- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Projektor topic
- Autós kamerák
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
- Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
Hirdetés
-
Végleg elkaszálták a Life by You fejlesztését
gp Többszöri halasztás után végül kiderült, hogy mégsem jelenik meg az életszimulátor.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #21930 üzenetére
Lényegtelen az óra percezés, a 14 napba az átvétel napja is beleszámit, az az első nap, tehát legkésőbb tegnap lett volna módod elállni, ma -legyen ez akár éjjel 0:01- már elkéstél.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Hegyirabló #21934 üzenetére
Ha még nem tetted meg, minél előbb írj nekik egy e-mailt, hogy szeretnéd jelezni az elállási szándékod.
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #21934 üzenetére
Ha az átvétel napján kezdődik, az azt jelenti, hogy 22-e volt az első nap. Ebből adódóan a 14. nap tegnap volt.
Mondom, nincs óra percezés, naptári nap van csak. Ma éjfél után egy perccel az már a 15. nap.
De hátha ők ezt nem tudják, állj el e-mailben még ma, a terméket ne használd többet, max visszautasìtanak[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #22246 üzenetére
Neten vetted? 14 naposba visszaküldöd és kész. Ha bármi van, akkor nekik kell bizonyítani.
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #22260 üzenetére
Vótmá
-
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22266 üzenetére
Bár már ezt egyszer kérdeztem itt a fórumon...de Igen segítséget szeretnék kérni hogy hova és milyen módon lehetne ezt a üzletet feljelenteni....mert ez már sok és elfogathatatlan...
[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22268 üzenetére
Vagyis fogyasztóvédelem kilőve.
Békéltető Testület....akkor nem köteles megváltoztatni véleményét,ha akarja beveszi a jótállásos termékem ha nem akkor nem,vagyis nemet is mondhat ugyan úgy???
Ügyvéd...nem szeretnék olyan dologért fizetni ami ingyen jár....pl javíttatás.NAGYPAPA
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #22266 üzenetére
De, de arra is emlékszem, hogy ugyanezt már megírtam neki.
-
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22271 üzenetére
Ezt írtam a üzletnek:...Még irjak nekik valamit.....?????
"Tisztelt Euronics !
Önök szaküzletével szemben itt is panaszt tennék,mert egy rezgő motor HIBÁS Xiaomi redmi note 9 pro mobiltelefont a Corvin szaküzletünkben 2x próbálkozásra sem vették be.Annyi hogy a fent nevezett termékhez csak BLOKKOT kaptam,nem számlát,csak jótállási jeggyel rendelkezik,és így sem vették be,javítás céljából.A törvény szerint,és még az önök oldalán is fel van tüntetve hogy ha csak JÓTÁLLÁSI JEGGYEL rendelkezek akkor is kötelesek bevenni és legrövidebb úton,javítani (INGYEN),ez még a mai napig nem történt meg így önökkel szemben a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni,és azonnali cserét,vagy pénzkifizetést fogok követelni,mivel önök megtagadták a törvényben előírtakat,velem szemben.Én csak egy hiba kijavítását szerettem volna érvényesíteni,önök ezt 2X is megtagadták, így csak az időmet rabolják,a termék meg még mindig nem megfelelően működik,ez így számomra elfogadhatatlan.És azt is szeretném hogy a írt levelemre minél hamarabbi elfogadható választ kapjak. Üdvözlettel H.Zoltán[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22275 üzenetére
Köszönöm....én ebben nagyon ügyelten ,és tudatlan vagyok,sajnos ez van ha nem baj lopom...ezt a jó kis frappáns megfogalmazást.
[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
-
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22279 üzenetére
Egy kérdés...ha leadtam a TMX -nél egy javítási kérvényt,és elfogatták,szerinted adjam le,javítsam,vagy várjam mit mond az EURONICS??
Legszívesebben kérném az azonnali cserét az üzlettől,csak úgysem adják meg.[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz
Hegyirabló #22302 üzenetére
Igen csak úgy megsz....nám azta a ge. üzletet hogy csak na,csak egy a baj hogy sokáig tartana a hacacáré és legszívesebben a cserét kérném,vagy hogy adják vissza a lóvét,de ezeknek kicsi az esélye.
NAGYPAPA
-
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #22318 üzenetére
Örök példám lesz ez a 3 éves gari kapcsán:
képzeld el, hogy egy számtech kisbolt vagy. A nagykerben az alábbi termékeket az alábbi garival kapod:
alaplap 1+2
proci 1+2
vga 1+2
mem 1+2
ssd 1+2
ház lényegtelen
táp 1+xEbből összeépítesz az ügyfél kívánságára egy számítógépet, aminek az ára 251e Ft lesz, emiatt 3 év teljes garit kell adnod a komplett gépre. Tehát mindenre benne. Sőt, ha háromszor meghibásodik, az egész gépet (!!!) ki kell cserélned (a két és feledik évben sok szerencsét hozzá, amikor az alkotórészek fele már nem is kapható, tehát pénz vissza lesz belőle). Azt ugye te sem gondolod komolyan, hogy a +2 év korlátozott jótállás helyett a teli, jogszabály szerinti, valamint a 3 hiba utáni csere adását a a semmiből (hiszen ezt magára az alkatrlészekre nem kapod meg) ingyen fogja a kisker odaadni a vevőnek, miközben ezek teljesítése a kisker számára azért egy szemmel igen jól látható összegbe is fájhat egy meghibásodás esetén (a ne tessék szart árulni dolgot engedjük el, mert hibátlan termék nincs, a legnevesebb gyártó legdrágább termékéből is van hibás darab).
[ Szerkesztve ]
-
Katsu
aktív tag
válasz
Hegyirabló #22492 üzenetére
Köszönöm a választ. Akkor érvényesítem az elállási jogomat. 10-15%-os értékcsökkenést tartok jogosnak az esetemben. Persze senki sem vagyok, hogy ezt eldöntsem.
Minden esetre az lesz még a kérdéses, ha a kereskedő ettől függetlenül visszatartja az utalást vagy esetleg önhatalmúlag kevesebbet utal. Akkor pedig gondolom nekem kell kezdeményezni valahol valamit. Lehet, hogy még foglak keresni titeket tanácsért. -
BB9000
senior tag
válasz
Hegyirabló #22534 üzenetére
A fizetési meghagyásra a kereskedő ellentmond és a végrehajtó nem vihet el semmit. Megy perre az ügy. Ebben a stádiumban nem feltétlenül ez a legcélravezetőbb megoldás. Terelheti ebbe az irányba is, de nem biztos, hogy jól jár vele. Ha hozzám jön tanácsért, azt mondom inkább várjon néhány hetet.
A szerződésszegés fennáll, az nem vitás, de létezik olyan helyzet, amikor nem tehet róla a kereskedő, hogy nem tud időre pontosan teljesíteni. Ha ez áll fenn itt is, az esetben a bíró mérlegelni fog és úgy ítél majd. A pénz visszajár, az nem kérdés, de hogy mikor kapja vissza az az adott helyzettől függ.
Szerintem kérdező először konzultáljon az ügyvédjével, akinek több és pontosabb infója van a konkrét ügyről és jól ismeri az ilyenkor szokásos gyakorlatot is. Utána mehet a fizetési meghagyás, vagy ha van jobb ötlete, akkor az. -
asdf_
veterán
válasz
Hegyirabló #22538 üzenetére
A mikor lesz itt a fő kérdés. És a mennyibe fog ez kerülni pedig a második.
-
válasz
Hegyirabló #22723 üzenetére
szia,
egyedi, testreszabottan gyártott termék vásárlásától nem lehet elállni
hibás teljesítés esetén el lehet állni ezeseteben is, de a cserét/kijavítást is el kell fogadni (szerintem)
ha már a termék legyártása előtt lemondtad a vásárlást, nem kellett volna átvenni véleményem szerint
nem tudom mit jelent az hogy "felírt", esetleg azt hogy nem te fizetted a terméket hanem a TB?cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz
Hegyirabló #22725 üzenetére
de akkor miért vetted át/fizetted ki?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz
Hegyirabló #22727 üzenetére
nem írtad egyértelműen, ezért kérdeztem, nem kell dacoskodni
ha nem azt gyártották amire szükséged van és jelezted is, akkor vissza kell adják a pénzedet, ennyi
szólítsd fel őket erre először írásban
ha nem válaszolnak vagy elutasítanak, akkor attól függően lépnék tovább, hogyan fizettél
ha bankkártyával, akkor bankkártya panszt adnék be és visszakérném a pénzem a banktól
ha készpénzel akkor a békéltető testülethez fordulnék, ingyenes a szolgáltatásukcryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz
Hegyirabló #22729 üzenetére
akkor perelned kell majd végső esetben
sokan nem tudják de pont az iylen esetek miatt érdemes bankkártyával fizetni ahol csak lehet!cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #22731 üzenetére
Én nem értem az egészet. Most itt arról van szó, hogy te bementél egy optikába, megvizsgálták a szemed, majd ez alapján vetettek veled egy szemüveget, ami végül nem is jó?
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Hegyirabló #22736 üzenetére
Nem, így nem írted le. Olvasd vissza... :)
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Excel topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Cyberpunk 2077
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...