Hirdetés
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Ide is bedobom a kérdést, hátha előbb kapok választ Szóval több típust nézegetek, jelenleg szeretnénk autót vásárolni így ingatlan vásárlás előtt (vagy után, ezt ahogy hozza az élet), első körben főleg kombi, 1.6-os szívóbenzines motorral szerelt járgányokat nézegetünk. Fontos, hogy jól pakolható legyen. Én úgy gondolom kb 70-80%-ban városi, maradék 20-30% autópályás használat lenne egy évben (külföldi út is), agglomerációban tervezünk letelepedni, az éves futásteljesítmény valahol 10-15k között lesz (ahol lehet a tömegközlekedést használnánk).
Első körben gen2 Focus/Mondeo tetszett meg, árban 1-1.7 lenne a maximum, 2010 vagy az utáni autók érdekelnek. Ez az ársáv közepe, ha jól gondolom. Olvasgattam teszteket, általában a belső tér gyorsabb amortizációját, gyújtótrafók/gyertyák beázását (rángatást), rozsdásodást szokták emlegetni, mint gyakori hibaforrás. Ezen kívül mire kell még figyelni, van-e szokásos típusbetegség? Zajszigetelése milyen a Focus/Mondeo-nak? Vannak-e elektronikai nyűgök?
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz Csabex #30645 üzenetére
Koszonom szepen sracok! Jelenleg felmerem a piacot, utoljara 2012-ben vettem autot. Ezek szerint vagy megtoldom a budzset vagy ebbol valogatok. 1.6 szivoval van tapasztalatom, bar azt is nagyon kellett porgetni mindig (ez egy Megane II volt). Jelenleg ebben az arsavban Focus II, Kia Ceed, Astra J es Octavia ami tetszik, csak a kombik. Valoszinu 10 evig megint nem fogok tudni autot venni,ezert szeretnek olyat, ami megallja a helyet meg egy ideig.
-
_NCT
őstag
Sziasztok! Lenne itt olyan, aki tudna segíteni értelmezni gyorsan egy kártörténeti lekérdezést? A lekérdezés alapján nincs nagy bizalmam megvásárolni, de nem akarok az összegekre hagyatkozni. Sajna a rövidítések nekem nem sokat mondanak, google pedig nem sok támpontot adott.
-
_NCT
őstag
Sziasztok! C-Max-ban (mk2, 2011-12-től) babakocsival mennyire lehet elférni? Azt látom, hogy a focus mk3 kombi szélesebb, de azért a C-Max csomagtartója sem kicsi. Bár az értékesítő azt mondta, hogy C-MAx-ban lehet hogy kompromisszumos lesz a babakocsi csomagokkal, illetve a C-Max nekem keskenyebbnek is tűnik. Melyiket érdemesebb venni? (szubjektív, de nekem C-Max jobban tetszik a magasabb üléspozíció miatt, a focus mk3 max csak feketében jöhet szóba).
-
_NCT
őstag
válasz darvinya #33009 üzenetére
Még nincs babakocsi, baba sem, csak próbálunk a feleségemmel előre gondolkodni, mi is lenne a jó. Neki tetszik, hogy magasabb építésű a C-MAX (oké, 10 cm, de az is sok néha ) De jó amit írtál, gondolom az is a drágább babakocsi lesz, amit jobban össze lehet hajtogatni.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz molnarpeter #33046 üzenetére
Vagyok már mindenhol, c-max, focus országos etc 🙂 Kicsit türelmetlen vagyok, lassan 2 éve nincs a nevemen autó, a bónuszaim el fognak veszni 10 nap múlva. Persze emiatt nem fogok akármit venni, de azért jó lenne találni.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Sziasztok! Létezik, hogy a sima Ti-VCT motorokkal szerelt C-MAX-ot de még a kombi mk3 mk3.5-et is úgy kell vadászni? Dízelből meg Ecoboost-ból szinte 2x 3x annyi van (ez főleg a szopófaktoros 2011-2014 közötti 1.0/1.6-ra igaz). Vagy én állítottam be valami nagyon spéci szűrőt hahun? Arról nem is beszélek, hogy a piac zöme német import, kereskedőtől.
Kedvencem a 125Le-s Ti-VCT lenne,de úgy tudom csak a motorvezérlő program más a 115 és 125 között.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz molnarpeter #33140 üzenetére
Ezek már túllógnak a kereten sajnos, de köszi. Elmondom a történetem: 1.5M-ért vegyünk autót, házvásárlás előtt nem nagyon akarunk drágát, de csak benzin jöhet szóba, mivel városi/falusi rohangálós lesz, havonta 1 alkalommal max hosszú táv. Pár hét után realizálódott, hogy 1.5-ért a 11-15 éves hulladékok vannak mk2 és mk2.5-ből. Na jó, toljunk a kereten, mivel hosszútávon kifizetődő egy fiatalabb autót fenntartani, talán a rozsda is később jelentkezik. Elmentünk megnéztünk pár autót, beültem egy mk1 C-MAX-ba, majd egy mk3-as kombi fókába, illetve egy mk2.5 kombi fókába. MK2.5 kiesett, ne haragudjatok hogy ezt mondom, de mk3 után kicsit ódivatúnak tűnt. Eldöntöttem, ha van rá lehetőség egyterű kell, C-MAX lehetőleg 2011 utáni szopóbenyás, vagy mk3-3.5 fekete kombi fóka. Most ott járok, hogy 2.7-3M max körül nézegetek és még mindig nagyon kompromisszumos. Ami negatívum a szívóbenzinnél, az a nyomaték hiánya, de megnyugtattam magam 2 literes motor alatt ez így is lesz. Kínomban már a TSI vonalat is nézegettem, de a Ford-hoz képest nekem a VAG beltere túl homogén (ugyanezek miatt nem lesz Toyota sem).
A dízel nem hogy pár százassal, majdnem 4-500-al olcsóbb, mint a benzines, de sajnos ha jó állapotú példányt is találok, tuti meg fogja ölni a városi használat.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Igen, sajnos kezdek rájönni, ha nyomatékot is akarok, akkor vagy marad a turbóbenzines felhozatal és reménykedek, hogy nem lesz hengerfejes az autó. Az első autóm (1.6-os renyó, okoskerekes, sosem volt gond vele, mármint az okoskerékkel, az autóval már annál több ) eléggé vérszegény volt és másodiknak jó lenne valami nyomatékosabb autó (asszony dízelen tanul, sosem vezetett autót, de a benzinesnél megkérdezte, hogy van-e valami baja az autónak, vagy fojtást tettek bele hogy ennyire nem megy? az is egyterű) Nem is tudok hirtelen másik márkát ami árban még megfizethető és nem 13-14 éves autóról kell beszélgetni, mint Toyota vagy Honda esetében. Ezért is örülnék a Fordnak, ár-érték arányban szerintem jó választás, és a fórumokat olvasgatva a pár nyűgje ellenére megbízható, illetve sokakkal ellentétben perverz vagyok, mert tetszik az mk3 beltere.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz molnarpeter #33149 üzenetére
Igen, ültem párszor benne, kövezzetek meg, de a Megane 2 kényelemesebb volt valahogy, igaz nekem Privilege volt, ami a majdnem teteje. Illetve most direkt másik típust szeretnék kipróbálni, ha lesz rá lehetőségem egyterűznék, tetszik hogy könnyebb ki és beszállni, illetve az üléspozíció
A Zéé: Chevy Cruze-ból nem tudom milyen az alkatrész ellátottság magyarországon, ettől eléggé tartok. Kia Ceed pedig a 2011-12-es évjáratban nem volt a megbízhatóság mintaképe, ott inkább a 2016-17 utániakat emlegetik, hogy nagyon jó lett, az meg bőven kereten kívülre esik.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen