért hihetetlen a 78? Pár másodpercről van szó, nem percekig ez a tempó!
Egyébként jól eljutottunk a levegős teleszkóptól eddig.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz 6030D #128642 üzenetére
Lehet, hogy az lesz, bár a fülembe ültettétek a bogarat, hogy folyton fejlődik a geo, egyre jobbak lesznek. Bár talán egy tavalyi sem olyan rossz.
És ez egy jó kör, a jobb oldalát többször megcsináltam már! A bal oldalt csak gyalog.
StLui: esküszöm, ha meglesz az új bicaj, csinálok egy pörgetős videót a legkisebb fokozaton, hogy mennyire gyorsan tudom!
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz flash- #128650 üzenetére
26 éve van montim, és nem azért, mert mazohista vagyok!
Számomra ez a megfelelő bicajtípus, ha öregebb leszek, akkor valószínű elektromos rásegítéses monti lesz, vagy max cross, de az outi nagyon távol áll tőlem. A mostani teleszkóp még aszfalton használva, és keményre fújva is kimozog 6 centit, úgyhogy valamit csak csinál. Nem a lejtőre akarok venni, csak olyan alkatrészeket akarok rá, hogy azt a tempót is gond nélkül bírja, hogy én legyek a szűk keresztmetszet! Egyébként valószínűleg ezután már csak lassulni fogok, ahogy öregszem.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz sebgutkopf #128683 üzenetére
Nem is neked címeztem igazából a kérdést.
Nálam adott volt a sima aszfalt, a 20%-os lejtő, a kipihentség, a forgalommentes út, a kormányra hajolás, illetve az, hogy pár másodpercig veszettül tudom pörgetni a pedált.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Tudtok valami jó trükköt patentszemes lánc szétszedésére a patentszemnél? Akárhogy próbálom, nem nyílik. Nem koszos, nem rozsdás, egyszerűen szoros, mint az állat!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz FireKeeper #129092 üzenetére
Próbáltam, de kicsi hozzá, legördül, végül nagy harapófogóval sikerült, köszi a tippet!
De hogy miért ilyen rohadt nehéz, azt nem értem.parkr: ez marha jó!
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
A Btwin (és sok más) bringában egy dolgot nem értek: miért jó, hogy a felsőcső és a támvilla nem egy pontban találkozik? Szerintem eszméletlenül elront egy egyébként szép vázat.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz parandroid #129593 üzenetére
De nem csak a Deca csinálja, máshol is sok ilyen van, és nem tudom, miért. Arra tippeltem, hogy a nyeregvázcsőnek így lesz némi rugalmassága, talán hozzátehet a kényelemhez, de az is biztos, hogy ha Mechanika I-en ilyet mertünk volna rajzolni, a tanár fellógatott volna.
(A francia autók néha tudnak nagyon szépek lenni, bár ha megnézzük pl a Megane II hátsóját, az nálam a WTF kategória.)Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz ZolkoW #129597 üzenetére
Rugalmasabb, bár nem tudom ki az, aki megérzi. Én ha ilyet látok, akkor már látom magam előtt, hogy hol fog elfáradni az anyag, és ez veszettül irritál.
Mondjuk vázban ultrakonzervatív vagyok, ami eltér mondjuk egy Cube Aim formájától, az nekem csúnya. Ha a felsőcső és a támvilla nem egy pontban találkozik, vagy ha egy vonalban folytatódnak, ha van ott valami kiegészítő cső, ha elöl az alsó és felcsőcső nem így fut össze, hanem mint mondjuk a Ghost bicajokon, ha a csövek jól láthatóan ívesek, az nekem nem jön be. Hülye gépész fejjel a rácsos tartóra hajazó vázakat tartom szépnek. És ezért lesz nehéz bicajt vennem.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Mennyire általános egy bicajboltban, hogy ráülhetek bent a biciklire, de az üzlet elé már nem vihetem ki kipróbálni, és ez alapján kéne eldöntenem, hogy jó-e?
Két boltban is ezt mondták, illetve az egyikben hozzátették, hogy úgyis a szín fog dönteni. Az eladó legnagyobb meglepetésére közöltem, hogy jobban érdekelne a műszaki tartalom, mire mondta, hogy nézzem meg a neten. Illetve hozzátette, hogy Győrben szerinte nincs olyan bolt, ahol ki is lehetne próbálni.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #129778 üzenetére
De.
Te is? Ha igen, hol lehet kipróbálni is normális bicajokat?Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #129784 üzenetére
Neten nézelődök, már feltúrtam szinte mindent, de nem akarok ugyanabba a hibába esni, mint a mostani bicajnál, hogy elsőre jónak tűnik, aztán kiderül, hogy kicsit rövid a váz, és kanyarban nem tudok eléggé előre terhelni, ezért bizonytalan az eleje! Most ráüléssel nagyjából be tudom lőni, hogy jó-e, de azért mielőtt kiadok 250-300k-t, hadd menjek már egy rövid kört! Nem várom el, hogy adják oda 10-20km-re, de mondjuk a háztömb körüli kör alatt már sokminden kiderül!
Napfénysüti:
már azon gondolkodtam, hogy elmegyek Pestre, ott állítólag vannak ilyen boltok, de szabit mostanában nem tudok kivenni, a szombati nyitvatartás meg sok helyen délelőtti, azaz túl sok időm nincs próbálgatni.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz parandroid #129787 üzenetére
Ezzel is ugyanaz van, mint akár a pesti boltokkal, hogy szabi kéne hozzá. Május végéig dübörög a projekt, addig nem tudom, hogy tudok szabira menni. A hétvégéim szabadok, kérdés, hogy a kinti üzletek nyitva vannak-e egész nap.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz parandroid #129794 üzenetére
Körül fogok nézni, köszi!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Runner_fxr #129800 üzenetére
174cm magas vagyok, belső lábhossz 77cm. Tegnap egy Cannondale Trail 6 29" M-es méreten ültem a boltban, az elsőre jó méretnek tűnt. De a mostani bicaj is jó méretnek tűnt, amikor vettem, használat közben derült ki, hogy rövid. Annyi tapasztalatom már van, hogy egy nagyobb tempójú kanyarból megmondom, hogy valószínűleg jó méret, vagy biztosan nem. Ehhez elég egy háztömb kör.
Pl tetszik a Cube Attention SL, bár a mostaninál minimálisan hosszabb, illetve magasabban van a kormány az üléshez képest, így szerkesztés alapján nem tudom, mennyiben lenne jó. Kiszerkesztettem Autocadben elég sok vázat, onnan tudom.
A Cannondalet is kiszerkesztettem, az tényleg azt mutatja, amit éreztem a mostani bicajon, hogy kb 3 centivel kéne hosszabbnak lennie, de amikor a bolt elé az egyenes járdára nem engedik kivinni, az már kicsit sok. Autót sem úgy vesz az ember, hogy a szalonban beleül, aztán az ülés alapján eldönti, hogy neki az az ideális autó!
Értem, hogy nem tarthat mindenből tesztbicajt, de legalább az azonos sorozatból a legolcsóbbal hadd lehessen menni pár métert, hogy a méretre már biztosat tudjak mondani! Utána az alkatrészeket már ki tudom válogatni neten is, hogy melyik felszereltség kell!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Runner_fxr #129814 üzenetére
Aszfalton használnám főleg, múltkor ki is fejtettem, hogy mégis miért mtb (hossza miatt, rádőlősebb, mint a cross), szóval nekem egy háztömb kör már tényleg sokat mondana. Legyen benne egy nagyobb tempójú kanyar, abból meg tudom mondani.
A Cannondale M-es ráülve tetszett (átlépőmagasság szerint is éppen jó), de nekem egy ilyen bringa igenis sok pénz, hosszú távra venném, hadd ne egy ráülésből kelljen megmondanom, hogy jó-e! Ráadásul úgy, hogy pedál sincs rajta, úgyhogy a földön támaszkodok, nem is igazi üléspozícióban!
Tisztelet a boltosoknak, akik engednek akár egy kisebb próbakört, szerintem az lenne a normális! És mivel nem szórakozásból szeretném kipróbálni, hajlandó lennék letenni a bicaj árát nekik letétbe, hogy tuti visszaviszem, és hogy komolyan gondolom![ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Runner_fxr #129826 üzenetére
Állj! Nem akarok L-es bringát, ezt nem is írtam! De a különböző bringáknak különböző geometriája van. Ez a Cannondale elsőre jónak tűnt, bár a felszereltsége nekem nem az igazi. Viszont a neten néztem a Cube Attention SL-t, talán 17-es méretben, ott viszont a vázgeometria kiszerkesztése után látatlanban azt mondanám, hogy a kormány közel és magasan van. Persze lehet, hogy ha kipróbálom, akkor tök jó lesz, de nem tudom, mert csak a boltban ülhetek rá, az meg nem ugyanaz. Felszereltségre nagyon szimpatikus, kinézetre is (színre is, mert ugye az a legfontosabb ), csak a geometria a kérdés. Kicsit hosszabb, mint a mostanim, de nem tudom, hogy eléggé-e, mert álló helyzetben a mostanival sincs gondom, nagyon stabil!
Elkapkodni nem akarom, ki szeretnék próbálni a szimpatikusak közül amennyit lehet, de úgy tűnik, azt nem nagyon engedik.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Runner_fxr #129828 üzenetére
Semmi gond!
Először próbálok Győrben nézelődni, ha itt nincs, akkor jövök kérdezni, hogy hol vannak boltok, ahol próbálni is lehet a kiszemelt bringákat.
Ezt nem tudtam a Cannondaleről, bár sok gyártóról nem tudom, hogy milyen.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz StLui #129830 üzenetére
Néztem, hogy április 27-én, vagy mikor lesz, de addig nem szeretnék várni a vásárlással. Bár lehet, hogy az lesz a vége!
Jut eszembe, aki ért hozzá, fel tudná sorolni az ismertebb gyártókat, hogy melyik alsó kategóriás, melyik közép, melyik prémium? Jó lenne, ha lenne egy kis rálátásom erre, mert most fogalmam sincs.
Ami gyártó eszembe jut: Merida, Gepida, Kellys, KTM, Cube, Cross, Kross, Cannondale, Csepel, CTM, Ghost, Focus, Romet, Mali, Lapierre, GT, Giant, Hauser, Neuzer, Rock Machine, Badcat, Baddog.
Akár úgy is lehet, hogy megbízható márka, felejtős, jó ár-érték arányú, túlárazott, stb.Runner_fxr:
lehet, hogy azok a boltok lesznek. Meridát még nem néztem, bár csak most kezdek komolyabban nézelődni, és próbálom szűkíteni, hogy mi lehet nekem jó.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Runner_fxr #129833 üzenetére
Köszi, ez már mutat egy sorrendet!
Egyébként ma felültem egy Cube Aim Racere, 29-es kerekű, 19 colos, mivel nem volt 17-es, vagyis a méretem. Ha jól tudom, ugyanaz a geoja, mint az Attention SL-nek, amivel szemeztem, de sajnos azt kell mondanom, hogy ennek a 19-esnek volt kb jó a hossza, úgyhogy a 17-es tuti, hogy nekem rövid. A 19-es viszont magas, azért esik ki. Úgyhogy más márkák felé kell nézelődnöm, de legalább szűkült a kör.
És ültem több cross bicajon is, különböző márkákon, mindegyik rövid volt, marad az XC.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz planbmokus #129867 üzenetére
Tegnap este kiválogattam a szóba jöhető bringákat, most épp kiszerkesztem a geometriájukat, mert az egy fontos támpont, aztán célirányosan megyek a boltokba, hogy mit szeretnék kipróbálni!
Eddig igazából el voltam veszve, hogy egyáltalán melyik bringára is kéne ráülni, de most már leszűkítettem a kört.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Hülye kérdés a hidraulikus tárcsafékekhez: be lehet állítani úgy őket, hogy egyforma nagyságú húzás után érjen az első és a hátsó is a tárcsákhoz? A V-féknél simán megy, de nem tudom, hogy a tárcsánál is be lehet-e.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #129905 üzenetére
Azt értem, csak szeretem, ha egyszerre fog a két fék, egyszerre keményednek fel, nem úgy, hogy az egyik már blokkolna, a másikat ugyanannyira behúzva meg még szinte hozzá sem ér a fékhez.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Massmurderer #129907 üzenetére
A fékkar ugyanakkora behúzása után érjen a tárcsákhoz a fékpofa elöl is, hátul is.
Nagyon nem szeretem, ha a fék felkeményedése a fékkarok különböző nagyságú behúzása után jön létre.Én egyszerre szoktam használni, kivéve, ha a hátsó kereket oldalra akarom csúsztatni.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Because #129909 üzenetére
Elméleti kérdés volt, még V-fékes bicajom van.
StLui: a V-féknél kb ugyanaz a kettő. Nem értek a hidraulikus tárcsafékhez, csak érdekelt volna a dolog, mert a sima V-féknél utálom, ha nem ugyanakkora úton fog a két fék.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz StLui #129913 üzenetére
Elvileg az olaj nem összenyomható, inkább azt gondolnám, hogy mivel oldalra tuti enged valamennyit a vezeték tágulásra, még ha minimálisat is, a hosszabb vezeték miatt összességében többet tud tágulni.
Na mindegy, majd kipróbálom, ha a meló is engedi.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz Runner_fxr #129932 üzenetére
Köszi a kimerítő választ!
Melegedést nem tudok, általános túrázós felhasználás lenne, ritkán kéne bírnia a nagy sebességről gyors megállást. Ha jól láttam, a kiszemelt bicajokon Shimano 315-ös fék lenne, az általam nézett kategóriában szinte mindegyiken az van.
A V-fékemmel is elégedett vagyok, bár simán elpepecselek egy órát fékenként a beállítással, viszont utána elképesztően jó lesz. Bár tudom, a tárcsa más téma.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Giant Talon 1-ről mik a vélemények? Főképp aszfaltos túrázós felhasználás lenne, minimális, és könnyű tereppel, de aszfalton azért előfordul nagy tempó (60-70) erős fékezéssel, illetve járdaszegélyre ugrás is a hátsó kerék emelése nélkül, de nagy nyomásra fújt gumival. Van olyan alkatrésze, ami erre gyenge?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Elektromos autók - motorok
- Starfield
- Befutott az Arcane animációs sorozat új évadának legfrissebb előzetese
- Gaming notebook topik
- Kibővített előzetest kapott a FragPunk
- Milyen TV-t vegyek?
- Elden Ring
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...