- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy Tab S6 - letett valamit az asztalra
- Mini PC
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz KaraDani #49385 üzenetére
Pöpec Mikor találkozzunk?
kb 3 órányi autókázással, és budapesti bringaboltos rohangálással végre sikerült nyeregcsövet találni Mg pálcás nyereghez. Mindenhol csak olyan 27.2-es csövek voltak amiknek a felfekvő része ~ max 2.5 cm, az pedig ilyen puha anyagú pálcához kész öngyilkosság.
Egy teljesen alap, majdnem 4 cm felfekvésű, Zoom csövet sikerült szerezni, ami el fogja látni a funkcióját, míg nem kerül helyére egy normálisabb, könnyebb modell."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #49386 üzenetére
Na igen... most nálam is alternatívában van egy robogó megvétele, és etanolossá alakítása, de elsődlegesen a jövőbeli tandíjamra gyűjtögetek.
Nyeregcső? úgy saccra 350-400g van benne anyag, az tuti. Majd nekem jó lesz a crossomba. Már csak egy merev villa kell hozzá, meg az, hogy a 29"-ből visszakerüljenek bele a kerekek, az meg kapjon egy új szettet. Utána, ha öcsémnek nem kell, valsz adom el. egyben.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Nekem is egyenes az első villám. Annyi a difi, hogy nem olyan rugalmas, mint egy nagyobb előrenyúlású, viszont rövidebb lesz a tengelytáv, és direktebb a kormányzás, ami pl kátyúkerülgetés miatt sztem jobb.
Meg ennek a váznak annyira meredek a fejcsőszöge, hogy jobb bele ez az egyenes villa. Szemre nem hogy nincs meg az optimális 73°de még 70° sincs.(#49396) Nyugdíjas Nem hogy "körbeszembeszél" volt, de mihelyst lement a nap, iszonyat mód lehűlt a levegő.
(#49401) Ariadne, nem kell félni a távtól. Végig sík, meg a bicikli úton megyünk. Gyakorlatilag arról fog szólni a dolog, hogy libasorban fog szüttyögni a nép a vékony aszfalton, mert a jó időnek köszönhetően még több ember el fog menni.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz KaraDani #49459 üzenetére
Mennyi lett tisztán a visszaút Szobtól? 1 óra - 55 perc?
15:01-kor csináltam az utolsó farakásos képet, 1x megálltunk fáradt olajat leereszteni, meg WC csészét fotózni.Jó volt ez a kis túra, vörösre sikáltam a vádlimat, mire lejöttek róla az olajfoltok.
Hazaértem, most kicsit megpihentem, és frankón mehetnékem van.A muffin finom volt
Viszont sikerült 2,5 WC-csészét fotózni, szóval megérte az út.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #49563 üzenetére
Szerintem ez már a végeredmény.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #49626 üzenetére
Uhh, azért a Schwalbe nem mai gyerek.
Apum még jó 10-12 éve (ha nem több) hozott Ausztriából pár presta szelepes mtb belsőt (kompletten cserélhető szeleppel), a dobozba rejtett kis pipa alakú nyomásmérővel.
de kb 2000 óta itthon is lehet kapni schwalbe belsőt, meg külsőt, csak nem volt olcsó."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz spanyoll #49651 üzenetére
Ajánlom a következő írások végigolvasását.
Mennyibe kerül egy kerékpár?
Milyen kerékpár való nekem? – 1.
Milyen kerékpár való nekem? – 2.Sajnos ez a nagyon alapszintű kerékpárok már annyira az alja kategória, hogy senki se ajánlaná egyiket se jó szívvel, semmilyen kompromisszummal, egyedül csak nyári viskóba, a telekre, otthagyni, évente 20-30km-t tekerni.
Lehet hogy úgy érzed, hogy rengeteget kibírt, de ha használtál már egy komolyabb biciklit, és ráérzel, hogy hogyan is kell működni egy biciklinek, akkor nem lesz elég a 20-25E ft-os kerékpár."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Elsősorban Memét kérdezném:
A színes Shimano bowdenházak érkezése mikorra várható, vagy idén is felejtős ahogy a korábbi években? Szeretném az unalmas fekete házakat lecserélni a vázzal harmonizáló kékre, de nem szimpatizálok valamiért a Sacconnal."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #49680 üzenetére
Nem szeretnék ilyen előre vagdosott szettet venni, magam szeretném méretre vágni, köszörülni, nem kell a plusz csomagolással járó hulladék. Plusz nem kívánok 9000 Ft-ot kiadni egy ilyen készletért, ha 300 ft-ért kapok méteréért színes Saccon bowdenházat, és 4-500 ft-ért köszörült, rozsdamentes bowdeneket.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Hmm... baba. Van annyi belőle, hogy kb egy hónap múlva is legyen (2m fék, 1,5m váltóbowdenház)? Csak akkor akarok vele komolyabban foglalkozni, vagdosni, szétszedni, mikor megvan az új pár felnim, meg az új váltó.
Mach1 Sub Zero felnivel kapcsolatban van valami tapasztalat? Csak mert annak a 28"-os változatából (Mach1 250 disc) kerítettem 2 db 500-510g közöttit, a mostani kőnehéz Rigida zac 2000 helyére.
Alapanyagra ugyan az, mint a Mavic A317, súlyra is ugyan ott van, kb méretekre is, az illesztésnél nincsenek hegesztve ugyanúgy 3 kamrás, de mégis fele annyiba kerül. (Remélem csak a név miatt)"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Kloden #49715 üzenetére
Igen, nekem is ilyen van. Nem szalajt, inkább, csak olyan, mintha egy rendes racsnis agyhoz képest 1 ugrással később zárna a szerkezet, de még mindig nem fordul annyit, mint amennyit egy kontra fékes agy.
Engem nem zavar, ikább csak a súlya egy picit, de az se lényeges, mert lényegében a tengelyen van rajta, nem szól bele a centripetális erőbe.Vedd úgy, hogy gyakorlatilag kinyírhatatlan a szerkezet, ennyi negatívum belefér.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Váááh, oda csak a divatfixisek járnak.
50-ből raktam össze a 10 kilós SS-emet, és még csak külsőt, meg láncot cseréltem rajta, mert elkoptak.
130E? Miről beszélünk? Ott vannak az új Csepel Royalok 84-ért, egész jó kis konstrukció. [link]Az agyváltónak az a baja, hogy a régi agyből ki kell szedni a kontra szerkezetet, ha szeretnéd rendes szabadonfutósként használni, és ha nem a kallantyús váltókarját szeretnéd használni, akkor olyan típust kell szerezned, aminek van modern megfelelője.
Pl a Sachs Torpedo 3-at később Sram T3-ként is gyártották. Ugyanannyit húz a régi kallantyú a bowdenen mint a markolatváltó, így rá lehet applikálni.Jó dolog az agyváltó, egy 3 sebességes elég is városba. (viszont egy régi, full acél agy nehéz) Legkisebb sebességet elinduláskor használni, középsőt haladáshoz, legfelsőt nagyobb sebességhez. Csak meg kell tanulni, hogy terhelés alatt nem váltunk, ellenben ha megálltunk, nyugodtan leválthatunk.
Csak ahhoz, hogy ezt megcsináld, értened kell mit csinálsz, meg szerszámot kell kerítened.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Miútán ideért hozzánk is a biciklis bumm, az élelmesek felvásároltak egy halom devecseri lomis bicajt, szétszedték, és nekiálltak halomra egysebiket, fixiket építgetni, és árulni. (most kicsit megcsappant az ellátásuk...) A tápos pesti lurkók meg viszik mint a cukrot Bringaguru, Hyperretro, stb.
Menj el a Csepel bemutatterembe, a VIII. kerületi Vásár u. 4-be. Ott az új csepel alkarészek (markolatok, kormányok, pedálok, nyergek, felnik, gumik, kormányszárok, stb legalább a szívárvány 7 különböző színében vannak.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Misály #49921 üzenetére
Csak egy észrevétel.
Tanultabb outisok, ha nagyon nagy fékerővel kell fékezni: a következő módon végzik el: egy picit fel kell emelkedni a bringáról, majd hirtelen úgy csinálni, mintha a bringát a földbe szeretnéd gyömöszölni, és közben behúzni a fékkart. Kb fele akkora is lehet így a féktávod.
Nem árt gyakorolni, olykor métereket jelenthet.Mellesleg az országútit nem városba találták ki, de már a nevében is benne van, de tény, hogy kemény aszfalton a legkisebb energia befektetéssel lehet vele menni.
Erről valami vélemény? Egy igazi félszerzet. Tárcsafékes cyclocross.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz F_Gergely #49933 üzenetére
Két, alternatív van:
- Veszel pl Shimano kompatibilis Sram 7 sebességes váltókart [link]
és mellé egy pár FR5-ös fékkart (sokkal merevebb mint a shimano megoldásai, így a fékerő is jobb lesz) Fekete FR5- 8 sebességes shimano kart használsz, úgy, hogy az első, vagy utolsó fokozatot nem használod. Ha jól lövöd be a végállást a váltón, akkor nem is fogod tudni túlváltani. [link] Ahogy perpill nézem, TX felett ez az egy alternatívád van, a korábban választott árkategorában, de én ezt venném inkább: [link]
Bowden húzás tekintetében a 7 és a 8 sebességes lánckeréksor megegyezik, csak a 8 sebességesen egyel több lánckerék van.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Jah, meg váltókar mellé, cserélje le a hátsó váltóját, az agyat, és a lánckeréksort is, mi? XD
Az 1:1 húzású Sram váltókarokat nem tudja Shimano váltókhoz használni, csak azt, ami 2:1 húzású (Shimano kompatibilis). Az X5-nek a Shimano kompatibilis változata ez: [link]"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz F_Gergely #49940 üzenetére
Egy kicsit fura kontrasztot mutat egy ilyen gagyi fékváltókar (mert valljuk be, az) egy BB7 fékkel, pláne hogy a nem éppen merev, nyúlós fékkar miatt nem is lesz olyan a fékerő, mint amit elvársz tőle.
Csupa múanyag, egyben van a fékkarral, ha borulsz, és eltöröd/elhajlítod a fékkart, akkor kuka az egész. Ha kikopnak a műanyag fogaskerek a váltókarban, akkor szintén kuka.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Kloden #49973 üzenetére
Kéne tudni, hogy mikori az a trekking bucikli, és hogy milyen mérető, ugyanis, a két gumi, amit kinéztél, eltérő méretű felnire van. Az egyik 622, a másik 635mm átmérőjűhöz.
28" 1,1/2 (42-635) Ez a régi méretű, "tanyabájk" felni méretre való gumi: 635mm-es felnihez, és felfújva ~42mm széles (
28" 1,75 (47-622) Ez a modern méret, (ill gyakran ilyen felni volt a régi orosz, és ukrán bicajokon) 622mm-es felnihez, és 47mm széles a gumi felfújva.
Meg kéne nézned, hogy milyen jelzés van a felnin, ill a mostani gumikon. Ezt a két számod figyeld (622, ill 635)
Érdemes lenne még megmérni, hogy milyen széles a felnid, ahol a fékbetét fogja, mert az meghatározza, hogy milyen széles külső mehet rá.
Yasec írása a külsőkről: érdemes végig olvasni, még akkor is, ha elsőre mégjobban összezavart, később tiszta lesz"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
- Ingatlanos topic!
- Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
- Ukrajnai háború
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!