- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Plazma TV topic
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
madgie
titán
válasz
mikrofon #34900 üzenetére
Ilyen keresztelős helyszínen jó ez, tehát ha csak keveset kell tilitolizni az expót és azt akarod, ne ugráljon összevissza, akkor az objektív elején kiválasztod a rekeszértéket, az adott záridőt (nálam ez ilyen keresztelős helyzetekben beltéren 1/200), aztán mivel ezek fixek (illetve rekeszelhetsz, ha akarsz), az első tárcsára pakolt érzékenység-beállítással kompenzálhatsz. Tehát mondjuk 23/2, f2-n használom, 1/200-on, aztán a templom fényviszonyait az ISO tekeréssel kompenzálod le. Kicsit sötét az ISO 400? Tekersz a tárcsán kettőt, 2/3 fényértékkel jobb leszel, ISO 640-en.
Nyilván kültérre kerülve ez kellemetlen lehet, mert hirtelen az 1/200 vállalhatatlanul világos lesz, aztán vagy rekeszelsz ilyenkor, vagy simán T-n van a záridőtárcsa és a hátsó tárcsával kompenzálsz.
Ennek a metódusnak az a további hátránya, hogy kvázi dísz lesz a Fujis analóg tárcsákból a gép tetején
Új hozzászólás Aktív témák
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!