- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- RAM topik
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Milyen házat vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen notebookot vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- SSD kibeszélő
Aktív témák
-
-
Mastre
tag
válasz rocket #30299 üzenetére
Nem jó a sorrend. Schumacher megelőzte Rosberget ezzel a 4. hellyel. Rosbergnek még csak két 5. helye van:
161 Sebastian Vettel
101 Jenson Button
94 Mark Webber
85 Lewis Hamilton
69 Fernando Alonso
32 Felipe Massa
31 Vitaly Petrov
29 Nick Heidfeld
26 Michael Schumacher
26 Nico RosbergFIA:
szerk.:
Én a formula1.com-ról néztemAz első 12-ben 5 német. Azért ez kicsit durva...
[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz SpongyaBob #30351 üzenetére
Autó nélkül sajnos nehéz. Amint felszáradt a pálya, az utolsó 10 körben csak szenvedett. Nem tudott ott maradni sem Button, sem Webber mögött, hogy egy kör múlva visszaelőzze őket. Kipufogóbetiltásokkal talán előrébb léphetnek, de a hátsó gumik kopását meg kelle oldaniuk.Hiába tud Schumi és Rosberg is óriási tempót az első 5 körben, ha utána elkopik a gumi, és 3 mp-et lassulnak... Ha ezt megoldanák, akkor simán dobogóért harcolhatnának. Eddig is volt olyan, h dobogós helyen autóztak. Csak aztán mindig belassultak.
Mindenesetre hajrá MERCEDES!!!Button pedig 10 rajthelyes büntit érdemelt volna a célegyenes beliért, mint tavaly Schumi. Alonsoval pedig vizes pályán egymás mellett egy kis kocc belefért, az versenybaleset.
-
Mastre
tag
válasz Motion_Blur #30403 üzenetére
Ne kiáltsunk ki zseninek senkit, amíg nem láttuk minden versenyhelyzetben. Csak ennyi. Szerintem ebben a mezőnyben jelenleg 2 zseni található. A Mester, és aki már legyőzte kétszer. A többieknél még nem megalapozott a zseni jelző. Szerintem.
Habár a zseni tehetségre is utalhat. Ilyen formában akár Vettel, akár Hamilton, akár Rosberg is zseni lehet. De nekik még bizonyítani kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz Motion_Blur #30430 üzenetére
Fekszik is neki, de főleg az a lényeg, hogy olyankor nem számítanak az autók közti különbségek. Nagyon érzi a határokat, és képes azon menni. Nem véletlen az sem, hogy első között vált mindig inter vagy száraz gumira. Pont ugyanaz a helyzet, mint a kivezető köröknél. Hideg gumin verhetetlen.
-
Mastre
tag
válasz Nowhereman #30556 üzenetére
Volt olyan, amikor Schumit zavarták hátrébb. 99-ben, amikor már csak Irvine-nak volt esélye, akkor Schumi is megtette, amit meg kellett.
[link]
az interjúknál, amit Irvine mond, az sem semmi[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz SpongyaBob #31721 üzenetére
+1
Esőben megcsúszásért nem durva egy kicsit a STOP&GO?
-
Mastre
tag
Di Resta azért nem kapott STOP&GO-t, mert angol? Más okát nem látom...
-
Mastre
tag
válasz shteer #31789 üzenetére
Ilyenre, én sem emlékszem, hogy föl sem rakták. Volt már olyan, h 2-3 kanyar után elhagyta az anyát, de ilyen még nem volt szerintem.
Rossz volt az első pisztoly, a szerelő cserélni akart. Lerakta az egyiket, erre a nyalókás elengedte Buttont.
Egyértelműen a nyalókás a hibás.[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz MPowerPH #31954 üzenetére
Azt előre megmondták, hogy ezen a pályán csak STOP&GO lesz, mert rövid a box.
Szerintem az a szánalmas, hogy a 3 esetből csak MSC-t súlytották bűntetéssel, a két brittet meg nem. Pedig Di Resta is nekiment Bueminek, és Hamilton is nekiment Massának. MSC elismerte, hogy hibázott, a DRS miatt kicsit elszámolta a féktávot, és nekicsúszott Kobayashinak. Ez tiszta sor. Csak a másik kettő akkor az mi volt?
-
Mastre
tag
válasz Motion_Blur #32584 üzenetére
Úgy látszik, hogy beválik az esőtáncom
-
Mastre
tag
válasz Motion_Blur #32587 üzenetére
Olyan idő kéne, mint Kanadában az utolsó 10 körig. Akkor még Schumi is 2. volt. Most is az kéne.
szerk.:
hodostamas:
akkor folytatom a táncot[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz Motion_Blur #33001 üzenetére
Hát nem csodálom, hogy nem mindenkit ismernek. Számomra kicsit gáz ez a meccs. A legutóbbin, 2006-ban kinn voltam, mert akkor tényleg F1-es pilótákból állt a csapat. Most egy kezemen meg tudom számolni, hogy mennyi F1 pilóta van pályán. Akik kimentek, azok F1 pilótákat akarnak látni. Legalább Michelisz Norbi ott van.
-
Mastre
tag
-
Mastre
tag
Van valakinek live időjárás-jelentése Sao Pauloból?
Remélem a rajt előtt 3 perccel kezd el esni
Jó kis taknyos idő kell ide -
Mastre
tag
Az idei autók ennyivel lassabbak lesznek, vagy a Merci valamit hekkelt kocsival vesz részt? Szóval létezik, hogy a kipufogók ennyit jelentenek?
Vagy mindenki altat még? -
Mastre
tag
Épp ezért, a tavalyi Merci (ami nem volt jó autó) több, mint fél mp-et ver mindenkire.Tehát az egész mezőny ennyit fog lassulni? Ez azért nem jellemző, bármennyit is változzanak a szabályok...
[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz TESCO-Zsömle #41676 üzenetére
Azért a Ferrari jó ajánlólevél, még ha nem is önszántából távozik...
Azért az utóbbi jó néhány pilóta, aki eljött/akit elküldtek a Ferraritól nagyot koppant. A Ferrarinál sanja nem igazán van följebb. Még akkor sem, ha szenvednek. Akkor is egy legenda, és önszántából nem nagyon hagyja ott senki. Akit meg küldenek, az hiába kommunikálja nagypofával azt, hogy majd máshol megbecsülik, és bajnok lesz, csak bukni tud...
Massa sem nagyon fog rendbe jönni a sérüléséből már. Bár ne legyen igazam...
-
Mastre
tag
válasz Nowhereman #41683 üzenetére
A rugósról.
Bárki bármint mond, szerintem azóta nem az igazi. Ha fontos idegpályák nem is sérültek, akkor valami pszichés dolog van mögötte. Azóta nem áll össze... -
Mastre
tag
válasz Xirtam #42162 üzenetére
Azért abban szerintem megegyezhetünk, hogy a leghülyébb lelépés a honda-é volt. Egy világbajnok autót/csapatot adtak el 1€-ért...
Ebből kifolyólag pedig, hogy a valaha volt legsikeresebb csapat a Brawn GP volt...
1 év /1 egyéni + 1 konstruktőri vb címNem volt az rossz befektetés Ross bácsinak
[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz TESCO-Zsömle #42218 üzenetére
akkor itt van ez (f1hirek.hu)
persze ez sem szentírás
legalábbis remélem...[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
Nincs valakinek egy értelmes magyarázata / rajza a Mercedes új "F csatornájáról" / "W csatornájáról"? Olvasgattam pár helyen, de még az sem tiszta, hogy ez most első, vagy hátsó szárnyat érint, és, hogy valójában hogy aktiválódik...
Vagy ez még a többi csapatnak sincs meg?
[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz Motion_Blur #42791 üzenetére
Amint látom, még a helyszínről sem teljesen világos:
[link]
[link]szerk.:
(#42799) Oliverda:Az nem valami erősítés, hogy ne történhessen olyan mint anno Massával? Őt pont ott taláta el a rugó.
[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
Ez is egy elmélet...
Tényleg kíváncsi vagyok, hogy mi az igazság ezzel kapcsolatban...szerk.:
Azt nem tartom feltétlen rossznak, hogy bizonyos ajtókat becsuknak. Pl. a befújt diffúzort be lehetett tiltani. Az nagyon nem volt szép megoldás. Ötletesnek persze az volt, de folyamatosan égetni a benzint nem egy szimpatikus dolog mostanság. Az, hogy most aero elemekkel lehet csak trükközni, nem jó. mást viszont nem lehet csinálni, mert nem engedik. A nagy gyártók pedig nem fognak idejönni csak azért, hogy áramlástechnikusokat és aero mérnököket dolgoztasson. Ezek az utcán a legkevésbé fontos dolgok. Viszont a motorbefagyasztásokkal arra felé nem lehet fejleszteni, pedig annak sokkal nagyobb értelme lenne... Az utóbbi évek egyetlen meghatározó dolga a KERS. Dupla diffit nem fogunk utcai autón látni. Márpedig a Forma-1 autók prototípusok. Ez azt jelenti, hogy kísérleteznek velük. Erre lenne való a Forma-1. Legalábbis az autógyártóknak ez a fő céljuk. Ezt nem kéne a FIA-nak keresztbehúznia...
[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz greenmukk #43582 üzenetére
„Ami frusztráló, hogy az összes ilyesfajta rendszert vélhetően betiltják a következő évben, de addig mindent megteszünk azért, hogy kövessük az irányvonalat. Ez elkerülhetetlenül jelentős költségekkel jár. Az élcsapatoknak talán ez nem okozna olyan nagy problémát, de a kiscsapatok számára megfizethetetlenül drága volna.”
Ezt nagyon furcsa pont Hornertől hallani. Az elmúlt években vajon mennyibe került lemásolni a befújt diffúzort, vagy a flexi szárnnyal kísérletezni... Amik szintén betiltásra kerültek... Szerintem egy új szárnyat gyártani ezerszer olcsóbb, de hát valami indok kell, hogy miért szabálytalan
-
Mastre
tag
Grosjean: "Fantasztikusan rajtoltam, sajnos azonban Michael Schumacher nekem jött a 4-es kanyarban, és ettől megforogtam. A versenyemnek lőttek"
Valaki elmagyarázná nekem, hogy hogy tud az elől lévő nekimenni a hátul lévőnek?
-
Mastre
tag
válasz ForRedGlory #45197 üzenetére
Nekem máig ez az etalon, ha esős versenyről van szó. Ilyet viszont mostanság már nem fogunk látni...
(Amúgy ebben az a vicc, hogy pár kör alatt DC kapott új hátsó szárnyat, és még bejött 6-odiknak )
-
Mastre
tag
Rosbergnek 3 kiállással nem lett volna ilyen egyértelmű szerintem. Ha mindig Buttonra reagálnak, akkor mind3 kerékcserénél vesztenek kb 2 mp-et. Mivel az elején kb 6 mp előnye volt, az pont elfogyhatott volna. Arról nem is beszélve, hogy nem tudni, hova jött volna vissza forgalom szempontjából...
Így pedig ha nem rontják el Button cseréjét, akkor 14 mp-el Rosberg mögé jön, hát érdekes lett volna friss gumikkal, de szerintem úgy is sima lett volna.Így volt a biztos, nem véletlen választották ezt...
[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz IreN!CuS #48446 üzenetére
Kevésszer van olyan, hogy egy cikkel (pláne ilyen hosszúval) egyetértek, de ebben nem találok kivetni valót.
Az eleje a gumikról tökéletesen az, amit én is gondolok. Egyszerűen nem hihető az, hogy ennyire egyforma autót tudott csinálni 5 (6) csapat... Egyértelműen pályától és pillanatnyi körülményektől függ a teljesítmény, így a versenyzők nagy része szombaton-vasárnap bármit csinálhat, hisz már pénteken a beállításoknál eldől a verseny, és akkor is csak a szerencse számít.
Az ütközésnél pedig tényleg lehet látni MSC reakcióit Senna mozdulataira, de hát ember legyen a talpán, aki ilyen gyorsan reagál, és még gondolatot is olvas... (Persze lehet, hogy benne van a sok éves reflex, hogy az elől lévő pilóta az ívre megy vissza)
A versenyeken pedig nagyon nem értem azokat, akik harcolnak valaki mással, és később jönnek cserélni. Az elmúlt két évben a korai csere mindig is előnyt jelentett. Persze nem 5 körrel korábbi, de az 1-2 körös simán. Vagy ez csak nekem ilyen egyértelmű?
-
Mastre
tag
válasz ViiiiktorOC #50179 üzenetére
Én csak 7-et, de az "A FAL" említésekkel bőven lehetett annyi
Vagy csak szimplán aludtam
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest