- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Már javában tart a Steam Summer Sale!
gp Még közel két hétig tart a szokásos leárazás, biztos akad olyan játék amit érdemes lehet megvásárolni.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ok, köszi akkor nem csábulok el CC2 felé (bár a nedves műgyantáról megvan a véleményem
), a nyárias akkor nyárias. Maradok téliesnél, bár sajna a GY vector 3-ról olvastam most egy közvetlen rossz tapasztalatot a suzuki forumban (igaz az biztos jóval kisebb méret mint a 18-as amiben én keresek).
-
kenguru99
aktív tag
válasz
rbalint88 #50492 üzenetére
Egyáltalán nem biztos, hogy ugyanott, ugyanazon a felületen készült a teszt. Változhatott az asztfalt és a műgyanta felülete is. Hőmérséklet, páratartalom, sofőr, mérőműszer. Ebben annyi a változó, hogy a büdös életben nem fog senki kétszer ugyanolyan mérést kihozni egy év különbséggel. A trend azért kiolvasható. CC2 nem lett jobb műgyantán.
@Tom1939
Rossz teszteredményt én még nem láttam a Vector 3-ról. Az, hogy egyvalaki szubjektíve lehúzta az nem sokat (leginkább semmit sem) számít.[ Szerkesztve ]
-
válasz
MC Pite #50496 üzenetére
Teljesen jó a logika, én is ezt gondoltam. 20 év nyári és téli csere után váltottam 4 évszakosra, sok Budapest és pálya használattal (évi 20k nagy autón, 9k asszony pajtásén). Az első nagyobb hóban csinált olyat a CC+ pesten amit nem tudtam elviselni (és asszony pajtás nexenje nem). Ezután tértem át én is nexenre. Igen nyáron rosszabb vele de a frászt nem hozta rám soha. Szóval elméletileg nekem nyárias kellene, de a téliessel lettem nyugodt
-
válasz
herdsman12 #50498 üzenetére
Egy havazásos napon egy olyan utcában ahol középen aszfalt van a szélen pedig ahol parkolsz macskakő leparkolás közben extrém óvatosan is kontrolálatlanul csúszott. Szerencsére a padka megfogott de csak azért mert 3 km/h-val csináltam a műveletet (Scross + Allgrip + automata + CC+). Ugyanott egy körrel később (gyereket hoztam vittem otthontól 3 km-re) feleségem honda jazze (1.3 első kerekes manuál + nexen blue 4 évszakos) probléma mentes. Azóta Scrosson is nexen van. Nyáron nyúlósabb, de télen semmi probléma.
-
Winne
nagyúr
Köszönöm a válaszokat!
Több tesztet végigbogarászva a Michelin cc2 tűnik a legjobbnak nekem, remélem nem lövök mellé a 4 évszakosok között.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
athomi
veterán
Aki már több éve használ CC+-t az tapasztal havas, latyakos időben vonóerő romlást a korábbi évekhez képest?
-
athomi
veterán
Újként simán el mertem volna vele menni télen a Bükkbe, Mátrába, baráti társaságból ezt volt aki simán meg is tette. Azt gondoltam az idei télen még elmegy téli körülmények között, de úgy tűnik hamarabb öregedik, mint vártam.
CC2 látom nagyot javult havas körülmények között, de az vajon nem fog ilyen hamar elöregedni?
[ Szerkesztve ]
-
-
racerx
őstag
Nekem most lesz 3 éves a CC+. Tavaly amikor pár napban volt hó , akkro a reggeli még latyakos, le nem tisztított úton nem volt jó érzés vele menni.De ez tavaly kb 1 nap reggele volt. Idén vettem 2 éves kb 90 %-os Conti 850 téligumit jóáron. Nos áldtam az eszem a múl héten amikor a szakadó hóban kellet vezetnem. Más kávéház. Ugyhogy egyenlőre tavasztól későőszig marad a CC, télre meg a téli. Amúgy az égadta világon semmi baj sincs a CC+-al. A következő négyévszakosom valószínűleg ikább téliesebb lesz, de az még jópár év.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
herdsman12 #50529 üzenetére
Vredestein Quatrac nem volt opcio? Telen jobb lett volna mint a CC+.
#nincsbennetarcsi
-
herdsman12
őstag
225/50 R17 négyévszakos defekttűrő mostanában csak 3 féle létezik:
Michelin CrossClimate+
Pirelli Cinturato AS SF2
Bridgestone Weather Control A005 Evo
(Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 és a Pirelli P7 eltűnt a kínálatból)
Több helyen is a Bridgestone-t igérték pár napos beszerzéssel, de ezt a tesztekben jelzett kopás miatt kihagytam.
Pirelli lett volna, de azt vagy karácsony környékére igérték, vagy Goodyear árban adták volna.
Úgy alakult, hogy kell gyorsan az autó, ezért az egyetlen helyen elérhető CC+ lett.
Ha nagy gáz lesz, akkor a másik garnitúra felnire nézek télit.
Szerencse, hogy 2 hónapja idetaláltam, így nagyjából képbe kerültem gumi ügyben.
Regényt írhatnék a történtekről, 4xk-s Goodyear xy defekttűrő az egyik legnagyobb gumis cégnél, mikor jeleztem, hogy talán nem, akkor "megrendeljük, aztán majd kiderül", másik helyen "most nincs szezonja a négyévszakosnak", stb.
Pirelli hivatalos partnerek trükköznek a Tyre Life (2 év) garanciával...Más: Mennyire illik betartani a gyári cimkés guminyomást?
Előlre 2,0, hátra 2,4 az előírás, gumisok általában 2,2-t nyomtak minden kerékbe.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
herdsman12 #50532 üzenetére
Illik, foleg nem art legalabb az aranyokra figyelni
gyari ajanlashoz kepest +0,1 bar mehet, a CC azt szereti
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
herdsman12 #50532 üzenetére
A BS A005 meg nyariasabb mint a CC+, azt ne band.
CC-be mehet a gyari, +0.1 egysegesen. En is ugy hasznalom. Patent.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #50564 üzenetére
Jovore nekem is kell uj gumi. Tpms mar megvan. Erosen hajlok a CC2 fele. Nekem egyedul a nyari szaraz teljesitmeny fontos. Esoben amugy sem eszetlenkedek, telen meg keveset megyek.
#nincsbennetarcsi
-
Winne
nagyúr
Én ugye piti km-t mentem eddig a CC2-vel, de ezen a 205 se rúgott még el egyszer sem, míg a Quadrac téli 245 széles 2-es fokozatban is sokszor ugyanazon a hideg, de nem bő vizes úton. Eddig azt mondom virslinek tűnik, de meglepően jól indul meg és áll meg az autó a CC2-n, komolyabb kanyarsebességet még nem próbáltam, de majd elmegyek az elkerülőre a hétvégén.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
tboldi
nagyúr
Én is inkább a nyárias felé hajlok magamnak, a CC+ nagyon bevált nekem, ezért várom a CC2-t 185/55R15-ben.
Anyumnak viszont a GY lesz majd a befutó szerintem, az ő vezetési stílusához és felhasználási módjához jobban passzol egy téliesebb gummancs. Nagyon óvatoskodva vezet, nem keresi a határokat sosem, így gyakorlatilag sosem nyikkanna meg alatta a kánikulában, viszont egy jeges megcsúszásra nem biztos, hogy jól reagálna, fontosabb, hogy mínuszokban erősebb legyen.
[ Szerkesztve ]
-
BaLee
addikt
BÚÉK mindenkinek!
Írok pár tartósteszt tapasztalatot.Nexen N-Blue 4S (195/65 R14)
Egy 1200kg körüli kocsin van (90LE) és most szolgálja az 5. telét. Végre volt hó, ki is tudtam próbálni és meg kell mondjam még mindig maximálisan elégedett vagyok vele, télen, nyáron, nedvesen és hóban is jól teljesít. Először azt gondoltam, hogy 3-4 szezont szolgál akkor már elégedett vagyok vele de még most sem látom értelmét cserélni. Km mondjuk nincs benne túl sok olyan 20 ezret mehettem max ezidő alatt.Bridgestone Weather Control A005 (205/55 R16)
Egy 1300kg körüli Focuson. 125LE. Amennyire imádtam az első 2 évben most annyira kezd csalódást keltően viselkedni. Tél mondjuk sosem volt erőssége, nem is ezért vettem, de idén már esős úton is könnyen megccsúszik elindulásnál, amikor végre volt hó és ki tudtam benne próbálni hát már ott sem sok jót lehet róla elmondani. Ez volt a 4. téli szezonja de a következőnek szerintem már nem ezzel futunk neki. Km nem ment túl sok bele, talán 25k km szóval nem a kopás miatt ilyen hanem valószínű hamar elöregedett.
Szuper abroncs lenne amúgy, ha tovább hozná az első 1-2 szezon teljesítményét. Főleg a Nexenhez képest szembetűnő a romlás, mikor az egy olcsóbb kategóriás gumi és 4 helyett 5 szezon után sem éreztem rajta romlást.Szóval ez utóbbi ősszel cserés lesz, nyárra még marad mert szárazon nincs vele gond, utódját még nem tudom, egyelőre itt is a Nexen felé hajlok de majd nézelődök még. Nexen nagyon jó ár/érték arányú, ebben a méretben még 20k alatt kapni. CC2 szimpatikus lenne de nem 30 feletti áron, az 4 abroncsnál nagyon sok.
-
Richard!
addikt
CC+ után én is bevállalom, meggyőztetek. Pedig CC2-t akartam.
35 ezer és 2,5 év van a CC+-okban, repedezik, de még vállalható. Minta még van bőven.
Remélem addigra lesz 215/45R17-ben.Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Bajzath
csendes tag
Sziasztok !
Peugeot 206 cc 2003-as 135 Le gyári gumi méret 205x45 (16-os felnin van ) Feltehető rá 205x55-ös gumi , (esetleg 205x50 )vagy nem ajánlott ?
Köszönöm -
Qru
MODERÁTOR
válasz
vzsryl #50800 üzenetére
Astrara mehet a Vredestein Quatrac, esetleg Hankook 4S2. Ha egeti a zsebed a love akkor Michelin CC2 (nyarias) vagy Goodyear Vector 4S Gen. 3 (telies).
Skoda: Hankook VP eleg vagy Vredestein Ultrac. A PS4 az inkabb sport(os) verdara valo nem egy utazoszedanra. Persze megveheted ra, csak szvsz felesleges.
#nincsbennetarcsi
-
Ma a hóban CC2 simán ment. Egyszer nagyobbat is kellett fékeznem,de ott is tapadt.
Igaz 235-ös gumi,de nekem ennyi bőven elegendő. Normalisan használva nincs hátránya,nem érzem hogy ennél több kellene egy 4 évszakostól. -
Richard!
addikt
válasz
grabber #50804 üzenetére
Nálam a CC+ eléggé elhasalt havas úton úgy fékezésben, mind pedig gyorsításban. 215-ös gumi.
40-50-nél rendesen féltem, hogy leesek vele a főútról, pedig csak 3 éves a garnitúraEladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Black&White
addikt
4 évszakos gumit szeretnék egy MK1-es S-Maxra (225/50 R17) .
Megyeszékhelyen és vonzáskörzetében használom, cc évi 10e km-t. Hétvégente esetleg pályán, ide-oda.
Quadraxer-t és Quatrac Pro-t (sima Quatrac sajna nincs ebben a méretben) néztem eddig.
Jók ezek, vagy nézelődjek feljebb?Ti melyiket ajánlanátok? -
No.01
őstag
A kisfonokmnek van ilyen autoja. Novemberbe gondolkozott ezen a teman. Vegul hankook Winter Evo3 lett (sajat zsebbol) A masik versenyzo a Conti TS870 volt, de dragabb lett volna es a beszerzessel is voltak gondok o meg nem tudott varni. Mostanaig elegedett vele, de varja, h visszakeruljenek a nyari kerekek (az nyilvan jobban tapad :)
Saskakas18:
Ez igy baromi nagy merites szerintem. Foleg, h van csucs es emlitest sem erdemlo tipus is a listaban.
Nekem az elso van es es mostanaig a legjobb negyevszakos amit hasznaltam. (Elotte CC es CC+ volt ill rovid ideig a Goodyear Gen2 egy kolcsonauton)
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Bestbuy játékok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Honor 90 - modellalkat
- További aktív témák...