- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Raspberry Pi
- Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Projektor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- NVIDIA® driverek topikja
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Sub-ZeRo #33967 üzenetére
Jol hangzik... benne volt a kalapban az is a cegesre, vegul dunlop bluresponse-t rendeltem auto-stoptol. Primacy4 nem fert volna bele a budzsebe (21ezertol volt, 20k/db volt a limit, a dunlop 18k/db), meg el se kopna ami fontos volt, hogy legalabb kozepes tapadas mellett halk legyen, mert az elantra kerekzaja nagyon magas, nem nagyon vannak kiszigetelve a sarvedok. Kivancsi leszek, hogy a gyari 2012-es kinergy ecokhoz kepest milyen lesz a hangja. Ugye ez mar sokaknal bevalt gumi, ezert nagyjabol kockazatmentesnek erzem. Alapbol hankook ventus prime-ot rendeltem volna, azzal jok a tapasztalataim, de az 71db a dunlop 68-aval szemben, az meg nem mindegy
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz forceberg #33980 üzenetére
Ja az semmi, fekporral egyutt lejon. En az alut hagynam fent telire is - btw a cegesen pont 5 kullos 16” alu van, 7. eve, semmi baja nincs, pedig egesz evben ez van fent es evi 2x szerelik, plusz sajat autoimon is az volt es nem volt vele problema. Fekportol sokkal hamarabb lesz koszos a feni, mint amit masok vagy az eso felcsapnak ra.
-
rbalint88
addikt
-
-
rbalint88
addikt
válasz sutszi #34021 üzenetére
arra jó ez a matador 18 körül. mondjuk még azzal is majdnem 50ezres buli lesz egy pár szerelve, elég durván emeltek árat a gumisok az elmúlt időszakban
múlt héten 16" gumi le-fel, centrír, szelep, alufelnire 14k... két éve ugyanez 8k volt... tavasszal 17" alu szerelése 12k volt még "csak".[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz speedernet #34096 üzenetére
Milyen auton? Nekem az audin gyari ajanlott nyomason jo, az alfan kellett bele meg egy tized.
-
rbalint88
addikt
Ugyanilyen ecocontact volt a gyari szereles a splashen, a meret is hasonlo (165/70r14). 6-7 evesen fossa voltak repedve, pedig garazsban allt vegig az auto es telen is ott voltak tarolva a kerekek. El kell fogadni, hogy a mai abroncsok 5-6 evre vannak tervezve, utana eloregszenek. Ekkora futasra megerne inkabb negyevszakosban gondolkodnod.
-
rbalint88
addikt
válasz #72806656 #34156 üzenetére
Ez csak azon mulik, havi hanyszor akarja megtenni az utat es ezen kivul mennyit jar az autoval. Eves futasteljesitmenyt kellene megtippelni. Negyevszakosbol inkabb kiegyensulyozott vagy telies iranyba mennek el. Ami mellette szol a ket kulon szettel szemben, hogy akkor se szivja meg, ha a Tatraban lehavazik, ami egy nyarival megoldhatatlan feladat lenne. Cserebe szelsoseges korulmenyek kozott ovatosabban kell menni. Szerintem vallalhato kompromisszum. Az anyagi megerossege a futas mellett a gumimereten is mulik, vannak olyan hulye meretek, ahol a ket szett alig dragabb, mint a negyevszakos.
-
rbalint88
addikt
válasz #72806656 #34158 üzenetére
A futas miatt hatareset gazdasagilag, a meret necces negyevszakos szempontbol, ennyire peresben ritka es draga (nem annyira keresett). Gondolom valami kisebb/regebbi auto, ha ket kulon szett lesz, elgondolkodnek telire egy 15” lemezfelni szetten, ott szerintem nagyobb es joval olcsobb a valasztek teligumibol es a katyukat is jobban viseli.
-
rbalint88
addikt
válasz DJ. Ru$y #34312 üzenetére
Arra a hankookra tobben pnadzkodtak, hogy gyorsan oregszik, en is ereztem az iro mulasaval, hogy gynrgul a teljesitmenye. Nexen winguard wh3-at es bridgestone lm005-ot figyelem, mindketto dragult mar egy ezrest a kedvenc helyemen ebben a meretben (17 vs 18, 22 vs 23)
-
-
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #34392 üzenetére
Arra szerintem jo lesz a Kleber oda
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
Ha tenyleg egesz evben ezt hasznalod, akkor szerintem conti vagy goodyear. Par durvabb havas napert (max az ev 10%-a) kar lenne az ev tulnyomo reszere kompromisszumokat kotni. Szerintem amugy kibirna a conti is 4 evet, de 3 evet tutira es tapadasi szempontbol az a legjobb. (Ha sikerul elinteznem a negyevszakositast a tartalekauton, akkor biztos az megy fel ra)
-
rbalint88
addikt
válasz Csabroncka #34472 üzenetére
a 986MG passzolna hozzá.
egyébként ezek replika felnik, az olcsóbb független gyártók felnijeinek szintjét tudják kb. mondjuk egy borbet esélyesen minőségibb, ők talán még mindig gyári beszállítók is. -
rbalint88
addikt
válasz K Norbi #34475 üzenetére
De komolyan... akinel nem kopik el egy szett 3-4 ev alatt, az jobban jar a negyevszakossal, mert egyszeruen nem talalsz olyan gumit, ami kihuz 6-8-10 evet eloregedes nelkul. Ceges autom 7 eves, meg a gyari szerelesu hankook kinergy eco volt rajta 105e km-nel (meg a teli is 7 eves barum polaris 2, az is kuka). Minta meg volt rajta 5mm, epp csak eletveszelyes volt, mert eloregedett. Sima fekete aszfalton is balra felfele elindulasnal alig lehetett gyorsitani vele, mert egybol kiporgott, de fekezesnel is ugyanolyan szar volt. A dunlop bluresponseokkal mintha kicsereltek volna, meg lehet allni es el lehet indulni vele normalisan. Tegnap direkt probalgattam, csak keszakarva, durva pedalkezelessel lehet icipicit elporgetni a gumit ugyanott, ahol az oreggel alig birtam elindulni.
Szoval a kompromisszumait is figyelembe veve is jobb valasztas lenne a negyevszakos sokaknak, akik keveset jarnak az autoval. Egy ujonnan 90%-ot tudo gumi 3-4 eves csereperiodussal 70%-nal ledobva meg mindig jobb, mint egy 100%-os, amit 20%-os allapotig lehasznalnak, mert hat meg sok rajta a minta... -
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #34606 üzenetére
Ebben a meretben ez igencsak jo ar erte (nem veletlenul a kedvenc gumis boltom), de en nem mernek ennyire nyarias negyevszakost felrakni. Az a baj, hogy ha veletlenul leesik nemi ho, akkor azt nem lattak jonni, kaosz van, nincs idoben eltakaritva, odafagy, cumi van. Olyankor meg telivel is szenvedos kozlekedni, foleg ha nemi domborzat is jon szembe (bp budai oldalon elofordul), ott egy ilyennel elverzel. CC-nel nyariasabbat meg awd suvra se mernek rakni.
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #34616 üzenetére
Nem is a friss hoval van a baj, hanem amikor mar szettapossak es kvazi jeg lesz. Az a jobbik eset, ha nem tudsz elindulni, akkor van igazan para, amikor fekezesre nem tortenik semmi. Es nem kell felmenni a Grossglocknerre megbaszodni, Bp 2.keruletben HA leesik a ho, akkor biztosan szopas lesz. Volt mar izzados helyzetem telivel is, telies negyevszakossal is (bar ott elorelatobb voltam), de nyarias negyevszakossal mar tuti megcsuktam volna az autot. Aztan meg tobbet inkabb nem indulok el hoban, ennyi erovel meg lehetne rajta nyari is
-
rbalint88
addikt
tippre nem túl nagy haszonkulccsal dolgoznak, simán lehet, hogy valóban elfogyott az a beszerzés és azon az áron már bukó lett volna kiszolgálni. sajnos az én szakmámban is 5-15% közötti árrésekkel lehet csak dolgozni, a gumipiac is eléggé kompetitívnek tűnik, így érthető, hogy visszamondták a rendelésed, de az is tény, hogy elég rosszul kommunikálták.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #34862 üzenetére
Nem kell hozza bonyesz aszf. Csak annyit kell beleirni, hogy a megrendeles az emailes vagy telefonos megerositesuktol el, az automata visszaigazolas csak azt a tenyt rogziti, hogy ok megkaptak a megrendelesed. Sajnos nalunk is elofordul utolso darabos vagy kulso keszletes termeknel, hogy nem tudjuk kiszolgalni a vevot, mert idokozben elfogy, tobbet rendelnek, mint a keszlet stb. Csak az a nem mindegy, hogy ezt hogy kommunikalod le
-
rbalint88
addikt
A4 cabriora, szezonban sztem max 2000km-re jo lesz a Polaris 5 vagy azzal mar tomeggyilkosnak minosulok?
205/55R16, a masik jelolt a kleber krisalp hp3, de az 1-2 szar volt, ugyhogy kicsit tartozkodom a markatol. -
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #34916 üzenetére
A cegesre penteken rakatom fel... inkabb jarok ket hetig ovatosabban, mint vergodjek ketszer vele.
-
rbalint88
addikt
mennyi lehet a reális értéke egy szett gyári Suzuki acélfelnire szeretl 2 éves Hankook W452-nek 165/70R14 méretben? legalább 6mm-esek még a gumik, nincs bennük 10k km se.
illetve dunlop streetresponse, szintén két éves, szintén max 10k km, min 6mm, ugyanez a méret, de ez csak gumi lenne.nagyon gondolkodom, hogy átverem a rendszeren a négyévszakost, mert nekem kell cserélgetni és unom rohadtul. plusz idén eddig 1200km került az autóba...
ugrana rá egy conti asc vagy goodyear vector2, esetleg vredi quatrac5, aztán le lenne tudva 5-6 évre. úgyis garázsos autó, az UV nem fogja megenni tutira.[ Szerkesztve ]