- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- TCL LCD és LED TV-k
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen TV-t vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD AM1 "Kabini" platform (Athlon és Sempron)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Trösztellenes vizsgálatot indíthat az EU a Microsoft és az OpenAI ellen
it A jelentések szerint az EU trösztellenes vizsgálatot indíthat a Microsoft és az OpenAI, valamint a Google és a Samsung együttműködése kapcsán is.
-
A Way Out - Túl a 9 millión
gp Újabb mérföldkövet ért el a kooperatív játék, amely a Hazelight legnépszerűbb alkotása lett.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MM
őstag
Sziasztok,
Adott egy Renault Kadjar, második autó főleg női sofőrrel, 10K km/év, főleg ovi/iskola járat hét közben, de a km-ek nagyja a Nagypapa járat havi 1-2x ~300 km autópálya/országút.
Eddig a gyári Conti Eco Contact volt fent nyáron, Barum Polaris 5 télen, mindkettő 2019-es gyártású, 4 szezont futott, ami 20-25K km / garnitúra összesen. Mindkettő tette a dolgát, nem volt rájuk panasz.
Mivel eldöntöttük, hogy nálunk tölt majd az autó további 4-5 évet, nem várnám meg, hogy elöregedjenek ezek a garnitúrák, illetve az évi 2x gumicsere egyébként is már kb 50K/év a gumihotellel együtt, (2 éve még a fele volt) ezért arra gondoltam, most kéne egy jó 4 évszakosra cserélni.
Szóval fentiek alapján keresnék 4 évszakos gumit, gyári 17" felnire 215/60 R17
méretben.1. kérdés: most cserélnétek, vagy fél év múlva, vagy 1 év múlva?
2. kérdés: átolvasva az eddigieket (kb 1 óra célzott keresgélés a topicban), a Goodyear Vector 4S Gen3 lenne a befutó szerintem (lentebb kifejtem miért), mi a véleményetek?Ebben a méretben kb 53e -> 42e /db szórnak az árak a CC+ -tól a Hankook 4S2-ig. Ezzel a futással újabb 3-4 évet ki kellene bírnia, így azt a gumit keresném, ami a legjobb allrounder.
Baleset elkerülés szempontjából inkább a téli reakciókat (havas/jeges úton) illetve az aquaplanning tűrést tartom fontosnak.
Téli guminál pl. fenti Barumot átlagosnak mondanám ezekben, de volt pl. régen Hankook Icept RS2 téli gumi cégesen, az mindenen IS csúszott télen, borzasztó volt, az EcoContactok pedig aquaplanning terén nem jeleskednek. Winter Contact TS 850p/870p a másik véglet, a legjobb téli gumik amiket valaha használtam.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Most az interkontinentális rombolóba várhatóan évi 10K kerül, és mivel 200K egy szett értelmezhető gumi rá (Ventus Prime 4 bő 40k, a többiek bő 50), 4 évente 4-500ezret a gumira borítani kicsit sok lehet ennek függvényében.
1,3t, viszont a CC2, Quatrac Pro, 4S2, SF2, A005 félek túl kompromisszumosak; összevetem (az mérési adatokat hasonló tesztben) azokkal a nyárikkal, amik a listán vannak, milyenek hozzá képest.
A 4S^2 az 2 év után érezhetően romlott, főleg hidegben; a többi 4S-nél is ez a tendencia, inkább hidegebb, nedvesebb/téliesebb fronton romlik jobban?
Mivel a 208on CC2 van, ami relatív jó télen, így a nagy autóra mehetne valami kicsit nyáriasabb, azzal inkább akkor megyünk többet/gyorsabban/megpakolva.
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BrandonXXV #55998 üzenetére
4 evszakos 16-osban eleg. 205/55R16 a meret ugye? Hamkook H750 vagy Vredestein Quatrac jo. Esetleg felette a Goodyear Vector, Michelin CC2.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #56037 üzenetére
Nálam is a kalapban van a CC2 a talján taligára (aka Alfa Romeo MiTo), bár kicsit másabb hangolású lett, mint a CC+, de azt nagyon szerettem a Jazzen.
A másik versenyző a Hankook H750, olcsóbb (160k vs 220k), de várhatóan hamarabb romlik, mint a Michelin.Az említett Suzuki topikban már 2-3 napja megy a diskurzus, vannak az előítéletesek, akik sosem próbáltak modern 4S gumit, és vannak a tapasztaltak, akik próbálnak rácáfolni a prekoncepciókra inkább kevesebb, mint több sikerrel. Én is próbáltam, de már elfáradtam.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Másoknál is hasonló volt a tapasztalat mint nálam (kb 2 év?) a 4S²-vel?
CC2 tippre 3 télig lesz jó, akkor már megéri a felárat.Kaptam téli szettet (randa alufelnin) a C4 ST-hez, gondolkodom hogy CC2 fel a gyári kerékre, aztán ha nyáron nem elég jó, átrakom a másik felnire télire. 80-100k/szett árnál és évi 30k km-nél nem gondolkoztam ezen a nagyobb autónál, de már kevesebbet megyek és 200+k egy szett rá (és ugye kettő kéne).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz nyuzoka #56160 üzenetére
Ezt nem raknám vissza autóra, újkori tudásának 6x-7x százalékát tudhatja.
Szerintem is gáz, így még talán megveszik olcsóért, 1-2 év után senki sem és kuka.
A 19es Conti PC6 még szép, a szintén 19-es GY 4S icipicit repedezett (év 2/3ában ez van az autón) ugyan de sokkal jobban néz ki (mint a 2 éves Hankook 4S).Általánosságban azt tapasztalom, hogy a repedezettséggel arányosan romlik (nedves) úton a tapadás kb.
solyomferi: Quatrac Pro, CC2.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz fant0mi #56262 üzenetére
Lehet, rémisztő volt a fotóm, így vettem azt az autót.
Ha sózás (NaCl vagy CaCl2) után lemosod a felnit, vélhetően nem lesz semmi baja.Nem vagyok a 4S gumik barátja, bár télre el tudom képzelni. Illetve apámnak (78) azt tervezek venni ha elkopik a jelenlegi nyári vagy téli szettje, abból viszont csak a legjobbat (jelenleg CC2).
-
Teasüti
nagyúr
válasz MC Pite #56280 üzenetére
Mi az az 1.6 centi? 1% esetleg kevesebb?
Az a gond ezt az egyet találtam Marketen, gumival együtt 100 fontért. Csak az acélfelni 260 font újonnan. Valamint volna egy szett újszerű Michelin CC2 rá ingyen bontva (felcserélve a vásárlandó kerekeken lévővel és akkor az a donor kocsi megy a bontóba), szóval a 15-ōs méret előtt előbb ezt elkoptatnám. ET28 van csak. Menettulajdonság kétlem, h érezhető csorbát szenvedne, csak rámegy-e?
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz tboldi #56288 üzenetére
Igen és hamarosan nekem is le kéne cserélni a CC+-t. Évjáratilag decemberben lesz 5 éves, de csak nyáron lesz 4 éve az autón. ~50 ezer km van bennük.
Most már csak maximum 5 ezret megyek a Korzikával évente, szóval még ezt az évet kihúzzuk együtt.
Egyelőre figyelem a piacot, de a GY és a Vredi a nyerő eddigEladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
MC Pite
veterán
válasz -secret- #56329 üzenetére
Van egy kávém rá hogy ez nem egy könnyű autó.
Biztos hogy a Ventus szintje alá akarsz bemennivagy egy nyergesvontató pótja alá?Firestone most nem tudom milyen, de korábban piszok gyorsan revült/romlott az újonnan sem acélos teljesítménye.
Szerintem legalább ennyit fordíts rá (akár S1), vagy ha spórolni kell, akkor CC2 (3 évente).
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
Sokan kérdeztétek, mit csinálok épp.
Az imént rendeltem meg 4 db CC2-t az Automaxtól. -
BaLee
addikt
válasz z0d1@Ku$ #56366 üzenetére
Tavaly voltam hasonló helyzetben, ugyanebben a méretben nézegettem.
1. Goodyear Vector 4Seasons Gen 3 (itt a Gen3 a jobb, de kb. egy árban van a Gen2-vel szóval nem is kérdés)
2. Quatrac (gyártják még)
3. Hankook H750Ez a sorrend kb. Árban is.
Végül nálunk mondjuk CC2 lett, az kb. Goodyear árkategória.
Quatrac volt a cél csak pont vásárlás előtt emeltek annyit, hogy ott már nem sokkal került többe a CC2. Hankook is teljesen vállalható, de lehet ~1-2 szezonnal hamarabb öregszik el mint a többi. -
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #56409 üzenetére
Continentallal van jo tapasztalatom oregedes teren. Illetve Primacy 3 es a 4 evszakos CC amivel van meg szemelyes xp, azokkal sincs gondom.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Én mondjuk tökre el tudtam volna képzelni egy kisköbös dízelt is ebben a kasztniban az európai piacra. Az 1.3 Multijet (VGT-s, 90 pacis verzió) elég kellemesen mozgatta az Ypsilont, a hasonló fizikai paraméterekkel bíró Jazz-ben is tök jól működhetett volna.
És hogy ON is legyek: szép tiszta lett az Alfa összes felnije, minden ragasztómaradvány levakarva, nem is kellett sósav vagy vaníliakorong, csak Prevent matricaeltávolító, sebbenzin és Brigéciol. Jöhetnek a CC2-k.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #56563 üzenetére
Kérünk képeket!
Nekem ma adták fel a CC2-ket, holnap-holnapután megérkeznek, és legkésőbb péntekig megpróbálok bekuncsorogni egy gumishoz, szombaton már az új papucsokkal szeretnék a Concours-ra menni.
Nyomás: a Jazz esetén +0,1 vált be a gyárihoz képest, vagyis elöl 2,3 helyett 2,4, hátul meg 2,2 helyett 2,3; az Alfán eddig nem érdekeltek a tizedek, így is, úgy is kuka mindkét pár téli (de nyilván nem lapos gumikkal járok/jártam).
Cserélgetés: én jóformán V-mintás gumikat használok, de apum WagonR-én csak a tengelyek között szoktuk cserélni a nyárikat.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Fent vannak a CC2-k, 16500 Ft-ot fizettem a szerelésért. Az eleve legpadkázottabb felni peremén talán lett egy újabb vékony horzsolás, de nem tudom bizonyítani, és lehet, hogy én emlékszem rosszul, úgyhogy nem megyek vissza reklamálni. Minden más okésnak tűnik viszont, az autó most magasabb lett (kopott 205/45 helyett zsír új 215/45).
Lőttem két képet, a másodikon a peremvédő mérete lenne a lényeg, hogy csatlakozzak a témához:
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
CC2 első tapasztalatok
Pénteken szereltettem fel, tegnap meg már be is lettek koptatva egy Móvár-Bfüred-Móvár trippel.
- 205/45R17 helyett a szintén gyári 215/45-öt választtottam, érezhetően kényelmesebb a valamivel magasabb oldalfallal, kevésbé fájdalmasak az úthibák;
- A nagyobb méret és a 35 mm-es ültetés ellenére nem ér bele semmibe;
- Nincs benne semmi meglepő, de sokkal jobban tapadnak a mostani időben (hol esik, hol nem, 10-15 fok), mint a 6-8 éves, felemás téli gumik, nem avatkozik bele annyiszor az ASR és az ESP;
- Hogy mennyire zajosak, nem tudom, továbbra is a szinte üres kipufogó a domináns ;
- A km-óra pontatlanságán sikerült javítani, korábban az 50 valójában 47 volt és a 130 inkább 123-124, most az 50 49, a 130 pedig ~127.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
PC6 mintha legalább 6,5 mm lett volna emlékeim szerint. 4S² 7mm volt, CC2 se hiszem hogy több.
Bár P4-nél a Michelin dolgozott már azon, hogy kopottan is jó/jo b legyen, így a használt eladást leszámítva nincs hátránya elvileg (nyilván az alacsonyabb profil alacsonyabb blokkot jelent, amivel kicsit stabilabb). Plusz lassan kopós fajta.
focvis: Jogos, 6mm, elírtam .
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Frenky89
őstag
Sziasztok!
2007-es 1.4-es Jazz-re keresgélek abroncsot 175/65 R14 méretben.
Évi 10-12e km, 99%-ban munkába járás Szeged környékén, néha-néha egy kis Bakony és Ausztria.Saját kútfőből a Hankook Kinergy 4S2-t találtam 20e körül.
Láttam, hogy eléggé "megy" a CC2, de azt nem találtam ilyen méretben és kb. +10e is.
Amúgy könyv szerint 185/60 R14, vagy a garázsban porosodó alufelni bevetésével, 185/55 R15 lehetne még.
(Ellen)vélemény?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Frenky89 #56658 üzenetére
A CC+, ami elérhető 185/55R15-ben, kiváló választás szerintem annak ellenére, hogy viszonylag régi fejlesztés már. Mindenesetre én imádtam a saját 2006-os Jazzemen, 5 évig használtam ezeket a gummancsokat, amíg át nem passzoltam anyumnak az autóval együtt. Persze érezni rajtuk, hogy már nem egészen úgy tapadnak, mint újkorukban, de még simán alkalmasak a biztonságos közlekedésre, messze vannak az életveszélytől.
A Hankook is tök jó a legutolsó tesztek alapján, csak a felhasználói visszajelzések azt mutatják, hogy 2-3 év után eléggé leromlik a teljesítménye. Majdnem ilyet vettem a Jazz utódjára (Alfa Romeo MiTo), de ez a gyors degradálódás elriasztott, és végül CC2 lett.
MC Pite említette, hogy előnye nem nagyon lesz, ha felteszed az aluszettet, de a saját tapasztalataim alapján hátránya sincs igazán. A 83 nyamvadt póniból a könnyebb lemezfelnivel sem lesz 83 Kincsem.
És a komfortra sincs túlságosan hatással, a 185/55 is ballonosnak mondható még.[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
őstag
Csak az utolsóra válaszolok, de köszi az ajánlásokat mindenkinek.
Ez a Hankook nem túl bíztató. Ha jól bogoztam ki akkor a Laufenn G Fit 4S hasonló problémákkal küzdhet.
Akkor Quatrac 5, vagy CC+, vagy AllSeasonContact?
XL-ségnek van jelentősége? Jazz-re elegendő lenne a 82 T.
Quatrac 5 nem XL, CC+ az, a Conti-ból meg van ilyen is, olyan is. -
MC Pite
veterán
válasz Frenky89 #56687 üzenetére
Lauffen újonnan se jó, és gyorsabban öregszik.
Q5 elmegy, de nekünk Agilán a Nexen jobban teljesít.
Ha CC+ van, az vennék, ASC téliesebb.<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Frenky89 #56687 üzenetére
Felesleges az XL, mert nem nehéz autó a Jazz. A CC+ és az ASC jobb mint a Q5, ha belefér a keretbe akkor utóbbi kettő jobb választás.
Nekem városi császkálásra viszont feleslegesen drágák. A Q5 felvitt a havas Mátrába is, nekem ettől nem kell több/jobb jelenleg.
Laufenn-t ne, az a Hankook alá van pozícionálva. Röviden: szr.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Teasüti
nagyúr
YouTube-on is csak US videók vannak és azok is többnyire bazi nagy pickup-oknál bütykös gumival, szóval nem annyira mérvadó hétköznapi európai on-road gumival.
Arrafelé elég vegyes vélemények vannak úgy tűnik. Van akinek bevált, van aki köpköd rá.Gondoltam kipróbálom mert a gumis így, hogy nem volt hajlandó átszerelni a használt gumikat (kizárólag újat tesznek csak fel), kézzel tettem át őket. Nem is akarok most gumikat látni néhány évig három szett felrakása után. Viszont egyszerűbb lett volna beleönteni egy marék BB Airsoft golyót, mint levinni kiegyensúlyoztatni.
Érdekesség:
Citroen gyári 17-es kereke a Cactus-on 20,1 kg gumival.
205/55 r16 Michelin CC2 16-os lemezfelnin 15,5 kg-nál megáll.
MC Pite
Én is fémszínűt kaptam, de legalább nem kívülre tették.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz tboldi #56796 üzenetére
Mondjuk autószerelő szakmával nekem elvileg képesnek kell lennem gumizni is, ha lenne mivel, meg is tenném valószínűleg.
Én feltettem a saját gumimat. Autószerelő se vagyok.
Kiegyensúlyoztatni vittem csak le, hát nem így kaptam vissza a zsír új felnit ami előtte lett kibontva, még kerékcsavar szűz?! Egy métert nem mentem vele és már össze lett baxva.
MÁS:
Kipróbálva viszont eddig csalódás a CC2 a Citroen-en.
Durván hallható morajlása van, ami nem tűnt fel se a Mercedes-en (w169), se a Grande Punton.
Ennyire halk lenne a Cactus, h zavar a gumi hangja?Illetve kitekert kormánynál kis gázra ad egy furcsa hangot, amit nem tudtam beazonosítani. Szerelő is hallgatta lehúzott ablaknál, ő se hallott még ilyet.
Tippre megnéztük a kerékcsavarokat nem-e érnek hozzá vmihez, de nincs semmi a féktárcsa mögött. Kerék se ér bele semmibe.
Szóval a gumi ad vmi hangot. Nem az a megszokott csikorgás, olyan mintha fék vagy csapágy lenne. De nem. Visszatéve a gyári kerekeket nincs hang! -
Teasüti
nagyúr
Ha jól emlékszem erre a tesztre, akkor konkrétan csak a Michelin CC2 esetén volt ilyen kijelentés, hogy kopottan se romlik igazán a teljesítménye. Nem általános érvényű az 1.6 mm. Zuhiban meg ésszel kell menni.
Én előző kocsimat úgy vittem beszámoltani, hogy közel slick gumi volt rajta.
Nem csúszott meg egyszer sem. Esőben sem. Igaz autópályán nem voltam vele. -
Teasüti
nagyúr
Másrészt meg amikor az ABS-en múlik a dolog, akkor semmi se lesz ideális. Szóval a száraz úton való összehasonlítást szerintem el is felejthetjük. Legalábbis szárazon még egy közepes CC2 is megfogta a kocsimat eddig pikk-pakk. Közúton én egy kezemen meg tudom számolni hányszor csúszott meg a gumi a 17 évem alatt. Függetlenül attól milyen tré abroncsok voltak fent. Azért, mert határokon belül közlekedek, mint egy felnőtt. Amikor az ABS úgy igazán szerephez jut, az akkor lesz amikor a száraz tapadásnak csak a tizede áll rendelkezésre, vagy annyi se. Hó, fagyott út, őszi falevél, sár, homok, kavics, poros-nyálkás út, stb. Erre meg vicces azt mondani, hogy mióta fent van az X gumi, azóta nem hallottam az ABS-t darálni...
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
a gyári 17-es felnik a gyári gumival 19.5kg/db, és mivel a gumik már nem újak, onnan hiányzik közben 2mm gumi, a mérlegről biztos hiányzik most fél kiló..
Jah, Citroen nem tud könnyebb kereket gyártani úgy tűnik.
#56981Rick4
Na tessék! Én meg le lettem oltva, hogy gyári ET20 helyett ET28-at tennék fel...
#56985MaddeNNNN
CC2 is búg, ha ez megnyugtat. Egy jobban szigetelt kocsiban simán kihallani a különbséget egy nyári 3 csíkos mintázathoz képest. -
Teasüti
nagyúr
Erről jut eszembe.
Ha a CC2 vkinek overkill, mert nem látott havat 5 éve és ha lát is, akkor is max egy napra... Ő tud venni olyan gumit, ami alapvetően egy halk, kényelmes, sztenderd, 3 csíkos nyári mintázat, viszont bármilyen hőmérsékleten működik, mint a CC2? Szóval tapadjon 30 fokban is szárazon és 3 fokban is vizes úton.
Aztán ha leesik a hó, akkor aznap nem autózik.
CC2 nem rossz, nem rossz. De az új kocsiban nagyon kijön a hangja. Meg talán az út makro érdességét is jobban közvetíti, mint egy nyári. Vagy lehet csak azért tűnik úgy, mert hangosabb.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Dunlop ASP elég új. Tyre reviews-on nem láttam róla semmit. Igazából egész YouTube nem nagyon dobott fel róla semmit. Ellenben találtam egyet, ami tetszene. "Ultra High Performance" all-season, ami az Atlanti tavacska másik oldalán használatos. Michelin Pilot Sport 4 Season. Száraz és nedves tapadása a nyári gumik szintjén van, viszont minden hőmérsékleten működik.
Korlátozottan elmegy téli körülmények között is, ha nagyon muszáj.
Aztán elvileg ez a kategória nálunk nem kapható.
Na meg nem is csinálnak belőle városi autó méretet, csak bazi nagy 19-21"-os szörnyeket.
Pedig ez lenne a tökéletes gumi olyan helyekre, amik nem nagyon látnak havat, max egy-egy napra.Mondjuk az is megfontolandó átlag autósnak, hogy a CC2 futásteljesítménye durván túlmutat a többin. 60k mérföld, míg a Pilot 4 Season 45k-ra van kiírva.
[ Szerkesztve ]
-
Carvus
senior tag
Sziasztok,
SsangYong Korandora (2022) vennénk 4évszakos gumikat. Érdemes a SUV kiadásokat nézegetni vagy fölösleges? Árban nincs nagy különbség köztük, mondjuk érdekes, hogy Michelinnél a sima a drágább.
Michelin CC2 [link]
Michelin CC2 SUV [link]
Goodyear Vector 4Seasons Gen 3 [link]
Goodyear Vector 4Seasons Gen 3 SU [link]Vagy esetleg más ajánlás?
-
No.01
őstag
Tegnap nekem szegeztek a kerdest, h marpedig mondjam meg mi a tuti 4evszakos, mert egy benezett padka/katyu kinyirta a gumit (lehet a felnit is)
Eleve cserelni akartak, de meg nem iden.Nalunk volt sima CC es CC+ is, sot most lett CC2 is a csaladban. En csak az elso 2-t probaltam azokat viszont sokaig, tobb auton is.
Viszont az uj autora nalunk mar a GoodYear Vector4 Gen 3 kerult es igaz meg szemelyes tapasztalat nelkul de azt kell mondjam, h nem biztos, h jobb ennel a CC2. (a hugomat hiaba kerdezem neki szerintem fel sem tunik, h mas lett a gumi)Szoval aki a legjobbat keresi egy kis/kozepes SUV-ra annak mi lenne az ajanlas?
(viszont ok az atlagot autozzak ~16e/ev. Es azert nem lesz kulon teli/nyari mert nincs hely es veszodni sem szeretnenek. Inkabb elkopik es legyen friss 2-3 evente. Ezzel mondjuk es szemely szerint tudok azonosulni mert a csaladban is sokan hiszik azt a tapasztalatok ellenere, h egy 4-5 eves gumi meg tok jo holott erezheto a kulonbseg hiaba van meg rajta minta boseggel...)[ Szerkesztve ]